Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde basın mensuplarıyla bir araya gelerek açıklamalarda bulundu.
Güneş açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:
"Golde sevinemediğim konusu… Ben bir hocayım, 20 yıl futbolculuk yaptım, 38 yıl antrenörlük yaptım. İnsanlar öyle bakmak istiyor, bu benim takılacağım bir konu değil. Öyle bir algı gelişti ki Beşiktaş'ta çalıştığım konusu üzerinden konuşuluyor. Beşiktaş'ta iyi günlerim oldu, orada da eleştiriler aldım.
Küfür konusuna gelince; taraftar küfrediyorsa bunu doğru bulmam ve şiddetle kınarım. Bir yerde çalışmam, onun yanlışını görmezden geleceğim anlamına gelmez. Zaten başkan gerekli cevabı kısa ve anlamlı şekilde verdi. Efendilik de bir tavırdır. Bu kadar… Niye bizim üzerimize kalıyor, anlamadım.
Uğurcan'ı tebrik ederim. Hiçbir provokasyon yapmadı. Kale arkasında bir sorun vardı. Maç boyunca devam etti. Bizim maç sırasında müdahale hakkımız yok ama kınama hakkımız var. Beşiktaş camiasından ulaşıp özür dileyenler oldu. Uğurcan'a bunu yapan grubun sağlıklı olduğunu söyleyemeyiz.
Benimle Uğurcan arasında sorun olduğu söyleniyor. Doğru sorun var. Ligde en fazla oynayan Türk kalecisiymiş. Onla yarışıyoruz. Başka bir konu bulun, ne gibi sorun olabilir? Benim en yakın olduğum kişilerden biri. Eleştiririm de överim de. Türkiye'nin en iyi kalecisi ve iyi bir insan."
Tüm Yorumlar (13)
Salih
1 yıl önceOrada tek kelime etmedin şimdi burada bol keseden söylüyorsun
Remzi
1 yıl önceOldu bizde yedik aradan dört gün geçti baktın taraftar senin gerçek yüzünü gördü bu saaaten sonra bu çocuk okumaz hoca ne yaparsan yap…
1461
1 yıl önceHiç inandırıcı değilsin açıklamayı orda yapacaksın
Abuzer
1 yıl önceKeşke istifa ediyorum deseydin senden kaleci antrenöru olur sadece takım hocaliği sana göre değil.
Albatros
1 yıl önceSamimi değilsin şenol bey inanmıyorum
Kaptan61
1 yıl önceSen onu külahıma anlat diye bir söz varya tamda ona uygun bir açıklama olmuş. Geçti bor un pazarı hoca.Trabzon sporun ibrahim tatlısesi oldun sen.Sesin güzel de olsa sevilmiyorsun artık.
Taraf61
1 yıl önceBaşkan cevap verdi de sen nesin ağzın yok mu? Maç içinde maç sonrası röportaj da neden konuşmadın.Şahsınla ilgili volkana anında cevap veren sen konu Trabzonspor olunca sesin çıkmadı.Yok hükmündesin bundan böyle.
İlahi adalet
1 yıl önceHocam sende hata yok..TS için İnönü stadyumu nda dimdik duran her defasında onlara galibiyet yüzü göstermeyen Abdullah Avcı ya sahip çikmadik..apo hoca takimn başındayken Uğurcan rezil bı performansı vardı.. hocayı oda yakanlardan biridir..lakin Avcı ona hep sahip çıktı.. herkes layık olduğunu bulur..hiç üzülmüyorum.. şampiyon hocaya sahip çıkmayanlar fbjkyi mutlu ettiniz..Şenol Güneş TS u sittin sene başarılı yapamaz
abidik gubidik
1 yıl önceEee golde neden kulübeye gittin sorusunun cevabı ne oldu. Havada kaldı. Yemezler hoca. Geç bunlari
G.T
1 yıl önceBEŞliktaş'tayken gol atınca sevincinden havalara uyuyordun.Hani bir anda Kartal olup,ağzın ensene vuruyordu.Trabzon'a gelince sevinç dışarı vurmazmış.Trabzonsppr'un gölüne sevinmedin.Fakat birşeye sevindiğini kesin.BEŞliktaşın galibiyetine çok sevindin.Seni gidi eyyamcı,paragöz seni. Yalancının mumu işte böyle çiz diye söner.
Trabzonlu
1 yıl önceHoca hiç samimi değilsin.. daha önceki maçlarda gol sevincini unutmadık. Uğurcan çakır olayında kendini suçlu hissettiğin halde hala sağa sola sataşıyorsun inan çok gözden düştün sana bir saygımız vardı oda yok oldu..
TRABZON AŞIĞI
1 yıl önceHOCA BİLE DEMİYORUM SANA , ŞENOL BEYY YORUMDA YAPMAK SENİ ÖNEMSEMEK ANLAMINA GELİR. SEN ONU BUNU BIRAK BİZ MAREFET BAHANE DİNLEMEK İSTEMİYORUZ, SADECE İFTİFANI İSTİYORUZ Bİ GİT GÖZÜNÜ SEVEYİM... ALLAH SELAMETİNİ VERSİN..
Akcaabatli
1 yıl önceHaftaya taraftar seni istifaya tavet edecek Hemen kabullen vedefol git