| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Nisan 2025 18:05 Güncellenme tarihi: 19 Nisan 2025 18:49

Mustafa Alper Avcı maç sonu konuştu! "Trabzonspor galip geldi ama..."

Trabzonspor'un rakibi Adana Demirspor'da Mustafa Alper Avcı maç sonu açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde deplasmanda Adana Demirspor ile karşı karşıya geldi ve Simon Banza'nın golüyle sahadan 1-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımın rakibi Adana Demirspor'da Teknik Direktör Mustafa Alper Avcı mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Mustafa Alper Avcı'nın açıklamaları şu şekilde:

Kaleciler konusunda şanslıyız ama aynı zamanda şanssızız. Görev verdiğimiz bütün isimler iyi ama diğer taraftan Vedat maç öncesi sakatlandı. Vedat oynadı. Deniz zaten takip edilen bir kaleci fakat sakatlığı vardı. Tedavisini yurt dışında geçirdi. Adana'ya geldi, biraz daha vakti var. 

Trabzonspor galip geldi ama kesinlikle iyi bir jenerasyonumuz var. Altyapıdan gelenlerle gençlerle böyle reaksiyon vermeliyiz. Maçı kaybetmiş olabiliriz ama belli bir yerden sonra kazanmayı öğreneceğiz. Bu takım alkışlanan ve gurur duyulan bir takım olacak.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yazık
1 yıl önce

Adanaya yazık oldu. Bu şehir mutlaka bir takım ile temsil edilmeli. İstanbul'un kıytırık takımları süper ligde olacağına Anadolu'nun tüm bölgelerinden takım olmalı. Şehir başına en çok üç takım sınırı gelmeli. İstanbul dahil.