Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde Bahçeşehir Koleji’ne 81-71 mağlup olan Trabzonspor’da Başantrenör Selçuk Ernak, karşılaşma sonrası değerlendirmelerde bulundu. Ernak, maçın son bölümünde yaşanan kadro sıkıntılarına ve rakibin bireysel kalitesine dikkat çekti.
"İstediğimiz Beşlerle Sahada Kalamadık"
Maçın kritik anlarında yaşanan faul problemlerinin hücum ritmini olumsuz etkilediğini vurgulayan Selçuk Ernak, şu ifadeleri kullandı:
“Maçın sonunda beş faul alan oyuncularımız sebebiyle istediğimiz beşlerle sahada kalamadık. Bu da hücum gücümüzü belirgin şekilde azalttı. Rakibimiz, oyuncu kaliteleriyle zor pozisyonları çözerek üstünlüğü ele aldı. EuroCup’ta yarı finale kalan üç takımımıza da başarılar dilerim.”

Tüm Yorumlar (6)
Efulim
3 ay önceEvet kalitee....
Yersen
3 ay önceSizi sorgulayan yönetici olmadığı sürece siz oyuncu yollayıp oyuncu almaya devam edin nasılsa değneksiz köy bulmuşsunuz umarım bu şehir basketbolu yine bulmuşken kaybetmez umarım yönetim basketbolunda onlara bağlı olduğunu hatırlar
Tranzonsporlu
3 ay önceHer hafta oyuncu alıp alıp yolluyorsunuz ya staff ekibi ne iş yapar hadi onlar yapamıyor hiç bir yönetici çıkıpta demiyormu Trabzonspor kimsenin babasının çiftliği değil siz ne yapıyorsunuz bu işe yaramaz savurganlık nedir
0661
3 ay öncene oldu size kendinize gelin
ALİ KARACA
2 ay önceMaçı TV den izledim gayet güzel oynuyorduk ancak aynı futbolda olduğu gibi burada da hakemler devreye girdi, bizim olan maçı alıp Bahçeşehir'e verdi.
Trabzonsporlu_61
2 ay önceTakımın yedek kulübesi boş. Türk yedekler verimsiz. Cem Ulusoy dan sonra takım bitti. İlk5 dışında verim alamıyoruz. Tıpkı futbol takımımız gibi maalesef