| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Ocak 2019 17:07 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2024 14:28

Olcay Şahan'dan açıklama: "Kulübümün zarar görmemesi için..."

Olcay Şahan sosyal medya üzerinden açıklama yaptı.

Trabzonspor’da kadro dışı bırakılarak Antalya kampına götürülmeyen Olcay Şahan “kulübümün zarar görmemesi için hiçbir hamle yapmayacağım” dedi.

Olcay sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “Performans düşüklüğü sebebiyle kulübümün hazırladığı özel antrenman programına tüm inancım ve gücüm ile başladım. Bu özel antrenman programı ile performansını en üst seviyeye çekip tekrardan takımıma layık olmak istiyorum. Bu kutsal forma için ayrılmak yerine savaşmayı tercih ediyorum. Trabzonspor’da hedeflerim büyük, kulübümün zarar görmemesi için hiçbir hamle yapmayacağımı da bildirmek isterim.” dedi.

Yorumlar (45)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Koray büyük
7 yıl önce

Bu çocuk..Formsuz ..olabilir " Ama bu düzelmicek anlamına gelmez..bunu kazanabiliriz...! Trabzonspor umuza..yakışan bu olmalı

Y
yasar
7 yıl önce

Onur umuz dediğimiz kalecimiz , futbola 2 kez kazandırdığımız forvetimizin yaptığını yapmaman güzel Olcay.

?
?
7 yıl önce

ücrettede indirime git tatlıya bağlansın bu iş.....

J
Jaja
7 yıl önce

Klübün ihtiyacı olan bir futbolcu. 11 başladığı bir maçta uğurcan a kaptanlık verilmesi son derece onur kırıcıbir durum. Uygun şartlarda sezon sonuna kadar takımda kalmasın da fayda var

K
Kerim kara
7 yıl önce

Helal olsun sana futbolcu dedigin böyle olcak inşallh takıma tekrar dönersin

Tüm Yorumlar (45)

K
Koray büyük
7 yıl önce

Bu çocuk..Formsuz ..olabilir " Ama bu düzelmicek anlamına gelmez..bunu kazanabiliriz...! Trabzonspor umuza..yakışan bu olmalı

Y
yasar
7 yıl önce

Onur umuz dediğimiz kalecimiz , futbola 2 kez kazandırdığımız forvetimizin yaptığını yapmaman güzel Olcay.

?
?
7 yıl önce

ücrettede indirime git tatlıya bağlansın bu iş.....

J
Jaja
7 yıl önce

Klübün ihtiyacı olan bir futbolcu. 11 başladığı bir maçta uğurcan a kaptanlık verilmesi son derece onur kırıcıbir durum. Uygun şartlarda sezon sonuna kadar takımda kalmasın da fayda var

K
Kerim kara
7 yıl önce

Helal olsun sana futbolcu dedigin böyle olcak inşallh takıma tekrar dönersin

C
Can
7 yıl önce

Olcay derhal kampa dahil edilmeli

M
Mehmet şanlıurfa
7 yıl önce

hayırlısı olsun sevindim bence önemli bir futbolcusun takimda kalman ve ikinci yarida sampiyonluk için savaşmak adına çok önemli

I
ismail
7 yıl önce

aldığın para sana ananın ak sütü gibi hela olsun..

M
mehmet şanlıurfa
7 yıl önce

hayırlısı olsun sevindim bence önemli bir futbolcusun takimda kalman ve ikinci yarida sampiyonluk için savaşmak adına çok önemli

N
Nadi61
7 yıl önce

Burak yanliş yaptı cıkıp özür bile dilemedi bu adam formsuz diye yazdıkları resmen trabzonspor ıcın..helal olsun inşAllah tatlıya baglanır

H
Hamburg horn
7 yıl önce

1 milyon 900 bin yuro iyi para Savaşıp sıvışıp almaya devam etmek lazım

A
Ahmet
7 yıl önce

Bize böyle karakterli topçular lazım. İnşAllah formunu yukarı taşırsın ve takımda yer bulursun kardeşim. Yanındayız.

L
Lazfreud
7 yıl önce

Sen şuna bana o parayı baska kimse vermez desen daha gercekci olur. Sayet fikrin soyledigin gibiyse dusur o halde ucretini...

E
Ertan
7 yıl önce

Adam umarım ünal hırslarına yenik düşüp bu tecrübeyi tecrübesiz oyunculara yedirmez çünkü olcay bu takımda çok iş yapar batuhanın yaptığı yerde olcay süper işler yapar

D
Deli
7 yıl önce

Kuvveti ve kas dayanıklılığı yetersiz ......

E
Ercan
7 yıl önce

Olcay senin futbol ahlakına inanıyorum

R
Reis
7 yıl önce

Yemezler...Başka nerede alacaksın o parayı oynamadan... savaşırsın tabi

T
Tertip
7 yıl önce

Ya nekadar sag taraftarımız var adam TS’den aldığı parayı rüyasında bi başka takımdan alamaz gitmek istermi hiç? İndirsinler 900 bin€ da görelim adamlığını

H
Henry
7 yıl önce

Tabi neden olmasın yattığı yerden 1.7 milyon € cukka, indirim teklif edilsinde görelim bakalım TS aşkını, yemiyoz artık sütten ağzımız çok yandı

M
Metin
7 yıl önce

Bu cocugu takimdan uzaklastirmak isteyenin aklindan süphe duyarim.Ne istiyorsunuzda yok bu adamda.Kendinize gelun yav aaa.

Y
Yepto
7 yıl önce

Oldu canım başka? İstersen damdoyu’da geri alalım

C
Cem Demir
7 yıl önce

Olcayi takdir ediyorum. Unal Hoca belki bu konuda kararını degistirmesi gerek. Bence bu maraton da Olcay önemli silah olacak

C
cengiz 61
7 yıl önce

Bence kalmalı yazık olur giderse .destekliyorum seni olcay .helal sana adamsın

şeref kekin
7 yıl önce

ücrettede indirime git tatlıya bağlansın olcay iyi bir futbolcu kalması lazım

C
cengiz nas
7 yıl önce

Kalmalı olcay yazık olur giderse bence kalsın adamdır bize 2 ci yarı lazım başkan iyi düşün sonra fayda etmez takımın abisi .adamsın olcay gitme savaş helal.

S
Semih Atik
7 yıl önce

İyi güzel de Trabzonspor un mevcut ekonomik durumu yedek futbolcuya 1.6 milyon avro veremez. Sana verilecek en yüksek ücret 1 milyon avrodur. Trabzonspor un hem gencleşmeye gitmesi hem de kadro maliyetini düşürmesi gerekiyor.Buna mecbur. Yoksa 980 milyon borç ödenemez ve sportif başarı gelmez. Madem kulübünü bu kadar düşünüyor Sun aldığın ücrette indirim yaparsın

K
Karadeniz
7 yıl önce

Sen çok iyi bir futbolcu ve profesyonelsin bravo sana kardeşim.

O
Orhan Tirgil
7 yıl önce

Form tutarsa kanat oynar Abdülkadir Sosayla aynı yerde oynar .Transfere de gerek yok bence..

K
KOCAELİ
7 yıl önce

TRABZONDAN ALACAGI YILLIK 1 MILYON 700 BIN EUROYU KIMSE VERMEZ

H
Hakan
7 yıl önce

Ben bu seyirciyi anlamiyorum yedek bir oyuncu için 1 milyon 700 bin euro çok para bence parayı hiç bir takım vermez bizin taraftarda hemen oltaya geliyor olcay efendi işini biliyor

G
gitsin
7 yıl önce

geldi geleli rölanti takıldı ve yatarak para kazandı. tribünlere 3lü çektirerek taraftarın gözünü kör etti.

B
Bahri Aslan
7 yıl önce

Bu adamı Sn Ünal hoca derhal kadroya dahil etmeli yada arayıp bizimlesin çalışmaya devam et demekidir

A
Alp Türk
7 yıl önce

Olcay ne oldu Kartal pençesi yaptığın ait olduğunu hissettigin kulübün suratına bakmadı ve gel bedavaya oynuyorsan oyna dedi dimi..eski TS taraftarı olsam yerdim ama yeni nesil TS taraftarı yemiyor bunları Olcay ım..

C
Cemali durgun
7 yıl önce

Helal olsun sana sen kendine yakışanı yapıyorsun

Y
YEŞİLYURT
7 yıl önce

Kesinlikle unal yedi bununda

A
Ati
7 yıl önce

Senin gibi adama da bu yakışır. Gençlere örnek olursun.

8
81
7 yıl önce

Olcay sahan kardesim kisiligi ile gercekten guzel bir insan. futbol olarak ta turk futbolcular arasinda guzel yerde. Oguzhan ozyakup gelsin diyenler ben Olcay sahanin Oguzhandan daha iyi oynadigini savunuyorum. Son kupa macimizda harika oynadi. bence devammm

Y
Y G
7 yıl önce

Onurumuz kralimiz dediklerimizin yaptini yapmadi adamsin

Özgür
7 yıl önce

Kusura bakma Olcay ama geçen sene kırmızı kart gördüğün Gs maçından beri yokları oynuyorsun. Sana böyle bir şok lazımdı. Aldığın karar takdire değer. Çalış yeniden sana yakışan futbolla takıma dön.

Y
Yilmaz Baltas
7 yıl önce

Bence de gitmesi zorunlu değil formunda olursa çok rahat oynar.

M
M.U
7 yıl önce

Olcay yalakalık yapma. Aldığın para az değil. Seni ancak bizden sonra Anadolu kulüblerinden biri alır. Onlarda sana aldığın parayı vermezler. Sen kimi kandırıyorsun?

B
bordo mavı
7 yıl önce

sayın başkan değerlendirelim cok samimi geliyor olcay şahann

E
eaf
7 yıl önce

sezon sonuna kadar kalmalı faydalı olur

?
?
7 yıl önce

aynen hatta az bile aldığı para ????? daha fazla verilmeli ????

H
Halil taş61
7 yıl önce

Kabul edilmiş bir yanlışlık, kazanılmış bir zaferdir Onur kıvrak.Adamsın olcay yapmasında gürle????