Trabzonspor Süper Lig’in 29. Haftasında sahasında ağırladığı Yeni Malatyaspor’u mağlup etti. Karşılaşmanın golleri Trabzonspor adına Nwakaeme ile Rodallega’dan gelirken Yeni Malatyaspor’un golü de Ömer Şişmanoğlu’ndan geldi.
Ömer Şişmanoğlu attığı bu golle kariyerinde Trabzonspor’a 11 maçta 8 gole ulaştı. Karşılaşma sonrası açıkalamlarda bulunan Şişmanoğlu “Trabzonspor’a gol atmadığım maçı hatırlamıyorum. Ama gol atmaktan ziyade maçı kazanmayı isterdim. Oyun olarak hak ettiğimiz düşünüyorum 11'e 11 oynasaydı 1 puan alabilirdik. 10 kişiden sonra çok yorulmuştuk. Öne geçtiğimiz maçları kaybetmeyi sevmiyoruz. Bu maçı unutup kupa maçında tur atlamak istiyoruz. Trabzonspor’a başarılar diliyorum bizimde kupa hedefimiz var final oynamak istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
x5461
7 yıl öncene mutlu sana barcada oynamayi hak ettin.böyle devam senin gibi futbolcular cok nadir olur
Semih Atik
7 yıl önceBeleş gol. O pozisyonda yüz kişi vursa 99 u gol olmaz
Mert
7 yıl önceGol attığı ve kazanamadığı bir maç olarak artık hatırlar:)))
JusticeForTrabzonspor-Sene Hep 2011 ★
7 yıl öncePlaketini mac sonu verdiler /// 2-1
Ne büyük meziyet
7 yıl önceBu Trabzonlu değilmi öyle hatırlıyorum gs fenerede birazını atsan işiniz gücünüz ts
Oflular
7 yıl önceAdam süper ligde 42 gol atti. 8 i bize denk geldi. Küçük takımın büyük topçusu oldu hep ama bedevilik bizde.