Samsunspor teknik direktörü Thomas Reis, Trabzonspor maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.
Yayıncı kuruluşta bir programa konuk olan Samsunspor teknik direktörü Thomas Reis şu ifadeleri kullandı:
İlk olarak, çok fazla defa söyledim. Biz her takıma çok saygı duyuyoruz. Biliyorum ki Karadeniz derbisi var. Trabzonspor normalde iyi bir takım. Kupa finalinde kaybettiler Galatasaray'a. Şimdi bizim için çok iyi bir durum var. Çok iyi bir pozisyonda kalıyoruz. Bu pozisyonda kalmak için bir şansımız var. Biliyorum ki takımlar arasında birçok rekabet var. Ama bu takım Anadolu takımları.
Duyduğum ve okuduğum şey, Trabzonspor taraftarları arasında bizi destekleyenler var. Bir Anadolu takımının bu pozisyonda kalması için mutlu oluyorlar. Ben de bize vermiş oldukları destekten, bizim için mutlu olmalarından dolayı kesinlikle minnettarım.
Tabii üçüncülük pozisyonumuzu da korumak istediğimiz için puanlara ihtiyacımız var. Bu da bizim bu maçtaki planımız olacak açıkçası."
Tüm Yorumlar (17)
29. 29. Gümüşhane
1 yıl önceUnuttukmu samsunda yaptıklarınızı. Kümeye diye edilen küfúrkeri inşallah yenilince gidersiniz
İbo can
1 yıl önceBiz Samsunsporu sevmeyiz _ boşu boşuna konuşmasın biz Trabzonspor luyuz √√√
Süpürge Sapı
1 yıl önceSamsun daki maç öncesi hiç böyle konuşmuyorsunuz.. Futbolcularda az karakter varsa bu maçı alırşar. En azından ben öyle düşünüyorum. Samsun lige çıklar kendinden bilir. Küme düşer Trabzonsporu suçlar Rize de aynı
Mesut Kara
1 yıl önceBiz Trabzonspor taraftarı olarak sizinle sorunumuz yok. Sizin bizimle ne sorununuz var anlayamadık.
Kemal kurt
1 yıl önceUla ula ne diyor bu şahıs Karadenizi en büyüğü Trabzonspor bunu unutmayın bu şehirde sizi destekleyecek kimse bulamazsınız bizimanipule etmeyin birlikteliyimizi bozamazsınız
Murat
1 yıl önceBi gelin bakalım desteği göreceksiniz:))
TS
1 yıl önceTS luyum dlyen sadece ts u destekler, fb gs bjk samsun vs desteklemez.
Hasan ak
1 yıl önceSANMAM
ERDO61
1 yıl önceSöylediğine kendi inanıyor mu, bu adam çok komik. Siz önce 7 kez şampiyon olun, devamında sayısız kupalar kazanın ondan sonra stadyumunuza yazdığınız kuzeyin kralı yazısını belki o zaman hak edersiniz. Emek hırsızlığını bırakın, iğrençsiniz.
Korkut KAYA
1 yıl önceKuzeyin kralı 3 .olmakla olmaz,bu ne cüret gerçi dahada olmadınızya önce şampiyonlukları olan Trabzon spora ve seyircisine saygınız olsun imparator olmaksa şampiyonlukları avrupa maçları,şampiyonlar lig maçlari çokca bol olan trabzon spor gibi olunur.Birakın algıyı egoyu hakiki kuzeyin imparatoru olan Trabzon sporun önünde saygıyla eğilin karton kral.
erdoğdulu
1 yıl önceolum siz kimsiniz de sizi desteklicez hayırdır alooooooooooooo
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceTrabzonspor maçı yaklaşınca hep böyle sevimli güzel demeçler, sonrasında ise ilan edilmiş fason krallıklar. Her yerde Trabzonspor kümeye diye bağırmalar.
Oflu
1 yıl önceAdam haklı, 2 lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen, küme düşen Hatayspor'a 5 puan kaybeden bizim kalitesiz takım için güçlü Samsunspor karşısında 3 golden az gol yediği her sonuç çok büyük başarı sayılır.
Tamery
1 yıl önceKing of the ZOORRTTHHH
Alp
1 yıl önceSamsun’da yapılanları unutmadık.3 leyince yolcu ederiz
Bayro
1 yıl önceYalakalık yapıyor. Aklı sıra bizi kandıracak inşallah yener geçeriz. Karadeniz derbisi diye birsey yok ilk önce bir kupanız olsun ondan sonra konuşun. İnşallah Trabzonspor kazanacak.
farozzz
1 yıl önceYav he he..senin taraftar müsvettesi iki takım tutan seyircilerin Trabzon kümeye diye bağırdı..nası unuttunn..