| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Ocak 2024 22:30 Güncellenme tarihi: 29 Ocak 2024 22:34

Kasımpaşa yardımcı antrenörü maç sonunda konuştu “Taraftarın tepki göstereceğini öngörüyorduk”

Trabzonspor’un Kasımpaşa mağlubiyeti sonrası rakip takım antrenörü Barış Kanbaş, açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig’in 23. haftasında Kasımpaşa’yı konuk etti.

Karşılaşma 3-2’lik Kasımpaşa galibiyetiyle tamamlandı.

Yardımcı antrenör Barış Kanbak, maç sonu açıklamalarında şu ifadeleri kullandı;

“İlk yarıda oyunu tutmak ve tehlikelerini kontrol altına almak istiyorduk. Trabzonspor daha çok ikinci yarılarda gol yemişti. Biz de ilk yarıda bir yol haritası belirlemiştik. Mücadele gücü yüksek bir takım olduğumuz için ikinci yarı farkımızı ortaya koyabileceğimizi düşündüm.

Taraftarın da tepki göstereceğini öngörüyorduk. Oyuncu grubumu tebrik ediyorum. Doğru planlar yapıp doğru hedefler koyuyoruz.”

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdem
2 yıl önce

Bende bu transferler yapılırken maaşların yine yatırılmayacağını ön görüyordum. Belli ki para yok 2. defa kulüp borsa da bedelli yapıyor. Eldeki tüm parayı transfere harcayıp maaş yatıramayan yönetim. 1 tane adam gibi paraya futbolcu satamadık, bu ne iş bilmezlik.

B
Bayro
2 yıl önce

Sanane taraftardan maçını oynadın defol git

I
Ismail KIR
2 yıl önce

Ya neyi öngördüğü sen saçma sapan konuşma birde yardımcı ant maç 2_0 olsa ne olacaktı ne yi öngörecektin çoluk çocuğu konuşturan bizim beyinsizlerde suc

S
Salih
2 yıl önce

Hakeme dua edin. Yan hkem ve var hakemi maçı size hediye etti.

Y
Yomrali Hacıhamzaoğlu
2 yıl önce

Sana helal olsun,bizim her şeyi bilen prof apoya futbol dersi verdin,Tebrikler.

Tüm Yorumlar (7)

E
Erdem
2 yıl önce

Bende bu transferler yapılırken maaşların yine yatırılmayacağını ön görüyordum. Belli ki para yok 2. defa kulüp borsa da bedelli yapıyor. Eldeki tüm parayı transfere harcayıp maaş yatıramayan yönetim. 1 tane adam gibi paraya futbolcu satamadık, bu ne iş bilmezlik.

B
Bayro
2 yıl önce

Sanane taraftardan maçını oynadın defol git

I
Ismail KIR
2 yıl önce

Ya neyi öngördüğü sen saçma sapan konuşma birde yardımcı ant maç 2_0 olsa ne olacaktı ne yi öngörecektin çoluk çocuğu konuşturan bizim beyinsizlerde suc

S
Salih
2 yıl önce

Hakeme dua edin. Yan hkem ve var hakemi maçı size hediye etti.

Y
Yomrali Hacıhamzaoğlu
2 yıl önce

Sana helal olsun,bizim her şeyi bilen prof apoya futbol dersi verdin,Tebrikler.

O
Oflu
2 yıl önce

Adam zayıf bir takımı eze eze yendik demiş.

T
TS'li
2 yıl önce

Bu takım iki sezon önce şampiyon oldu. Ve o şampiyon takımın ikinci adamı şimdiki başkan; iflastan, kötü ekonomiden bahsediyor... O zamanki başkan da ekonominin çok iyi olmadığını söylüyordu ama takım şampiyon olmuştu...