| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Nisan 2026 00:22

MHK ve TFF’ye sert tepki! “İstifa etmeleri gerekiyor”

Çıtlak, Türk hakemliği ve Merkez Hakem Kurulu’na yönelik sert değerlendirmelerde bulundu. Programda, yayıncı kuruluşun kamera sisteminden hakem kalitesine kadar birçok başlık ele alındı.

Haber61 TV ekranlarında yayınlanan Saha Kenarı programında, Türk futbolundaki hakem performansları ve Merkez Hakem Kurulu’nun durumu masaya yatırıldı. Programda konuşan Gazeteci Gökmen Şahin ile Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak, hem hakem kararlarını hem de sistemsel sorunları sert sözlerle değerlendirdi.

Gökmen Şahin, yayıncı kuruluşun kullandığı görüntü sisteminin de tartışmalı pozisyonların sağlıklı şekilde değerlendirilmesini zorlaştırdığını belirterek, “Şampiyonlar Ligi’ndeki maçların görüntülerini izliyorsunuz. Yayıncı kuruluşun kamera sisteminin değişmesi gerekiyor. Net pozisyonları kimse göremiyor. 3. sınıf dünya ülkesine yollanan kamera sistemini kullanmaya gerek yok” dedi.

“MHK’nin kesinlikle istifa etmesi gerekir”
Hakemlik sistemine yönelik eleştirilerini sürdüren Şahin, Türk hakemliğinin uluslararası arenadaki yerini de gündeme taşıdı. Şahin, “Katar, Birleşik Arap Emirlikleri futbolun neresinde ki buradan hakemler var da Türkiye’den olmaması... Herkes şikayetçi... Dünya futbolu, VAR’a rağmen doğru karar veremiyorsun diyor. MHK’nin kesinlikle istifa etmesi gerekir” ifadelerini kullandı.

Şahin ayrıca, Türk hakemlerinin büyük turnuvalarda yer almamasına dikkat çekerek, “Dünya Kupası’nda Türk hakemler yok. Demek ki güvenilmiyor” değerlendirmesinde bulundu.

Okan Çıtlak’tan TFF çıkışı
Programda söz alan Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak da eleştirilerini yalnızca MHK ile sınırlı tutmadı. Türk futbolundaki ekonomik büyüklüğe rağmen aynı sorunların sürmesini sert sözlerle değerlendiren Çıtlak, “İmkanlar açısından bakıldığında belki farklı ülkelerdeki devlet bütçesinin Türkiye’de futbol takım bütçesi var. Bu ortamda halen daha başarısızlık konuşuluyorsa bırak MHK’yi, TFF’nin de istifa etmesi gerekiyor. Bu ayıp bile değil, rezilliktir” dedi.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ÖZŞİMŞİR
2 ay önce

İSTİFA ETSELER NE OLACAK?GELENLER FARKLI MI İCRAAT YAPACAK ? DÜN GENÇLERBİRLİĞİNİN İSTABULDA GS İLE KUPA MAÇI VAR DI,GS YENİLDİ VE ELENDİ,LÜTFEN MAÇTAN SONRA OSİMENİN HAREKETLERİNE DİKKATLİ BAKIN,HAKEMİ BİR DÖVMEDİĞİ KALDI, 1990 YILINDAN BERİ YAZIYORUM YABANCI HAKEM VE YABANCI VAR ŞART,O GİTSİN BU GELSİNLE BİR ŞEY DEGİŞMEZ, JORGE JESUS GELDİ, ÜSTELİKTE FB,YE BURDA MAÇLAR MASADA OYNANIYOR BURASI BANA UYMAZ DEDİ VE BİR SENE ZAR ZOR KALIP GİTTİ, GERÇEKLERDEN KAÇMAYIP YABANCI HAKEMDE DİRENELİM,,

O
Osman
2 ay önce

Trabzon bir daha hükümetten bir adayı desteklememeli.Şimdiki başkan hep siyasi .