Yeni sezon hazırlıklarını Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde sürdüren Trabzonspor, dördüncü hazırlık maçında İran temsilcisi Persepolis ile karşı karşıya geldi. Mücadelenin ardından Persepolis forması giyen milli oyuncu Serdar Dursun, bordo-mavili takımla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Daha önce Türkiye’de Fatih Tekke ile yolları kesişen Dursun, teknik adamın sistemine aşina olduğunu belirtti. Trabzonspor’un kamp performansını değerlendiren tecrübeli golcü, “Fatih Tekke’yi tanıyorum. İstediği oyun şablonunu da biliyorum. Şu anda mutsuzdur kendisi. Takım çok yavaş oynadı ve pozisyona giremedi. Orta sahada biraz kreatif oyuncu problemi var Trabzonspor'un biraz zamana ihtiyacı var.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (14)
Toninyo
10 ay öncePravo serdar hemen açillen bir alman ekolü olan bir teknik adam vakit kaybetmeden al ver dön sağa dön sola vergeriye takıma ve bu gençlere yazık oluyor resmen dalga geçdi 8veya 10 veya sol dış adı ne olursaolsun bu oyun şekline transfer yapılmaz
Ahmet
10 ay önceTüm herkes problemi görüyor,bir biz anlayamıyoruz bunu.Takım yavaş,kreatif orta saha ve kanat oyunculara ihtiyac var.2 yıldır aynı problemler var ama çare yok.Nwkawme ile Visca ile hemen yollar ayrilmalı.Artık bunlar emekliligi geldi.Bence Hami bile bunların oynadığı yerde oynar.Koşmasına gerek yok,frikik atsın yeter
Uzaktaki TS'li
10 ay önceKimse sorumluluk almıyor, yetenekte kısıtlı olunca haliyle oyun yavaş oynanıyor, kadro çok yetersiz maalesef..
Trabzonsporlu
10 ay önceBizim kalitesiz takım için kendinden 4 kat güçlü bir takım olan Persapolis ile beraberlik çok büyük bir başarı sayılır.
Ali durkaya
10 ay önceBu takımda orta alan boş zayıf sağ ve sol kanat zayıf yük yine defans ve kaleciye kalır bu takım ve bu oyunla elli sene geçse bilesampiyon olunmaz takımda cham folkarelli sıkan viska vakayeme savicbana heyecan vermiyor bence Uğurcan Mustafa batagov mendypina batagov agusto onuachu üzerine çekirdek yapilandirilmali
DOĞRU SÖZ
10 ay önceBu ortasaha noksanlığını, her nedense, birileri iki yıldır görmüyor.
ERDEM
10 ay önceTrabzonsporun ortasahasında saklıdır. Bu sorunu uzun süredir neden gidermediklerini anlamış değilim. En son alınan 6-7 futbolcunun yerine bir veya iki kaliteli ortasaha oyuncusu alınsa idi takım bundan daha iyi olurdu.
ÖĞRENCİ
10 ay önceGörünen köy kaç kılavuz ister?
DOĞRUCU
10 ay önceYine hazan, yine hüzün. Bu taraftarın suçu günahı nedir? Bahçesine hiç bahar gelmeyecek mi?
Hakan
10 ay önceSu adami da konusturdunuz ya yönetim nekadar aciz bir durumda oldugmuzu gösteriyor yönetim istifa
gago
10 ay öncedeğişim olabilir.
Vatandaş
10 ay önceMaalesef takım orta sahasında lider oyuncumuz yok mücadeleci yırtıcı hırslı oyunculara ihtiyaç var. Bu konu özellikle göz önündevtutulmalı .hırs yoksa cesaret yoksa mücadele yoksa başarıda yoktur
Rhej fjej
10 ay önceÇok oyuncu yerine az ve iyi oyuncu alınmali
ben hakan
10 ay öncebu takım tekkeye fazla bile niye mutsuz olsun teknik adam olarak ne başarısı varki trabzonsporun başına geçti sırf efsane diye göreceğiz lig başlayınca işallah utanırımda burdan özür dilerim utanırım.ayrıca sana ne seni ne bağlar anca iranda oynarsın işte ordanda 1.lig gokardeş go