| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Ekim 2017 00:16 Güncellenme tarihi: 05 Aralık 2025 09:45

Mehmet Demirkol'dan Trabzonspor Yorumu: "İstatistikler Böyle Olamazdı"

Spor yorumcusu Mehmet Demirkol, Trabzonspor’un Beşiktaş ile 2-2 berabere kaldığı maçı değerlendirdi.

Trabzonspor'un deplasmanda 2-2 berabere kaldığı karşılaşmayı Mehmet Demirkol maçın ardından yorumladı. Demirkol, Trabzonspor'un istatistiklerinin daha iyi olması gerektiğini dile getirdi.

İşte Demirkol'un yorumları;

Beşiktaş'ın orta sahası böyleyken, Trabzonspor'un daha iyi olması lazımdı. İlk yarıda Medel eksiltti takımı. Talisca o açığı kapadı ama Necip girince Talisca oyundan düştü. Trabzonspor bu maçın analizini, bunları göz önünde bulundurarak yapması lazımdı. Bu bir kadro sorunu değil. Ersun Yanal'ın genel olarak teknik direktörlüğüne bakıyorum, bu bir teknik direktör sorunu da olamaz. Çünkü Ersun Yanal'ın takımında böyle istatistikler olamaz. Bir şey yanlış Trabzonspor'da. Ligin en çok topu kaybeden takımı Trabzonspor olmamalı. Bu kadro ve teknik direktöre baktığımda olmaması gerekiyor. 

GÜNEŞ DE TAHMİN ETMEMİŞTİR
Şenol Güneş de Medel - Tolgay ikilisinin bu kadar düşük kalacağını düşünmemiştir. Çok uzak kaldılar birbirlerine. Beşiktaş hücum ederken Necip, Tolgay, Medel oldu ve hücum becerisi düştü. Babel bile en az aktif olduğu maçı oynadı çünkü orta saha çalışmıyordu. 
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!