Trabzonspor, eski futbolcusu Marek Hamsik’in önerisi üzerine Baník Ostrava’da forma giyen genç orta saha oyuncusu Tomas Rigo’yu transfer gündemine aldı. Hamsik’in, Rigo’nun yetenekleri ve gelişim potansiyelini detaylı şekilde anlattığı özel bir raporu kulüp yönetimine sunduğu öğrenildi.
Raporda Rigo’nun saha görüşü, teknik kapasitesi ve ileriye dönük potansiyeline dikkat çeken Hamsik, genç futbolcunun doğru bir planlamayla Avrupa piyasasında değerli bir oyuncuya dönüşebileceğini ifade etti.
Trabzonspor’un bu rapor doğrultusunda transfer çalışmalarını hızlandırdığı ve Baník Ostrava ile resmi görüşmelere başladığı bildirildi. Yönetimin, teknik heyetle yapılacak değerlendirme sonrası süreci kısa sürede sonuçlandırmayı hedeflediği öğrenildi.

Tüm Yorumlar (12)
Bordo
10 ay önceORTA SAHAYW 3 FUTBOLCU ŞART BUNLARI HAMŞİK BULSUN TRANSFER ETSİN TS DA GÖREV ALSIN EGER SCOUTCULAR TRANSFER EDERSE YİNE ÇAM LUNS OZANIN BREZİLYA VERSİYONUNU GETİRİRLER
Murat Altuntaş
10 ay önceNe günlere kaldık Maşallah
ÖZŞİMŞİR
10 ay önceBAŞTA BAŞKAN OLMAK ÜZERE YÖNETİM KURULU DERHAL OLAĞANÜSTÜ SEÇİMLİ GENEL KURUL KARARI ALARAK GÖREVİ BIRAKMALILAR, BU YÖNETİM KURULU NUN TS Yİ BAŞARIYA TAŞIMA ŞANSI YOK, HOCA DA ARTIK BIRAKIP GİTMELİ,,,,,ÇÜNKÜ YÖNETİM TARAFINDAN CİDDİYE ALINMIYOR,,,,
Ömer
10 ay önceÇok haklısın aynen öyle katılıyorum
ali kurt
10 ay öncehazırlık maçında nwakeme,ozan.ın ne işi var gençleri yenileri oynat.
Mehmet
10 ay önceadam 23 yaşında ne genci alıp oynatırsak tamam ama oyuncu yetiştiricek yaşta değil
Davut
10 ay önceYönetim İstifa etmek için ne bekliyorsunuz???? Kovulmayi mi
Ercan
10 ay önceTakima takviye yapamiyoruz lig başlayacak orta sahamız gevgir gibi geçen sezon gördük ama transfer yok yapamıyoruz deyin alt yapıdan çıkartın oda yok yazık umarim transfer yapılır istanbul takimlarina ezilmesin bu takım yeter futbol sevgimizi öldürdünüz
Erkan
10 ay önceFatih tekkeyi getiren aeyırcı baskısı oldugu için yönetim intikam alıyor bu takımda avcı olsaydı ertugrul istedıgı herfutbolcuyu almıstı biz trabzonspoeun asıl sahıbıyız ve böyle acız bir yonetim istemiyoruz
Dede
10 ay önceTakımını ilk önce başkan borçları bitirip bir düzlüğe çıkacağız bak Fenerbahçe ne aldı biraz ibret alalım ona göre transfer ama transferler şart güzel bir estetik bir oyuncu orta saha defans forvet sağ sol takviye iyi yapmalıyız vake emel'inin üstünde oyuncular almalıyız bsahada 09 dakka oynayamiyor geclere desteklemeliyiz
Mehmet geyret
10 ay önceGüzel olacak inşallah hepinize çok teşekkür ederiz hocam sen bizim için Gendinizi Bir Ateşe Attınız Marak hamşik de çok kaliteli bir eğitim almış kişi olarak onunda dediğini yapalım Sen öyle birisinin ki Trabzonumu KOPENAK KİPİ OYNAYAN TAKIM YABARSİN GENCER LE Ve BAŞARACAĞIZ Hocam saykılar trabzon şehrine Trabzon spor a SAYKILAR
Sansar
10 ay önceDaha yenimi önermiş adam 2 aydır gündemde zaten