Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. Bordo mavili ekibin golünü Sikan kaydetti.
Trabzonspor'un rakibi Kasımpaşa'da Aytaç Kara maç sonu açıklamalarda bulundu.
Aytaç Kara'nın açıklamaları şu şekilde:
"Bugün 1 puan aldığımız için çok üzgünüm. 3 puan ile ayrılacağımız pozisyonlar vardı. Her maça ayrı hazırlanıyoruz. İzleyenlere bunu gösterdiğimizi düşünüyorum.
Üzgün ama mutluyuz. İçerde kaybetmeyen bir görüntümüz var. Trabzon'a şansım tutuyor ama gol 3 puanı getirse daha iyi olacaktı."
Tüm Yorumlar (11)
Zirve
1 yıl önceHadi ordan
Şehri Trabzon
1 yıl öncebu ne hırs.kuyruk acınmı var?
Oflu
1 yıl önceAdam üzülmekte haklı kendilerinden 2-3 kat güçsüz ve kalitesiz takımı yenemediler.
Özgür ata
1 yıl önceBu aytac’ın bizle bir karın ağrısı var ama niye çözemedim. Bizdeyken çok kötü oynuyordu. Postaladık diye hırs yapmış kara aytac
Hasta TRABZONLU
1 yıl önceUlan arkadaş, bu da kendini nimetten sayıyor. Dua et ki Türkiye gibi bir ülkede top oynuyorsun. Yoksa seni amatörde oynatmazlar... İşin gücün hakeme itiraz, başka bir numaran yok...
TRABZON61
1 yıl önceAytaç ın mücadelesine şapka çıkarıyorum fakat özellikle bizim maçlarda gol attıktan sonra aşırı sevinç gösterisinde bulunması antipatik geliyor... Oysa TRABZONSPOR un ekmeğini yemiş biri ve de hala onu seven insanlar var.. Bunları düşünmesi gerekir.. Yoksa elbette galip gelmek için son terine kadar mücadelesini verecek... Ekmeğini yediğin takımın için sonuna kadar mücadeleni vereceksin...
Teyzeoğli
1 yıl önceHakem sarı kartı göstermek için 90 dakika bekledi , her düdükte hakemin yanında , bu kadarda olmaz ki .
Salih
1 yıl önceÇok çirkef bir adamsın.
Matbaacı
1 yıl önceKarın ağrısı Trabzonspor gibi bir takım oyuncusu olmadığı için kovuldu karın agrisi budur
TEK AŞK TRABZONSPOR
1 yıl önceTrabzonsporun ekmeğini yedin ama bakıyorumda Trabzon maçlarında kendini özel hazırlıyorsun.fener maçlarında 5-6 Allah ne verdiyse golleri yiyorsun ama rahatsız olmuyorsun sen nasıl bir karatesin de Trabzonspordan bir puan aldın diye üzülüyorsun sen o bir puanı al.....!!!
BENHAKAN
1 yıl öncehain golden sonraki hareketin trabzonsporaydı anlamadık sanma haram olsun trabzonsporun parası sana