Trabzonspor ile uzun süren görüşmelerin ardından prensip anlaşmasına varan ancak son anda transferden vazgeçen Saul Niguez, tercihini Brezilya ekibi Flamengo’dan yana kullandı.
Transferin iptal nedeni olarak ailevi sebepler öne sürülürken, İspanyol orta saha oyuncusu konuyla ilgili dikkat çeken bir açıklama yaptı.
Saul, “Avrupa ülkelerinden birçok teklif aldım. Türkiye'den aldığım teklif gerçekten en iyisiydi. Ancak Flamengo gibi büyük bir kulüp sizi istediğinde hayır diyemezsiniz. Açıkçası kalbim sadece burası için atıyor. Bu büyük kulüpten teklif geldiğinde diğerlerini hiç düşünmedim.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (33)
Tursun
10 ay önceYalamak işte bu herif ol uşağım yalan dima
Muzaffer Elmas
10 ay önceKişiliksiz adam. Beş para etmez. Adam olanın sözü nün bir değeri olur. O zaman adam olur.
Tarık Selim
10 ay önceBaşka teklifleri hiç düşünmemişmiş... O yüzden uçak gitti oraya. Flamengo taraftarına şirin görünmek için at bakalım taklaları. Taraftarlar her zaman yiyiyor bu numaraları zaten.
TRABZONLU
10 ay önceHani ailevi idi her şey ? Şimdi Trabzonspor ön protokol imzaladığı bir topçu başka kulübe gidince şikayetçi olamıyor mu ?
İskender Güney
10 ay önceBöyle adamları nereden bulup bizi bu kadar yoruyorsunuz ? Adamın karakteri oturmamış. Gitmiş şimdi orada yalandan yalakalık yapıyor yaranmak için. Adam gibi bir 8 numara transfer edinde futbol izleyelim artık .
Korkaz Kral
10 ay öncePara insana herşeyi söyletir bro
Korkmaz Kral
10 ay önceParanın yönettiği karakter
Taraftar61
10 ay önceBizim yonetim ve baskan futbol ne kadar anlamadigi ve trabzonspora ne kadar zarar verdigi burdan belli daha ilk mactan bizim sahada burun taraftarlar yonetim istifa diye bagirinca o zaman görecegiz
Manual
10 ay önceAdam zaten kötü topçu. Ispanyollarin hangisi tr de iyi too oynamış. Vasif yonetim. Tarihin en kotususunuz
Abuzer
10 ay önceAdam haklı büyük klüp diyor agustoya 5 veren klüp büyük mü olacak ozanla aynı takımda Messi gibi komik
ben hakan
10 ay önceinsanda biraz haysiyet olması lağzım zaten 100 futbolcunun enaz40ında bu yok
Murat Altuntaş
10 ay önceFlamengo caddelerinde gece ailenle gez de görüyüm seni . Flamengo kim lan ? Sanki Aston Villaya gitmiş . Sen gibilere teklif yapanda kabahat. Bu Trabzonspor da kimler geldi kimler gecti Şehrimizi asla kücümsemeyin hele Trabzonsporumuzu asla . Yöntetim ezik, rahmetli Mehmet Ali Yılmaz Ağaoğlu kimleri getirmedi ? Bu kim ispanyadan hic dışarı cikmayan yedek de oturan bi ezik . Yöntim yönetim değilki
Murat Altuntaş
10 ay önceSen futbolcunun önüne bi proce koy bu sen hedef Şampiyonluk ondan sonra Şampiyonlar liginde kendini yeniden ıspatlarsın de paraya da kıy bak bakıyım kimler geliyor . Adam lar dünyayı tarıyor bakıyor hic bir hedefi yok para yok ne yapsın . Hani borc bitiyordu ? Banka birliğinden çıktık faizden kurtulduk bütcemiz 100 miliyon Euroydu nerde bu sözlerin karşılığı ? Yine yalanmış yine lig başlamadan bitti . Kimse yok güzel olur takima güvenin demesin görünen köy kılavuz istemez . Aynı gecen sezon olac
Yaw he he
10 ay önceDamarimi kesseler kan grubum Flamengo cikar
ÖMER HALYAZ
10 ay önceFlamengo nun neresi büyük takım sen ispanyolsun Neymiş Flemengoya aşıkmış kendi ülkesinde REAL BARÇA ATLETİCO VARKEN ONA AŞIKMIŞ VAYBE
Yunus Akgül
10 ay önceağlayanın malı gülene fayda etmez ama bu senin karakterin demek ki
Muhammet özen
10 ay önceBırakın şu boş lafları, avrupada olmayan takıma neden gitsin, kim gelecek onu yazarsanız daha iyi olur
Faroz
10 ay önceBu denyo büyük takım görmemiş flemango yu bu büyük takım olarak görüyorsa kendisinin ne kadar ne boyutta yıldız olduğunu anlayın artık.Gelmemesi çok hayırlı olmuş karaktersiz futbolcunun Büyük Trabzonsporda işi yok
Yorgun fırtına
10 ay önceHeyy nigu! Bizim buralarda flamengo kuş olarak bilinir hatırlatayım istedim:))
Kemal Gülay
10 ay önceFlemengo da Avrupa da yok o nasıl olacak
Şenol eryiğit
10 ay önceTrabzon'da oynayacak kapasİTsen yokmuş
Cihan Yıldırım
10 ay önceBen adını yeni duydum, o kadar Atletico Madrit maçını seyrettim, isabet olmuş... Korkunç paralar veriyoruz, sonuç yok.. Takım olamayınca dünya kadar adam al, boşuna. Bu sözlerim Beşiktaş için de geçerli..
Ziya Kara
10 ay önceBir Trabzonspor taraftarı olarak, yorumları okuyunca bizim taraftarın önemli bir kısmının futboldan gerçekten hiç anlamadığını daha net anlamış oldum. Sırf Flamengo mecburen Avrupa'da olmadığından dolayı Trabzonspor'u Flamengo'dan daha büyük gören taraftara söylenecek başka bir söz yok vallahi.
Fuat Genc
10 ay önceBüyük bir fırsat tepti Türkiyede bulacağı rahatlığı hiç bir yerde bulamaz kendisi bulunmaz hint kumaşı değil onun yerini dolduracak bir çok oyuncu var nereye giderse gitsin
Gökan Afşar
10 ay önceFlamengo mu oda kim nerede bu flamengo hangi ülkenin takımı bu.Bize her yer Trabzon gelmediği iyi olmuş
Husnuergüden
10 ay önceSuç sende degil vallahi billahi seni araṣtirmadan ,karakterini ôgrenmeden sana milyon dolarlari zorla vermek isteyenlerde...sen bize iylik yaptinda haberimiz yok
Ts
10 ay önceAçıklama yapmana gerek yok sormadık ki çok da fifi
Gaddar
10 ay önceParaya gittim diyemiyorda
Rebek
10 ay önceBirezilyali oyunlarin hepsi avrupada oynuyor filamingo büyük oldaydi orada oynarlatdi
Rebek rebek
10 ay önceBirezilyali otincular avrupada oynuyor filamingomu büyük takim
Ayhan akgun
10 ay önceSeni bizim ts ile karakterini araştırmadan anmamızı kim sakladıysa Allah onun belasını versin inşallah soysuzun açiklaması bizi küçuk düşürmesi hiçbir ts sevdalıların kaldıracagı bir durum değildir
Ahmet bey
10 ay önceArda gibi konuşmuş. Arda onu etkilemiş.
Trabzonsporlu_61
10 ay önceGelmemen bize daha hayırlı olmuş, karaktersiz adam istemiyoruz, demek ki imza atmış olsan, seneye zaten bizi satıp gidecekmişsin