| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Mart 2026 20:36

Milli Takım’ın Kosova maçı kadrosunda Trabzonsporlu oyuncu yer almadı

Dünya Kupası Elemeleri finalinde bugün saat 21.45’te Kosova ile karşılaşacak olan A Milli Futbol Takımı’nın maç kadrosunda Trabzonsporlu oyuncu yer almadı.

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası Elemeleri final aşamasında bugün kritik bir sınav veriyor. Saat 21.45'te başlayacak olan Kosova karşılaşması öncesinde teknik heyet maç kadrosunu belirledi. Açıklanan listede Trabzonspor forması giyen Mustafa Eskihellaç’ın yer almaması dikkat çekti.

Trabzonlu Oyuncu Kadroda Yok

Bordo-mavili ekipte gösterdiği performansla dikkat çeken ve güncel piyasa değeri 3.50 milyon Euro olan Trabzonlu oyuncu Mustafa Eskihellaç, bu kritik müsabakanın kadrosuna dahil edilmedi. Daha önce 3 kez ay-yıldızlı formayı terleten 28 yaşındaki sol bek, teknik direktörün tercihleri doğrultusunda bu akşam sahada olamayacak.

Sahaya Çıkacak İsimler

Milli Takım'ın Kosova karşısındaki ilk 11'i şu isimlerden oluştu: Uğurcan Çakır, Zeki Çelik, Ozan Kabak, Abdülkerim Bardakcı, Ferdi Kadıoğlu, İsmail Yüksek, Hakan Çalhanoğlu, Arda Güler, Orkun Kökçü, Kenan Yıldız, Kerem Aktürkoğlu.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
zifanali
2 ay önce

Zulüm bizdense, ben bizden değilim (Rachel Corrie)

L
Lazuri
2 ay önce

Ülker Montella!

E
EZRA
2 ay önce

BU ÇOK AÇIK DİĞER TAKIMLARIN YEDEKLERİ GİREBİLİR TS NİN ASI GİRMEZ BU ESKİ BİR KURAL BİLMİYOR MUSUNUZ FATİHE GÖKDENİZE SORUN

K
kuzınt
2 ay önce

F. Tekke ve G. Karadeniz'e yapılan ayak oyunları şimdi Mustafa için yapılıyor maalesef. Ts nin önde gelenleri, siyasileri nerede? Başkanın otoritesi olmadığı için bizim futbolcular eziliyor. U18 de bile Avrupa'da final oynayan ts'li genç oyunculardan bile futbolcu almadılar. Milli takımda ayrımcılık yapılıyor. Vatandaş olarak bunu görüyoruz ancak müdahale edemiyoruz. Yazık!!!

S
serkan
2 ay önce

İyiki oynamadı..çünkü adaletli takım kurma yok.oynamayanlarin takımı oldu milli takım...yazık çok yazık..