| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Ağustos 2025 19:31

Kazeem Olaigbe Trabzonspor’la sahaya indi! İlk antrenman geride kaldı

Trabzonspor, Süper Lig’in ilk haftasında Kocaelispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürürken, yeni transfer Kazeem Olaigbe bordo-mavili takımla ilk kez antrenmana katıldı

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in ilk haftasında 11 Ağustos Pazartesi günü sahasında Kocaelispor ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde yapılan antrenmanın ilk 20 dakikalık bölümü basın mensuplarına açık tutuldu. Bu bölümde ısınma hareketleri yapan bordo-mavili takım, daha sonra taktik çalışmaya geçti.

Antrenmana sakatlıkları bulunan Onuralp Çevikkan, Felipe Augusto, Cihan Çanak ve Rayyan Baniya katılmadı.

Yeni transfer Kazeem Olaigbe de bordo-mavili takımla ilk antrenmanına çıktı.

Teknik direktör Fatih Tekke antrenman öncesinde gazeteci Nurgül Günaydın'ın doğum gününü pasta keserek kutladı.

Bordo-mavili takım, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.

5-001.jpg

4.jpg

3.jpg

2-001.jpg

7.jpg

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kemal kurt
10 ay önce

Bakın bir şey anlatacağım iki sene önce Trabzon dan memleketime gittim Aralık ayı idi Trabzonspor a belimi olan mont gitmiştim ve camide cenaze namazını kıldıktan sonra bir kişi beni eve kadar takip etmiş yanıma gelerek sohbet etti ve cüzdanını cep aynasını telefon kabını gösteri bana dedik bende Trabzonsporluyum dedi bende şampiyonluk kutlamaları anlattım ilk gün gelmiş ve katılmış yani adam Trabzonlu değil başka yerli buu demek oluyorki bence bize heryer Trabzon haydi fırtına kim tutar seni