Trabzonspor’da kadro dışı bırakılarak Antalya kampına götürülmeyen Olcay Şahan “kulübümün zarar görmemesi için hiçbir hamle yapmayacağım” dedi.
Olcay sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “Performans düşüklüğü sebebiyle kulübümün hazırladığı özel antrenman programına tüm inancım ve gücüm ile başladım. Bu özel antrenman programı ile performansını en üst seviyeye çekip tekrardan takımıma layık olmak istiyorum. Bu kutsal forma için ayrılmak yerine savaşmayı tercih ediyorum. Trabzonspor’da hedeflerim büyük, kulübümün zarar görmemesi için hiçbir hamle yapmayacağımı da bildirmek isterim.” dedi.
Tüm Yorumlar (45)
Koray büyük
7 yıl önceBu çocuk..Formsuz ..olabilir " Ama bu düzelmicek anlamına gelmez..bunu kazanabiliriz...! Trabzonspor umuza..yakışan bu olmalı
yasar
7 yıl önceOnur umuz dediğimiz kalecimiz , futbola 2 kez kazandırdığımız forvetimizin yaptığını yapmaman güzel Olcay.
?
7 yıl önceücrettede indirime git tatlıya bağlansın bu iş.....
Jaja
7 yıl önceKlübün ihtiyacı olan bir futbolcu. 11 başladığı bir maçta uğurcan a kaptanlık verilmesi son derece onur kırıcıbir durum. Uygun şartlarda sezon sonuna kadar takımda kalmasın da fayda var
Kerim kara
7 yıl önceHelal olsun sana futbolcu dedigin böyle olcak inşallh takıma tekrar dönersin
Can
7 yıl önceOlcay derhal kampa dahil edilmeli
Mehmet şanlıurfa
7 yıl öncehayırlısı olsun sevindim bence önemli bir futbolcusun takimda kalman ve ikinci yarida sampiyonluk için savaşmak adına çok önemli
ismail
7 yıl öncealdığın para sana ananın ak sütü gibi hela olsun..
mehmet şanlıurfa
7 yıl öncehayırlısı olsun sevindim bence önemli bir futbolcusun takimda kalman ve ikinci yarida sampiyonluk için savaşmak adına çok önemli
Nadi61
7 yıl önceBurak yanliş yaptı cıkıp özür bile dilemedi bu adam formsuz diye yazdıkları resmen trabzonspor ıcın..helal olsun inşAllah tatlıya baglanır
Hamburg horn
7 yıl önce1 milyon 900 bin yuro iyi para Savaşıp sıvışıp almaya devam etmek lazım
Ahmet
7 yıl önceBize böyle karakterli topçular lazım. İnşAllah formunu yukarı taşırsın ve takımda yer bulursun kardeşim. Yanındayız.
Lazfreud
7 yıl önceSen şuna bana o parayı baska kimse vermez desen daha gercekci olur. Sayet fikrin soyledigin gibiyse dusur o halde ucretini...
Ertan
7 yıl önceAdam umarım ünal hırslarına yenik düşüp bu tecrübeyi tecrübesiz oyunculara yedirmez çünkü olcay bu takımda çok iş yapar batuhanın yaptığı yerde olcay süper işler yapar
Deli
7 yıl önceKuvveti ve kas dayanıklılığı yetersiz ......
Ercan
7 yıl önceOlcay senin futbol ahlakına inanıyorum
Reis
7 yıl önceYemezler...Başka nerede alacaksın o parayı oynamadan... savaşırsın tabi
Tertip
7 yıl önceYa nekadar sag taraftarımız var adam TS’den aldığı parayı rüyasında bi başka takımdan alamaz gitmek istermi hiç? İndirsinler 900 bin€ da görelim adamlığını
Henry
7 yıl önceTabi neden olmasın yattığı yerden 1.7 milyon € cukka, indirim teklif edilsinde görelim bakalım TS aşkını, yemiyoz artık sütten ağzımız çok yandı
Metin
7 yıl önceBu cocugu takimdan uzaklastirmak isteyenin aklindan süphe duyarim.Ne istiyorsunuzda yok bu adamda.Kendinize gelun yav aaa.
Yepto
7 yıl önceOldu canım başka? İstersen damdoyu’da geri alalım
Cem Demir
7 yıl önceOlcayi takdir ediyorum. Unal Hoca belki bu konuda kararını degistirmesi gerek. Bence bu maraton da Olcay önemli silah olacak
cengiz 61
7 yıl önceBence kalmalı yazık olur giderse .destekliyorum seni olcay .helal sana adamsın
şeref kekin
7 yıl önceücrettede indirime git tatlıya bağlansın olcay iyi bir futbolcu kalması lazım
cengiz nas
7 yıl önceKalmalı olcay yazık olur giderse bence kalsın adamdır bize 2 ci yarı lazım başkan iyi düşün sonra fayda etmez takımın abisi .adamsın olcay gitme savaş helal.
Semih Atik
7 yıl önceİyi güzel de Trabzonspor un mevcut ekonomik durumu yedek futbolcuya 1.6 milyon avro veremez. Sana verilecek en yüksek ücret 1 milyon avrodur. Trabzonspor un hem gencleşmeye gitmesi hem de kadro maliyetini düşürmesi gerekiyor.Buna mecbur. Yoksa 980 milyon borç ödenemez ve sportif başarı gelmez. Madem kulübünü bu kadar düşünüyor Sun aldığın ücrette indirim yaparsın
Karadeniz
7 yıl önceSen çok iyi bir futbolcu ve profesyonelsin bravo sana kardeşim.
Orhan Tirgil
7 yıl önceForm tutarsa kanat oynar Abdülkadir Sosayla aynı yerde oynar .Transfere de gerek yok bence..
KOCAELİ
7 yıl önceTRABZONDAN ALACAGI YILLIK 1 MILYON 700 BIN EUROYU KIMSE VERMEZ
Hakan
7 yıl önceBen bu seyirciyi anlamiyorum yedek bir oyuncu için 1 milyon 700 bin euro çok para bence parayı hiç bir takım vermez bizin taraftarda hemen oltaya geliyor olcay efendi işini biliyor
gitsin
7 yıl öncegeldi geleli rölanti takıldı ve yatarak para kazandı. tribünlere 3lü çektirerek taraftarın gözünü kör etti.
Bahri Aslan
7 yıl önceBu adamı Sn Ünal hoca derhal kadroya dahil etmeli yada arayıp bizimlesin çalışmaya devam et demekidir
Alp Türk
7 yıl önceOlcay ne oldu Kartal pençesi yaptığın ait olduğunu hissettigin kulübün suratına bakmadı ve gel bedavaya oynuyorsan oyna dedi dimi..eski TS taraftarı olsam yerdim ama yeni nesil TS taraftarı yemiyor bunları Olcay ım..
Cemali durgun
7 yıl önceHelal olsun sana sen kendine yakışanı yapıyorsun
YEŞİLYURT
7 yıl önceKesinlikle unal yedi bununda
Ati
7 yıl önceSenin gibi adama da bu yakışır. Gençlere örnek olursun.
81
7 yıl önceOlcay sahan kardesim kisiligi ile gercekten guzel bir insan. futbol olarak ta turk futbolcular arasinda guzel yerde. Oguzhan ozyakup gelsin diyenler ben Olcay sahanin Oguzhandan daha iyi oynadigini savunuyorum. Son kupa macimizda harika oynadi. bence devammm
Y G
7 yıl önceOnurumuz kralimiz dediklerimizin yaptini yapmadi adamsin
Özgür
7 yıl önceKusura bakma Olcay ama geçen sene kırmızı kart gördüğün Gs maçından beri yokları oynuyorsun. Sana böyle bir şok lazımdı. Aldığın karar takdire değer. Çalış yeniden sana yakışan futbolla takıma dön.
Yilmaz Baltas
7 yıl önceBence de gitmesi zorunlu değil formunda olursa çok rahat oynar.
M.U
7 yıl önceOlcay yalakalık yapma. Aldığın para az değil. Seni ancak bizden sonra Anadolu kulüblerinden biri alır. Onlarda sana aldığın parayı vermezler. Sen kimi kandırıyorsun?
bordo mavı
7 yıl öncesayın başkan değerlendirelim cok samimi geliyor olcay şahann
eaf
7 yıl öncesezon sonuna kadar kalmalı faydalı olur
?
7 yıl önceaynen hatta az bile aldığı para ????? daha fazla verilmeli ????
Halil taş61
7 yıl önceKabul edilmiş bir yanlışlık, kazanılmış bir zaferdir Onur kıvrak.Adamsın olcay yapmasında gürle????