Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) yerleşkesinde bugün Türk bayrağı açan bir grup öğrenci, karşıt görüşlü kişilerin fiziksel ve sözlü saldırısına maruz kalmıştı. Kamuoyunda geniş yankı uyandıran bu olayın ardından, saldırıya uğrayan gençlere destek vermek amacıyla kampüs çevresinde bir protesto gösterisi düzenlendi.
Trabzonspor Taraftarı Yalnız Bırakmadı
Ankara’da gerçekleştirilen protesto yürüyüşüne çok sayıda öğrenci ve vatandaş katılırken, Trabzonspor taraftarları da organizasyonda aktif rol üstlendi. Bordo-mavili formaları alana gelen taraftarlar, saldırıya uğrayan öğrencilere destek vererek milli değerlere sahip çıkılması gerektiği mesajını paylaştı.
Tüm Yorumlar (10)
Kürşad
1 ay önceBiri vardı jan mı Jon mu istiklal marşına saygısızlık yapmıştı aynı şey eeeee dernek başkanıydı ts nin ne okdu o iş neredeydiniz hiç ğörmedik kimseyi
SELYA
1 ay önceNE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.
ŞEREFLİ TS
1 ay önceSayın Devlet Bahçeli de uğraşsın birilerine umut hakkı vermeye
Bay bilen
1 ay önceTürk Bayrağına saldıranlar derhal ünivesiteden atılmalı ve tutklanmalı.
Borabay
1 ay önceLaf diyecek olan, öndere, koordinatöre diyecek, martaval okumayın.. boş efeler..
TÜrkoglu Türk
1 ay önceAcilma devam bahcesini parcel parcel satan bahce sahibi gun Geldiginde hesab vereceklermi
başkan
1 ay önceen çokta ağzında sigara olan sarı saçlı kadın ilgimi çekti acil yakalanmalı..
ÇAYKARALI
1 ay önceYahu adamlar Trabzonun adını duyduğunda nefretini kusar haritadan silmek ister bu ülkede biz hala goygoyculuk peşindeyiz dahası anlam veremediğim mustafa kemal denen Trabzon ve Trabzonlu düşmanının formanın önünde resmini koyuyoruz ya yok yok ya gerçekten çok ezik ve zavallıyız neyin türkçülük teranelerindeyiz hala bir kerede başkalarına bırakın lan bazı şeyleri hep ispat peşindeyiz
İSMAİL CEYLAN
1 ay önceYIKILMAZ KALE TRABZON ASALN GENÇLERİMİZ SİZİNLE GURUR DUYUYORUZ
Sülots
1 ay önceÇaykaralı sen bu memlekette rahat değilsin. Seni makaryosun memleketine gönderelim. Trabzonspor Türk takımıdır. Sen onuda tutma. Rum bölgesinde takımlar var onları gönül rahatlığı ile tutarsın. Bilet paran yoksa oraya telefon aç seni aldırırlar.