Samsunspor, Türkiye Futbol Federasyonu’na (TFF) resmi bir başvuruda bulunarak, Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor karşılaşmaları için yabancı hakem atanması talebinde bulundu.
Samsunspor’da yapılan resmi açıklamaya göre konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Samsunspor Futbol Kulübü olarak, Türkiye Futbol Federasyonu’na resmi bir başvuruda bulunarak, Süper Lig’in kritik haftalarına girilirken oynayacağımız bazı karşılaşmalarda yabancı hakem atanmasını talep etmiş bulunmaktayız. 24 Şubat 2025 tarihinde oynanan Galatasaray-Fenerbahçe müsabakasına atanan yabancı hakem Slavko Vincic, adil ve tutarlı yönetimiyle örnek bir performans sergilemiştir. Bu doğrultuda, ilgili karşılaşmaya yabancı hakem atanması kararını memnuniyetle karşıladığımızı belirterek, Sayın Federasyonumuzu tebrik ederiz. Kulübümüz, Süper Lig’de üçüncü sırada yer almakta olup Avrupa kupalarına katılım mücadelesini sürdürmektedir. Sezonun son haftalarına yaklaşırken, haklarımızın korunması adına müsabakalarda adil ve tutarlı bir saha yönetimi sağlanmasını talep ediyoruz. Bu çerçevede, 16 Mart 2025: Fenerbahçe-Samsunspor, 13 Nisan 2025: Samsunspor-Galatasaray, 25 Mayıs 2025: Trabzonspor-Samsunspor karşılaşmaları için yabancı hakem ataması talebinde bulunuyoruz. Türk futbolunun şeffaf, güvenilir ve adil bir ortamda yönetilmesi adına, kritik maçlarda yabancı hakem uygulamasının devam etmesi gerektiğine inanıyor ve konunun takipçisi olacağımızı ifade etmek istiyoruz."
Tüm Yorumlar (8)
Mustafa
1 yıl önceEvet artik herkes yabanci hakim ister
Bayro
1 yıl önceBeşiktaş çokmu doğruymuş. Bu samsunsporda kendisini nimetten saymaya başladı. Trabzonspor maçında chama atılan tekmeleri görmüyorlar. Haksızlık olduysa Trabzonspora oldu.
Yomralı Hacıhamzaoğlu
1 yıl önceNe oldu la, korktunuz mu:)
Serkan Bektaş
1 yıl önceYok kardeşim yok TFF nin sarayı Istanbuldan Hariç başka ille kalkmıyor Lig bitmış Ibo cebini doldurmakla meşkul kumar borcu tavan yaptı malumya Istanbul lobisi sağolsun
Kazım
1 yıl önceTürk hakemliği için çok üzücü bir durum. Bizim hakemler de herşey eksik, önce insan olmak lazım, maalesef para ve güçün yanında olunca, bu sonuçları görmek kaçınılmaz oluyor. Her hafta Trabzonspor un hakkı acımasız bir şekilde yeniyor, yabancı var da ilaç olmadı. İşin içinde güçlü var, bizim başkan her hafta konuşuyor, ama dinleyen yok
farozzz
1 yıl önceMars tan getirsinler hakemi,sonuç değişmeyecek,Trabzon kümeye diye bağırmak neymiş görecekler,7 kez kümeye düşen takım,kuzeyin sözde kralı,gö re cek si niz...eze eze yeneceğiz..
Rrrr
1 yıl önceKendiniji büyükmü cannettiniz
Cem ataman
1 yıl önceTrabzonsporu cekemeyenler ligden her zaman dusmustur. Samsunu da bekleyen budur. Sonra bu kadar kotu kadronun nesine guveniyorlar anlamak zor!! Trabzonspor gercekten buyuk bir kuluptur !!!