| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Mayıs 2025 21:59

Samsunspor'dan maç öncesi açıklama "Trabzonspor taraftarı bizi destekliyor"

Samsunspor teknik direktörü Thomas Reis, Trabzonspor taraftarlarından Samsunspor'u destekleyenler olduğunu söyledi.

Samsunspor teknik direktörü Thomas Reis, Trabzonspor maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.

Yayıncı kuruluşta bir programa konuk olan Samsunspor teknik direktörü Thomas Reis şu ifadeleri kullandı:

İlk olarak, çok fazla defa söyledim. Biz her takıma çok saygı duyuyoruz. Biliyorum ki Karadeniz derbisi var. Trabzonspor normalde iyi bir takım. Kupa finalinde kaybettiler Galatasaray'a. Şimdi bizim için çok iyi bir durum var. Çok iyi bir pozisyonda kalıyoruz. Bu pozisyonda kalmak için bir şansımız var. Biliyorum ki takımlar arasında birçok rekabet var. Ama bu takım Anadolu takımları.

Duyduğum ve okuduğum şey, Trabzonspor taraftarları arasında bizi destekleyenler var. Bir Anadolu takımının bu pozisyonda kalması için mutlu oluyorlar. Ben de  bize vermiş oldukları destekten, bizim için mutlu olmalarından dolayı kesinlikle minnettarım.

Tabii üçüncülük pozisyonumuzu da korumak istediğimiz için puanlara ihtiyacımız var. Bu da bizim bu maçtaki planımız olacak açıkçası."

Kaynak: Samsunsonhaber

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

2
29. 29. Gümüşhane
1 yıl önce

Unuttukmu samsunda yaptıklarınızı. Kümeye diye edilen küfúrkeri inşallah yenilince gidersiniz

İbo can
1 yıl önce

Biz Samsunsporu sevmeyiz _ boşu boşuna konuşmasın biz Trabzonspor luyuz √√√

S
Süpürge Sapı
1 yıl önce

Samsun daki maç öncesi hiç böyle konuşmuyorsunuz.. Futbolcularda az karakter varsa bu maçı alırşar. En azından ben öyle düşünüyorum. Samsun lige çıklar kendinden bilir. Küme düşer Trabzonsporu suçlar Rize de aynı

M
Mesut Kara
1 yıl önce

Biz Trabzonspor taraftarı olarak sizinle sorunumuz yok. Sizin bizimle ne sorununuz var anlayamadık.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Ula ula ne diyor bu şahıs Karadenizi en büyüğü Trabzonspor bunu unutmayın bu şehirde sizi destekleyecek kimse bulamazsınız bizimanipule etmeyin birlikteliyimizi bozamazsınız

Tüm Yorumlar (17)

2
29. 29. Gümüşhane
1 yıl önce

Unuttukmu samsunda yaptıklarınızı. Kümeye diye edilen küfúrkeri inşallah yenilince gidersiniz

İbo can
1 yıl önce

Biz Samsunsporu sevmeyiz _ boşu boşuna konuşmasın biz Trabzonspor luyuz √√√

S
Süpürge Sapı
1 yıl önce

Samsun daki maç öncesi hiç böyle konuşmuyorsunuz.. Futbolcularda az karakter varsa bu maçı alırşar. En azından ben öyle düşünüyorum. Samsun lige çıklar kendinden bilir. Küme düşer Trabzonsporu suçlar Rize de aynı

M
Mesut Kara
1 yıl önce

Biz Trabzonspor taraftarı olarak sizinle sorunumuz yok. Sizin bizimle ne sorununuz var anlayamadık.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Ula ula ne diyor bu şahıs Karadenizi en büyüğü Trabzonspor bunu unutmayın bu şehirde sizi destekleyecek kimse bulamazsınız bizimanipule etmeyin birlikteliyimizi bozamazsınız

M
Murat
1 yıl önce

Bi gelin bakalım desteği göreceksiniz:))

T
TS
1 yıl önce

TS luyum dlyen sadece ts u destekler, fb gs bjk samsun vs desteklemez.

H
Hasan ak
1 yıl önce

SANMAM

E
ERDO61
1 yıl önce

Söylediğine kendi inanıyor mu, bu adam çok komik. Siz önce 7 kez şampiyon olun, devamında sayısız kupalar kazanın ondan sonra stadyumunuza yazdığınız kuzeyin kralı yazısını belki o zaman hak edersiniz. Emek hırsızlığını bırakın, iğrençsiniz.

K
Korkut KAYA
1 yıl önce

Kuzeyin kralı 3 .olmakla olmaz,bu ne cüret gerçi dahada olmadınızya önce şampiyonlukları olan Trabzon spora ve seyircisine saygınız olsun imparator olmaksa şampiyonlukları avrupa maçları,şampiyonlar lig maçlari çokca bol olan trabzon spor gibi olunur.Birakın algıyı egoyu hakiki kuzeyin imparatoru olan Trabzon sporun önünde saygıyla eğilin karton kral.

E
erdoğdulu
1 yıl önce

olum siz kimsiniz de sizi desteklicez hayırdır alooooooooooooo

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Trabzonspor maçı yaklaşınca hep böyle sevimli güzel demeçler, sonrasında ise ilan edilmiş fason krallıklar. Her yerde Trabzonspor kümeye diye bağırmalar.

O
Oflu
1 yıl önce

Adam haklı, 2 lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen, küme düşen Hatayspor'a 5 puan kaybeden bizim kalitesiz takım için güçlü Samsunspor karşısında 3 golden az gol yediği her sonuç çok büyük başarı sayılır.

T
Tamery
1 yıl önce

King of the ZOORRTTHHH

A
Alp
1 yıl önce

Samsun’da yapılanları unutmadık.3 leyince yolcu ederiz

B
Bayro
1 yıl önce

Yalakalık yapıyor. Aklı sıra bizi kandıracak inşallah yener geçeriz. Karadeniz derbisi diye birsey yok ilk önce bir kupanız olsun ondan sonra konuşun. İnşallah Trabzonspor kazanacak.

F
farozzz
1 yıl önce

Yav he he..senin taraftar müsvettesi iki takım tutan seyircilerin Trabzon kümeye diye bağırdı..nası unuttunn..