Trabzonspor yöneticisi Müminhan Bilgin, Gençlerbirliği maçının ardından Haber61’e açıklamalarda bulundu.
Sezonla ilgili değerlendirmelerde bulunan Müminhan Bilgin “ Bu yıla başlarken bir takım sıkıntılarla başladık. Özellikle harcama limitlerimiz ve pandeminin getirdiği büyük ekonomik kayıplar. Bunun tolere edilerek lig düzeninin oturtulması, 21 takımla oynanması gibi bir çok bilinmezin içinde olduk.” dedi.
Bilgin şöyle konuştu;
Puan durumuna baktığımızda 40 maçta 71 puana ulaşmış bir Trabzonspor. Borç yapılanmasını çözmüş, futbolcusuna, çalışanına UEFA’ya, piyasaya borcu olmayan bir Trabzonspor var. Harcamaları limitlere paralele hale getirilmiş bir kulüp. Bu modeli tutturulabilmek için çok sıkıntı yaşadık. Hep zirve beklentisi olan ve şampiyonluk mücadelesinin içinde olması gereken bir kulüp. Bütün bunlar bir çok bilinmezin olduğu bir dönemde hepimiz yordu ve gerdi. Bütün futbolcu kardeşlerimizi tebrik ediyorum. Bu kadar sık trafikli zor bir lig oynandı. Koronaya yakalanıp geri dönen bir çok futbolcu da oldu. Bütün bu sıkıntılara rağmen Trabzonspor oldukça başarılı oldu. Harcama limitlerini de aşmadık. Düzenli bir planlamayla kendi kalitemize uygun bir sıralamayı yakaladık. Kulüplerin harcamalarına bakıldığında en iyi olan Trabzonspor. Kafaya oynayan takımlar ile aramızda en az 3 kat fark var.
Bugün ligi önümüzde bitiren Fenerbahçe ile aramızda 3-‘te 1 gelir farkı var. Hocamızla planları şimdiden yapmaya başladık. Lige önümüzdeki yıl renk katacağız. Daha kaliteli bir performans sergileneceğini düşünüyorum.
Transfere ayırdığımız bütçe belli. Futbolculara da talepler var. Bir kısmı satılacaktır. Kiralıklar devre dışı kalacak. Belli bir planlama devam ediyor. Futbolcuları iyi paralara satabilirsek bir yandan borç kapatacağız bir yandan kaliteli futbolcular kadroya katılacak.
Trabzonspor fahiş transferler yapamaz. Yaparsa geçmişte düştüğü duruma düşer. Esnafa borcu olan bir Trabzonspor’un hiç kimseye bir faydası olamaz.
Tüm Yorumlar (10)
halil bilgin
5 yıl önceBunlar siyasete mi başladı.... TÜRKİYE KUPASI yok... ligde 4. lük... Kadro alt üst olmuş... Son 15 maçta 4. galibiyet ve BAŞARILI BİR SEZON GEÇİRDİK... AYIP AYIP...
BordoMavi227
5 yıl önceaynen devam, iyi yoldayiz
Cepni29
5 yıl önce8 Hafta sonunda Beşiktaş 10 puanda bız de 6 puanda idik. Yine hatalarla dolu bir sezon geçirdik. 15 maçta 4 galibiyet ne demek.
Serko61
5 yıl önceNerden baktiğına bağlı sayın yönetici, şu ligi bjk bizden 13 puan önde bitiriyor neden çünkü az ve öz transferler yaptılar transfere biraz daha dikkat edin bi zahmet..
Yazık
5 yıl önceNewton döneminde 7 maçta 4 mağlubiyet alırken, Abdullah Hoca ile 32 maçta 3 mağlubiyet aldık, tabi bizim taraftar eleştirmeye yer arıyor. Biraz da takımı destekleyin, ama nerde... Adım kadar eminim ki takım yenilsin de laf atalım diye dua ediyorsunuzdur siz.
Mavi
5 yıl önceTS için başarı şampiyonluk ve asgari stk kupa dır... Bunlar için yeterli kadro oyun vb var misal geçen sezon fakat ŞİKE yapıldı mhk ile şampiyonluk çalındı. Bakın geçen sezon 3 takım ts gerisinde kaldı Fakat ts a öyle kin liler öyle düşmanlar çekemiyorlar ki naptılar bşehir i şampiyon yaptılar.bu sezon küme düşüyordu yine hakemler kurtardı. Yönetim yeni sezonda Bunlar için önlem almalı çünkü şampiyonluk sırası fb veya gs diyebilir trt mhk.
halil bilgin
5 yıl önceBaşarı alınan mağlubiyetle ölçülmez... 32 maçta 32 beraberlik alırsan 32 puanla ortalıkta hiç yenilgi almadım diye mi DOLAŞACAKSIN... ŞAMPİYONLUK aldığın GALİBİYET SAYISIYLA ölçülür... Mağlubiyetle değil... Git biraz matematik çalış.... EKMEK ten uzak dur...
Nadi61
5 yıl önceIlk8haftayi cikartirsan basarilisin..ama Eger genelde kast ediyorsan kupa almadan 4.Lük basari degildir bizim icin..ozaman sayin yönetici sen basarisizsin derhal ordan git..ts nin hedefi herzaman ilk 3sira olmali ve bir kupa almali..
SOTKALI
5 yıl önceHayırdır SAKSAKCI TROLLER SIZI..SIZE YAZIK LA..KORKAK TOP ANLAYIŞI MASAL SEVICILER SIZI ..SU ACIKLANAN IKI TRANSFERE BAKIN BIDE AVCUNUZUN ALT YAPI SHOWLARINA..YETMEZ AMA DIMI 33 LUK MAHMUDLA 32 LUK EFECAN LAZIM BIDE ESAS SIZSINIZ IRLANDALI MENFAATCI TS DUSMANLARI..SIZE YAZIKLAR OLSUN RUMUZUNU KOYAMAYAN AYNI TROLL ORDUSU TS SCOUT ANTIYAYLA VE SAZ EKIBI...DAUM LOW GELMEZSE BU KLÜBE DINAMIT KOYACAK BUNLAR ..BIZ UZUN SENELER KENDIMIZE GELEMEYIZ BE!!!!!! NE SAMPIYONLUGU!!!!! BU HOCAYLA BU ZIHNIYETLE MI???!!!!!
Tursun
5 yıl önceBonservissiz futbolcu alacağım diye hatalar yaptınız trabzon teknik direktör yetiştirmenyeridir dediniz geçemeyip şampiyonluk gitti tek olumlu yanı yanlıştan dönüp sistemi olan hoca ile anlaşmak ama bunu kovmayın dinler belli 10 2. Sınıf futbolcu değil 4 birincinsindir futbolcu alın bakın hügo baka berat