Trabzonspor, Saul Niguez’in transferinin iptal edildiğini açıkladı.
Bordo-Mavili kulüp, oyuncu ve kulübüyle yapılan anlaşmalara rağmen Niguez’in son aşamada ailevi gerekçelerle kararından vazgeçtiğini duyurdu.
Yaşanan gelişmenin ardından Saul Niguez de sosyal medya hesabından kısa bir açıklama yaparak, “Kişisel bazı şeyler yüzünden yürümedi. Umarım bir gün yollarımız tekrar kesişir.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (29)
Ahmet şahin
11 ay önceOlur 40 yaşında olursun sonra gelirsin
Şükrü Tutkun
11 ay öncesenin peşinden aylardır koşan bu iş bilmezlerin hatası senin bir suçun yok milletin yaptığı trasnsferlere ak biz işe senin gibi işi bitmişleri bile alamıyoruz
mts
11 ay öncenasip değilmiş diyelim, ama bu takım en kötü haliyle bile ilk beşi zorlar; ne yapalım demek ki üst düzey futbolcular şehrimize gelmek istemiyor
Vatandaş
11 ay önceOldu mu şimdi Ahmet metin gençle şimdi yaylada festivallerde kim horon edecek kolkola.
Jjkd
11 ay önceİyi iyi gelmediğin iyi oldu..Senden bı halt olmaz
Ayhan Aksoy
11 ay öncekesinlikle keşişmesin....
bayburtlu
11 ay önceYürü git.
Mulla Balaban
11 ay önceBu herifin tipi güven vermiyordu belkide ikinci bir Saviç yaşanacaktı belkide böylesi daha hayırlı olur dünyanın sonuda değil hızlı bir şekilde diğer alternatiflere bakmalıyız Benjamin Bouchouari ve Puertas hızlı bir şekilde bitirilsin
Neco
11 ay önceHep yalan şimdi gelesi yokya, ilerde bir gün olurmuş, yani emeklilik olmadan gidip türkiyede hem tatil yapayım hem de birkaç milyon avro götüreyim demiş açıkça,
Davut Uğurlu
11 ay önceHadi oradan! Terbiyesiz herif.
Murat Kolçak
11 ay önceBu zamana kadar neden bizi oyaladın hiç eşinle konuşmadan kararmı verdin tamamen yalan bu Avrupalılar çok kaypak sözünün eri değil
Tss61
11 ay önceSucu oyuncuya atmak cok kolay bu yonetim hep bunu yapti taraftari kandiridi geldi gelecek diye ama her zaman son dakika bisey oldu sucu oyunculara atti kendi hatalari önce söylesinler rezil ettiler sifir basari yaziklar olsun erto istifa acil
Şaka?
11 ay önceOldu canım. 35ine geldiginde mi alacaz seni. Gelmemeni anlarim, saygi duyarim, ancak bir gune temennide bulunman komik saul efendi.
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
11 ay önceAvrupa’nın Önde gelen Ülkeleri ve Takımlarından oyuncu almak gerçekten zor.Biz genellikle Rusya Ukrayna Gürcistan Hırvatistan ve Kuzey Avrupa Ülkelerini tercih etmeliyiz.Skaud ekibine Trabzonspora hizmet vermiş eski kaliteli oyuncular dahil edilmelidir..Tek çözüm O.
Abuzer
11 ay önceBu adamı yıldız diye transfer edeceklerdi az kalsın :))))))
Erdoğdulu
11 ay önceSen yerinde kal orada daha iyisin sağol niguez
Bordo
11 ay önceHİÇ GELME , TS A ETKİLİ İSİMLER ŞART BU İSPANYOL MENDY OZAN LUNS ÇAM OKAY VS DEN 5 KAT İYİ OYUNCU AMA HAMŞİK SOSA ÜNAL KUCKA AYARINDA DEGİL.
St Pauli
11 ay öncebizde yönetim yok,yönetiçilik oynuyorlar.İSTİFA
Mustafa
11 ay önceGelse daha kötü olacaktı takım için iyi olmuş önemli değil
Aydın üçüncü
11 ay önceBu yönetim be hoca başarsız olur. Lig başlamadan ve bir sezon daha başarısızlığa Trabzonspor un ve taraftarın artık sabrı kalmadı. Yönetim yalan konışuyor. Fatih pembe hayaller içinde . Bu ikisi ile olmaz yol yakınken gitsinler. TS için en büyük başarıları bırakıp gitmeleri olur
HA_61
11 ay önceAbuzer, sen hayatın boyunca 90 milyon euro (hadi sana TL olsun) bir arada gördün mü?
ERAY ARSLAN
11 ay önceBen böyle kötü haber almak istemezdim
Lazoglu
11 ay önceNe yani baston ile yururken herhalde.haydi baska kapiya sen kimsin.
FORZA TS
11 ay önceUmarım yollarımız kesişmez. bize karakterli futbolcu lazım, lazım değilsin bu saatten sonra. ayrıca ben bu kararın talimat ile müdahale edildiğini düşünüyorum. geçen sene Onachu da olduğu gibi...
Taraftar
11 ay önceDavul zurna ile transfer mi yapılır? 1 liralık futbolcuyu 10 liraya kaptırıyorlar sonra. Herkes imzadan sonra duymalı transferleri ve 28 yaşından küçük futbolcular transfer edilmeli. Bastonla mı oynayacak dedeler maçlarda...
Osman61
11 ay önceIleride bir gün yaşlaninca gelirsin uaṣin daha genc bira daha bekle emekli olunca biz seni aliriz anladinmi saul niguez
Ali
11 ay önceNiguezin gelmiş geçmiş toplam bonservis bedeli 5 milyon Euro. Transfermarktı şişirme tahmini bonservis bedellerini artık kimse ciddiye almıyor
Engin Şahin
11 ay önceNicolas Pepe de 79 milyon € bonservis görmüştü. Adamı halı sahalardan topladılardı. Transfer geçmiş kariyere göre yapılmaz işte yönetimin anlamadığı kısım bu
Abuzer
11 ay önce90 milyon euro bir arada görmek için senin gibi rüyalar aleminde yaşamam lazım paşam :))) cebinden çıkmayan para ile burada boş yapma hadi :))