Trabzonspor, Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK ile karşılaşıyor.
Bodrum FK, 78. dakikada Fredy'nin ikinci sarı kartını görerek kırmızı kartla oyun dışında kalmıştı. Ancak Trabzonspor'dan da 88. dakikada Okay Yokuşlu, ikinci sarı kartını görerek kırmızı kartla oyun dışında kaldı. Böylece her iki takım da 10'ar kişi mücadele ediyor.
Son anlarına giren mücadelede skorda 2-2'lik denge bulunuyor.
Tüm Yorumlar (6)
Serkan Bektaş
1 yıl önceRuhsuzlar gibi Top oynuyorlar
İbo can
1 yıl önceBu akşam rezil bir gün ! bu futbolcuların hepsi bir b... değil !!!
Yalnız TS
1 yıl önceEnys Bardhiden gol yiyen takım takım degildir
Çebi61
1 yıl önceBu takım sayesinde futboldan nefret ettik!!! Vişça olmuyor solda!! Bu kadar zor mu anlamak?TS nin 4 ay peşinden koştuğu futbolcu Cham, maçı kurtaracak olan Cihan ve bu takımın stoperi Serdar ise vay halimize ki vay!! Bas bas bağırdı herkes 8 numara lazım diye!! Oymatmıcanız Danilonun yerine 8 numara alsaydınız bari! Bu turu geçsek de sonrası bu şekilde zorlanacağımız kesin maalesef…
Sen
1 yıl önceYollayın gitsin bir artısı yok
Usta
1 yıl önceTakımın yarısı yattı üç beş kişi oynadı. Ancak bu kadar. Koşanlar gol attı.