Haber61 Spor Servisi
Trabzonspor'dan Arjantin ekibi Boca Juniors'a transfer olan Emmanuel Mas sosyal medyadan mesaj yayınlayarak bordo mavililere veda etti.
Bordo mavili takımda çekildiği bazı fotoğrafları da mesajına ekleyen Mas şu ifadeleri kullandı; Beraber geçen bir yıl için, çok teşekkürler Trabzonspor. Ben ve ailem bize karşı olan sevginiz ve yaşadığımız güzel anılar için sizlere müteşekkiriz. Hoşçakalın!!
BUNLAR KOMİK Mİ?
Trabzonspor'da kaldığı süre içerisinde uyumu ve disipliniyle herkesin takdirini kazanan Arjantinli yıldız herkese teşekkür ederek yayınladığı veda mesajına birçok bordo mavili taraftar olumlu karşılık verirken bazıları ise akıl almayacak şekilde hakaret içerikli mesajlar paylaştı. Mas'a ve eşine küfür yağdıran ve hakaretler yağdıran ne olduğu belirsiz kişilerin bu tavrı tepki çekti. Sosyal medyada yapılan bu yorumların "eğlenceli, komik" bulan taraftar görünümlü şahısların Trabzonspor'u dünyaya nasıl kötü gösterdiği de bir kez daha gözler önüne serdi.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
06 Ocak 2018
21:23
Mas'tan Trabzonspor'a veda
Mas veda mesajı yayınladı
Tüm Yorumlar (9)
yobaz
8 yıl öncedünyanın en sığ ve en yobaz taraftar oluşumu da malesef bizde... Haketmiyorlar. ayrıca birçoğu bugün çoluk çocuk. fakat yarın stadda olay çıkarmaya müsait tipler...
Trabzon:
8 yıl önceKulube para kazandirip giden her futbolcu yu alkislamamiz lazim. Gule gule mas
memo61
8 yıl önceCok yobaziz kardesimm hep boyleydik hepde boyle kalicaz
61
8 yıl öncegözünüzde fazla büyütmeyin güle güle diyen yeter.
Cizyo
8 yıl önceBunlar TS taraftari olamaz
Tuncay Reis
8 yıl önceBizim yani Trabzon spor taraftarı masa küfür etmez hemen karalamayın lütfen
Kadir
8 yıl önceSaygısız insanlar. Bunun da cezası olmalı artık.
Tayfurceylan
8 yıl önceYüzdeyüz haklısın ne kadar geri zekali insan var akil alıcak gibi değil
Okuyan
8 yıl önceBu gibi kişilik ve karakter fukaraları Trabzonu ve trabzonluyu çirkin gösteriyor bunlar teşhir edilsin haklarında yasal işlem yapılsın