Eski milli futbolcu Oğuzhan Özyakup, katıldığı bir YouTube kanalında önemli açıklamalarda bulundu.
Trabzonspor’un mevcut durumu ve geleceği hakkında değerlendirmelerde bulunan Özyakup, teknik direktör Fatih Tekke’ye övgüde bulundu.

"Fatih Tekke güzel şeyler yapabilir"
Özyakup, “Fatih Tekke doğru yolda ilerliyor. Ben de sonuçta Trabzonluyum. Yerli bir hoca ve kenti biliyor. İnsanları biliyor. Oyuncularla arası iyi gibi. Onlara öz güven veriyor. Bu sezon zaten geçti gitti. Transfer süreci doğru yönetilebilirse, önümüzdeki sezon için çok güzel şeyler yapılabilir. Şampiyonluk sonrası ciddi transfer paraları verildi, maaşlar 2.5-3 milyon Euro seviyesine çıkmıştı. Gelir olmayınca sıkıntı yaşıyorsun.” ifadelerini kullandı.

"Zubkov'u çok beğeniyorum"
Takımdaki bazı oyuncularla ilgili de yorum yapan Oğuzhan Özyakup, özellikle Zubkov’a dikkat çekti. “Zubkov'u hiç tanımıyordum, dikkatli izledim. Çok beğeniyorum onu” dedi.

"Trabzonspor'un 20 yılda bir şampiyon olma lüksü yok"
Yurt dışından transfer edilen futbolcuların maaşları hakkında da konuşan Özyakup, kulübün yaptığı harcamaların doğru yönetilmesi gerektiğini belirterek şu ifadeleri kullandı: “Futbolcuların Avrupa'da aldıkları paralar belli. Diyorlar ki ‘Sen onu vermeyince gelmiyor.’ Gelir. Çünkü adam Avrupa’da 500 bin Euro alıyorsa, senin 2-2.5 milyon Euro vermene gerek yok. Trabzonspor’un bu şekilde 2-3 senesi yok oldu. Böyle olmaması gerek. Trabzon bir futbol kenti. Trabzonspor’un 2-3 seneyi es geçme şansı yok. 20 yılda bir şampiyon olma lüksü de yok. En kötü her sene ilk 4’te olması gerek. Trabzonspor o kadar büyük. Ama zaman zaman yanlışlar yapılıyor” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Oflu
1 yıl önceÇok doğru söylüyor sun
Oğuzhan Öztürk
1 yıl önceÇok yanlışlar yapıldı. Şampiyon olmuş bir takım 1 yıl sonra tepetakla gitmez. Şampiyon olmuş bir takımın en iyi futbolcusu bir inat uğruna satılmaz. Şampiyon olmuş bir takımın iskeleti bozulmaz. Bunlar olunca tepetakla gitti.REZİLLİK
Sayup Yürük
1 yıl önceValla dogru söylüyorda Trabzonlu bir futbolcu olarak neden Trabzonda oynamadi?
Muhammet özen
1 yıl önceÇok dopruda eksik olan trabzonlu gibi gözüküp ihalelerle cebi haksız şekilde doldurmak şsteyen hain hacının osmanın itlerini komple ğzerimize sürdüğünü ve en az 20 puanımızın gasp edildiğini de bahsetse iyiydi, çünkü artık milli olamayacağını düşünmeliydi
Mustafa Otkun
1 yıl önceOğuzhan tam bir trabzonsporlu .. Doğru tespitleri var. Tebrikler
Yaşar. Dik bıyık
1 yıl önceHem de. Sapına. Kadar Trabzonlu. Ve. Trabzon. Sporlu avcı sattirdie. Ni bilmem satilacaksa. Ni alındı anlamadim