Trabzonspor, Süper Lig’in 23. haftasında Kasımpaşa’yı konuk etti.
Karşılaşma 3-2’lik Kasımpaşa galibiyetiyle tamamlandı.
Yardımcı antrenör Barış Kanbak, maç sonu açıklamalarında şu ifadeleri kullandı;
“İlk yarıda oyunu tutmak ve tehlikelerini kontrol altına almak istiyorduk. Trabzonspor daha çok ikinci yarılarda gol yemişti. Biz de ilk yarıda bir yol haritası belirlemiştik. Mücadele gücü yüksek bir takım olduğumuz için ikinci yarı farkımızı ortaya koyabileceğimizi düşündüm.
Taraftarın da tepki göstereceğini öngörüyorduk. Oyuncu grubumu tebrik ediyorum. Doğru planlar yapıp doğru hedefler koyuyoruz.”
Tüm Yorumlar (7)
Erdem
2 yıl önceBende bu transferler yapılırken maaşların yine yatırılmayacağını ön görüyordum. Belli ki para yok 2. defa kulüp borsa da bedelli yapıyor. Eldeki tüm parayı transfere harcayıp maaş yatıramayan yönetim. 1 tane adam gibi paraya futbolcu satamadık, bu ne iş bilmezlik.
Bayro
2 yıl önceSanane taraftardan maçını oynadın defol git
Ismail KIR
2 yıl önceYa neyi öngördüğü sen saçma sapan konuşma birde yardımcı ant maç 2_0 olsa ne olacaktı ne yi öngörecektin çoluk çocuğu konuşturan bizim beyinsizlerde suc
Salih
2 yıl önceHakeme dua edin. Yan hkem ve var hakemi maçı size hediye etti.
Yomrali Hacıhamzaoğlu
2 yıl önceSana helal olsun,bizim her şeyi bilen prof apoya futbol dersi verdin,Tebrikler.
Oflu
2 yıl önceAdam zayıf bir takımı eze eze yendik demiş.
TS'li
2 yıl önceBu takım iki sezon önce şampiyon oldu. Ve o şampiyon takımın ikinci adamı şimdiki başkan; iflastan, kötü ekonomiden bahsediyor... O zamanki başkan da ekonominin çok iyi olmadığını söylüyordu ama takım şampiyon olmuştu...