| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Şubat 2025 11:39 Güncellenme tarihi: 19 Şubat 2025 11:48

Trabzonspor'da Şenol Güneş'ten Uğurcan Çakır iddialarına yanıt! Sert tepki gösterdi

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde basın mensuplarıyla bir araya gelerek açıklamalarda bulundu.

Güneş açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:

"Golde sevinemediğim konusu… Ben bir hocayım, 20 yıl futbolculuk yaptım, 38 yıl antrenörlük yaptım. İnsanlar öyle bakmak istiyor, bu benim takılacağım bir konu değil. Öyle bir algı gelişti ki Beşiktaş'ta çalıştığım konusu üzerinden konuşuluyor. Beşiktaş'ta iyi günlerim oldu, orada da eleştiriler aldım.

Küfür konusuna gelince; taraftar küfrediyorsa bunu doğru bulmam ve şiddetle kınarım. Bir yerde çalışmam, onun yanlışını görmezden geleceğim anlamına gelmez. Zaten başkan gerekli cevabı kısa ve anlamlı şekilde verdi. Efendilik de bir tavırdır. Bu kadar… Niye bizim üzerimize kalıyor, anlamadım. 

Uğurcan'ı tebrik ederim. Hiçbir provokasyon yapmadı. Kale arkasında bir sorun vardı. Maç boyunca devam etti. Bizim maç sırasında müdahale hakkımız yok ama kınama hakkımız var. Beşiktaş camiasından ulaşıp özür dileyenler oldu. Uğurcan'a bunu yapan grubun sağlıklı olduğunu söyleyemeyiz.

Benimle Uğurcan arasında sorun olduğu söyleniyor. Doğru sorun var. Ligde en fazla oynayan Türk kalecisiymiş. Onla yarışıyoruz. Başka bir konu bulun, ne gibi sorun olabilir? Benim en yakın olduğum kişilerden biri. Eleştiririm de överim de. Türkiye'nin en iyi kalecisi ve iyi bir insan."
 

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Salih
1 yıl önce

Orada tek kelime etmedin şimdi burada bol keseden söylüyorsun

R
Remzi
1 yıl önce

Oldu bizde yedik aradan dört gün geçti baktın taraftar senin gerçek yüzünü gördü bu saaaten sonra bu çocuk okumaz hoca ne yaparsan yap…

1
1461
1 yıl önce

Hiç inandırıcı değilsin açıklamayı orda yapacaksın

A
Abuzer
1 yıl önce

Keşke istifa ediyorum deseydin senden kaleci antrenöru olur sadece takım hocaliği sana göre değil.

A
Albatros
1 yıl önce

Samimi değilsin şenol bey inanmıyorum

Tüm Yorumlar (13)

S
Salih
1 yıl önce

Orada tek kelime etmedin şimdi burada bol keseden söylüyorsun

R
Remzi
1 yıl önce

Oldu bizde yedik aradan dört gün geçti baktın taraftar senin gerçek yüzünü gördü bu saaaten sonra bu çocuk okumaz hoca ne yaparsan yap…

1
1461
1 yıl önce

Hiç inandırıcı değilsin açıklamayı orda yapacaksın

A
Abuzer
1 yıl önce

Keşke istifa ediyorum deseydin senden kaleci antrenöru olur sadece takım hocaliği sana göre değil.

A
Albatros
1 yıl önce

Samimi değilsin şenol bey inanmıyorum

K
Kaptan61
1 yıl önce

Sen onu külahıma anlat diye bir söz varya tamda ona uygun bir açıklama olmuş. Geçti bor un pazarı hoca.Trabzon sporun ibrahim tatlısesi oldun sen.Sesin güzel de olsa sevilmiyorsun artık.

T
Taraf61
1 yıl önce

Başkan cevap verdi de sen nesin ağzın yok mu? Maç içinde maç sonrası röportaj da neden konuşmadın.Şahsınla ilgili volkana anında cevap veren sen konu Trabzonspor olunca sesin çıkmadı.Yok hükmündesin bundan böyle.

İlahi adalet
1 yıl önce

Hocam sende hata yok..TS için İnönü stadyumu nda dimdik duran her defasında onlara galibiyet yüzü göstermeyen Abdullah Avcı ya sahip çikmadik..apo hoca takimn başındayken Uğurcan rezil bı performansı vardı.. hocayı oda yakanlardan biridir..lakin Avcı ona hep sahip çıktı.. herkes layık olduğunu bulur..hiç üzülmüyorum.. şampiyon hocaya sahip çıkmayanlar fbjkyi mutlu ettiniz..Şenol Güneş TS u sittin sene başarılı yapamaz

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Eee golde neden kulübeye gittin sorusunun cevabı ne oldu. Havada kaldı. Yemezler hoca. Geç bunlari

G
G.T
1 yıl önce

BEŞliktaş'tayken gol atınca sevincinden havalara uyuyordun.Hani bir anda Kartal olup,ağzın ensene vuruyordu.Trabzon'a gelince sevinç dışarı vurmazmış.Trabzonsppr'un gölüne sevinmedin.Fakat birşeye sevindiğini kesin.BEŞliktaşın galibiyetine çok sevindin.Seni gidi eyyamcı,paragöz seni. Yalancının mumu işte böyle çiz diye söner.

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Hoca hiç samimi değilsin.. daha önceki maçlarda gol sevincini unutmadık. Uğurcan çakır olayında kendini suçlu hissettiğin halde hala sağa sola sataşıyorsun inan çok gözden düştün sana bir saygımız vardı oda yok oldu..

T
TRABZON AŞIĞI
1 yıl önce

HOCA BİLE DEMİYORUM SANA , ŞENOL BEYY YORUMDA YAPMAK SENİ ÖNEMSEMEK ANLAMINA GELİR. SEN ONU BUNU BIRAK BİZ MAREFET BAHANE DİNLEMEK İSTEMİYORUZ, SADECE İFTİFANI İSTİYORUZ Bİ GİT GÖZÜNÜ SEVEYİM... ALLAH SELAMETİNİ VERSİN..

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Haftaya taraftar seni istifaya tavet edecek Hemen kabullen vedefol git