Trabzonspor

Sadi Tekelioğlu’dan Haber61'e flaş açıklama! “Trabzonspor kongre kararı almalıdır”

Trabzonspor eski Teknik Direktörü Sadi Tekelioğlu Haber61’e açıklamalarda bulundu.

02 Kasım 2020 23:19
(Güncellendi: 25 Mart 2026 00:00)

Haber61 – Spor Servisi – Trabzonspor’un eski teknik Direktörü Sadi Tekelioğlu Trabzonspor yönetiminin bir an önce kongre kararı alması gerektiğini söyledi.

Haber61 TV’de her hafta pazartesi akşamları ekranlara gelen Spor Gündemi Programına telefonla bağlanan Sadi Tekelioğlu önemli açıklamalarda bulundu.

“TRABZONSPOR TEKNİK DİREKTÖRÜNÜN TRABZONLU OLMASINDAN YANAYIM”

Sadi Tekelioğlu, Trabzonspor Teknik Direktörünün Trabzonlu olması gerektiğini belirterek, “Trabzonspor tazminat ödemeye alışmış, Ersun’a, Tolunay’a ödüyor, Abdullah Avcı’ya da öder. Ben ırkçı bir adam değilim ama Trabzonspor teknik Direktörünün Trabzonlu olmasından yanayım. Ahmet Suat ve Özkan hocanın hiçbir tecrübesi yokken gelip takımı şampiyon yaptılar. Benim şahsi fikrim, Giray hocanın gelip bu işe başlaması lazım. Olmazsa Mustafa Akçay, Fatih çalıştığı için söylemedim. Hüseyin bile gelir. Vatandaş diyeceğini diyor. Biz memleketimizde ikinci sınıf insanlarız. Sen yardımcının yardımcısının yardımcısına nasıl böyle bir parayı veriyorsun, nasıl böyle bir anlayışta olabiliyorlar anlamıyorum. Trabzonlu olması lazım. Ekibi de yardımcısı da Trabzonlu olmalı. Abdullah Avcı’nın, Tamer’in, Giray’dan fazlası ne. Tamer’in yaptırdığı idman kadar Giray’ın maçı var. Benim tek çözümüm yönetim kongreye gitmeli, Hoca da alınacaksa Trabzonlu hoca alınmalı” dedi.

10 YILDA 10 DAKİKA OYNAMAYAN OYUNCULAR OLDU ALTYAPIDA 

Altyapıdan konusuna da değinen Tekelioğlu, “2-3 oyuncu çıkardılar. Oyuncuyu getirip profesyonel yapmak zor bir iş değil. Oyuncuya imza attırmak önemli değil, sahaya koymak önemli. Ben gelene kadar bir tane oyuncu yok. Uğurcan’ı, Abdülkadir’i Yusuf kim oynattı. 10 yılda 10 dakika oynamayan oyuncular oldu altyapıda. Mütevaziyim ama yaptıklarımızı başkasına yedirecek halimiz yok. Var mı tarihinde 15-16 yaşında oyuncu oynatan. İlk maçlarına baksınlar” şeklinde konuştu.

“OYUNCUYA HADDİNDEN FAZLA DEĞER VERİRSENİZ…”

Abülkadir Ömür’ün performansındaki düşüş ile ilgili soruya cevap veren Sadi Tekelioğlu, “Oyuncuya haddinden fazla değer verirseniz, hele bu oyuncuda bu işlere çok meyilli bir oyuncuysa önünü alamazsınız. Sonra oyuncu değişikliğine, doktor değişikliğine kadar her şeye burunlarını sokmaya çalışırlar. Onun için Trabzonlu diyorum. Yabancı adam çok ilgilenmez. Trabzonlu isimleri o kadar kolay idare edemezler. Abdülkadir‘in de Uğurcan’ın da işi saha. Trabzonlular çok çabuk yere indirir, anlamazlar. Bu kadar iyileştirme olur mu? O zaman niye mücadele ediyoruz. Sen 17 yaşındaki adama 30 defa iyileştirme yaparsan sonu bu olur. Ayakkabını verirsen, gider evinde yemek yersen onlar da saha dışındaki işlere yönelirler. Burunlarını her şeye sokarlar. Trabzonspor’un bunlara çözüm bulması lazım. Bulması şuanda mümkün değil.” dedi.

“TRABZONSPOR YÖNETİMİ KONGRE KARARI ALMALI”

Trabzonspor yönetiminin en kısa zamanda kongre kararı alması gerektiğini vurgulayan Sadi Tekelioğlu, “Trabzonspor’un çok kısa bir zamanda kongre yapması lazım. Yeniden hoca dahi almadan bu işlere parmak basmalı. Yönetim güven tazelemeli ve sonra hoca konusuna girmeli. Kaldı ki başlarında hoca var. İhsan’ın ömrü futbol sahalarında geçmiş bir arkadaş. Ben Trabzonspor’da ben A takımdayken dahi Altyapıya dönmek istedim. O nedenle rahat konuşuyorum. A takımda gözüm yok. Bu yaştan sonra o baskıları kaldırmam mümkün değil” dedi.

Yorumlar

(98)

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.

O
ogu 02.11.2020, 23:31

bazi dedikleri dogru ama hoca konusunda katilmiyorum trabzonlu hocalarin kahvede oturup ts den teklif bekleme huyu var bak bjk nin hocalari takim calistiriyor belli bi basaridan sonra bjk ye geliyor bizimkiler gibi degil

Yanıt vermek için
T
Ts62 02.11.2020, 23:34

Maalesef TS yillar gecsede buyuk basarilar yasamayacak. Bunun en buyuk nedeni ise kisisel cikarlar ve maddiyat. TS ye en buyuk zarar bu zihniyet vermistir. Kendisi gorev alamadigi icin yonetime saldirmak, kendini one atmak vs vs. At olsun diye bekleyen cok kopekler var Malesef trabzonda.

Yanıt vermek için
Y
Yakup 02.11.2020, 23:37

Trabzonspor sirf trabzonlu diye göreve vermek zorunda mi trabzonspor torpile yönetilen bir club mü?

Yanıt vermek için
H
Hadi Köse 02.11.2020, 23:37

Ağaoğlu yönetiminin sonu geldi belli ki sadi hoca doğru konuşuyosun ama öyle uzaktan konuşmakla olmuyo tüm camia gelip elini taşın altına koymalı. Sadi hocada altyapının başına geçmeli.

Yanıt vermek için
E
EG61 02.11.2020, 23:41

Bu adam gercekden altyapiya gelmesi lazim, düzeltirse bu adam altyapiyi düzeltir.A takimada senol günes gelmesi lazim, a takimida o düzeltir. Ikiside cok tecrübeli, ne yaptiklarini bilirler

Yanıt vermek için
A
Ahmet Mutlu 02.11.2020, 23:41

Senin gibi hocanin trabzonspor trabzonlularin takimi değil öyle olsaydi haluk ulusoy sinan engin kaya Çilingiroğlu süleyman soylu Tanja çolak ahmet nur çebi bunlar hepsi trabzonlu ama trabzonsporlu değil ve bence giray bulakta trabzonsporlu değil faşist seni

Yanıt vermek için
Şevket61 02.11.2020, 23:48

Zaten sizlerin yüzünden hep geriliyoruz, eski kafa . Artık o dönem bitti bitti biraz modern düşünün . Senin yaptığın antrenörlüğü bugün 12 yaşındaki çocuk bile daha iyi yapıyor.

Yanıt vermek için
T
Taraftar 02.11.2020, 23:50

Sen fatihterimden senol gunesten buyukmusun?onar baskıyi kaldırıyor bırakın bos muhabbwti o dedigun hicalarida gorduk bi mehmet iz dilek bi sergen olamadınız

Yanıt vermek için
A
akas61 02.11.2020, 23:53

Ne kongresi yiyiciler gelsin kasaya giren üç kuruşu yine sıfırlasın diyemi

Yanıt vermek için
T
Tsli 02.11.2020, 23:55

Cok biliyosun kongre kararı almalı diye zor bulurdu bundan onceki yonetimler Ağaoğlu gibi yönetim zor bulurlardi sorlot

Yanıt vermek için
M
Mantıklı 02.11.2020, 23:55

Şu, “Yönetim kongre kararı almalıdır” cümlesi neyi değiştirir ki, yeni yönetim oluşsa? Yeni gelenler transferler mi yapacak yada mucizeler mi yaratacak? Mevcut oyuncu kadrosu çürük olduğu için bu durumdayız. Başka bir izahı yok !!

Yanıt vermek için
T
Trabzonspor hastalığına bulaşmış zavallı bir taraftar 02.11.2020, 23:59

Allah başkana yardım ve de sabır versin.Altyapıda çalışan bir insan bile böyle demeçler verebiliyorsa ki bu başka hiç bir klüpte olmaz,durum vahim.Cadı kazanı oralar ahbap çavuş ilişkisi son seviyede.Sayın şadi bey ve Trabzonspor’u kendi malı,evinin arka bahçesi sanan Trabzon spor adamları:Bu klüp sizin değil sadece lütfen ekmek kapısı olarak görmeyin bu klübü.

Yanıt vermek için
B
Burak suzengi 03.11.2020, 00:05

Altyapiya gel hocam.Gelki altyapi cossun

Yanıt vermek için
T
Tarık Selim 03.11.2020, 00:06

Ne kongresi hoca, yönetim yemeye alışmışsınız. İyi de Giray Hoca Mehmet Ali Yılmaz gitti diye istifa etmişti, bilen bilir. Giray Hoca'nın yaptığı çok mu saha içerisinde kalmaktı? Tamer Tuna'yı Şenol Hoca'ya sorsunlar, Beşiktaş'ta yardımcısıydı.

Yanıt vermek için
H
Hasan Doğan 03.11.2020, 00:09

"Bu yaştan sonra ben baskıları kaldıramam" O halde "BEN, başkalarına baskı oluyum!". Vay be sütre gerisinden birbirimizi yemeyi ne çok seviyoruz. Hüseyini getirdiğinde tek bir beyanatınız yok. Hüseyin Hoca, Pandemi döneminde puan alamazken, iyi ki yerlinin yerlisi hocamız var dediğiniz yok!. Taaaa ki gün olup devran dönüp konjektür müsait olsun o vakit bu yerlilik tartışması alevlendiriliyor. Özkan Hocanın iyi devrini hatırlatırken, kötü dönemi niye yokmuş gibi gösteriliyor ki!?… Trabzon'da babayiğit tek bir spor adamı yoktur ki, seçilmiş ve görevde olan HERHANGİ BİR yönetime hizipçilik yapmak yerine KOŞULSUZ destek versin. Varlık sebebi TS olanların koltuğu olmadığında altlarından sandalyesi çekilmiş idamlık mahkum gibi. Bu şekilde herkez aslında ne kadar kendi kendini değersizleştirdiğinin farkında değil. Kabile sürüsünden farkımız yok. Kendi evlatlarımızı yeriz, kendi antrenörlerimizi yeriz, doymazsak pilavını yapar yönetici yeriz. Hele bir kabul etsek, asıl sorun hocada, başkanda, topçuda değil bizatihi KENDİMİZDE!!!!… İşte o vakit, eğri oturup sosyolojik bir doğru etrafında buluşarak asıl geliştirilmesi gerekenin herbirimiz için kendimiz olduğu gerçeği ile yüzleşiriz. Ama bunu sevmez Trabzonsporlu Spor ulemaları... Onlara ver mikrofonu başkasının kapısının önünde dolaşsın dursun... Bir ömür böyle geçer. Hadi TS yerli hocalara takımı vermiyor. O vakit madem yetenek fışkırıyor, niye yurt dışında takım çalıştıramıyorsunuz (ha bu çok geldi) e o halde neden süperligde size güçlü bir takım verilmiyor!?. Kaç taneneniz İngilizce öğrenmek için kendini geliştirmek için yabancı dil kursuna gitti? Gençken ve hatta bugün!?… Biliyor musunuz, Trabzonlu olmayıp, dil öğrenen bir sürü kendini geliştiren genç hoca adayları var Türkiye'de hani nerde Trabzonlu futbol fetvası tükenmez futbol ulemaları. Kente yabancı oyuncu gelse, hepiniz karşısında Tarzanca dans ediyorsunuz Sadi Hocam, çok mu zordu bir dil kursuna zamanında yazılmak!?? Bunu kim engelledi acaba? Bari bunu da yazında olura beni şaşırtıp, acaba bir özeleştirimi yapılıyor acaba diye düşüneyim!!! Bol bol kongre çağrısı ve istifa çağrısı yapın zaten başka bişey bildiğiniz yok ama benden söylemesi kişi kendini geliştiremiyorsa, devamlı elinde süpürge başkalarının kapısının önünde dolaşırmış... İtiraf edilemeyeni ben söyleyeyim, başka baltaya sap olamadığı için en yakında tek potansiyel olarak TS'u gören çok geniş bir spor kültüründen mahrum kalmış, kendini geliştirmek yerine ötekini guduklamakla ömrü geçen horoz sürüsü var kentte. Bunlar kendilerine spor adamı diyorlar ama ilginç ki, rüştü ispat hepsi için sadece ve sadece TS üzerinden mümkün. Bu takım bir Türkiye takımı sadece Trabzon şehrine mal olmuş değil, artık şunu kafanıza sokun. Bu takımı seven, maçına giden, forma alan; MUĞLALISIDA var, Tekirdağlısıda var, Malatyalı ve Bayburtlusu... var oğlu oğlu. Hepimiz bu takımı seviyor ve destekliyoruz. Ama siz bu takımı il hudutlarına hapseder beyanatlar vererek onu küçülttükçe ve devamlı bozgun yaratarak boğdukça, kimse için yapacak bir şey kalmıyor. Nasıl ki Fenerbahçe sadece bir İstanbul takımı değilse ve Antrenörü sadece İstanbul Şehrinden olmak zorunda değilse, Trabzonda aynı böyle, artık birisi şunu Trabzonlu Futbol ULEMALARINA seminermi verip anlatacak ne yapacaksa yapsın anlatsın. Yıl 2020 oldu, hala TS un bir ülke takımı değilde küçük bir şehir takımı olduğunu sananlar var. 70'ler bitti hocam. 2020 ler başlıyor. Dünya değişiyor ve dönüşüyor. Hiç bir şey yerinde durmuyor bu şehrin vasat spor kültüründen başka. İşte benimde eleştirim bu şehrin geliştirilmesi gereken spor kültürüne tek bir tuğla koymayan kendine spor adamı titrine layik gören tüm futbol ulemalarınadır.

Yanıt vermek için
E
Ercan Arslan 03.11.2020, 00:23

Başka bir adayınız yoksa suyu bulandırmaya gerek yok, ki zaten yeteri kadar bulanık..Kongrede yeni yöneticiler gelecek dersen bu ortamda zorlama adamlar gelecek ki onların da ne vereceği belli. Hiçbirşey. Bu yönetimde memnun olmayan birileri var ise istifa etsin, yerine yedekleri gelir.

Yanıt vermek için
O
Oki 03.11.2020, 00:24

O eskidendi, hepsi geldi birsey yapamadı daha trabzonlu kalmadı Ben Mehmet altıparmak dan yanayım

Yanıt vermek için
H
Hayrettin 03.11.2020, 00:24

Yönetimin güven tazelemesi önerisini yerinde buluyorum ve destekliyorum..

Yanıt vermek için
M
Misafir 03.11.2020, 00:36

Sayin Tekelioglu gecmise takilmis yil 2020 hersey degisti.Eski camlar tabak oldu.

Yanıt vermek için
E
Engin 03.11.2020, 00:42

Sevgili hocam gönül ister ki Trabzonlu hoca olsun, olsun da Şenol Güneş hariç kimin nerde ne başarısı var, ancak birbirinizi yersiniz elin adamı gelir parayı çuvallar gider siz de böyle konuşursunuz

Yanıt vermek için
İsmail kır 03.11.2020, 00:49

Bu yönetime 4 veye 5 yeni yönetici alınması gerekiyor fakat başkan değişmemeli kim gelecek tekrar kulubü bataklığa sokacaklar yiyiciler gelecek gelmesin

Yanıt vermek için
B
Bordo 03.11.2020, 01:08

Kulübü trabzonlu ts lu td yönetir diye bir kural yok böyle ist medya dümeni kolpa ağzı bırakın...Tekelioğlu sen halen ts un büyüklüğünü anlamamışsın ts trabzon kent takımı ama tüm ülkede illerde taraftarı ve dünyada taraftarı olan takım böyle kendine göre bir dünya kurmuşsun anlatıyorsun boş konuşuyorsun....ts lu olan bir td artı değerdir ünal büyük ts lu ve belkide 10 yılın ts td kalkmışsın ,asansör takımı potansiyelli yüksek giray akçay vb söylüyorsun sizin vardınız değil şampiyonluga takımı oynatma neden ts td oldunuzda ne oldu, sen altyapıda çalışmalar yap...bulak akçay tuna avcı vb ts td olamaz yetersizler..

Yanıt vermek için
U
Uğur Yalçın 03.11.2020, 01:09

Sorun ne yönetimde ne futbolcularda ne teknik adamda sorun bizde çünkü karıncaya TIR ı çek diyoruz olmuyor işte yük ağır biz artık bu tür hayalleri bırakmalıyız kaldıramayacağı yükleri insanların omzuna yükleyip sonrada niye olmadı dememeliyiz kabullenmek en iyisi ben artık bıraktım mesela şampiyonluk şu bu sadece takımı tutuyorum yenerse sevinirim yenilirse üzülmem

Yanıt vermek için
O
Okur 03.11.2020, 01:17

Her şey tamamda kongre ne alaka... Bir kuyruk acın varsa net söymen lazım.

Yanıt vermek için
T
TRABZONLU 03.11.2020, 01:30

Ağzı a ve beni e sağlık hocam Rabbim ömrüne ömür katsın hayırlıysa

Yanıt vermek için
K
Kaptan Bir 03.11.2020, 01:38

Burada Sadi hocanın her sözünün altına imzamı atarım. Dobra dobra konuşmuş ilgililerin ders alması gerekir

Yanıt vermek için
Y
Yesilkir 03.11.2020, 01:44

Allah askina birakin lütfen yapmayin trabzonun basina gelebilecek en iyi baskan gelmis ikincisi trabzonlu teknik adam vs fos birakin futbolcudada ayni sorlot trabzonlu deyildi nowakta birakin bu adami bos yapiyo alt yapidan 20 yildir bir fatih tekke gokdenizmi cikmis lütfen destek olalim bu ve Bindung Gebiler nemalanma pesinde hangi takimi calistirmis ve basarili olmus trabzonlu teknik direktorler ünalda dahil birakin bu isi baskan iyi yolda

Yanıt vermek için
T
Taka61 03.11.2020, 02:12

Bir duayen fikrini beyan etti Sadi hoca benci değil toplumcudur kesinlikle alt yapıdan sorumluluk verilmeli kendisine Ahmet agaogluna güvenimiz tamdır fakat yönetimini yenilemeli

Yanıt vermek için
O
Oktay 03.11.2020, 03:01

Senin Girayın,Fatih Tekke'yi Antepe Postalayıp,üzerine 4 milyon Dolar verdirip Mehmet Ali Yılmaza,Erhan Namlı'yı aldırmadımı?Rune Lange faciasına sebep olan'da senin Evlatlığın Giray değil mi?Yıllarca Mahkemelerde süründü kulüp.Ödediği Tazminat ise cabası. Senin yaptıklarının hepsi iyi,Kupalarına kadar Haciz gelmiş,Futbolcuyu bırak,onlar kendine soyacak yeni Kulüp bulur.Daha Malzemeci ve Personel Maaşını Aylarca ödeyemeyecek duruma düşmüş bir Kulübü büyük bir Risk alarak bu Batak'dan kurtarmaya çalışan bir Başkanı ve Ekibini Kongreye davet etmek,ne kadar hıyanet içinde bulunduğunuzun bir göstergesidir. Hep Ben,Ben dedin.Biraz biz konuşalım Taraftar olarak.Bizler bu Kulübe hep verdik. Okulda Aç durdum,Harçlığımı biriktirp Maça gittim.Hayatımda Avni Akere hiç kaçak girmedim.Forma,Decorder,Bilet hep verdim.Maçtan sonra Babam'dan yediğim dayağın hesabını ben biliyorum. Sizler bu Kulüpte çalıştıysanız Paranızıda aldınız.Az veya çok.Altyapıdan son 35 yılda 6-7 kaliteli Adam'dan başka kimse çıkmadı. Altyapıdan gelen Cocuklar,Milyon Euroluk Yabancıların yanında Asgari Ücrete mi Talim edecek?Yabancı Biftek yerken,bizim Cocuklar Karlahana,Turşu Kavurması ve Minziye mi Talim edecek?Demek ki Sen bu Cocukları Profesyonel yetiştirmeyi beceremiyorsun.Parayı görünce düşüyorlar. Senin Ihsan Dereli Yıllardır Kulüp içinde.Altyapı,1461 Karadeniz vs.Takım halen daha yokları oynuyor.Bizim Trabzonlular Küme düşürmedimi 1461 Karadenizi? Artık sizin Boztepe Ormanlarında 50 Tur atıp,Kaleye 5 Şut atarak,Futbolcu Tokatlayarak Maça hazırlanma devriniz bitti. Bu Kulubün 2 tane Büyük derdi var. Para ve bitmeyen sizin gibiler. Evet Yönetim hata yaparak 2 Yılı heba etti. Ağaoğlu 3-4yıl kimse birşey beklemesin demedimi?Zaten Takım iyi'de gitse,kötü'de Sadi Efendi hep Çomak sokmanın peşinde.Herkes sıraya girdi,cebine 100 milyon Euro'yu koydu,ne olur biz Yönetelim diye Yalvarıyor şuan. Trabzonspor senin Tapulu Malın değil kardeşim.Bu kötü durumda,yapıcı eleştiride bulunup,Birlik,beraberlik çağrısı yapacağına Eline Benzin Bidonunu alıp,ortalığı Ateşe vermenin peşindesiniz.

Yanıt vermek için
K
Kemal ÇALIK 03.11.2020, 03:48

Sadi tekeleoğlu bu ne kibirli bune ego ozaman trabzonspor trabzondan başkası tutmasın bu kafa 35senedir şampiyon olanıyoruz küçük olsun bizim olsun bırakın bu kibiri

Yanıt vermek için
A
Alperen 03.11.2020, 04:02

Bi bitmediniz nedir bu trabzonsporun Sizden cektigi Arkadas ya senol gunesten Başka basarili olan Bir trabzonlu hoca goster tekelioglu isiniz gucunuz ortami germek baskada birsey bilmesiniz

Yanıt vermek için
T
Tursun 03.11.2020, 04:44

Trabzonsporun aidatbyatıtan üyelerine haksızlık yapmışsın haddini aşmışsın eleştir ama derdini böyle anlatma önerilerini bizzat başkana şöyle randevu idrakinde vermesini çivi çakma zamanı sökmendeğil

Yanıt vermek için
A
Arsinli 03.11.2020, 05:29

Teknik direktör konusuna katılmıyorum ama ömür konusunda tamamen haklı.canı istiyor doktor değişiyor canı istiyor ameliyat oluyor bu kadar sorumsuzluk olmaz..takım onun için bu halde zaten

Yanıt vermek için
E
Engin Çelikel 03.11.2020, 07:23

Sayın SADİ Hoca takımın başına TRABZON lu bi hoca gelsin demek nasıl bir zihniyet Eğerki Trabzon lu hoca teknik direktör lük makamını gerçekten hak ediyor sa gelsin bu takımın hocası olsun yok sadece Trabzon lu olduğu için gelecekse bu düşünce çok vahim ve tehlikeli bir düşünce. Sizin amacınız Trabzonspor küçük olsun bizim olsun zihniyeti şunu unutma yalım sayın hocam TRABZONSPOR artık sadece TRABZON luların tuttuğu bir takım değil tüm TÜRKİYE nin takımı dünya markası bir kulüp. Bu zihniyetinizi değiştirin hocam. Ben Amasya lıyım ve TRABZONSPOR luyum bu renklere gönül verdiğim için kendimle ve TRABZONSPOR umuzla gurur duyuyorum. Bu söylemlerinizle Trabzon lu olmayıpda Trabzonspor a gönül vermiş milyonlarca taraftarı üzüyorsunuz hocam. Ahmet AĞAOĞLU başkanımız ın sonuna kadar destekçisiyiz. Tüm TRABZONSPOR lu kardeşlerimize Saygılar sunuyorum ALLAH yar ve yardımcımız olsun.....

Yanıt vermek için
T
Tsliii 03.11.2020, 07:26

Çok güzel bir yazı olmuş her satırı ile haklısın

Yanıt vermek için
M
Molla 03.11.2020, 07:34

Sezon açıldı beyler yok mu arttıran ? Ne yazık ki bazıları pusuya yatmış bekliyor en ufak geri gidişte bam bam bam başlıyor bombalamaya. İyi giderken söyliyceksin ayakkabıyi yemeği doktoru abdulkadiri niye o zaman tepki cekersin simdi takım kötü salvolara başlayalım Olmazzzz.Başkanı destekliyoruz arkasındayız.Trabzonsporun tüzüğünde yaptığı desgisimle bile 10 yıl baskanlıkla ödullendirilmeli.Unutmayalım usta sonrası millet baskan olmamak icin ölü taklidi yaparken sahiplendi takımı inisler cıkışlar olabilir elestirecegiz dogru ama bunu bazilati gibi firsata cevirmelerine araci olmayacagiz.

Yanıt vermek için
E
ERTUG 03.11.2020, 07:38

Giray hocayi cok seviyordunda ozkan sumer baskan oldugunda seni takimin basina getirdiginde Giray hocayla devam edin deseydin ya. Gectin takimin basina sampiyonluga giden takimi siradanlastirip orta siralarda bitirttin ligi.Milletin akliyla dalga gecmeyin alt yapidan 2 topcu cikardin diye futbol profesoru kesilionuz hemen. Ahmet agaoglu iyi baskanlik yapiordu sadece birden kibre kapildi yanlis yollara sapti.Umarim ders cikarir da sizin gibilere bu takimi birakmaz.Tek bildiginiz trubunlere oynamak trabzonlu hocaymis ta trabzonlu futbolcuymus.

Yanıt vermek için
T
Tonya'lı 03.11.2020, 08:04

Bu takımın başkanı nerede neden sesi çıkmıyor bir sezonda bu çöküş bu sefil transfer politikası Başakşehir in şampiyonluk potasında son haftalarda sessiz kalması filan ya bu yönetim komple istifa etmek için neyi bekliyor hala bu takım gerekirse küme düşsün ama böyle adamlara oyuncak olmasın mutlaka sahibi olacaktır

Yanıt vermek için
E
Engin Kesat 03.11.2020, 08:14

İşte bu takımı yıllardır karıştıran bunlar.TS yi babalarından miras kalmış gibi tutarkar.Her zaman bu kulübden namalanacaklar yoksa karıştıracaklar.Bunların en kalitelisi Özyazıcı idi diğerleri al birini vur ötesine.Akçaylar kebabcı döneminde TS ye el atmışlar.Tekeliler muhtar babaları sayesinde.TS bunlar bunlar gibilerin bu şehirde babalarının çiftliği değil.TS uluslar arası tanınmış bir markadır.İllaki başkan yönetim antröner Trabzonlu olmak zorunda değil.Unutmayın TS in 4 şampiyonluğu asıl efsane başkan Şamil Ekinci zamanı idi.Çoğu bilmez Ekinci nereli idi Kırlehirli.TS in en büyük sponsoru Vestel kim Nafız Zorlu nereli Denizlili.Artık bırakalım şehirdeki ayak oyunlarını TS açalım tüm Türkiyeye.Yoksa bir aşağıki ligde buluruz TS i

Yanıt vermek için
M
mehmet 03.11.2020, 08:15

sadi hoca dogru soyluyor itirazi olan gecmise baksin Trabzonlu olmayan bir teknik adam nezaman tarabzonsporda basarili oldu?

Yanıt vermek için
M
mustafa 03.11.2020, 08:18

güzel doğru sözler ama aşağıdan yukarı böyle medya üzerinden bir öneri görüş bildirmek ne gerekli ne doğru ne de etik malesef. Abdülkadir olayına yüzde yüz katılıyorum o ve onun gibiler o kadar şımarıyor ki aldıkları parayı onu mu alsam bunu mu düşünmekten futbola mesai ayıramıyorlar malesef tekrar yedeğe çekilmesi gereken bir futbolcudur kendisi. Yönetmeye başka talip yokken bu kadar istifa sesi manasız bu takım 36 yıldır şampiyon olamıyor kolay kolay olamayacakta en azından elin yabancılarını zengin ederek batmasın yenilsin ama güzel yenilsin en sonunda oluruz şampiyon. futbolunu izlerken zevk versin yeter.

Yanıt vermek için
S
sürmene 03.11.2020, 08:20

Zaten bu sene borçların yüzünden avrupaya bile gidemedik iki maç kaybedince başkan değişsin bu neynkafası

Yanıt vermek için
G
Gökhan 03.11.2020, 08:28

Sadi Hoca doğruların arasına kendi yanlışlarını serpiştirerek doğru algısı oluşturmaya çalışmış. Trabzonlu teknik adamların(kendisi dahil) Şenol Güneş haricinde ne başarısı var? Giray Bulak'ın yıllardır ortaya koyduğu başarısız tablo ortada, bırakın gerçekten sistem getirecek takıma kimlik kazandıracak bir hoca kazansın Trabzonspor. Gümüşhaneli diye ötekileştirdiğiniz Ziya Doğan'ın yarısı kadar başarısı yok Trabzonlu hocalarımızın...

Yanıt vermek için
O
Orhan 03.11.2020, 08:58

Gayet güzel yazmışsınız da, keşke şunlara da bir değinseydiniz; Geçen sezon şampiyonluğa giden bir takımın hocası neden harcandı? Ve sonrasında şampiyonluk bilerek mi verildi? Sadece Trabzon şehrinden ibaret olmayan Trabzonspor neden 35 yıldır şampiyon olamıyor? Ve böyle giderse sadece Trabzon şehrinin takımı olmaya dönüşmeyecek mi? Farklı şehirlerde yaşayan insanlar son yılların Trabzonsporunu neden tutsunlar?

Yanıt vermek için
K
Kadir08 03.11.2020, 09:10

İnsaf be biraz daha beklenseydi hemen bütün Silahları kullandınız ayıp her insan gibi başkanında hatası olabilir ben bu yönetimi başarılı buluyorum

Yanıt vermek için
H
hüseyin 03.11.2020, 09:13

trabzonlu hoca diye diye bizi usandırdınız şenol hoca haric nerde bunlar yerli ftbolcu diye diye usandik az başarıda şımaran şahsiyetler. sonuna kadar başkanın yanındayız

Yanıt vermek için
H
Hakan 03.11.2020, 09:15

Helal olsun doğruları konuşmuş.

Yanıt vermek için
T
Trabzonlu 03.11.2020, 09:27

Nasıl başarı olsun herkesin adamıvar ağbap cavuş ilişkisi bitmediği takdirde olmaz benim cok beğendiğim Fırat Gül Hocavar ama gencdiye isim yapmamış diye almazlar isimmi calıştırır hüseyini getiren Fırat Gülü hayde hayde getirir illa cok paramı vermek gerekir

Yanıt vermek için
İbrahim KÖSEOĞLU 03.11.2020, 09:27

Sadi hocam sayğı duyduğum insansın. Bu saygıyı kaybetme. Gerceklere gelirsek , rahmetli ibrahim Cevahir olmasaydı TS şampiyon olamazdı. İyi topcular olması başka şampiyonluk başka. TSli hocalar alt liğlerde şampiyon oldu süperde olamadı. Kimse şenol demesin. Tüp kafalı istedi bjk da şamp yaptı. TS kacan şampiyonluklarının çalınan şampiyonluklarının birinci sorumlusu şenol beceriksizliğidir. İkincisi si rant sağlayan yönetimlerdir. Buğün tv cıkıp iki kelime yorum yapacak kaç TS li oyuncu var. Hocam söyleyebilirmisin zamanında alt yapıya tevazu ile oyuncu almadığını. Özkan hoca için söylediklerin arşivde. Özkan hocaki yugoslavları kulübe doldurmuştu. Unuttunmu. Bilmiyormusun takım kötü sonuç alsında yönetim istifa etsin diye çalışanları. Hiç duymadınmı. Hocam. Buğün yusuf abdülkadir uğurcan olmasa hiç birinizin konuşacak birşeyi olamaz. Şorlöt olmasa wakayeme olmasa ne konuşacaktık. Tabi yönetimin bir sürü hatası var. Birincisi çok iyi niyetli ve otoriter değiller. Gerisi zaten buna bağlı. Altyapıdan gelen oyuncularda aidiyet duygusunu var. Yusuf gitmek için herşeyi yaptı. Olsaydı şampiyonduk. Uğurcan abdülkadir kötü ise nedeni transfer yapamadıklarındandır hocam. Hüseyin özkan hocayı dinlediği kadar suat hocadan nasihat alsaydı şampiyonduk. Neden gercek efsane suat hocadan bahsetmesiniz. Neden.

Yanıt vermek için
T
Trabzonlu 03.11.2020, 09:33

sadi hoca kendini futbola adamış biridir nezaman değer vereceğiz öldüğü zamanmı futbolun icinde olmayanlar bol bol yorum yapıyor adamın ömrü sporla gecmiş yalanmı

Yanıt vermek için
T
Trabzonlu 03.11.2020, 09:37

Eski camlar bardak oldu diyorsunda ama eskiden olan insanlığı özlüyoruz Rahmetli Anam naylon Kızlar cıkacak derdi yanlışlıkla naylon erkekler cıktı sağ olsaydıda görseydi keşke

Yanıt vermek için
A
ali 03.11.2020, 09:38

Dört dörtlük bir yazı okuyana ve okuduğunu anlayana

Yanıt vermek için
B
Bafralı 03.11.2020, 09:49

Helal renkdaşım. Harfi harfine katılıyorum. Agaoglu na yönetim döneminde tek kusur unal hoca olayında bulunabilir.. Onun da tam icerigi belli degil

Yanıt vermek için
S
Salih 03.11.2020, 09:53

Sadi hoca çok doğru söylemiş. Bir an önce seçime gidilmeli. Hoca Trabzonlu olur yada olmaz. Ama hoca olmalı. Oyuncular kendi işini yapmalı. Disiplin şart

Yanıt vermek için
E
erol 03.11.2020, 09:54

sadi hoca buna bu ahlaki yapıyı siz ve ailesi vermiştir çok doğru söylemler oraya gelene kadarda sizinle çalışmış demekki haddi hukuku ve örf ananeyi öğretememişsin bu ayıp sadece mevcut yönetimin veya hocanın değil bu kültürü veremeyen bizlerin

Yanıt vermek için
Y
yasar 03.11.2020, 09:59

Giray Bulak da Sadi Efendi Sen de gölge etmeyin yeter.

Yanıt vermek için
E
Erkan 03.11.2020, 09:59

İyi güzelde Sadi Hocam girayın ne başarısı var gittikleri hangı takımı ayaga kaldırdılar Trabzonlu hocalara sans verilmedimi hami sen Hüseyin senolhoca nereliydi

Yanıt vermek için
M
murat sarıtaş 03.11.2020, 10:04

ırkçılığın hem de en alasını yapıyorsunuz sadi hoca.trabzonlu hatta karadenizli bile değilim.ama iyibir trabzon taraftarıyım.Peki siz bu trabzonspor takımını sadece ve sadece kendi şehiriniz den mi ibaret sanıyorsunuz.Anlaşılan bu takımın asla başarıya ulaşmasını istemiyorsunuz.yerlinin yerlisi safsatasını bi bırakın ya.Düşün bu takımın yakasından.

Yanıt vermek için
H
Hüseyin Demir 03.11.2020, 10:06

Hoca bırak boş laf yapmayı alt yapı hocasının yönetim hakkında konuştuğu nerede görülmüş zaten ne geldiyse sizin gibiler yüzünden geldi bu kulübün başına senin saydığın hocalardan Fatih tekke hariç gerisi çöp

Yanıt vermek için
M
Mustafa Koçaslan 03.11.2020, 10:09

ihsan hoca pekala bu işi yapar. Avcı'da, Tuna'dan neyi eksik? Ayrıca oyuncu kaliteniz yetersizse isterseniz dünyanın en iyi hocalarını bir araya getirin fayda etmez.

Yanıt vermek için
H
Hacı. Yatmaz 03.11.2020, 10:10

Giray bulak ın Trabzonsporluluğu. Yanılmıyorsam giray hoca elazığı çalıştırıyor. Avni aker de elazığ 2_ 1 öne geçen gölü atıyor . Giray hoca sevinçten sırtındaki montu çıkarıp sallayıp sert şekilde yere vuruyor. Acaba o sevinç gösterisini yaparken içinden ne geçiriyordu!!!. İşte Trabzonlu giray.

Yanıt vermek için
İsiyin 03.11.2020, 10:22

Sadi hoca sen ya da Giray, Akçay ile olmaz bu iş.

Yanıt vermek için
F
Fırtına Kuşu 03.11.2020, 10:31

Takıma top oynatacak bir adam gelsin de kim olursa olsun. Burada isim değil, Trabzonspor önemlidir. İsterse Aykut Kocaman olsun. Adam gibi sözleşme, adam gibi oyun...Birbirimizi yemeyle uzun yıllar geçti. Hala yemeye devam. Trabzon şehrine ikinci bir süper lig ekibi şart. O zaman rekabet olursa başarı gelir. Bakın İstanbul'a. Trabzon hariç tüm şampiyonlar Marmara'dan. Bursa hariç hepsi İstanbul. Rekabet başarıyı getirir. Hem de Trabzonspor üzerinde bu kadar baskı olmaz. Hala doğruyu bulamadık be. İsim önemli değil, Trabzonspor önemlidir. AZ Bİ SUSUN... Yoksa su almaya başladık. BATACAĞIZ. Ön Libero Cafer TOSUN olmalıdır. NOKTA.

Yanıt vermek için
B
Bahadir Senol 03.11.2020, 10:32

Çok bilmiş !!! Başkani eleştirecek kadar çok bilmiş... Adam abdülakdire moral vermeye gidiyor ve bunu bile yanliş gören beyin konuşuyor. Senin kimin adami olduğun da belli... Sizin gibiler yüzünden bu Takim bu halde. Başkan gelmiş geçmiş en iyi Başkan,sonuçta o da bir insan ,takimi hata yapacak. Herkes senin gibi dört dörtlüktür mü ????? yürü boş konuşma bu Takim gemiyi limana çeken Adam Ağaoğlu dur ve InsAllah üzün sürekulübü hizmet eder....

Yanıt vermek için
C
Cesur 03.11.2020, 10:44

Ne alaka hocam ben trabzonlu değilim ama fanatık trabzonsporluyum takım başarlı olsun bu işin ankaralisi izmirlisi olmaz trabzonspor dünyaya açılıyo sen hala eski kafadansın

Yanıt vermek için
L
Lâedrî61 03.11.2020, 10:46

Biri bu adamı sustursun. Her puslu ortamda çıkıp fırsatçılık yapıyor.

Yanıt vermek için
D
Didingola 03.11.2020, 10:57

Sadi'ye göre ben 36 yıllık Trabzonspor taraftarlığını bırakayım.Niye çünkü Giresunluyum.Bu kafa yapısına göre Trabzonspor ile ilgili hayal kuramam.

Yanıt vermek için
6
61 03.11.2020, 11:13

TS un kent takımı olabilir ama tüm ülke kentlerinde dahası dünyada taraftarı olan bir kulüp tekelioğlu ve bunun gibiler kent dışından kütüğünden olmayan ts a fayda sağlamaz düşüncesinin asıl amacı ts un gelişimini istemeyen zihniyet, bu zihniyettekiler ts a zarar veriyor.

Yanıt vermek için
A
Ali Haydar 03.11.2020, 11:27

a-Giray b-Sadi c- Akçay d-Samet e-Fatih f-Hiç biri Kesinlikle cevap (f- Hiç biri) Hepsinin derdi Mahallenin cocuğu ayağina Trabzonspora kapak atmak… Eskiye Rabet olsa bit pazarina nur yağardi… AMK bir türlü bu duygu sömürmesinden kurtulamadi bu camia…Taraftarida ayni yöneticiside ayni hocasida ayni….Ver gazi ver gazi…. Bu Takimin başina profosyenel birisinin gelmesi şart… Yoksa miktim sene bu böyle devam edecek…. Örnek : Ralf Rangnick, felix magath gibi üst düzey Hoca gelmesi lazim…. Unutmayin GS de GS yapan Jupp Derwall dir.

Yanıt vermek için
O
Oflu61 03.11.2020, 11:28

Hasan Dogan - bu yaziyi yazan ellerin dert görmesin. Öpüyorum ellerinden. Almanyadan saygilar

Yanıt vermek için
A
Adem 03.11.2020, 11:42

Arkadaşlar Sadi hocanın dediklerinin bir kısmına katılıyorum bir kısmını çok saçma buluyorum da bir dediğinde hakkı var. Trabzonspor Trabzonlularindir bunda alınacak gucenecek bişey yok. Trabzonlu olmayıp da Trabzonsporu destekleyenler de başımızın tacıdır ama Trabzonspor Trabzondan yönetilir, Trabzonda hayat bulur, Trabzon kentinin spor kulübüdür. Tabiki oyuncusundan başkanına, yöneticisinden teknik direktörüne kadar emek veren herkesin Trabzonlu olması gerekir. Ama vasıflı Trabzonlu tabiki. Sırf kimliğinde Trabzon yazıyor diye değil, Trabzonlu olup kendini yetiştirmiş, dışarıdaki adamdan daha iyi olandan bahsediyorum. Şimdi Samet Aybabalar Abdullah Avcılar benim Şotamdan Hamimden Akçay'imdan daha mı iyi ki onları alacağım. Ha bana Morinho dersin o kalitede Trabzon kökenli birisi yoktur ona eyvAllah. O adamın futbol zekası, geçmişi başarıları yeter. Onun dışında sıradan adamlar mevzubahis olduğunda tabiki öncelik Trabzonlu olması veya en azından Trabzonspor forması giyip şehrin kokusunu almış olması, şehrin dinamiklerini bilmesi öncelikli olmalı. Trabzon ne başka bir şehre benzer ne başka bir kulübe benzer bizi bizden olmayan anlayamaz

Yanıt vermek için
A
arf 03.11.2020, 11:50

tekelioğlu iyi, adam gelecek ve işine karışılmayacak, ikilik olmayacak, öyle başarı olmaz, terim gibi bir adam lazım bize!!

Yanıt vermek için
S
Süleyman Balikesir 03.11.2020, 11:54

Tekin Küçükali Baskan Yap in bu is bitsin

Yanıt vermek için
S
Semih 03.11.2020, 12:52

Sadi hoca haklı bizi bizden başkası şampiyon yapamaz avcı bize göre değil m r Akçay hoca gelir inşAllah...

Yanıt vermek için
G
Görünen köy. 03.11.2020, 12:54

Sn. Tekelioğlu na güvenirim. TS yönetiminin işleri şu sıra düzgün yürüttüğünü söyleyemeyiz. You tube üzerinden TS ile ilgili proğramlarda da bazı kişilere son dönemde isim vermeden yönetimin içinden bazı yöneticilerden bu yönde bilgi aldıkları anlaşılmaktadır! Bu halde yönetim kurulu üyelerinden Sn. Başkan a karşı tavır alındığını okuyabiliriz. Bu yol doğru değil, faydanız yoksa veya olma imkanı bulamadığınız şikayetiniz varsa en yüksek sesle yönetim içinde itirazlarını belirtmeleri sonuçta amacıyla paralellik bir durum olmadığı inancı gömemiş ise istifa müessesine mürracat etmeleri en erdemli yoldur! Kanaatim Sn. Başkan a hala güvenim var! Nacizane önerim!! ;şu dönemde İhsan hoca ile devam etmesi, yönetim kuruluna katacağı yeni adaylarla birlikte secime gitmesidir! Delegeler devam kararı verilmesi durumunda hoca ve hocaya bağlı yeni bir yapılanmanın adımlarını atma yeni bir yol açma anlamı taşıyacağıdır! Taraftar olarak bizlerin bu yönde TS lehine alınacak olumlu her kararın sabırla ve kararlılıkla arkasında kalmalıyız! Camianın bu dönemi de aşacak tecrübesi ve enerjisi vardır! Eleştirilerinizi lütfen camiamıza yakışan dille yapmaya özen gösterelim!

Yanıt vermek için
S
Semih 03.11.2020, 12:55

Kongreye gerek yok sadece iyi hoca lazım bize

Yanıt vermek için
K
Kral 03.11.2020, 13:04

Bu yonetım kongrede guven almadan hıcbır basarı alamaz taraftarın guvenını kaybettı elimizdeki futbolcuları pesges celti adamlar feneri ucuruyor aynı 2010 da gs pesges cekıldıgı gıbı 5 sene fb sampıyon olur bizde kanser oluruz

Yanıt vermek için
A
Ali 03.11.2020, 13:20

Ben bu adamdan iğrenmeye başladım sürekli konuşuyor ama ben bir faydasını göremedim.

Yanıt vermek için
B
Bordo 03.11.2020, 13:29

Müthiş td ki zamanında tekkeyi antepe sattı. Düşün ts un yakasından.

Yanıt vermek için
A
akıl olacak 03.11.2020, 13:58

Istersen başkan kim olsun onuda söyle milletin kafası karışmasın nasıl olsa teknik direktör sen olursun.

Yanıt vermek için
M
mm 03.11.2020, 15:15

flaş... flaş ...AVCI DEMİŞKİ AKÇAY TS SÖZKONUSU İSE PARA KONUŞMAM ! - SAYIN AKÇAY ! BEN KONUŞURUM. BENİM MAAŞI BJK VERİYOR !!! HEMDE YILLIK 12 TRİLYON. BEN PARAGÖZ DEĞİLİM. TS'DA YILLIK 1 TL İSTERİM !!! HADI BAKALIM VARMISIN AKÇAY !!!

Yanıt vermek için
A
ali aktürk 03.11.2020, 15:44

BU TAKIMI KULÜBÜ BİZ TS LU OLUPTA TRABZONLU OLMAYAN LAR SİZDEN ÇOK SEVİYORUZ..YERİ GELİYOR TS CLUB MOBİL ARACINDAN ÜRÜRNDE ALIYORUZ..SİZN GİBİ BÖLÜCÜ DEİLİZ..SADİ HOCA SİZN DÖNEMİNİZ BİTTİ YA..BU NASIL TRABZONLULUIK..AHMET BAŞKANI HAKKETMİYOR BU CAMİA..PEKİ BU TAKIM BORÇ BATAĞINDAYKEN ALAN VE YUKARI OYNATAN ONCA DIOSYA VE BORCU ÖDEYEN BU BAŞKANIN YÖNETİMİ DEİLMİ..KONGRE YAPIN AHMET BAŞKANA KAYBETİRİN GÜCÜNÜZ YETİYORSA.YAZIK SİZE ÇOK YAZIK..BEN DİYORSUNZ KENMNDİ MENFAATİNİZ İÇİN 40 TAKLA ATIYORSUNZ..BAŞŞKANI SİSTEM NAMUSSUZCA ALANYA MAÇINDAN SONRA HEDEF E KOYDU..BUGÜN BAŞKANIN ARDINDA DURMAZSAK FİGURAN OLMAYA DEVAM EDERİZ..UYAN TRABZONLU GERÇEK TS TARFTARI UYAN GÜN HIRSIZLIK RANT SAĞLAMAYN TS U KÜLLERİNDEN AYAĞA KALDIRAN NAMUSLU ŞEREFLİ BAŞKANA SAHİP ÇIKMA GÜNÜDÜR..GERÇEK TS TARFTARI HER ŞARTTA BAŞKAN KİMSE ONUN YANINDA YER ALIR...BAŞKANI HEDFE KOYANLARI BİLİYOSUNZ SADİ EFENDİ..NEMALANMAK İÇİN BİR TAKIMN KADERİYLE OYNAYIN DURMAYIN..BU TAKIM SORLOTHU SATTIYSA MUHANNETE MUHTAÇ OLMAMAK İÇİN..Allahın izniyle ts yine ayağa kalkıcaktr..ts un yenilmesi iç muhalefete cesaret vermiş..bu takım daha sezon başı eksikler sakat cezalılar ve tabi en başta hakemler eliyle doğrandı..özgüveni alındı...

Yanıt vermek için
L
Laz 03.11.2020, 15:57

Hayırdır sen mi başkan olacak la arkadaş 2 sene önce kulüp battiydi başkan adayı yok yoktu adam geldi borcu azalttı geçen sene şampiyonluğa oynarken sesiniz çikmiyodu karga gibi üşüşmeye başladınız bu kulüpten sen Giray uzak durun

Yanıt vermek için
O
Oktay 03.11.2020, 16:17

Teşkkür ederim Renktaş.1977'den beri Trabzonspor ile yatıp kalkıyorum.Biz Taraftarlar bir şey bilmiyoruz diye bir şey yok.Tabii'ki Kulubün içinde ne oluyor,bunu bilemeyiz.Sadi Hocaya'da Yönetimler haksızlık yapmıştır kesin.Maddi ve Manevi kendini Kulübe Adamış'dır.Adaletsizlik yapmak istemem.Lakin Sadi Hoca,Takım iyi'de olsa,kötü'de olsa hep yıkıcı eleştiri içinde.O zaman Hami ne demeli?Samet Aybaba ve Özkan Sümer,boş Mukaveleye Imza atan,300 den fazla Gol atmış,istese Istanbul Kulüplerinde Trabzon'dan daha fazla para kazanabilecek'ken hep fedâkar davrsnan birini bir kalem'de harcadılar.Bir Jübile yapılmadı Hami'ye.Trabzonlu Teknik Adam düşmanı değilim.Yapabilecek olan gelsin.Sadece eleştirdiğim nokta,Giray,Sadi,Dereli ,Lemivs.Bunlar hep biz yürütelim,Nöbetleşe değişelim,bizden başka Futboldan anlayan yok düşüncesinde.1461 Karadeniz veya Akcaabat Sebat nerde bu Takımlar?Efendim Yönetim,eski Yönetimin getirdiği Adamları satmış Para kazanmış. Hangisinden Para kazandı?Yusuf ve Sörloth.Eski Yönetimlerin Tazmantlarını,UEFA'daki Dosyalarından konuşan yok. Seninde dediğin gibi Ünal konusunda ve bu Yıl yapılan Panik Transferlerde yanlış içindeydi Yönetim.Zaten 1 Yıl Görev süreleri kaldı.Beceremezlerse zaten bırakıp giderler. Gelecek kişileri'de ben sana şimdi'den söyliyeyim.100 bin euroluk Adamı,5 milyona aldık diye gösterip,Zulasını dolduracaklar,Tetik'de bekliyor. Çünki bu Filimi yıllardır izliyoruz.

Yanıt vermek için
H
halil bilgin 03.11.2020, 16:55

Irkçı herif... Kendisi başka illerde takım çalıştırırken sıkıntı olmuyor... Başkaları kendi ilinde takım çalıştırınca HOOOOOOOOOPPP... Gitmeyeceksiniz o zaman başka illere, gidenlere de izin vermeyeceksiniz... Hatta başka ilden trabzonsporu tutanlara da tutmayın kardeşim bizim ilin takımını diyeceksiniz... Adam şotanın teknik direktörlüğüne bile laf ediyor...

Yanıt vermek için
H
halil bilgin 03.11.2020, 16:59

Hazıra konacaksınız değil mi... Bu yönetim geldiğinde hepiniz kafanızı kuma gömmüştünüz... Şimdi herşey yoluna girdi... kongreye gidilmeli... Bu başkan ve yönetimin şu saatten sonra bile en az iki yıl başarısız olma KREDİLERİ var... Her başkan yönetim bu yönetimin yarısı kadar kulübe faydası olsaydı bu kulübün kasası para dolu olurdu... YİYİCİLER SİZİ...

Yanıt vermek için
H
halil bilgin 03.11.2020, 17:19

Demekki alt yapıda Trabzonlu olmayanları dışlıyor o nedenle de futbolcu çıkmıyor... Adam kendi kendini ele verdi... Allahtan doktor olmamış...

Yanıt vermek için
B
Bayram altın taş 03.11.2020, 18:59

Sadi tekeli oğlu müthiş değerlendirme yapmış büyük hoca tüm yorumları na katılıyorum bu yönetim PTT ligine kadro yapmış

Yanıt vermek için
M
Mustafa kıymaz 03.11.2020, 21:47

Wn iyi bu krizi atlacak sqmet hocadır zaman kaybetme başkan

Yanıt vermek için
M
Mustafa kıymaz 03.11.2020, 21:48

Wn iyi bu krizi atlacak sqmet hocadır zaman kaybetme başkan ünalı göndermekle kendi ayagını kestin

Yanıt vermek için
M
Marnali 03.11.2020, 22:10

Eksiği yok da Giray hocanın ne başarısı var. Onu da söyleseydi de,.bize de mantıklı gelseydi.

Yanıt vermek için
A
Altınordu Altyapısı 03.11.2020, 22:14

Yahu altyapıdan 2.5 tane topçu çıktı diye (ki ne kadarı doğal yetenek na kadarı Sadi hocanın eseri bilemiyorum ama) bu kadar kendinizi yere göğe sığdıramıyorsanız, o zaman eleştirdiğiniz abdüşten ne farkınız kaldı ki?... Bir de Altınordu denen kulüp var gidin bir portföyüne ve nasıl fabrika gibi futbolcu çıkarıyor bakın ondan sonra Sadi hocam belki düşündüğünüz kadar muhteşem olmadığınızı gorebilirsiniz. Bir de gidin Altınordu altyapi hocalarına bakın lutfen sizin gibi şu dağları ben mi yarattım diyorlar.. yoksa çocuklar zaten yetenekli biz rehberlik ediyoruz mu diyorlar. Insanin kendini bu kadar boburlenerek anlatması eskiden ayip sayilirdi. Sanırım bu ayıp Altınordu da var bizede kalmadı artık. Üzücü gerçekten.

Yanıt vermek için
M
Misafir 03.11.2020, 22:52

Hasan Doğan bey çoğu şeyi ifade etmiş aslında. Vizyon yok, misyon yok, dil yok, ufuk yok... Hasan beyin yazdıklarını, Trabzon'da yaşamayan Trabzonsporlular ve Trabzonlu olmayan Trabzonsorlular çok rahat görebiliyor aslında. Hasan Beye katılmadığım tek şey

Yanıt vermek için
Özgür ata 04.11.2020, 04:13

Her zaman Sadi hoca, Giray hoca, MRA gibi adamların TS’da olmasını istedim, ts a kadrosunun da en az 6-7 oyuncunun altyapıdan olması lazım. Afrika milli takımı gibiyiz, başarıları ne?

Yanıt vermek için
Y
yasar 04.11.2020, 09:14

sayın sadi efendi ; cimşir geldi de ne oldu veya özer ve aykut demir konularını da ekleseydiniz?

Yanıt vermek için
C
Cemil Altas 04.11.2020, 16:34

Bizim TS en buyuk rakibi Dusmani kendi insanidir Zamaninda tekelioglu Sana da digerleri ne de giray bulaka da sans verildi En son. Cimsir huseyine HUSEYIN Kim yahu. Bu Adami. Neden. Savunuluyor nerden aliyor bu torpili. Adam Zamaninda profesyonel futbolcu olmasi ciddi tartisilir TS ra. Adam GIBI Futbolcu. Ve Adam gibi. TD ALMAK. Zorunda. SIZ syn Tekelioglu ve yerel basin. SIZ TS run onunde cok buyuk. Engelsiniz. Sizin yuzunuzden. TS. Bizler Taraftarlar Sampiyonluga. Hasret kaldik. ARTIK TS RU Rahat birakin yeter

Yanıt vermek için
S
Sermet Kayacan 04.11.2020, 16:50

Hocam helal olsun keşke herkes senin gibi çıkıp sobra dobra konussa. Altyapının başına acilen Sadi Hoca geçmeli trabzonumuzun gençleri heba olmaktan kurtarılmalı

Yanıt vermek için
T
TRABZONLU !!!!!!!!! 04.11.2020, 20:15

Sadi Hoca gec bu işleri ne altyapisi o senin kafa yapin eski kafa yapisi artik Futbol egitimi cok degiş,Bu iş bilimsel uzman kişilerin işi sen git yat aşagi !!!!!!

Yanıt vermek için