Trabzonspor’un Nijeryalı oyuncusu Anthony Nwakaeme, Yeni Malatyaspor karşılaşmasının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Bordo-mavili futbolcu, maçın ardından takımın performansını değerlendirdi.
Karşılaşmaya aslında kötü başlamadıklarını ifade eden Nwakaeme, ancak yedikleri gollerin oyunun seyrini değiştirdiğini söyledi. Deneyimli oyuncu, ortaya çıkan sonucun kendileri açısından üzücü olduğunu dile getirdi.
Talihsiz gollere dikkat çekti
Anthony Nwakaeme, karşılaşmada talihsiz goller yediklerini belirterek takım olarak istedikleri sonucu alamadıklarını ifade etti. Mücadeleye iyi bir başlangıç yaptıklarını ancak skorun istedikleri gibi gelişmediğini söyledi.
Nwakaeme yaptığı açıklamada “Aslında kötü de başlamadık ama talihsiz goller geldi. Bütün Trabzon’da ve camiadan özür diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Taraftara mesaj verdi
Nijeryalı oyuncunun açıklamaları, karşılaşmanın ardından takımın yaşadığı hayal kırıklığını da ortaya koydu. Bordo-mavili futbolcuların, önümüzdeki maçlarda daha iyi sonuçlar alarak taraftarlarını sevindirmeyi hedeflediği belirtildi.
Tüm Yorumlar (9)
Salih
7 yıl önceHadi oradan kocakafa. Ne oynadin. Bir tek top getiremedin.
Serkan
7 yıl önceFelaket geliyorum dedi ve geldi bu iş Burak meselesi değil bu takımın 2011 den sonra ne oynadığını bilen varmı ne bir sistem var ne bir taktik Burak olsa ne olur olmasa ne olur bizde böyle sahtekar topçular varken.
firtina61
7 yıl öncezaten takimin basinda bir teknik direktör olsaydi seni antremanlarda izler bugün oynatmazdi, iyiki sansa gs ye iki gol attin hemen yildiz ilan edildin . olmaz seninlede ünal hoca ile olmaz
HALİL
7 yıl önceözrünüz kabul edilmiştir
nuray uzun
7 yıl öncemaçtan önce 5 / 0 yazdım buraya tahminim tuttu. Allah bu takımı küme düşürsün bizide kurtarsın.
Dursun Alkan
7 yıl önceBunuda Futbolcu diye Trabzonspora getirip oynatıyorlar ya başka hiç bir şeyi izah etmeye gerek varmı ❓
tsts
7 yıl öncebes sifir yenildiniz ne oynadiniz hic bi se
nuray uzun
7 yıl öncekötü başlamadık sadece kötü bitirdik sıkıntı yok.
Gungor
7 yıl önceSezonun en iyi futbolunu oynadı ama sans ve becer olmazsa olmaz. Ayni futbol feneri sahadan silecek.