| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Ocak 2018 13:10

Konyaspor Trabzonspor maçında kazanan yok!

Trabzonspor Konyaspor ile deplasmanda karşılaştı. 4 golün olduğu maçta kazanan çıkmadı

Süper Lig’in ikinci yarısının ilk haftasında Trabzonspor deplasmanda Konyaspor ile karşı karşıya geldi. Bordo mavili takım rakibiyle 2-2 berabere kaldı.

Konyaspor'un Milosevic'in golüyle 1-0 öne geçtiği karşılaşmada Burak Yılmaz biri penaltıdan 2 gol atarak maçın son dakikalarına takımını 2-1 önde soktu. Ancak ev sahibi ekipte Orkan Çınar uzatma dakikalarında frikikten attığı golle skoru 2-2'ye taşıdı.


MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

KADROLAR


MAÇ ÖNCESİ DETAYLAR
•    İki takım Süper Lig'de 33 kez karşı karşıya geldi. Bu maçlarda 17-9'luk Trabzonspor üstünlüğü bulunuyor (7B).
•    Konyaspor, Trabzonspor'a karşı oynadığı son üç maçta galibiyet alamazken (1B 2M); önceki üç maçta rakibini mağlup etmeyi başarmıştı.
•    Evinde Trabzonspor'a Süper Lig'de dört maçtır yenilmeyen Konyaspor (2G 2B), bu karşılaşmaların üçünde kalesini gole kapattı.
•    Trabzonspor, Rıza Çalımbay göreve geldiğinden bu yana ligde çıktığı dokuz maçta bir kez yenildi ve 20 puan topladı (6G 2B). Çalımbay'dan önce sekiz lig maçına çıkan bordo mavililer, bu süreçte sadece dokuz puan toplayabilmişti (2G 3B 3M).
•    Ligde deplasmanda dört maçtır yenilmeyen Trabzonspor (2G 2B), önceki yedi dış saha karşılaşmasından galibiyet çıkaramamıştı (5B 2M).
•    Bu sezon Süper Lig'de ilk golü yediği maçlarda en fazla galibiyet alan iki takım Galatasaray ve Trabzonspor (3'er).
•    Konyaspor bu sezon ligde öne geçtiği maçlarda en fazla puan kaybeden (12, 4G 3B 2M) takım. Konyaspor ayrıca geri düştüğü 10 maçın tamamını kaybederken, Trabzonspor ligde geri düştüğü maçlardan en fazla puan toplayan takım konumunda (11, 3G 2B 4M).
•    Bu sezon ligde en fazla şutu direkten dönen takım Trabzonspor (12).
•    Ligde şu ana kadar kafayla en az isabetli şut çeken takım Konyaspor (6); Trabzonspor ise ligin en fazla hava topu kazanan ikinci ekibi (316).
•    Trabzonspor'un ligde attığı son altı golün dördü maçların 80. dakikaları ve sonrasında geldi. Bordo mavililerin Konyaspor'a Süper Lig'de attığı son dört golün ikisi de 90+'dan sonra gelmişti (Yusuf Erdoğan & Burak Yılmaz).
•    Konyaspor bu sezon ligde Karabükspor'un ardından (%8), gole çevirme oranı en düşük ikinci takım (%9).
•    Trabzonspor bu sezon ligde en fazla net gol fırsatı yakalayan ikinci takım (44, Göztepe ile birlikte). Konyaspor ise bu alanda ligin son sırasında (23).
•    Konyaspor'un yeni transferi Yatabare, ligde forma giydiği son 10 maçta beş gol attı.
•    Bu sezon ligde en fazla faul yapan isim Yusuf Yazıcı (42).
•    Bu sezon Süper Lig'in en fazla ikili mücadele kazanan iki oyuncusu bu maçta karşı karşıya gelecek: Okay Yokuşlu (153) & Mehdi Bourabia (143).
•    Serkan Kırıntılı bu sezon ligin en fazla kurtarış yapan kalecisi (68).

Yorumlar (62)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bafrali
8 yıl önce

Alacağız bu maçı evelAllah

D
doktor TS
8 yıl önce

Kazan da gel fırtına... İşte böyle başlıklar atın, herşeyiniz moral olsun Trabzonuma...

T
taraftar
8 yıl önce

Son 2maçta yenemedik,bu maçta da yenemezsek dükkanı kapatalım

K
KaradenizSamsun
8 yıl önce

Arkadaş bu Ndoye ve olcay sevgisi nedir ya?Bıktık artık yeter ya..Rodellga her mac gol atıyor oynatmıyor.Bir kerede Sol ön tarafta Burak ile birlikte Rodellga denede görelim yeter artık olcay şahan ve Ndoyedan bıktık Rodellga kanatta sol ön tarafta dene

X
x 5461
8 yıl önce

Devre bize cok iyi yaramis.müthis futbol bu kafayla sampiyon oluruz.3 mac sevmedigim konyaspor bizden daha iyi. cok yazik cok yazik 10 kisi oynayan takima üstünlük saglayamadik.NE OYNUYOZ SIZDEMSIZ BIR TAKIM

Tüm Yorumlar (62)

B
Bafrali
8 yıl önce

Alacağız bu maçı evelAllah

D
doktor TS
8 yıl önce

Kazan da gel fırtına... İşte böyle başlıklar atın, herşeyiniz moral olsun Trabzonuma...

T
taraftar
8 yıl önce

Son 2maçta yenemedik,bu maçta da yenemezsek dükkanı kapatalım

K
KaradenizSamsun
8 yıl önce

Arkadaş bu Ndoye ve olcay sevgisi nedir ya?Bıktık artık yeter ya..Rodellga her mac gol atıyor oynatmıyor.Bir kerede Sol ön tarafta Burak ile birlikte Rodellga denede görelim yeter artık olcay şahan ve Ndoyedan bıktık Rodellga kanatta sol ön tarafta dene

X
x 5461
8 yıl önce

Devre bize cok iyi yaramis.müthis futbol bu kafayla sampiyon oluruz.3 mac sevmedigim konyaspor bizden daha iyi. cok yazik cok yazik 10 kisi oynayan takima üstünlük saglayamadik.NE OYNUYOZ SIZDEMSIZ BIR TAKIM

P
Penaltı
8 yıl önce

Son 8maçta 6maglubiyet aldıgımız mete kalkavan yine maçı katletti. Burakın net penaltısı verilmedi. Şeref yoksunları!!!

ŞEHZADE
8 yıl önce

Bu nasıl futbol.1 kişi eksik rakip taktik ve teknik açıdan bizden çok daha iyi.Bu takım haftaya fenere çorap söküğü gibi gider sonu iyi değil.

ŞEHZADE
8 yıl önce

3 maç konyayı yenemiyorsan hemde 10 kişi kalan konyayyı.Ne işin var avrupada otur oturduğun yere Trabzonspor.Bu Trabzonda bir şeyler var

K
karadeniz61
8 yıl önce

Rezik futbol oynuyoruz o kadar..........

A
aslan61
8 yıl önce

ligde son sirada oynayan ve 10 kisi alan takimi yenemiyoruz birte sampiyonluga mi oynuyoruz...

K
karadeniz
8 yıl önce

nasil kazanacagiz gelecegiz futbol oynamasini bilmiyoruz daha

I
ismail
8 yıl önce

sy usta artık başkanlığına saygı duymuyorum trabzonun saygın bir insanıyken bırak ve git trabzon başkansız olsa zaten bu forma bu maçları alır sen bu işi bilmiyorsun

T
Taka61
8 yıl önce

Hoca d dony ne buldun yeter artık böyle gitersen Trabzon'dan erken yolcu eterler seni takım kanatsız yazık

N
Nuri Cebiroglu
8 yıl önce

Rıza hoca sen hoca değilsin rodelga takıntı sende de devam ediyor. Kalede karşı karşıya pozisyonlarda kalecilikten anlamayan bir kazma var 90+5 konya futvucukaruna baraj kurduruyor seyrederken bu nasıl baraj dedim. 80 dakika 10 kişi oynayan konya santrfor alıyor oyuna Rıza efendi beroyu alıyor. FB gs Beşiktaşın olduğu ligde 5 sıraya yskismiyirsun trabzon. Senden cacık olmaz

A
AES
8 yıl önce

Onurun yediği golü kalede abdülkadir olsa yemezdi. Burak 2 gol attı ama 3 tane yuzde yuzluk kaçırdıklarını atsa maç ilk yarı bitecekti. Hakem 1 penaltımızı vermedi, Hubocanin pozisyonu normal faul sarı kartla alakası yok ve burakın golü ofsayt. Rıza hoca bero da ne buluyor anlamıyorum, 10 kişi rakibe karşı alınacak son oyuncu. Sonuç olarak bu takımdan hiç birşey olmaz.

U
ugur
8 yıl önce

Hep söylüyorum.takim cok cagdisi oynuyor.ligin dibindeki ve 80 dakka bi kisi eksik oynayan takima karsi bes dakika bile baski kuramiyorsan bu isi beceremiyorsun demektir.a futbolcusu b futbolcusu meselesi degil bu.futbol oynatabilen her hoca bunu basartabilir calistirdigi takima.bu oyun anlayisiyla hicbir yere varilamaz.

R
Refik Karaman
8 yıl önce

Korkak Rıza çek git ya. 3 maçtır Konyayı anlayamamıssın. Bu ne biçim takım

Şenol
8 yıl önce

Fenerbahçe kongre uyesi baskan yaparsan medikalpark şampiyon olur...Trabzonspor da arkası gelmez dertlerimin... diye devam eder başkan rıza ve Burak bu takımdan gitmeli

Şenol
8 yıl önce

Fenerbahçe kongre uyesi baskan yaparsan medikalpark şampiyon olur...Trabzonspor da arkası gelmez dertlerimin... diye devam eder başkan rıza ve Burak bu takımdan gitmeli

H
hayri
8 yıl önce

Saka gibi arkadas 92de gol at 94te te ye bu takim sagliga zararli, hemde konyanin dun aldigi kiralik adamdan .

Y
yasarkaya
8 yıl önce

top oynamadık yen yenil önemli değil top oynamıyoruz sorun bu onur a hocamı bulacagız kaleye kalecimi bilmiyorum abdulkadir tam burak yarım diğerleri oynamadı

O
Oflu
8 yıl önce

Yazıklar olsun rızaya.takim 18.dakikada 10 kişi kalmış çıkar ndoye 'yu al rodellegayi çek fisini konyanin.bu kadar korkak aciz bi adam trabzonsporun hocası olamaz.al ndoye 'yu beraber defolun gidin bu takimdan.tabi başkanıda unutmayin giderken

T
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önce

10 kililik konyayı yenecek oyun stratejimiz yoktu. Top 65 dakika bizde ama sonuç fos. İlk 3 bile çok zor. En iyi stoperimiz kırmızı gördü. 8 maçta iki beraberliğimiz var Hakem de rakip sayılır. Net penaltıyı vermedi.

S
Savatanica
8 yıl önce

Riza seviciler,her mac yaziyorum,devam edecegim;Ersun hoca basaksehir,besiktas ve fenev maçlarında 2-2 berabere kalinca yerden yere vuruyordunuz.Hicbir teknik,taktik degisiklik getirmeyen,bero ve ndoye sevdalisi,küçük düşünen atom karincaniz karabuk ve konya ile 4 mac oynadi,galibiyet yok.Bunu da Mas in gidisine baglamasa bari.Bunlar iyi günleriniz;)

H
Hakan
8 yıl önce

Konya kümeye oynamiyor mu?? Bu trabzondan bir cacik olmaz

Şevket
8 yıl önce

Rıza hoca ilk 3 maç önemli, alırsak iddaımız olur demişti. İlk maçta daha puanı kaybettik demek oluyor ki seyircinin fener maçında ne skor gördüğünün önemi yok

B
Bayro
8 yıl önce

Federasyon ise koşulmuş buragin pozisyonu net penaltı onur sana ne demeli o topu nasıl yersin bu hakemi bu maça göndereni Allah bildiği gibi yapsin

Y
Yet61
8 yıl önce

Riza devre arasi devre arasi dedin aha geldi gecti naptin kampta. uc macta 17. Konyayi yenemiyosan bu senin beceriksizligindir. 10 kisi oynayan takima karsi hangi taktik dehani kullandin da bizlere bu eziyeti cektirdin. Uc kurusluk konyalilara bizi rezil ettin bu ayip senin eserin bravo. Anca basin toplantisi yap sen topcularla toplanti yapma.

Z
Zorlu
8 yıl önce

Alın size göklere çıkardığınız Rıza. Takımda sistem yok, ruh yok. 10 kişi kalmış takımda sistem, azim ve direnç bizden fazla. En' Doye, Bero'da formsuz Yusuf da ısrar'ın sonucu bu. Kaleci ayrı bir hava. Son dakika, uzak mesafe ve gol yiyordum. 11 kişi neden kaleye etten duvar örmez acaba. Haftaya Fener yol geçen hanı oluruz bu kafa ve oyunla.

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

Takımın oyun planı yok. Böyle 1 kişiye bel bağlayarak Trabzonspor olunmaz. Burak atarsa varız yoksa yok.Takımın ön bölgede duvar olacak Santraforu yok bu yüzden sıkışık oyunda çözüm üretemiyoruz. Abdülkadir harici oyunda adam geçen oyuncu yok üçgenler kurulamıyor yani yenseydik bile zevk almadım oyundan kopuk ve plansız oynuyoruz

T
Taraftar
8 yıl önce

Futbolumuzun katili olan hakemlere gösterilen dikkati, Mehmet Özdilek gibi antrenör katillerede gösterilmesi lazım.... Bu zavallının oynattığı takımlar sahaya oynamak için değil oynamamak için çıkıyor. 90 dak işimde topla oynanan kısım 20 dak.geçmez.

T
tarıkbuğra
8 yıl önce

rezil yönetim hoca defol git.haftaya fb maçına aklı olan gitmez

M
Mustafa /Konta
8 yıl önce

Akdinizmi bafrali bu trabzondan bir sey olmaz

İlhan birinci
8 yıl önce

Biri Rıza hocaya burası Trabzonspor olduğunu hatırlatsın 10 kişi rakipten gol yedikten sonra baskı yapılmaz herzaman baskı büyük takım gibi oynat ki ndoye yerine rodegella sosa kesin oynamalı öyle küçük takım gibi değil...

.
.
8 yıl önce

Orkan sene sonunda alınmalı . U19 da abdulkadir ile birlikte takimin en iyisi orkan

S
Saygilar
8 yıl önce

Riza sen hoca falan degilsin birazbadam olsan birazbadeletlinolsan ikinci yari baslamadan direk rodallega ve sosayi alman lazim swn ne korkak bi hocasin sen ne adaletsiz forma dagitan bi adamsin yaziklar olsun 10 kisi konyayi yenemedin bunun bütün sorumlusu riza calimbaydir onura ayiri bi yaziklar olsum 10nyenedir bizdesin hala baraj kurmayi birak üzerine gelen topu iceri aldin size lanet olsun bizi cildirtiniz ele güne rezil etiniz bu usta denilen cirak derhal gitsin rizayi da alsin yanina veya bavuluna

O
Orhan yıldız
8 yıl önce

Rıza hoca oyunu okuyamıyor rakip 10 kişi kalmış aynı taktikle devam ediyor endoyu al burağın yanına al yusufu dışari koy oyuna sosayi bitir işi hoça bence art niyetli futbolculara 1 antramanla buraği oynatıyor rodelga yok golü yiyince aklına geliyor rodelga hoça lazim takıma cok zor hoca ile takimi hazırlayamadi onur olcay bero endoy m.akbaş uğur kucka gönderilmeli hırslı topçular alınmalı takım yeniden yapılandırilmali

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

90 dakika içerisinde toplasan 10 dakika futbol oynadık gerisi al gülüm ver gülüm burak kaçsada ona atsak gülüm.. artık ne diyeceğimi bilemiyorum.

T
Ts
8 yıl önce

İnsanları bı kadar bu takından sogutmayınya yeter hakem bizi katlediyor yan hakem olmasa penaltı verilmeyecekti

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

Diziliş sorunundan çok takımın başka sorunları var hocam futbolcular kendi oynadıkları oyundan zevk almalı önce ama sanmıyorum

E
Emin
8 yıl önce

Hakem mete kalkavan sayesinde 1 puan aldik. Trabzonun 2. Golu net ofsayt.mete kalkavanin sayesinde 1 puan aldik konyarda hakem sayesinde 3 puan dan oldu

C
Cesur
8 yıl önce

Ya 3 maç peşpeşe oynadın hala akıllanmadın. 17 maç Konya ile oynasan yine akıllanmazsın. Ömer Ali bizi her maçta rezil ediyot ama sen ona hiçbir önlem almıyorsun. Akıllanmazsın Rıza. Zaten sezon sonu yoksun. Şimdiden yeni takım araaa Rızaaa.

E
erman61
8 yıl önce

yaziklar olsun yaziklar 3 macta bir konyayi yenemiyorsun. Taraftar gitmemeli maclara bu yönetime ve bu takima ancak böyle cevap verilir. Zaten senin baskaninin fener stadin da reklami varsa ne bekliyorsun....

A
Ali Murat
8 yıl önce

Trabzon bi ezikler takımı. Şampiyonluk, siz ve torunlarınız için sadece bi hayal. Zuhahahaaaaa

A
asi
8 yıl önce

muharrem rızanıda al git

T
Taner
8 yıl önce

Rıza hoca oyunu okuyamıyor.Taktik anlamımda sıfır.Rakip 10 kişi oyun aynı.Bari 2 yarı çift forvet oynat oda yok sen önce kendini düşünüyorsun galiba.Korkak futbol igrenc futbol.Boyle gitmez Rıza hoca kendini burda geliştiremezsin.

K
Kenan
8 yıl önce

Konyanın kalecisi tam bir şike bahçe. Bu kadar numaracı kaleci

H
HALİL
8 yıl önce

arkadaşlar bu takım şampiyon olacak buna inanın.bir puan herzaman için iyidir

A
Abdurrahman
8 yıl önce

Rıza hoca bu oyunu okumak için müneccim olmaya gerek yok..adamlar 75 dk on kişi oynadı ne yapabilir bu takım??? Defans galiba. Bizim gibi izliyorsun maçı. Bu maç ta çift forvete dönmeyeceksin de peki ne zaman

N
no galip
8 yıl önce

Son 3 konya maçında galibiyet yok ve konyaspor ligde 17. rıza efendi bak git

Y
Yunus emre mayda
8 yıl önce

Olmadi olmuyor para niyeyse gelmiyor gelsin yunus emreler olur bal gibi

Ünal
8 yıl önce

Adamlar son dakika frikik kullanıyor. Üç kişi ile baraj kurduruyorsun. Üç kişide baraji bozuyor. Adam direk kaleye kullanacak belli. 6-7 kişilik kur baraji

T
Taner
8 yıl önce

Rıza hoca oyunu okuyamıyor.Taktik anlamımda sıfır.Rakip 10 kişi oyun aynı.Bari 2 yarı çift forvet oynat oda yok sen önce kendini düşünüyorsun galiba.Korkak futbol igrenc futbol.Boyle gitmez Rıza hoca kendini burda geliştiremezsin.

Y
Yaaar
8 yıl önce

Ligde son 2 maçta yenen 3 golde bariz kaleci hataları var. Rıza Hoca hala 11 i oluşturmadı, değişikliklerin bazıları fiyasko.(Bero)

S
sungur
8 yıl önce

10 kişilik konyayı yenemeyen bir takımdan cacık olmaz. haftaya kongre kararı alınır. rıza çalımbay büyük takım hocası değildir

T
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önce

Lige tutunma maçıydı. Kaybettik.

E
Ergun
8 yıl önce

Bir aydir konyayi yenemiyorsun rıza. Laf ile pilav pişmiyor.

D
Deaht
8 yıl önce

Dün akşam eniştemle iddiaya girdim ilimizde iyi iddia oynarız.ben dedim bu sefer konyayı yenecez.dedi bana bırak konyayı yenmemiz.iki takım elli sene top oynasın konyayı yenemeyiz.yorum sizin..

Y
yasar
8 yıl önce

konyayı üç maçta da yenemiyorsan şampiyon olman hayal kendini kandırma

B
Birbilen
8 yıl önce

Onur bu takıma zarar vermeye devam ediyor. 30 metreden üstelik kalenin ortasına vurulan topa nasıl müdahale edemez. İlk golde de sadece izledi topu. Aşırı güven bazen lakayıtlığa dönüşüyor böyle..

E
ersoy erkul
8 yıl önce

Hala Konya engelini aşamıyorsan büyük takım olduğumuzu sadece kendimize söylüyor avunuyoruz demektir; karşı tarafın umursadığı yok çünkü bu duruma bu takımı yönetenler futbolu ve sistemi olmayanlar yönetirse Konya da yener bal ligindeki takımda yener yener de yener alemin maskarası olursun

K
Kenan
8 yıl önce

Bir konyamadık adamlar ballı