| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Şubat 2025 20:21 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2025 23:17

Rizespor'da İlhan Palut Trabzonspor maçı sonrası konuştu: "Özür diliyoruz"

Trabzonspor'un rakibi Rizespor'da İlhan Palut maç sonu açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu son maçında Papara Park'ta Rizespor'u ağırladı ve sahadan 5-2 galip ayrıldı. Bordo mavilileri galibiyete taşıyan goller Lundstram, Visca, Mendy, Cham ve Banza'dan geldi.

Bordo mavili takımın rakibi Rizespor'da Teknik Direktör İlhan Palut maç sonu açıklamalarda bulundu.

Palut'un açıklamaları şu şekilde:

Trabzonspor bizden daha hazır olduğu belliydi. Ben takımımı iyi hazırlayamamışım. Maç başladığı andan itibaren sıkıntıya girmeye başladık. Trabzonspor psikolojik üstünlüğü aldı. Skor da destekleyince zor durumda kaldık. İkinci yarı hamleler yaptık ve mücadele etmeye çalıştık. Skor bulamazsak da disiplinle maçı tamamlamayı düşündük. Onda da başarılı olmadık. Trabzonspor bizden daha iyi hazırlandığı bir maçı kazandı. Onları da tebrik ediyorum. Camiamızdan da özür diliyoruz.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Trabzonspor sizden büyük olduğu için maçı kazandı aslanım. Bu skor size ders olsun diyecem ama siz uslanmazsınız. 5 az size daha fazla atmak lazımdı. İki mac kazanıp Trabzonsporla boy ölçüşmeye kalkıyorsunuz. Karşınızda samsunmu varda yeneceksiniz.

Y
Yomralı
1 yıl önce

Ne oldi ula Palamut acı varmı acı rize de maçtan sonra başın kıçın oynuyordu

R
Remzi
1 yıl önce

Daha dur bebeğim asıl lig maçında sen seyret cümbüşü,öyle yumruk şov yapmaya benzemez bu işler..

D
Dereli li BORDO MAVİLİ
1 yıl önce

İRİZE ye sadece BUB diyorum....BUUUUUBB irize....

B
Bayro
1 yıl önce

Haburalarda bi tane Has rizeli vardı. Trabzonsporu ligden düşürürdü biseyler yazardı. Hiç yorum yazmadı bu maçtan sonra