| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Mayıs 2025 19:14

Samsunspor taraftarından Trabzonspor çağrısı

Samsunspor taraftar grupları Trabzonspor karşısında otganize olmak için harekete geçtiler.

Samsunspor Taraftar Grupları, Süper Lig’in 37. haftasında Trabzonspor ile deplasmanda oynanacak maç öncesi önemli bir çağrıda bulundu. Taraftarlar, bordo-mavili takıma karşı oynanacak kritik karşılaşmada deplasman tribününde görsel bütünlüğün sağlanması ve birlik mesajı verilmesi adına tüm Samsunspor sevdalılarını kırmızı giymeye davet etti.

Samsunspor, ligin 37. haftasında 26 Mayıs Pazar günü Trabzonspor’un konuğu olacak. Karadeniz’in iki köklü ekibi arasındaki mücadeleye sayılı günler kala, Samsunspor taraftarı da hazırlıklarını sürdürüyor.

Samsunspor Taraftar Grupları tarafından yapılan açıklamada, “Hafta sonu deplasmanda oynayacağımız Trabzonspor karşılaşmasında, deplasman tribününde yer alacak tüm renktaşlarımızı görsel bütünlüğü sağlamak, birlik ve beraberliğimizi güçlü bir şekilde güzel bir görüntü ile ortaya koymak amacıyla kırmızı giymeye davet ediyoruz” ifadelerine yer verildi.

Yorumlar (33)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takımı hiç oynamdan 0-3 yenilmiş sayılsın bu bile bizim takıma başarı sayılır. Yoksa güçlü Samsunspor 4 atacak.

T
Taraftar
1 yıl önce

İnşallah bizim yönetim bilet fiyatlarını çok ucuz tutmaz yine...en az 1061 tl olmalı

O
Oflularin amk
1 yıl önce

Yani gercekten sasirtici

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Filozof fatih tekkede yine supriz yapar forvetsiz oynadir fark yerler

F
farozzz
1 yıl önce

kesin samsunlu şirinesin...

Tüm Yorumlar (33)

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takımı hiç oynamdan 0-3 yenilmiş sayılsın bu bile bizim takıma başarı sayılır. Yoksa güçlü Samsunspor 4 atacak.

T
Taraftar
1 yıl önce

İnşallah bizim yönetim bilet fiyatlarını çok ucuz tutmaz yine...en az 1061 tl olmalı

O
Oflularin amk
1 yıl önce

Yani gercekten sasirtici

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Filozof fatih tekkede yine supriz yapar forvetsiz oynadir fark yerler

F
farozzz
1 yıl önce

kesin samsunlu şirinesin...

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

Hayır mı şer mi anlamak çok zor , Daha dün Samsun - Rize el ele Trabzon kümeye bağıran hangi taraftarlardı . peki yıllar önce Bulgar girer Trabzon giremez diye pankart açanlar kimdi ?

B
BENHAKAN
1 yıl önce

TRABZONSPORUN GERÇEK TARAFTARI TÜRÜBÜN LİDERLERİ ALLAHAŞKINA ŞU EZİK SAMSUNSPORA KARŞI BİRLİK OLUN LÜTFEN BAKIN BİZ TRABZONSPORU YERDİKÇE BUNLAR HAVALARA GİRİYOR O MAÇI ALMAK ZORUNDAYIZ YOKSA NE ONUR NE HAYSİYET KALIR BUNLAR ZATEN TRABZONSPORU VE TRABZONU ÇEKEMİYORLAR

H
HALILOĞLU
1 yıl önce

Niye parami lazim istersen 6161 yap yine gelicez kapalı gişe

S
Serkan
1 yıl önce

Bilet fiyatı bence 1461 TL olsun onlar bu dilden anlarlar..hayatımda gördüğüm en dönek taraftar samsun taraftari pazar günkü Sivas maçında adamlar fener GS formalariyla gitti sorsan samsunsporu tutarlar....taraftarlık ruhları yok kendilerini yüksekte görüyorlar ama nasıl göründükleri o hiç gormuyorlar..velhasıl kelam tabiki Trabzon'a centilmence gelsinler takımlarını desteklediler derim lakin edebiyle gelene hoşgeldin deriz..

R
Remzi çalışkan imerhev
1 yıl önce

Ula trabzon yenemezsiniz adam değilsiniz.

A
Abdullah
1 yıl önce

Dostluk ve Kardeşlik kazansın, Samsun'da bize statta küfür ve yanlışlar yapılıyor diye aynı yanlış davranışları biz yapmıyalım.

K
Komser
1 yıl önce

Sen stad,daymiydin terbiyesizlik yapma yalan konuşma yalan konuşarak ne geçiyor eline,GS sampiyonluk türü bile atamadı Samsun'da trabzonda ki maçta GS forması giyen sizdiniz,

O
Ogün55
1 yıl önce

Samsunspor’la Trabzonspor Karadeniz’in Fener ile Gs sidir.Ben bu çekişme rekabet oldukça futbol güzel diyorum.Ama Futbolda küfür yakışmıyor rezillik sade.Güzel satasmali kümeye yada en büyük gibi tezavratlar her iki takimin taraftarna çok da fazla yakışır.Küfürlü tezavratlar sade rezil ezik karaktersiz insanlarin dili.İyi oyniyan kazansın.Bir Samsunspor taraftarı olarak elebetteki Keradeniz derbisini Samsunspor’un kazanmasi tek arzum.Saygilar Sevgiler agzinda küfür olmiyan Futbolseverlere.

E
Emrah c
1 yıl önce

Sen FB GS benzet tsbonlarin rakibi aklın varsa s nde onların rakibi ol .ol ki Karadeniz sağlanmış İstanbul simariklari son bulsun para değil iyi olan kazansın .

S
Samsunspor
1 yıl önce

Dostum biz Trabzon'a 1965 mi yaptikda bunu yönetiminden talep ediyorsun.evet birbirimizden pek hoşlanmıyoruz ama bunun için memleket sevdalısı taraftarı mağdur eden hangi kulüp olursa olsun karşısında durmak lazimken bu yorumun olmamış.ayri konu rakamlara takılmadan takımımızın yanında olucagimizdan hiç suphen olmasin

K
Koray
1 yıl önce

Ligden 7 kez düşmüş bi takim fb ve gs gibi olamaz karadenizde oyle olsaydi ts ve rize olurdu en az kim küme düştüyse

T
Tacettin baş
1 yıl önce

İlk yarı Samsunda oynanan karşılaşmada bize Trabzonspor a yapılanları Unutmadık Trabzon Camiasını tanımazdan gelen Büyüklüğü 'nü görmezden gelen Asansör takımların dönüp kendi mazilerine dönüp baksınlar TRABZONSPOR un Büyüklüğünü belki O zaman daha iyi anlarlar ha anlayacak kapasiteleri yoksa ASANSÖR olmaya devam ederler

T
Trabzon Lee
1 yıl önce

1965 değil 1955 diyecektin sanırım Samsunsporlu.:)

Çepni Beyi
1 yıl önce

Be adamsınız nede insan sadece cingenesiniz

Çepni Beyi
1 yıl önce

Zaten ne adamsınız nede insan sadece cingenesiniz

S
Sefer
1 yıl önce

Alt tarafı bir Maç oynanacak arkadaşlar. Ben Trabzon da yaklaşık 6 Ay kaldım ve gerçekten çok güzel insanlarla tanıştım. Trabzon insanına yanış yapma senin için herseyi yapar.Su an Samsunda yaşıyorum ve sizler kadar taraftar ruhum yoksada bu sezon Samsun güzel Maçlar sergiledi.Gecmiste neler yaşandı bilmiyorum ama hepimiz geriye deyilde önümüze baksak, iki Karadeniz Takımı olarak dost olsak bu devirde kardeşlik ne demek olduğunu bütün Türkiyeye göstersek çok güzel olur.Hak eden kazansın iyi Akş.

İsa bilici
1 yıl önce

Valla yenin avrupaya gudemesinler

N
Nalkapon
1 yıl önce

Keşke aynı hassasiyeti GS karşı yapsaydı GS gelen kiralık kalecinin eski tk karşı nasıl gol yediğini herkes gördü bide Badkanlarinin maçı kaybetmesiyle GS kazanırken nasıl sevindigi herkes biliyorSamsunspor başkanı GS için zıplıyor Eyüp başkanıyla beraber futbolun kimyasını bozdular tat yok tuz yok entrikalar var

N
Nalkapon
1 yıl önce

Samsunspor taraftarı yok ikinci tk ya GSlidirlar başkanları gibi Yada fenerllidir onurlularda var onlarda aslan TS ludurlar ama samsundaki maçta TS kümeye diyenler kansizdirlar ben kürdüm sapına kadar TS luyum siz kendi tk tutmuyorsunuz elin İstanbul tk tutuyorsunuz burjuva şikeyle tarih yazanları tutuyorsunuz yazıklar olsun

D
Dıjvar
1 yıl önce

Samsun GS FB derbi yap çünkü onların arka bahcesisin onlara asılma kalecin kendi kalesine topu atsın badkaninda GS gol atınca GS amigoluk yapsın ezikler asla tarih yazamaz tarihin ancak kirli sayfalarina girerler forma sereftir bilenee EB BYUK TS onurlu şampiyonluklar ikincilikler ve kupalar

C
Cemil Ören
1 yıl önce

Aslında sizleri yani samsun taraftarını trabzon sokmamak lazım geçmişte zarar ziyan verdiğiniz kadar hiç bir takım trabzonspora zarar vermemiştir, Genede samsunspora Avrupa'daki başarılar dilerim taraftarından bir cacık olmaz

L
Leventhbo61
1 yıl önce

Büyüklük bizde kalsın . Büyük takıma yaraşır şekilde ağırlayalım.Gereksiz ceza almayalım. YaLNIZ YAYINCI KURULUŞ MİKROFONU GİDİPTE deplasman tirübününe yakın yere koymasın . gs maçının son 20dk. Tvnin sesini kapattım .uyuma yönetim !!!!!!!!!!

G
Gazze yi kafaya takın biraz
1 yıl önce

Boş işler..Futbol Oyun OYUN..Yense ne yenilse ne..Hiç olmasa ne..Millete bakıyorum sanki dünyanın en önemli işiymiş gibi bi hareketler falan..Gazze de olanlar yüzünden yüzümüzü yerden kaldırmamamız lazım..OYUN için millet kendini ne hallere sokuyor..Yöneticisi menajeri futbolcusu alıyor parayı,saflar cebinden çoluk çocuğunun rızkını veriyor,yetmiyor boş işler yüzünden üzülüyor kızıyor kalp kırıyor..Oyuncu takıyor kulaklığı müziğini dinliyor gidiyor eğlencesine..Kelli felli adamlar ayıp ya

E
Emin Gaffar Samsunlu
1 yıl önce

Önce dostluk..Yıllar geçince maç sonucu hatırlanmıyor ama gerilim, kavga gibi olaylar hatırlanıyor..

H
Hazeyn duman
1 yıl önce

Siz gs ye kaç, gol atabildiniz hem kupa da hem lig de boş yapmayın kendinize bakın önce sizi kadar gol yemedik en azından

Ömer
1 yıl önce

Samsun kazanmalı bence...

S
Serdar
1 yıl önce

Ben bir Samsunsporlu olarak Karadeniz takımlarının hepsini seviyorum. Şu düşmanlık meselelerini bir kenara bırakmanın vakti geldi de geçiyor. Yeter artık da. İstanbul aldı başını gitti biz hala birbirimizi yiyoruz. Samsun-Trabzon kardeştir arkadaş. Vallahi bıktım artık. Saçma sapan münakaşaların gereği yok.

E
Emin Gaffar Samsunlu
1 yıl önce

Fenerlisi, Trabzonlusu bu sene Beşiktaş haricinde kimseye yenilmeyen Galatasaray’ı yenecek tek takım olarak görüyor. Ben bir Samsunlu olarak bu iddiayı taşımıyorum ama bizi bu kadar güçlü gören rakiplerimize teşekkür ediyorum,