| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Ocak 2018 21:23

Mas'tan Trabzonspor'a veda

Mas veda mesajı yayınladı

Haber61 Spor Servisi

Trabzonspor'dan Arjantin ekibi Boca Juniors'a transfer olan Emmanuel Mas sosyal medyadan mesaj yayınlayarak bordo mavililere veda etti.

Bordo mavili takımda çekildiği bazı fotoğrafları da mesajına ekleyen Mas şu ifadeleri kullandı; Beraber geçen bir yıl için, çok teşekkürler Trabzonspor. Ben ve ailem bize karşı olan sevginiz ve yaşadığımız güzel anılar için sizlere müteşekkiriz. Hoşçakalın!! 




BUNLAR KOMİK Mİ?

Trabzonspor'da kaldığı süre içerisinde uyumu ve disipliniyle herkesin takdirini kazanan Arjantinli yıldız herkese teşekkür ederek yayınladığı veda mesajına birçok bordo mavili taraftar olumlu karşılık verirken  bazıları ise akıl almayacak şekilde hakaret içerikli mesajlar paylaştı. Mas'a ve eşine küfür yağdıran ve hakaretler yağdıran ne olduğu belirsiz kişilerin bu tavrı tepki çekti. Sosyal medyada yapılan bu yorumların "eğlenceli, komik" bulan taraftar görünümlü şahısların Trabzonspor'u dünyaya nasıl kötü gösterdiği de bir kez daha gözler önüne serdi.

 

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yobaz
8 yıl önce

dünyanın en sığ ve en yobaz taraftar oluşumu da malesef bizde... Haketmiyorlar. ayrıca birçoğu bugün çoluk çocuk. fakat yarın stadda olay çıkarmaya müsait tipler...

T
Trabzon:
8 yıl önce

Kulube para kazandirip giden her futbolcu yu alkislamamiz lazim. Gule gule mas

M
memo61
8 yıl önce

Cok yobaziz kardesimm hep boyleydik hepde boyle kalicaz

6
61
8 yıl önce

gözünüzde fazla büyütmeyin güle güle diyen yeter.

C
Cizyo
8 yıl önce

Bunlar TS taraftari olamaz

Tüm Yorumlar (9)

Y
yobaz
8 yıl önce

dünyanın en sığ ve en yobaz taraftar oluşumu da malesef bizde... Haketmiyorlar. ayrıca birçoğu bugün çoluk çocuk. fakat yarın stadda olay çıkarmaya müsait tipler...

T
Trabzon:
8 yıl önce

Kulube para kazandirip giden her futbolcu yu alkislamamiz lazim. Gule gule mas

M
memo61
8 yıl önce

Cok yobaziz kardesimm hep boyleydik hepde boyle kalicaz

6
61
8 yıl önce

gözünüzde fazla büyütmeyin güle güle diyen yeter.

C
Cizyo
8 yıl önce

Bunlar TS taraftari olamaz

T
Tuncay Reis
8 yıl önce

Bizim yani Trabzon spor taraftarı masa küfür etmez hemen karalamayın lütfen

K
Kadir
8 yıl önce

Saygısız insanlar. Bunun da cezası olmalı artık.

T
Tayfurceylan
8 yıl önce

Yüzdeyüz haklısın ne kadar geri zekali insan var akil alıcak gibi değil

O
Okuyan
8 yıl önce

Bu gibi kişilik ve karakter fukaraları Trabzonu ve trabzonluyu çirkin gösteriyor bunlar teşhir edilsin haklarında yasal işlem yapılsın