| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mayıs 2025 22:19 Güncellenme tarihi: 05 Mayıs 2025 22:25

Kasımpaşa'da Aytaç Kara Trabzonspor maçı sonrası konuştu! "Çok üzgünüm"

Trabzonspor'un rakibi Kasımpaşa'da Aytaç Kara maç sonu açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. Bordo mavili ekibin golünü Sikan kaydetti.

Trabzonspor'un rakibi Kasımpaşa'da Aytaç Kara maç sonu açıklamalarda bulundu. 

Aytaç Kara'nın açıklamaları şu şekilde:

"Bugün 1 puan aldığımız için çok üzgünüm. 3 puan ile ayrılacağımız pozisyonlar vardı. Her maça ayrı hazırlanıyoruz. İzleyenlere bunu gösterdiğimizi düşünüyorum.

Üzgün ama mutluyuz. İçerde kaybetmeyen bir görüntümüz var. Trabzon'a şansım tutuyor ama gol 3 puanı getirse daha iyi olacaktı."

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
Zirve
1 yıl önce

Hadi ordan

Şehri Trabzon
1 yıl önce

bu ne hırs.kuyruk acınmı var?

O
Oflu
1 yıl önce

Adam üzülmekte haklı kendilerinden 2-3 kat güçsüz ve kalitesiz takımı yenemediler.

Özgür ata
1 yıl önce

Bu aytac’ın bizle bir karın ağrısı var ama niye çözemedim. Bizdeyken çok kötü oynuyordu. Postaladık diye hırs yapmış kara aytac

H
Hasta TRABZONLU
1 yıl önce

Ulan arkadaş, bu da kendini nimetten sayıyor. Dua et ki Türkiye gibi bir ülkede top oynuyorsun. Yoksa seni amatörde oynatmazlar... İşin gücün hakeme itiraz, başka bir numaran yok...

Tüm Yorumlar (11)

Z
Zirve
1 yıl önce

Hadi ordan

Şehri Trabzon
1 yıl önce

bu ne hırs.kuyruk acınmı var?

O
Oflu
1 yıl önce

Adam üzülmekte haklı kendilerinden 2-3 kat güçsüz ve kalitesiz takımı yenemediler.

Özgür ata
1 yıl önce

Bu aytac’ın bizle bir karın ağrısı var ama niye çözemedim. Bizdeyken çok kötü oynuyordu. Postaladık diye hırs yapmış kara aytac

H
Hasta TRABZONLU
1 yıl önce

Ulan arkadaş, bu da kendini nimetten sayıyor. Dua et ki Türkiye gibi bir ülkede top oynuyorsun. Yoksa seni amatörde oynatmazlar... İşin gücün hakeme itiraz, başka bir numaran yok...

T
TRABZON61
1 yıl önce

Aytaç ın mücadelesine şapka çıkarıyorum fakat özellikle bizim maçlarda gol attıktan sonra aşırı sevinç gösterisinde bulunması antipatik geliyor... Oysa TRABZONSPOR un ekmeğini yemiş biri ve de hala onu seven insanlar var.. Bunları düşünmesi gerekir.. Yoksa elbette galip gelmek için son terine kadar mücadelesini verecek... Ekmeğini yediğin takımın için sonuna kadar mücadeleni vereceksin...

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

Hakem sarı kartı göstermek için 90 dakika bekledi , her düdükte hakemin yanında , bu kadarda olmaz ki .

S
Salih
1 yıl önce

Çok çirkef bir adamsın.

M
Matbaacı
1 yıl önce

Karın ağrısı Trabzonspor gibi bir takım oyuncusu olmadığı için kovuldu karın agrisi budur

T
TEK AŞK TRABZONSPOR
1 yıl önce

Trabzonsporun ekmeğini yedin ama bakıyorumda Trabzon maçlarında kendini özel hazırlıyorsun.fener maçlarında 5-6 Allah ne verdiyse golleri yiyorsun ama rahatsız olmuyorsun sen nasıl bir karatesin de Trabzonspordan bir puan aldın diye üzülüyorsun sen o bir puanı al.....!!!

B
BENHAKAN
1 yıl önce

hain golden sonraki hareketin trabzonsporaydı anlamadık sanma haram olsun trabzonsporun parası sana