| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Mayıs 2026 00:08 Güncellenme tarihi: 23 Mayıs 2026 00:32

Konyaspor cephesinden Trabzonspor maçı sonrası açıklama

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor’a 2-1 mağlup olan TÜMOSAN Konyaspor’da yardımcı antrenör Steven Caulker, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Karşılaşmanın ardından Konyaspor cephesinde basın toplantısına yardımcı antrenör Steven Caulker katıldı.

İLHAN PALUT KIRMIZI KART GÖRDÜ
Final mücadelesinin bitiş düdüğünün ardından Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut’un kırmızı kart gördüğü öğrenildi. Bu gelişme sonrası yeşil-beyazlı ekip adına açıklamayı yardımcı antrenör Steven Caulker yaptı.

“İYİ MÜCADELE ETTİK AMA KAYBEDEN TARAF BİZ OLDUK”
Trabzonspor karşısında mücadele ettiklerini belirten Caulker, finali kaybettikleri için üzgün olduklarını söyledi. Caulker, açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Takım iyi mücadele etti ama maalesef kaybeden taraf biz olduk.”

TRABZONSPOR KUPAYA UZANDI
Finalde Paul Onuachu’nun golüyle öne geçen Trabzonspor, Konyaspor’un Muleka ile bulduğu beraberlik golüne rağmen mücadeleden kopmadı. Bordo-mavililer, ikinci yarıda bulduğu golle sahadan 2-1 galip ayrılarak Ziraat Türkiye Kupası’nın sahibi oldu.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Osman
4 hafta önce

Bak bak uyanık konyalılara.Alıştınız karınca gibi finale gelen Trabzonspordan kupa almaya.Geçen sene kayseriye verilen kupayı hiç unutmuyorum.Hazmetmiyorumda.Kayseri kümeye gitti.Antalyaspor sade Trabzonspora bilendi kümeye gitti bu sene gençlerde gitmeyi haketti ama nasip olursa seneye göndereceğiz.