Menajer iddialarına Trabzonspor sert çıktı!
Trabzonspor, Menajer Deniz Kızılöz'ün paylaştığı belgelerin yalan olduğunu açıkladı
Menajer pazarlıklarını içeren iddiaların gündeme gelmesi üzerine Trabzonspor kulübü internet sitesinden açıklama yayınlayarak iddiaların doğru olmadığını belirterek mahkeme sürecinin başlatılacağını duyurdu.
Yapılan açıklamada " Son günlerde gerek sosyal medyada gerekse bazı basın yayın organlarında Loic Remy isimli futbolcuya kulübümüzün 7,5 milyon Euro'luk bir teklifte bulunduğuna dair gerçek dışı haberler yapılmış; bu haberlere bilgisayar başında kurgulanan sahte bir mail dayanak olarak gösterilmiştir. Doğruluğu araştırılmadan, tamamen sahte belgelerle bu haberleri yapanlar ve yayanlar hakkında kulübümüzün avukatları hukuki işlem başlatmıştır. Kulübümüzün avukatları ayrıca bundan sonraki süreçte hangi mecrada olursa olsun yalan, iftira, hakaret ve tehdit eylemlerine karşı da gerekli hukuki başvuruları titizlikle yapacak ve takipçisi olacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur…" ifadeleri kullanıldı.
MENAJER KIZILÖZ'ÜN İDDİALARI NELERDİ? OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
Tüm Yorumlar (13)
Yaaar
8 yıl önceBaşkanımız görev süresince hata yapmış olabilir ancak kulübe alsa ihanet etmez , sonuna kadar yanındayız . Ne olduğu belli olamayan bir menejere inanmayız
adnan
8 yıl önceben kulup baskanlarina guven miyorum cunku hepsi iflasta kuluplar belgeli ve imzali kasadan para almali ve kasada nekadar paravar belgeli olmali yoksa bu soyguncu baskanlar doymaz
ibrahim çevik
8 yıl önceMadel transferini hatırlayın. biz 3.75 açıkladık alamadık BJK 1.75 e aldı.. bence menejer haklı. Usta Bu işin kokusu ayyuka çıktı.
Kamil
8 yıl önceYapar bu bundan herşey beklenir Trabzon spor sayesinde buldu yolunu
Reis
8 yıl önceArtik sana INANMIYORUZ
KOCAELİSPOR
8 yıl önceTRABZONDAN PIS KOKULAR GELIYOR 34 YAŞINDA PERRERA ILE 3 YILLIK HIÇ FAYDASI OLMAYAN N DOYE ILE 3 YILLIK 37 YAŞINDA DURICA ILE 2 YILLIK SOZLEŞME IMZALANDI SESSIZ KALMAYIN DEGERLI YRABZONSPORLULAR
fırat
8 yıl öncedaha önce söyleyipte yapmadığı vaatlere bakarsak başkan herzamanki gibi yalan konışuyor eseri ortada
halil
8 yıl önceistifa etmek için ne bekliyor usta? siyasetin iznini mi???
chemmu
8 yıl öncebu kulübü yönetenlerin gerçek anlamda trabzonspor taraftarı olduğunu mu sanıyorsunuz!? yapmayın..! hepsi kulüp üzerinden nemalanmaya çalışıyor. bu tür haberler kimseleri şaşırtmamalı
coşkun
8 yıl önceben menejere inanıyorum yapar bunlar
Yilmaz topal
8 yıl önceBu bizim baskan var a neler yapmistir neler ..
Serkan
8 yıl önceMahkemeye veremessin inanmiyorum cunku adam icisleri bakanini sahit gosteriyor bunu kimse goze alamaz. Usta TSden yedigin paralar sana haram olsun.
Hüso
8 yıl önceBırak şu hastane işinide takımla ilgilen son demlerini oynuyorsun