Samsunspor'un Belçikalı golcü oyuncusu Landry Dimata, Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında Trabzonspor ile yapacakları maçla ilgili, "Tansiyonun ve heyecanın yüksek olduğu maçları her futbolcu oynamak ister. Biz de böyle bir karşılaşma oynayacağız." dedi.
Belçikalı futbolcu, sezonun en önemli maçlarından birini Trabzonspor ile oynayacaklarını söyledi.
Samsunspor taraftarlarının maçı heyecanla beklediğini aktaran Dimata, "Bir çok futbolcu arkadaşımın bu tür tansiyonu yüksek maçları oynamayı sever. Tansiyonun ve heyecanın yüksek olduğu maçları her futbolcu oynamak ister. Biz de böyle bir karşılaşma oynayacağız. Ligdeki konumumuza bakacak olursak bugüne kadar takım olarak çok iyi performans sergiledik. Türkiye'nin Karadeniz bölgesini takım olarak çok iyi temsil ettiğimizi söyleyebilirim." ifadesini kullandı.
Landry Dimata, Trabzonspor taraftarlarından da destek mesajları aldıklarını vurgulayarak, "Ben de onlara teşekkür etmek istiyorum. İki takımın da kazanmak isteyeceği karşılaşma olacaktır. Kolay olmayacak ama her şeyden önce bu maçı izleyen herkese, güzel bir futbol izlettirmek istiyoruz. Bu maçı kazanmak istiyoruz, çünkü ligi üçüncü sırada bitirmek için kazanmamız gerekiyor. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız." şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (10)
Hasan KELES
1 yıl önceBunlar onları kaale aldığımızı sanıyor bizim için önemsiz bir maç zaten sezon bitmiş
Alemdaroğlu
1 yıl önceKaradenizi temsil eden takımın başkanı karadenizli değil sivaslı yetmedi 2 kuruş fazla kazanmak için adına robert eklemiş bi zibidi.
Mehmet
1 yıl önceBence güzel maç olsun yenilirsek üzülmem Yenilmediğimiz takım kalmadı zaten
TS
1 yıl önceKendini bilmez taraftarlarınıza konuşun 3. Olamazsınız ♥️????
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önceSamsun da yaşayan bir Trabzon ve Trabzonsporlu olarak yazıyorum burada Öz be öz Samsunlu olup Trabzonsporu da destekleyen insanlar var.Taraftarlarımız lütfen dikkatli olsunlar.Pkk nın bile affedilmeye çalışıldığı bir Ülkede sporun barışçıl bir rekabet olduğunu kabul edelim.Düşmana karşı aynı safta olacağımız insanlara dağa hoşgörülü davranalım.BIRAKIN KUZEYİN KRALI ONLAR OLSUN BİZ İMPARATORUZ..KRALLIK BİZİM İÇİN KÖY MUHTARLIĞI HÜKMÜNDEDİR..nokta
Ebu zer
1 yıl önceBizimkilerin tansiyonu düşük. O yüzden sıkıntı yok.
hakan
1 yıl önceYa ne yüksek tansiyonu. sizi kimse iplemiyor trabzonda şunu bi anlayın artık. kendi kendinize oyun oynursunuz.
tkurt
1 yıl öncerahat ol bizim oyuncular tatil havasında 2-0 kazanırsınız
Fadıl Keskin
1 yıl önceKaradeniz'i temsil eden takımın başkanı Karadenizli değil, Sivaslı demişsiniz ama insan bunu yazarken Şamil Ekinci'yi anımsar.. Trabzonspor'un en başarılı olduğu yıllarında, kulüp başkanlığı yapan Şamil Ekinci KIRŞEHİRLİ.. UNUTMA.
Ogün 55
1 yıl önceGüzel bir Karadeniz derbisi izleriz inşallah.Süperligde parmakla sayacak kadar güzel karşılaşmalar olmuyor.Zaten Avrupa’da alınan sonuclardan Süperligin kalitesi ortada.Ama Allah var yukarda Samsunspor’umuz Şimşekler gibi çakiyor.Ama Trabzon’da bize karşı iki misli efor sarfedecektir:)Yensekte yenilsekte ölümüne Samsunspor.Bizim Sevdamiz rengimize armamiza.