| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Temmuz 2025 22:10

Milano’da Trabzonspor yöneticisine gasp! 300 bin euro

Başkan Yardımcısı Nevzat Kaya, kızıyla bulunduğu Milano’da Viale Bligny’de gasp edildi.

Trabzonspor camiasını sarsan olay İtalya’da yaşandı. Bordo-mavili kulübün Başkan Yardımcısı Nevzat Kaya, Milano’da uğradığı soygunla gündeme geldi.

Edinilen bilgilere göre, Kaya iş ve tatil amacıyla kızıyla birlikte bulunduğu Milano’da dün akşam üstü talihsiz bir olayla karşılaştı. Saat 18.00 sularında Porta Romana yakınlarındaki Viale Bligny bölgesinde yürüyen Kaya, genç bir şahıs tarafından durduruldu. İddiaya göre Kuzey Afrika kökenli olduğu belirtilen soyguncu, Kaya’nın bileğindeki lüks markalı Richard Mille saati kaparak hızla uzaklaştı.

Çalınan saatin değerinin yaklaşık 300 bin euro olduğu öğrenildi. Görgü tanıklarından bir kadın olaya dair tüm bilgileri polise aktardı ve soruşturma başlatıldı.

Nevzat Kaya, yaşadığı talihsizliği sosyal medya hesabından duyurdu ve birkaç gün daha Lombardiya’da kalacağını açıkladı. İtalyan basını olayı geniş şekilde gündeme taşırken, Corriere della Sera haberinde soyguncunun iki kişiyle birlikte yürüyerek olay yerinden uzaklaştığını belirtti.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzon lee
11 ay önce

Çok geçmiş olsun da 300bin euroluk saat de nedir? Hangi dünyada yaşıyorsunuz bu paraları nasıl kazanıyorsunuz? 12 milyon TL yapıyor sadece bir saat

A
Abuzer
11 ay önce

İliğini kurutun parasını saklayanların :))) başkana o kadar dedim bu adamlar çöpleri alsın bizim binanın diye

F
Fa
11 ay önce

Bu adam şahibeli adam… bunun Ts yönetiminde ne işi olabilir?!?!?

K
Kürşad
11 ay önce

Adama bak haber doğruysa bu ne ya bu ülkede emekli 16 bin lira asgari ücretli 22 bin lira alıyor sen kokuna taktığın bir saat e 13 milyon TL vereceksin tamam para senin keyif senin ama biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar biraz da etrafa karşı dikkatli olmak lazım iyi yapmış Afrikalı ğariban dır mutlaka bunlarda para çok yenisini alır bir şey olmaz şehidin evi ğeldi aklıma ya ülkenin hali işte

S
Selim aktaş
11 ay önce

300 bin euroluk TS katkısı olmayan adamın Saatle gündeme gelmesi manidar. Etiket yapma derdinde

Tüm Yorumlar (13)

T
Trabzon lee
11 ay önce

Çok geçmiş olsun da 300bin euroluk saat de nedir? Hangi dünyada yaşıyorsunuz bu paraları nasıl kazanıyorsunuz? 12 milyon TL yapıyor sadece bir saat

A
Abuzer
11 ay önce

İliğini kurutun parasını saklayanların :))) başkana o kadar dedim bu adamlar çöpleri alsın bizim binanın diye

F
Fa
11 ay önce

Bu adam şahibeli adam… bunun Ts yönetiminde ne işi olabilir?!?!?

K
Kürşad
11 ay önce

Adama bak haber doğruysa bu ne ya bu ülkede emekli 16 bin lira asgari ücretli 22 bin lira alıyor sen kokuna taktığın bir saat e 13 milyon TL vereceksin tamam para senin keyif senin ama biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar biraz da etrafa karşı dikkatli olmak lazım iyi yapmış Afrikalı ğariban dır mutlaka bunlarda para çok yenisini alır bir şey olmaz şehidin evi ğeldi aklıma ya ülkenin hali işte

S
Selim aktaş
11 ay önce

300 bin euroluk TS katkısı olmayan adamın Saatle gündeme gelmesi manidar. Etiket yapma derdinde

B
Bilal
11 ay önce

Önemli değil öpeceği eli bildikten sonra 300 bşn euro ne ki milyonları takarsın kokuna sonra da ğeçen ölen zat ğibi arkandan söylenenleri ailen okur bu dünya kimseye kalmaz nevzat sahada öptüğün elin sahibine de herkes uçacak ona ğöre milleti tahrik etmeyin bence

K
Kazım
11 ay önce

Nasrettin hocanın fıkrası geldi aklıma, hiç mi hırsızın suçu yok. Nasıl bir para var ki, koluna bizim çalışarak bir ömürde elde edemeyeceğimiz para kadar saat takmış, nasıl bir hayat. Maalesef spor yönetiminde olanların çoğu böyle, özel uçaklar ile futbolcuların geldiği bir durumda, yöneticinin gösteriş yapması normal gibi. Maliye Bakanlığı insanların üzerine de bakmalı, asıl para burada.

H
HASAN
11 ay önce

millet 15 000 tl ile geçinmeye çalışırken beyfendinin 300 bin lik saati nekadar üzdü bbeni para var zaten yenisini alsın

A
Almanya TSAlı61
11 ay önce

Nevzat Kaya Wakayeme yı Samımı Transferını yaptıran Şahıs bılgınıze 2 veya 2.5 Mılyon € alıyor Wakayeme senelık

T
TRABZON61
11 ay önce

Haberde sanki taktığı kol saatinin değeri anlatılmaya çalışılmış.. Saatin markası bile verilmiş.. Sırf Reklamdan dolayı o saat yerine gelir artık...

T
Tursun
11 ay önce

Öyle hale gelmişiz adam Trabzonludan daha çok Trabzonspor’a yardım etmiş parasını sorguluyorsun ama mecliste azizi aklama kanununa kim oyvermemiş bilgin yok ( şamil tayyar )sonrada kupayı çalana yüzde 60 oy utanmasanız neden haber yaptınız diyeceksiniz mutlu kardeş geçmiş olsun.

T
TRABZON61
11 ay önce

Kupayı bütün partiler çaldı... Demekki sen de kupayı çalana oy verdin gelmiş burada atıp tutuyorsun...

F
Fırat Demir
11 ay önce

Ya nasıl bir Milletsiniz adam hayatını Trabzon’a adamış siz kalkmış ne yazıyorsunuz maçlara bile bilet almadan giren adamlar, bu yolda servet harcayan adama laf atıyor.