Trabzonspor’da yaklaşık bir yıldır sakatlığı nedeniyle forma giyemeyen Ogenyi Onazi, sahalara dönüş için çalışmalarını sürdürüyor.
Onazi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda taraftarlara mesaj gönderdi. Nijeryalı futbolcu, “İnsanları mutlu gördüğümde motive oluyorum. Tüm mesajları görüyorum. Bu sezonki hedefe ulaşmak için daha güçlü dönmek adına çok çalışıyorum. Neredeyse hazırım” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (10)
yasar
6 yıl öncebu kadroda nasıl oynatılır?
zafer
6 yıl önceONAZI ICIMIZE GINA GELDI MESAJLARINDAN, NE SAKATLIKMIS ARKADAS ARTIK DÖNECEKSEN DÖN BAYAAAGI BIR DINLENDIN PARACIKLARINI DA ALDIN YATTIGIN YERDEN.
6101
6 yıl önceObi mikel in yerinde her türlü oynar
6 numara geliyor
6 yıl önceparmak da sakat gel şu 6 numara işini çöz, obi 6 değil parmak da 6 değil, gel de şu defans bi rahatlasın ve gol yemeden puanlar alalım, özledim bro, takımın defansla yorulmadığı hucum zenginliği olan maçlarını özledim. gel ya lütfen formda gel.
Hasan
6 yıl önceRakibe shayı dar ediyor. Dönen topların tamamını alıyor. Aşırı edordan sakatlandı. Sağlam Onazi takımı bir vites yükseltir.
Ismail Bulut
6 yıl önceInshAllah en kisa surede formasina kavusur.
Rizeli61
6 yıl önceBen sezon başından beri şunu söylüyorum, Obi mikel strudge kendini bulur yüzde 80 lerini ortaya koyarsa bu takım kesin sampiyon
Türker
6 yıl önceMaalesef Mikel le birlikte oynama sansi yok. 2 sinden biri tercih edilmek zorunda...
Kocaeli
6 yıl önceBence takım üçlü defansa dönebilir,Onazi geldiğinde.
Seyfullah akyasan
6 yıl önceOnaziden bir an once takima donmesini bekliyoruz. InşaAllah eski formunu yakalar tekrar takima katki sunar.