Süper Lig'in 16. haftasında Trabzonspor'un Konyaspor'u 1-0 yendiği karşılaşmanın ardından teknik direktör Ünal Karaman Haber61 TV'ye açıklamalarda bulundu.
Karaman, Konya'da kendisine olan ilgi ve sevgiyle ilgili soruya "Bu şehir ve ayağımızın bastığı her şehir, dilimizin ulaştığı hiç bir şehir bilinçli bir şekilde bizden saygısızlık görmedi. Eğer bir yansıma varsa kendi güzelliklerini yansıtmışlardır. Hatalarımız kusurlarımız olacak ama bunlar kasıt içermeyecek dolasıyıla ben insanımızı seviyorum." şeklinde yanıt verdi.
ELEŞTİREN AYNAYA BAKSIN
Karaman, oynanan futbolun eleştirilmesine ise tepki gösterdi. Eleştirenlerin aynaya bakması gerektiğini söyleyen Karaman "Önemli değil, insanlar bazen aklını bazen gözünü, bazen yüreğini kapatıyor. Kim yüreğini açıp bu çocuklara şapka çıkarıyorsa varolsun. Bu çocuklar bugün 28. maçını oynadı . O kadar sakatlığın rahatsızlığın olduğu yerde bu çocukların aldığı her türlü sonuç benim başımın üstünde yeri var. Eleştiren biraz aynaya baksın, biraz vicdanını ön planda tutsun, bu çocukların sezon başından beri neler yaşadığını göz önüne getirsin. 28 maç dediğiniz zaman bir sezonda belki de oynanacak maç sayısı. O nedenle insanların ayakları yere bassın." şeklinde konuştu
Tüm Yorumlar (126)
Özgür ata
6 yıl önceAynaya değil sana bakıyoruz. Sen de sahadaki berbat futbola öylesine bakıyorsun
KILIC
6 yıl önceBu adam ne kulaniyorsa derhal biraksin
no comment
6 yıl öncebiri şuna maçlarımızı izlettirsin sonradan!!!!
Mavii
6 yıl önceOkan Başakşehir e bu sene geldi Rıza sivas a bu sene geldi sen iki yıldır bu takımın başındasın utanmadan konuşuyorsun ne oynuyor bu takım bilen varmı ben bir taraftar olarak bu akşamki futboldan utandım hep bahaneler korkaksın kabul et 1-0 öne geçiyor takım geçtiğine pişman oluyor senin korktuğun Denizliyi Alanya beşlik yaptı seninle bu iş olmaz bilmiyorsun yetersizsin büyük takım ve büyük futbolcu hocası değilsin...
Gunay
6 yıl önceTamam ben simdi baskana soylerim aynaya bakar.ciddiyete gelirsek, ilk once sen aynaya bak efendi.bu futbolla bukadar gidersin, konyanin yerinde sivas olsaidi 4 yerdin
Alperen
6 yıl önceÜnal hocam önce aynaya sen bir bak sahada bu kadar ruhsuz dolasan oyuncularina bir bak ondan sonra konus
.
6 yıl önceBoş açıklama
Bordo
6 yıl önceÇift ön libero oyunu tuttu hoca geçen hafta obi ile bu iş olmayacağı belliydi maçta ortasaha koridor olmuştu o denizli bu hafta 5 yedi şu var eski ts lular bizim maçta ş.ligi maçı gibi oynuyor...yani hoca kadro maça göre çift ön libero ile başlaman dirençli takım olur iyi bir onazi ve majid ts a büyük katkı saglar mücadeleyi bırakmaz.
Sinan acr
6 yıl önceAynaya senin bakman lazım hoca Konya’nın az şansı oldaydı beş yerdin bunamı futbol diyorsun gerçi seninle şampiyon olacağı yok güya iyi teknik direktör olman için sıtaj yapıyorsun orda sende ne taktik var nede tenknik yani her şey boş eyer iyi antröner olsaydın şuan kırk puanı vardı takımın kaybolan puanlar hep senin kapris lerin yüzünden
Sa-1
6 yıl önceHangi 28 maç ünal efendi. En çok ma. Oynayan oyuncu 17 maç oynadı. Korkaklığı ve bdcerjksizljgknizi bina bağlamayın adam avrupa da 65 maç oynuyor dert yanmıyor
Alperen bozkurt
6 yıl önceBu bizim sehir herseyi cok tez unutuyo ersun yanal riza calimbay su bu kac yil oldu rezilleri oynuyoduk ünal hoca geldi iyida oynuyoz arada kötü oynama haklarida var millet sipere yatmis puan kaybedelimde ünal hocaya sallayalim diye bekliyolar beyler sakiz parasina ünal hoca bizi calisdiriyo bu sehri sevdigi icin ama yaranamiyo bazilarina ama haklisiniz o milyonlari götürmiyoya takima 50 milyon dolarlik transfer bütcesi ayirtmiyoya haklisiniz bu yuvarlak dünyada dürüst insanlar sevilmez birazcik yalaka olsa herkes sever amma ünal hoca ölürde yalakalik yapmaz bilin kiymetini bilin cok ararsiniz is isden gecer abilerim kardeslerim
Şimşek
6 yıl önceHocam,sayın Ağaoğlu’da kötü futbol vari bi açıklama yaptı umarım birbirinize saldırmazsınız :)
ErdiTs
6 yıl önceAynayı bilmemde şu trabzonspor'bakıp utanması gereken biri varsa sen ve futbolcularındır ligin en futbolunu oynaya n 5 takımdan biriyiz
ts61
6 yıl önceSimdi elestirenlere soruyorum mac baslamadan önce aciklanan kadroda yusuf sari olmasin a.parmak olsun cok daha iyi olur dediniz ve ünal hoca onu yapti simdi neyi elestiriyorsunuz sizin gibi taraftarlar dir ne istedigini bilmeyen bu takimi bu adama ve baskanimiz getirdi bu seviyeye 2011 den sonraki takimi TD leri ne canak unuttunuttunuz herkes biliyorya kim gelirse gelsin sizin gibi bencil taraftar oldugu sürece bu takim hic bir yere gelemez. Sizin gibilerine ersun yanal yakisir. Yazik aciyorum halinize. Sayip cikacaginiza istanbul takimlari ve medaysinin agzina bal sürüyorsunuz rezil insanlarsiniz. Ünal hocayla sonuna kadar devam neden biliyormusunuz ben sizler gibi bir maclik bakmiyorum uzun vadeli düsünüyorum
Tevazu
6 yıl önceRıza galip geldiği maçta bile eksiklerimiz var, yetersiz diyebiliyor. Adam alçak gönüllülük yaparken sen Ünal hoca 50 dakika kalemden çikamadin hem de sondan 4. Takıma. Hoca sen kime ne anlatıyorsun.
Hüseyin Kahraman
6 yıl önceSon dakikada kale içinde vura bilseydi Konyalı topçu maç 1-1 idi 10 kişilik Konya’ya hala bahane yok öyle yok böyle yapma hoca bal gibi takımın döküldüğünü görüyorsun
Ihsan Turan Stuttgart
6 yıl önceÜnal hoca sen yakında taraftarida suçların çünkü artik daha başka bahane uyduramiyorsun. Denizli maci bitiminde bu takim yuhalandı, bu sana bir işarettir
Insaf
6 yıl önceBen bizim Taraftari daha futboldan anliyor diye bilirdim Basaksehirinde sivasinda kadro genisligi seningine 10basar idda ediyorum ilk 8-9topcunun disinda digerleri bizim kadronun Türkiyede hicbir takimin kadrosuna giremez !! Kadro derinligi en zayif takim ligde biziz buna Ragmen bu basari harika demekki ünal cok iyi bir hoca
Mert
6 yıl önceÜnal istifa et bu takimi yönetemiyorsun
Taraftar
6 yıl önceHoca zaten dolmuşum sana bide böyle laubali açıklamalar yok aynaya baksınlar falan git gide düşüyorsun gözümüzden yeter be senin takımın topmu oynadı bide çıkmış gevşek gevşek konuşuyorsun ama başkanda farkında maçtan sonra ultimatomu gönderdi umarım sende payına düşeni almışsındır
Kalyoncu
6 yıl önce28 maçı ilk yarıda oynamışlarmışmış 28 maç 1 sezonda oynanıyormuşmuş o senin zamanındaydı Cumhurbaşkanlığı Kupası oynuyordunuz tab gelip yatıyordunuz Anadolu takımları iki pas yapamıyordu ozamanlar lay lay lom oynayıp caka satıyordunuz, banamı çalışıyorlar kazandıkları milyonların bir kuruşunu banamı veriyorsunuz. Eleştiriye katlanamıyorsan Türkiye'nin Liverpol'u Trabzonspor'un başında bulunmayacaksın. Denizlispor maçında Abdülkadir Parmak'ı yedek bırakırsan tabi taraftar seni eleştir yok bir de elinimi öpseydi, bugün dua et Konyanın forveti Bajiç'e yoksa gene mağluptun oyuncu değişikliklerin çok saçma bu işi bilmiyorsun bence istifa et, seninle Şampiyonluk çok zor mu ize olur
Efsaneoflu
6 yıl önceÜnal hocam seni çok seviyoruz ama sen aynaya baksan çok faydalı olacak Başkan bile oynanan futbolu görüyor odamı aynaya baksınfutbol oynamış biri olarak söylüyorum bu takıma doğru idman proğramı ve yüklemeleri yapamadın geçen sezondan beri bu sıkıntı devam ediyor takım fizik kondisyon olarak yeterli değil bireysel yetenekler formda olduğunda maç kazanıyoruz yönetim artık gereken hamleyi yapsın çok üzüleceğiz sezon sonu acil olarak yabancı bir kondisyoner teknik ekibe katılsın problem ortadan kaşkacak bir kaç tranferle takıma direk katkı sağlayacak adam alınırsa güle oynaya Şampiyon oluruz
alper
6 yıl önceo alanyayida biz 10 kisi yendik
Hasan Kologlu
6 yıl önceHoca sen diyorsun boyle bir takimmmi olur.Bu nasil bir takim
Alican dürüst
6 yıl önceBu kadar pas hatasımı olur.hücuma kalkarken yapılan bunca pas hatası,kalemizde gol pozusyonu olmasına sebebiyet veriyor.yani rakibe pozisyonları biz yaratıyoruz.
Orhan Kibar
6 yıl önceUefa avrupa liginde yolumuza devam ediyoruz ligde lideriz daha ne olsun birde konuşuyorsun hoca oyun oynatamıyorsun bari karşı takımları seyret te nasıl top karşı sahaya taşınır öğren hocam belki 2. yarı düzelir kişisel permormansa dayalı oyun neukame veya sturridge ortalayacak şorlot gol atacak başka taktik anlayış yok rıza çalımbayın mirasınï da bitirdin hadi hayırlısı
6161
6 yıl önceBu kadar acımasız eleştiri olmaz. G.saray 2.0 öndeyken ankaragücü 10 kişi ile berabere kaldı ama taraftarları bu kadar acımasız eleştiri yapmadı. Yakışmıyor ts camiasına. Ünal hada 'da yapabilir fakat saygı ölçüsünü kaybetmeden fikrini yazabilirsin
Abdullah AKBULUT
6 yıl önceÜnal hocam da oyundan memnun değil tabiki ama bu kadro daha fazla puan kazanamaz.Takimdaki o birlikteliği,aidiyet hissini başka kimse oluşturamaz.Takımımızın sahip olduğu en önemli şey bu.İşte bu yüzden Ünal hocamızın ve takımımızın her zaman yanında olmalıyız.Bazı futbolcularımız gerçekten kötü oynuyor fakat bu taraftarımızın onların hatasını bekleyip anında küfretmesini gerektirmez.Birlik olalım arkadaşlar inanalım şampiyonluğun yarısı inanmakla başlar.
Yemezler
6 yıl önceÇok açık ettin be aslanım,ünal hocanın oğlu olduğunu
Ercan Arslan
6 yıl önceSkorlar istenildiği gibi olmadı mı taraftar da basın da saldırır. Bu saldırı çok insafsızca da olur büyük takımlarda. Çünkü bu takımın taraftarı hepsi futbol profesörü !! Herşeye de cevap verme Ünal hocam. Bunlar ancak Kazanırsan susar.
Trabzon
6 yıl önceNe utanmaz adamsın aynaya sen bak bi bu futboldan zek aliyomusun rezil herif denizliye 5 attı alnya ne konuşuyorsun moloz senden ancak coban olur
Ferdi
6 yıl önceRezil futbolun mimarı Ünal;aynaya bakacak sensin.Facia yönetim facia futbol.Sen ne masal anlatıyorsun
Hadi oradan !
6 yıl önceBaşkanım sana mı inanak ,yoksa ünal hocaya mı,sen diyorsun kötü futbol oynuyoruz diyor,ünal hocada kötü futbol oynadığımızı söyleyenler aynaya baksın diyor.Sanırım tRabzonspor tarihindeki en rezil açıklama olmuştur,Başkana küfretmediği kaldı,Başkan sen de bu taraftarın sözüne geleceksin ama çok geç olacak,yolla bu 2 lig seviyesindeki teknik ada demiyorum,teknik adam adayını!
Uygar
6 yıl önceBen olsam konuşmaya utanırım.Hazır memleketimde iken orda kalır bir daha Trabzon’a dönmezdim
oguz
6 yıl öncefutbolcular asgari ucret aliyor herhalde
yorumcu
6 yıl önceHaksizlik etmeyin.bu takimi hangi hocanin eline verirsen ver ilk 10a giremezdi. transfer lazim transfer lazim diye zirlardi.Adam elindeki kadroyla en iyisini yapiyor iste. Sakatliklar sanssizliklara ragmen adam pes etmiyor. InsAllah ersun fenerden kovulurda geri gelir.O lazim size
He hee
6 yıl önceHer hafta ünal da ünal. Yav birakin adam isini yapsin. 29puan topladi adam ligde yaristasin..yok neymis yenemedigimiz denizliye alanya 5cekmis. Ozaman denizliye 5 ceken takimi da biz yendik.
Misafir
6 yıl önceGalatasaray ve diğer maçları bu yüzden kaybettik novak ileri çıkmıyor hocam Allah aşkına bu taktik futbolcunun iradesindeyse söyle futbol kötü fazla söze gerek yok
Ahmet
6 yıl önceBir trabzonsporlu olarak bakıyorum da çok acımasızca elestiriler yapılıyor size ersun gibi hocalar lazım ilk yarıyı 18 puanla kapatan trabzonsporu mu özlediniz sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır ne zaman sabretmeyi ögreneceğiz !!!
Reca
6 yıl önceKaraman doğru tercih ancak kaç haftadır takım zevk vermiyor. Birşeyler yolunda gitmiyor. Bunu çözecek olan da bence radikal kararlar. Burak ve onurda olduğu gibi. Mücadele etmeyen kendini geliştirmeye gitmeli
ÖZTÜRK
6 yıl önceBu oyuncu grubundan alınabilecek en yüksek verimi almanın peşinde hoca, grup liderliği ve yönetim verimliliği çok üst seviyede tebrik ediyorum.3 kuruşluk topçuyla 5 kuruşluk futbol isteyenler hayal kurmasın.Şampiyonluk için de havaya girmesin.Herkes bir Sosa olamaz.Oyunculara da haksızlık etmeyin.Hocaya da saygı duyun, Donkişotluğun, klavye Cerrahlığının lüzumu yok.
S.Türkmen
6 yıl önceMaçtan sonra başkan da oyunu eleştirdi. Ünal hocam, Trabzonspor taraftarı hem güzel oyun ister hemde skor ister. Bunu bilmen gerekir ayrıca abdüş dışında sakat oyuncu kalmadı, hiç bir bahane kendi sahanda denizliye göztepeye yenilmeyi açıklamaz
Tirtil61
6 yıl önceBu eleştiriler yüzünden ünalda ne yapacağını şaşırdı..hucüm futbolu oynattı, yok neymiş her maç gol yiyoruz. Şimdi de gol yememeye bakıyoruz takımı geri çekti oldu. Ağaoğlu geldi TRABZONSPOR kurtuldu, siz yakında onada istifa diye bağırırsınız. Doğru size halilodzic, ersun yakışır.
Ofli
6 yıl önceHoca aynaya sen bak takım top oynamıyorrrrrr .. ve istifanı bırak artık yeter
murat
6 yıl önceyakışıyor mu Ünal hocam aynaya baksınlar ifadesi. Başkanına da söylesene. Maçı izleyen herkes te aynaya baksın mı. Eleştiri elbet olacak en az yedi maç öne geçtiğimiz halde taktik hataların oyuncu değişikliklerin ve geri çekilmelerin yüzünden puan kaybettik. Konya yı yendik ama pozisyon yok. Az dişli bi takım bizi rahat yeniyor. lütfen çözüm üret mazeret değil
Gökhan
6 yıl önceMavii kardeş katılıyorum sana haklısın ama kaç sene üstüne yendiğimiz konya maçından sonra bu tartışmalar yersiz. Ayrıca konya haftalardır oynamadığı topu oynadı bize karşı can havliyle saldırdılar. Sturridge problemi çözülürse takım kendine gelir hocaya sanırım onu oynatmasi için baskı yapıyor başkan. Alsın başına çalsın stuyu takımın ahengini bozuyor sosa ve nwaekeme de bariz sıkıntı var. Göndersinler sturridge'i. adam Truva atı gibi takımı içerden dağıtacak. Dağılmayı beklemeyelim. Neşter vurup kesip atsınlar bu adam top oynamayacak belli
61ahmet61
6 yıl önceKimse galibiyete aldanmasin.Konya kacirdiklarini atsaydi maci en az üc farkla kazanirdi.Bu takimdan bu oyunla birsey olmaz.
TS1967
6 yıl önceHocayi eleştirenlere nacizane tavsiyem aynaya degil son 10 senenin 16. Haftalar itibari ile puan durumunu incelesin.
Eren
6 yıl önceHocam onu bunu bırakta, nwakameyi ikinci yari degerlendirmeyi dusunsen ya, bu adam 90dkkanin adami degil, son 20 dkka dokuldu resmen, onun kanadindan kac atak yedik sayamadım, ikinci yarı oyuna al, yorgun rakibin defansina karşı cok daha iyi is yapar
Dost
6 yıl önceÜnal hoca haklı ancak eleştirenler de haklı. Acilen bu takımın ihtiyacı olan kanatlara hızlı nir yada iki oyuncu; göbeğe de fiziken ve psikolojik olarak çok güçlü, dirençli ve akıllı oynayan, ligi bilen bir oyuncu alınmalı. Yoksa Bu oyuncularla bu kadar olur. Ayrıca Cafer Tosun ve diğer öz evlatlarımız, kozasından ne zaman çıkacaklar. Onları mutlaka önplana çıkartmalıyız. Kendileri dd artık kabuğunu kırmalı ve sorumluluk almalıdır.
Gurbetten61
6 yıl önceBen anlamiyorum anlayamiyorum..niye mi? Oynadigimiz takim kac mactir mac alamiyor ve bu takim gecen hafta başaktan puan aldi siddetle puana ihtiyaci olan takima karsi oynuyorsun ee skor elimiz de hala hucum mu edecektik? Eger hucum etseydikte golü yeseydik kesin şöyle denirdi; ya skor avantaji bizde niye geriyi cekilip kontra yapmiyorsun. Boş bazi taraftarlar boş ayni stada gidip oturup cekirdek citlatarak mac izlemek gibi..
Niyazi
6 yıl önceHocam onazi onazi !!! Orta sahamiza baskiyi lehimize cevirir Onazi !!!!
Karadeniz61
6 yıl önceÜnal Hoca Aynaya bak Denizli 1 Alanyaspor 5
Orhan kibar
6 yıl önceUefa avrupa liginde yolumuza devam ediyoruz ligde lideriz futbolumuzu tüm taraflı-tarafsız futbolseverler gıpta ile seyrediyor tıpkı 1980 li yıllar gibi rakip takımlar orta sahayı geçemiyor 5 futbolcumuza astronomik teklifler var ama alt yapıdan ilk onbirde oynayacak futbolcular hazır .. ........ ÜNAL HOCAM 15 FUTBOLCU ALINDI SEZON BAŞINDA 10 KİŞİ İLE DEFANS YAPIYOR BU TAKIM RİCA EDİYORUM HER HAFTA MASAL ANLATMA GÖRÜNEN KÖY KLAVU Z İSTEMİYOR
Ekrem
6 yıl önceNe yane? kötü futbol degilmiydi? 10 kisi kalan konya dan son dakikalar baski yedik? Körmüsün hoca? Böyle görmemezlige devam edersen bu senin sonunun baslangici demedi deme. Bari dürüst ol. Rakibin dogru dürüst hucum oyuncusu bile yoktu sen yinede kicini zor kurtardin. Sosa 60dan sonra cok fena düsüyor oyundan daha kosamiyor. Pereira ve hüseyin her an gol yememise sebep olabilecek oyuncular. sen önce kendin aynaya bak ve bu 3 sorun icin cözüm bul. Biz taraftar olarak sahipleniyoruz takimi zaten ama herkes hatalarini düzeltmeli ve elestiriye acik olmali. hepimiz tsnin iyiligni istiyoruz. sadece hatalari söyliyoruz bunlar düzelsin istiyoruz ne var bunda? kendin degilmiydin burasi kimsen ciftligi degil diyen. ee noldu? Kendine gel hoca. bu taraftar salak degil.
TS
6 yıl önceHoca,yeri gelecek eleştirecez,yeri gelecek takdir edecez ama şu var başarılı olmanı,bu gelmeyen şampiyonluk için td lük anlamında geliştirmeni hermaçtan ders çıkarıp zirveye ilerlemeni bekleriz...oyuncu değişiklikleri ezber düzeltmen gerek,maça göre kadro kurman daha faydalı yani sistem çift ön libero takımı daha dirençli yapar hermaç özellikle mücadele açısından onazi majid ikilisi takımı ayakta tutar vasat stoperlerin açığını kapatır...mikel parmak hamle oyuncusu olur...onazayi hazırlaman ts için kazanç olur...yani ideal 11 ugurcan-perarira,novak,hüseyin,campi-majid,onazi-sturridge,sosa,nwakeme(sarı)-sorloth bu kadro ile iyi bir taktikle ligde yenemeyecegi takım yok.
Hakkaniyet
6 yıl önceÜnal hocam seni çok başarılı buluyoruz ve sonuna kadar destekliyoruz nereden nereye getirein bu takımı. Birazda siz aynaya bakın efendiler işinizde bu kadar özverili ve sabırlımısınız
Hüseyin Akyüz, almanya
6 yıl önceYahu ünal hoca cok boş konuştun,milyo nlarca insanın gördüğünü sende görüyorsun ama zarar görürüm diye kabul etmiyorsun.wakaeme bu sezon birtane kendisine yakışan mac cıkarmadı hala ilk onbirde,ne press,ne topsuz oyun,ne doğru dürüst kontra, ne bişe!!!! Yok 28 mac falan fistan,gec bunları,uefa'da "devlerlen" eşleştin bir puan,türkiye kupası schrott'larlan eşlestin tur atladın,ligde durum ortada.işiniz ne top oynamak,atomu parcalamak değil,kendine gel,vıdı vıdı yapma,
O2
6 yıl önceYani Başkanda mı ayanaya bakacak
Tscc
6 yıl önceHoca aynayı bırakta gömlege bak bu gömlek seni aşar bank asya sana uyar ts futbol oynamıyor senin işin degil seni seviyoruz ama anla senle olmuyor
Murat
6 yıl önceSayın Karaman sizin adınıza onlara cevap veriyorum: antalyaya 7 0 yenildiğimiz maçı hatırlıyor musun o sezon yine 2 kere 6 0 lık yenilgileri ve kadro maliyetinin ünal karamandan önce 40 milyon euro şimdi ise 15 milyon euro olduğunu 2 sezon önce kimsenin şampiyonluğu hayal dahi etmediğini sosa kucka olcay burak gibi adamlar varken dahi hiçbir başarının gelmediğini hatırlıyormusunuz? ekuban abdülkadir ömür ve parmak struidge den neredeyse bu sezon hiç yararlanamadığımızın ve kısıtlı kadroyla sakatlıklar nedeniyle lise oğrencileriyle 2.5 günde maç yapmak zorunda kaldığımızın takımın aşırı yorgun olduğunun her hafta bir oyuncunun skatlandığının hakem hatalarının ve buna rağmen zirve yarışından kopmadığımizin farkındamısınız
Yapılanlar kasıtlı
6 yıl önceBu nedir başında aykut kocaman olan trabzona bilenmiş konyayı yeniyoruz halen daha eleştiri ne istiyorsunuz bakım örnek alın konya küme düşme hattında halen daha aykut kocamanı destekliyorlar biz hep kendimize ediyoruz yapmayın lütfen ünal giderse taķım toparlanamaz
Cemil
6 yıl önceHoca ağır eleştirilere tepki gösteriyor. Ama hocam bu sorunu çözmessen bu takımdan bir halt olmaz. Her mac ayni sıkıntı. Golü attiktan sonra geri çekiliyor takım.
Akledenakıl
6 yıl önceÜnal hocayı savunanlar neden geçmişten örnek gösterir anlamadım neden ersun yanal.ın zamanını söyler anlamadım şu an yönetimi ile ligin açık ara önderi olan TS futbolu ve hocası ile yerlerde sürünüyor olaya buradan bakın
Ersin
6 yıl önceŞu kadroyu fatih terimin eline ver şuan 45 puan üzerindeydik ünal efendi boş konuşuyorsun senin şu suturic açıklaman bile şüpheli yusufu yer açmak için suturici harcıyorsun yusuf iyi bir oyuncu ama daha çok pişmesi lazım çok kendine bencil oynuyor ama suturic öylemi adam tam bir pirofosyonel en uygun müsait adama pas atar senin şu sosa hayranlığın bu takımı yakıyor adamın ne oynadığı belli değil sanki yerine başka adammı yok ne ileri pas atıyor ne defansa bakıyor onazi düzeldi fıratcan genç çok teknik hızlı doğan o bölgeyi iyi kapatır serkan bile orda oynar çok koşar pires yapar ünalın bazı şeyleri gözden geçirmesi lazım yada ona iyi bir yardımcı hoca lazım bu net gözüküyor son dakikada on kişi kalmış konyadan az kalsın yine gölü yiyecektin sen dua et adamlar atamadı artık bir hafta üźüntüden uyumazdık ünal efendi sen en iyisi şu maçın son yarım saatinde nerde hata yaptım diye ona iyi çalış ve büýük hocalardan ders al
Osman yagci
6 yıl önceNET61 TRABZONSPOR DURMAK YOK YOLA DEVAM SAYGILAR OSMAN YAGCI 61 NET
Cemil
6 yıl önceDün Rıza’ya söven taraftar bugün Sivas’ı övüyor.Düne kadar derbi kazanamayan takım vardıHatta Konya’yı 9 sene sonra yenen takımı -kötü oynayabilirler- yerden yere vuruyor.Eleştirrken de az yapıcı olalım lütfen
Rizeli61
6 yıl önceArkadaşlar denizli ve göztepe maci bizim hakkimizda hatta sivas bile ama ne oldu yenildik, sampiyon olan tum takımlara bakin kotu oynadıkları maci bile kazandılar, hic merak etmeyin kayseri ve ikinci yarının ilk maci k.paşayı yenelim kesinlikle şampiyonluk havasına gireriz
Ercan
6 yıl önceBu kadro çok yetersiz.Yusuf Sarı lar Doğanlar.Parmaklar seni şampiyon yapmaz keza stoperlerin acemi mangası.kadro planlaması çok yanlış.alınan futbolcular Sorlot hariç gereksiz ve çok sıradan
Cahit
6 yıl önceÇok iyi bir trabzonsporlusunuz çok delikanlı bir adamsın çok iyi bir insanın hocam ama kusura bakma iyi bir tekniktrektör değilsin oyuna müdahale edemiyorsun hep yanlış değişiklik yapıyorsun bizi kanser ediyorsun
Oktay
6 yıl önceTakimin nerden,nereye geldiğine itiraz eden,eleştiren yok.Verilen emeklere herkesin Saygısı var.Sadece Taraftar yapılan Teknik yanlışları eleştiriyor.Ünal hocam,Avrupa da değil 28 maç,Adamlar yarım sezon 45 maç oynayanlar var. Avrupa kupaları ve yerel kupalarla.Onlarda insan değil mi?Ordaki Futbolcularda düşük paralara oynayan da var.Hiçbir Avrupalı Teknik Adam şu kadar maç oynadık diye Ağlayıp,Taraftara Posta koymuyor.Tamam kadro eksik,Sakat çok.Lakin Denizli maçında Sturigge yi oyundan alıp,Denizli yi rahatlatarak Galip gelmesinde rol oynayan senin Aynaya bakman gerekmez mi?Yine Galibiyet için hepinize Teşekkür ediyorum.
Yılmaz
6 yıl öncehep ayhı cümle herkes aynaya baksır yahu bir kerede oynanmayan futbolu savun deki evet kötü idik düzeleceğiz aynaya baksın aynaya ben her sabah bakıyorum bu lafı kullanmaması lazım
soner çolak
6 yıl öncekimse ayranım etşi demiyor .arkadaş sahamızda yeniloigikiz denizli alanyadan kendi evinde beş yedii.göztepeye yenildik kasımpaşa onu evinde yendi,AYNA HERKEZE LAZIM
Yılmaz Aslan
6 yıl önceHocam tebrik ediyorum Hocam tebrik ediyorum �nşAllah daha iyi olacağız başarılarının devamını bekliyoruz şampiyon olacağız Allah'a emanet
uğur
6 yıl öncehocam sizde doğru aynaya bakarsanız bu konuşmaları yapmazsınız takım çok kötü ne demek tüm maçlarda oynayan oyuncular var işleri bu bizler diyormuyuz 300 gün çalışıyoruz asgari ücretle hemde çok çalıştık olurmu böyle kanun bu sizinde işiniz bu çalışmak maksimum verimli olmak yetersizseniz istifa etmek orayı luzumsuz ve gereksiz konuşup işgal etmeyeceksiniz kimseye keyif bağışlamayacaksınız işiniz bu
yakup
6 yıl önceünal hocam tribündeki taraftardan farkın yok. sürekli mazaret mazeret bu takım hangi maçta öne geçtiyse öne geçtiklerine hem kendilerini hem taraftarı pişman ediyorlar. geçen hafta denizliyi kahraman ettin, akşamda konyayı kahraman etmeye ramak kaldı. ama başaramadın.
ayhan61
6 yıl önceÜnal hoca başkana lafı atmış oldu. Sayın başkan şuan ayna da saçlarını düzeltiyordur. Ünal hoca takım geriye gidiyor. Şimdi kadro sorununda yok. Lar lar yok.
Fırtına
6 yıl önceBen seyirciyim saha içi saha kenarı işinden anlamam dediğimiz gün bu takım şampiyon olacak amasiz fakatsiz takıma destek olduğumuz gün statta bu insanlara küfür edenleri kınıyorum çok yazık taraftarlık bu değil onlarda insan elbette iniş çıkış olacak anlayışlı olalim
kadir
6 yıl öncehocam, bunlara cevap vermeye bile değmez. şenolu da, şotayı da bunlar gönderdi. şimdi sıra sende. ama sakın gitme. bunlar gitsin.
hoca değilsin
6 yıl öncesezon sonunda harcanmış bir yıla bakacağız sen ve yanındakiler giderken.
ysn
6 yıl önceya Allah aşkına hocam oyuncu değişikliklerin sıfır GS maçında aynısını yaptın elimizdeki maçı verdin kendi sahamızda 10 puan kaybetmişiz yarısını alsan lidersin sen neden bahsediyorsun. her maç sonu aynı açıklamalar iddia ediyorum bu takım çok çok daha iyi futbol oynar. bu kadar maç oynayan dünyada tek sen mi varsın. milyonlar alıyorlar tabiki de oynayacaklar. ayrıca çok merak ediyorum doğanın sözleşmesinde şu dakikada oyuna girecek diye madde mi var.
ibrahim köseoğlu
6 yıl önceTS 2. LİĞDE OYNADIĞI ZAMANDAN BUGÜNE KADAR YAŞAYAN BİRİ OLARAK AYNAYA BAKTIM.GÖRDÜKLERİM.1- ÜNAL KARAMAN A GELDİĞİ GÜNDEN BERİ CAMİA DESTEĞİ yüzde 90. 2- YÖNETİM DESTEĞİ yüzde 99. 3 -FUTBOLCU VE PERSONEL ALACAKLARI ÖDEMESİ yüzde 90. 4- BU DESTEĞİ SUAT HOCA VE ÖZKAN HOCA ALMAMIŞTIR. 5- ŞENOL HOCA HİC ALMADI. 6- BAŞTA SUAT HOCA VE ÖZKAN HOCA ISLIKLANMIŞ VE ELEŞTİRİLMİŞTİR. 7- ÜNAL HOCA GELDİĞİ GÜNDEN BERİ OYUN OLARAK TAKIM ÜZERİNE HİÇ KOYMAMIŞTIR. 8-ELEŞTİRİLERDE HEP BAŞKA HEDEF GÖSTERİLMİŞTİR. 9- TS TARAFTARI YENERKEN BİLE PASİF OYUNU BENİMSEMEMİŞTİR. 10- TS NİN PUAN KAYBETTİĞİ TAKIMLARIN DURUMLARI ORTADADIR.11 - ÜNAL HOCA TS TARAFTARI TAKIM SEYİRCİ ÖLARAK İZLERKEN FUTBOL BİLGİSİ SENİN KADAR OLMASA BİLE ÜST SEVİYEDEDİR.
bir sevdadır trabzonspor
6 yıl önceobjektif olmak gerekirse Ünal hoca iyi bir insan, iyi bir Trabzonsporlu, genç oyuncu gelişimi açısından iyi bir antrenör ama şampiyonluk ve üst düzey modern futbol için yetersiz bir teknik adam. Bence Ünal hocayla en fazla bronz madalya kazanabiliriz, gümüş ve altın madalya yüzü görmemiz zor. Teknik kadrolarımız da çok yetersiz. Bir klüp doktorunun hatası, sene sonunda 20-30m eurolardan satabileceğimiz Abdülkadir ömür sakatlığına mal oldu. Hüseyin Cimşir var yardımcı antrenör. Futbolculuğunda afedersiniz ama kazmanın tekiydi. O kadar sene futbol oynayıp çok vasat olmak için akıl yönünden yetersiz olmak gerekir. Akıl yönünden yetersiz olan biri Trabzonsporun yardımcı antrenörü olursa rakip takım analizi, oyuncu gelişimi de şuanki gibi yetersiz olur haliyle. İstanbul klüpleri ile baş edebilmek için bizim teknik kadrolarımızın çok iyi olması lazım. Pep Guardiola 30-40 kişilik dev bir kadroyla çalışıyor, biz de bu alanda masraftan kaçınmayıp -ki bu kadar kadro belki bir oyuncunun yıllık masrafı etmez- güçlü olmalıyız
İnsaf biraz
6 yıl önceŞurada yorum yapan arkadaşlar bir konsorsiyum oluşturun takımın başına geçin. Her maçı 3-4 farkla kazanın. Ünal hoca maç kaybetmeyince karşıt lobi dayanamamış, şimdiden başlamış. Beğendiğiniz Rıza daha iyi kadro elindeyken takımın başındaydı ama başaramadı. Ersun zaten birşey bilmiyordu. Şota, Tolunay gelir olmaz, Vahit deli, Samet bize uymaz, Ziya hiç olmaz. Yahu elde 3 sene önce amatörde oynayan adamlardan ve Avrupanın 2. sınıf topçularından kurulu bir takım var ve lig üçüncüsü, ne yaşıyoyorsunuz siz. PSG, Barcelona değil bu takım renkler benziyor sadece.
Adam
6 yıl önceHocam ikinci yarı akim dokuldu
Engin Acar
6 yıl önceNeden bizim taraftarımız bu kadar sabırsız? Hep aynı yıkıcı yaklaşım, hoca yetersiz, hoca gitsin, takım kötü oynuyor gibi saçma sapan yorumlar, tamam olabilir, bazen iyi oynar kazanamaz, kötü oynar kazanır, tam takım olarak bi oynamaya başlansın.
ts61
6 yıl önceSence kim gelsin? Utanmaman icin diyorum. Yok efendim alanya 5 atmis yok besaksehir 4 atmis. Eee bizde alanyayi yenmedikmi 10 kisi? Ankaragücü 10 kisi galatsarayi gömmedimi oraya? Eeee ne olmus simdi utaniyorsan sivasi basaksehiri destekle kardeş senin gibilerine ihtiyac yok zaten
ZugasiBerepe
6 yıl önceIngilterese adamlar 3 günde bir maç yapıyor performans tempo vs vs ne anlatıyorsun hoca bu takım 2 yıldır topmu oynuyor
ali
6 yıl öncevalla aynaya bakacak halimiz yok biz takım teknik direktörü değiliz şampiyonluk isteyen taraftarız ama bu kötü futbolla olmaz her zaman aynı terane aynaya bakmış ya kötü oynadığınızı bile kabullenemiyorsun bu mu dik duruşun o yünden olmaz bu şekilde Tv yi açarsın hocam izlersin ondan sonra bir daha düşünürsün baya çok maç izlemen lazım ama
oguz
6 yıl öncehocalik kariyeri sifir olan adami hoca diye getirirsen boyle olur
Ne günlere kaldık
6 yıl önceBu Trabzon taraftarı ile hiçbir şey olmaz. Herşeyi kendi bilir 10 senede 10 hoca eskitir, başarı gelmez ama hala konuşur. O hoca şöyle bu böyle. İstemediği hoca kovulur istedikleri gelir gene beğenmezler. Bir kendilerini beğenen bir yapı. Adam lig 3. şu kadroyla top oynatmayı bilmiyormuş. Arsenal'in, Milan'ın 2 topçusunun yarısı fiyatın var hala hocaya suç buluyorlar. Kim gelecek kardeşim? Şenol hocayı hiç inkar etmeyin protesto edip yollayan taraftarsınız siz. Adam Beşiktaş'ı şampiyon yaptı. Top oynatmayı hocalar biliyorda bizim taraftar neyi biliyor, Allah bilir. Ünal ister kalsın ister gitsin bu taraftarla hiçbir sene bu takım şampiyon olmaz.
rotasyoncubaba
6 yıl önceAkşam Konya yerine bir başka takım olsaydı maç en az 3-1 biterdi çıkmış iyi futbol diyorsun. Futbol mu oynadın Ünal hoca rakip beceriksizdi yoksa maç mı kazanırdın.
The61
6 yıl önceÜnal hocam :) Ağaoğlu: Bu futbol Trabzonspor'a yakışmıyor! demiş, senin bu söylediklerini başkana iletiyorum, yüreğinle izle başkanım, olur mu öyle yaa, zaten bi bizim başımızda sakatlıktı yoğun maç trafiğiydi, bi Ts de var diğer takımlar henüz 10 maç oynadı bi Ts 28 maç yaptı, ünal hocam sen bu işi yapamıcaksın, gönlüm yapmandan yana Allah yardımcın olsun ama ümidim yok
Akçaabatliselcuk
6 yıl önceTakim kalitemiz şu an eksik ,oyun icindekiler icinde yorgun ,sakatliklar ve giden yusufta etken .Defans campi ve fernandeste kötü ,2 Orta saha ve ayarinda pas ve sut kalite oyuncu , 1 kanat a iyi bir oyuncu Takimi ucurur %50 katki yapar defans da yeni gelenler duzelmiyorsa 1 tanede oraya maalesef
Refo
6 yıl önceRıza bu takımda hoca iken hocalığını begenmeyen siz Şenol güneşi begenmeyen siz ya Allah aşkına susun artık bu takım iyi yalnız inanın çok bilmiş bu taraftar kötü
Trabzonspor
6 yıl önceAdam 10sene üstüne konyada galibiyeti getirmis elestiriliyor ben anlamiyorum futboldan bana biri anlatabilirmi
Genc61
6 yıl önceBizim taraftarı anlamak çok zor, kuzeyin oğlunu koşmuyor diye eleştirenler sturridge oyundan alınınca "sahada ölüsü bile yeter,," neden çıkartıyorsun onu diyor. Yönetime seslenelim burdan Maradonayı alsınlar, en azından hala yaşıyor:)) koşmayan adamın sahada işi yok arkadaş. Ünal hocanın arkasındayız, bu dar kadroyla iyi işler çıkardı, suçlu arayacaksanız bu kadar çoluk çocuğu takıma transfer yapan yönetimde arayın
FURTUNA
6 yıl önceMilyon dolarları alıp bir top oynatıyorsunuz. İstediğiniz topçu alınıyor. Başka keyfi olmayan insanlar iyi futbol izlemek, yenmek istiyor. bu kadar basit. Sanki atomu parçalamış bilim adamısınız ve eleştiri de kabul etmiyorsunuz. İddia ediyorum Trabzon amatörden kurayla hoca gelsin takıma, aşağı yukarı aynı topu oynatır. sıktınız yani..
Fatih
6 yıl önceHüseyin Türkmen’in açıklamasının son iki cümlesini okuyun. Diyor ki teknik ekip hep söylüyor skoru bulunca geriye yaslanın. Atağa çıkarsanız kontradan gol yeriz. Böyle saçmalık olurmu kaybedilen puanların sebebi bu. Biz ofansif takımız.
Fatih
6 yıl önceTakım ilk yarı beş dakika pas yaptı Konya seyretti. Ne anlatıyorsun sen. Devrede hoca skoru koruyun geri yaslanın dedi. Bunu Hüseyin Türkmen açıkladı. Hep öyle yapıyoruz dedi. Yani hızımızı Ünal kesiyor. Tony ile defans mı olur.
Ts61
6 yıl önceSturidge ilk yarı hep pas isteyen devamlı koşan oyuncu. Hoca geri yaslanın deyince o tepki vermiştir ondan çıkartmıştır kesin. Liverpool dan gelip saçma sapan hocayla çalışırsan sende oynamak istemezsin.
Fatih
6 yıl önceKatılıyorum sana. Çok haklısın.
Ünal hoca
6 yıl önceÜnal hoca Trabzonda 14 puan, dışarıda 15 puan toplamış bu ana kadar. İşte bu çok bilmişlerin yüzünden. Dış sahada hoca, futbolcu rahat; içeride bizim taraftar yetiyor rakibe, hakeme falan ihtiyaç yok. Bizim taraftar ne zaman isterse hoca o dakka futbolcu değiştirecek 2 dakka geç kalsa hoca toptan anlamaz olur anında. Antrenman performansı önemli değil hocanın tüm haftayı takımla geçirmesi falan da hiç önemli değil o işler bizim taraftarı kesmez; kafasındaki adam oynamazsa hoca toptan anlamaz, oynar da kötü performans gösterirse bu sefer bu adam mı oynatılır hocaaa diye 3 dakika yuhalama sonuç gene hoca toptan anlamaz. Hoca kim olursa olsun ne yaparsa yapsın Trabzon taraftarı karşısında toptan anlamaz. Fatih Terim'in takım değeri belli, arkasındaki medya gücü belli, şampiyonluk sayısı belli ama bizim toptan anlamayan Ünal hocanın 4 puan gerisinde, Fatih Terim de toptan anlamaz. 3 ayda bir bu Trabzon taraftarına hoca değişikliği nasip etsin Allah. Ne diyeyim.
Fatih61
6 yıl önceHoca bırak aynaya bakmayı bu futbolla biz millet içine çıkmaya yüzümüz kalmadı.
ali
6 yıl önceakşam Alanya dan kimse bahsetmiyor hocam bizim için Alanya Denizli maçını izler misin lütfen ondan sonra bir daha düşün tamam mı ve bizi de kahretme artık Bu takımı götürecek tek bir adam var Erol Bulut Gerisi Yalan Yazın bir kenara İnşAllah Bir gün bu adam bu takıma teknik direktör olur
ASİL CİHAN
6 yıl öncebaşakşehir kaç maç oynadı bu sene avrupada zirvedeler ligde zirve yarışındalar senin futbolcun leblebi gibi sakatlanıyorsa senin heyette bir sıkıntı var bunlar bahane değil biz Trabzonsporuz bu futbolla şampiyon olunmaz herkes bal gibi biliyor wakaeme sörloth becerisiyle maç kazandık bu adamlardan bir ikisi tökezleyince takım maç kazanamıyor o zaman kusura bakmayın bu futbolcu becerisidir
222
6 yıl öncemavi haklıdır.iyi oyun okuyan rakibi iyi etüd eden biri olsaydı gecen sene şampiyon biz olurduk,şu anda da 36-37 puanımız olurdu.karamanın büyük takım hocası olmadığını mayıs da anlarsınız.
Burak Ayan
6 yıl önceEldeki imkansızlıklar neticesinde anlaştık biz Ünal hoca ile değil mi? Yoksa çok kötü bir hocalık kariyeri vardı, buna itiraz edecek yok sanırım. Hem maddi hem manevi açıdan bizim için 'Çoğumuzun Desteği' ile getirildi takımın başına. 2 sene de kat ettiğimiz mesafe nedir, biri açıklayabilir mi? Sportif başarı öykümüz var mı? Sistem takımı olmak güzel bir şeydir, bunu kaliteli hocalar becerir, sakatlıklar vs. takımı etkilemez, peki Allah aşkına söyleyin bu takımın hangi yanı iyi. Takım savunması mı? Saha içi organizasyonlar, korner taktiği vb. Fizik kondisyon açıdan? Alanyayı yendik diyor bay bilmişler nasıl yendin sahanda baskı yedin, denizli den baskı yedin bu ölü gs den 45 dak baskı yedin yarı sahadan çıkartmadılar seni, 10 kişi konya 90 + 3 de %100 gol kaçırdı, ondan da baskı yedin. Yok antreman eksiği, yorgun vs. Biz mi antreman yaptırıyoruz onlara, diri olanı değilde yorgun olanı sahaya taraftar mı sürüyor bi deyin hele! Bu takım bilmem kaç yapmış, yok vicdanı kör insan, ne diyorsun hocam? Oyundan taktikten sahada nelerin aksadığından ya da size herşey çok güzel dedirtecek şeyler ne ise sizin gözünüzde onları anlatın. BOŞ Hikayeler, Edebiyatlar yapmayın. Ha bu hikayelere meraklı bir kitlemiz var sağ olsunlar burada da görüyoruz yorumlardan, onlara sizi anlar biz Sabırsız, hiç bir şey beğenmeyen, Yıkıcı taraftarlar olarak biz anlamayız. Trabzonsporun hep daha iyi daha güçlü olmasını istiyoruz, İcraat önemli! masal dinlemeye, kandırılmaya alışkın, hayattan daha iyi şeyler istediğinde şükür et bakalım, sabır et diyen bu zihniyetten ne Vatana ne Millete ne de Trabzonspora hiç bir fayda gelmez. Yararlı bir şey yapın ve Devre arasında takımdan daha fazla zaman kaybettirmeden güzel anılarınızla veda edin...
gerçek taraftar
6 yıl önceÜnal hoca, eleştirilere açık olmalısın, takımın oynadığı futbol değil, durarak futbol devri çoktan kapandı,yorgunluğu anlarız ancak kötü futbolu takdir edemeyiz.
KADİR
6 yıl öncetrabzonsporun en büyük rakibi taraftarıdır, düşünün bu takım deplasmanda daha fazla puan topluyor, her maçı alanya maçının yarısı kadar destek olsanız bu takım şampiyon olur, Şenol hocaya bile teknik direktörlük öğrettiniz, Sivasın rızasını nasıl yolladınız. Birazcık kafa çalışıyorsa bu ekibe sabırla sahip çıkmak lazım, Trabzonun bütçesine birde rakiplerinin bütçesine bakın insaf edin biraz...
serdar
6 yıl öncedeğerli hocam eyde bu insanlar çocukları eleştirmiyor ki seni eleştiriyor,yani gerçekten ayıpoluyor,bir check et kendini,uğur nwakeme ye topu degAjlayacak o da sörlotha ve gol.bu kadar mı?1 defa oldu başka da olmuyor yani a b c d planın yok mu
Hasan
6 yıl önceTakımda Obi dahil bütün önlibero oynayanları topla bir Majid Hoseyni etmiyor. Hocam taraftardan da oyuncudan da çekinme. Sakatlığı geçtiğinde koy Hoseyniyi önliberoya rakip sana mahkum olsun. Ortasaha rakip için helva gibi. Topsuz oyunu bilmeyen rakibe pres yapamayan ortasaha ile bu kadar olur. Stturidge ile direnç bu kadar olur. Adam eli belinde geziyor. Beyler 1984'ten beri takıma biz hocalık yapıyoruz. Sürekli hoca kovuyoruz. Ligde kovduğumuz oyuncular lider. Kovduğumuz oyuncuları geçemiyoruz. Yeter artık hocayı rahat bırakalım. Sert bir önlibero işi düzeltir. Ünal hoca gelinceye kadar derbi galibiyeti yoktu. Utanıyordum İstanbul'da. Sayesinde başım dik. Bir hoca değişikliği takımı dibe vurdurur. Takım yaşlı yıldızla dolu. Vites yükseltecek bir iki oyuncu şart. Bu kadroyla bu kadar olur.
esmani
6 yıl önceünal hoca tamam iyi adamsin düzgün adamsin ama bu takim o kadar da kötü degil inani ben koyu bir trabzonsporluyum ama en az bir aydan beri maclari izlemiyorum takim bir gol atip ondan sonra canakkale gecilmeze dönüyor süper ligdeki kayserispor bile bizden daha cesaretli futbol oynuyor ben bu sartlarda kalbim trabzonspor maclarini seyretmeyi kaldirmiyor sayin ahmet agaoglu eger biraz paraniz varsa yeni bir hocaya verin en büyük transfer bu olur
Tomar
6 yıl önceBiz demiyoruz baskanda diyor. O zaman oda aynaya baksın . Evet fazla maç oynadık doğru. Kaç futbolcun var. Hep aynı oyuncular mı oynadı. Yürümekte zorlanan oyuncular var. Nasıl oyuncu olduklarını bilmesek bu cevapları yeriz tabiki .
Tomar
6 yıl önceElestirmiyelim . Sonuç ne olacak. Çok güzel oynadık söylesek kim inanacak ki . Sadece sonuç guzel. Gerisi tam bir rezalet. Son dakikada konya gölü atsaydi. Diğer maçlar gibi bu yorumlar böyle mi olacak ti . Bir şeyler çok ters gidiyor. Neşter vurulma
Urfalı fanatik
6 yıl önceBence biraz oturup antrenörlüğü için aynaya baksın. Sırf çocukların vicdanına iyi niyetine bakarak bir yerlere varılmaz. Adamlar niyetini bozsa yerin dibinde bulur takım kendini
Alp TÜRK
6 yıl önceHocam seni seviyoruz ve inanıyoruz fakat biraz daha enerji hocam...biraz daha hırs...takım geçen seneki gibi ısırmiyor...çok ah vah ederiz böyle giderse...
SR KR
6 yıl önceBurnundan da kıl aldırmıyor. Olmuyor işte, beceremiyorsun. Dandik Denizli’ye evinde 1-0 dan maç verdin , Alanya adamları evinde delik deşik etti. Trabzonspor’a bahşedilmiş bir nimetmiş triplerini bırak. Vasat bile değil kötü bir hocasın.
bordom
6 yıl öncemavii kardeş ligin en iyi futbol oynayan takımı gençlerbirliği neden sıralamada kötü o zaman bunuda açıklarmısın.
Hüseyin Turgut
6 yıl önceKonyayi kucumseyenler geçen hafta Başakşehir ile İst.berabere kaldı.ayrica bu TS nin kadrosuna bakan var mı? Çoğu alt yapıdan çıkan gençler.arti sakatlıklar.ayrica defansif yönü zayıf çok oyuncu var.kisaca Ünal ufak hatalari olsada çok başarılıdır.
Hakan Çakıroğlu
6 yıl önceÜnal da Ahmet Ağaoğlu da bırakmalı. İHO başkan olmalı. Ersun ayarında bir hoca gelmeli. Ulufeler dağıtılmalı. Batış ve yok oluş İstanbul cenahında keyifle izlenmeli. İstenilen bu. Benim istediğim takımın havasını hangi oyuncu ya da oyuncular bozuyorsa Onur Burak yöntemi uygulanmalı. Tercih sizin beyler. Bu hoca daha 9 derbide bir defa kaybetmiş. Ünal hocam lütfen bırakın ve hazin sonu birlikte izleyelim. Fenerbahçe bizim altımızda "şampiyon olacağız" diyor. Bizim çok bilmişler hocayla uğraşıyor.
Ati
6 yıl önceÜnal hocam eleştirileri anlaman için maçı vidoa da bir izle alınganlık olmuyor. Ben maç kazandım diyorsan o zaman kaybettikerin için üzgünüm diyemezsin Yada başka bir şeyler var topu taça atma
ÖZCAN ÖZKAN
6 yıl önceŞU YORUMLARA BAKIYORUM YOK OKAN GELMİŞ YOK RIZA GELMİŞ YA ALLAH AŞKINA SİZ NE YİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ BU RIZA BİZİM BAŞIMIZDAYKEN GÖNDERMEK İÇİN NİCE ÇİRKİN YORUMLAR YAZAN YİNE SİZDİNİZ.ÜNAL DEDİĞİNİZ ADAM ŞU ANDA TÜRKİYE LİĞİNDE YEDEK KULÜBESİ EN ZAYIF OLAN BİR TAKIMI ÜST DÜZEY YERLERE GETİRDİ .TRABZON DA BİR SİSTEM GETİRDİ SANKİ MÜBAREK TRABZON HER YIL ŞAMPİYON OLUYOR.ADAM TRABZON SPORA GELMİŞ EN İYİ TEKNİK DİREKTÖRDÜR ŞENOL HOCADA DA DAHİL.SİZ BU KAFAYLA GİDERSENİZ BİZ 40 YIL DAHA ŞAMPİYON OLAMAYIZ.ÇÜNKÜ SIRF ELEŞTİRİ OLSUN DİYE BOŞ BOŞ KONUŞAN BİR İNSAN GRUBUSUNUZ.TRABZONLULAR FUTBOLDAN ANLIYORMUŞ BENCE EFSANE TRABZONLULAR ANCAK BİR BİRİNİN KUYUSUNU KAZMAYI İYİ BİLİR YOKSA 35 YILDIR ÇOKTAN ŞAMPİYON OLURDUK.
Rifat
6 yıl önceSayin unal hoca biliyorumki caresizligin seni bu sinirli hale burudu ama sayin hocam kendi sahanda sana iki atan denizli elin elin oglu gidip denizlede bes atti simdi senmi haklisin bizmi yeter artik biraz ufkunu ac b planlari uret
firtinalim
6 yıl önceTakım ruhsuz diyenler bu hafta iki gün arayla 3 halı saha maçı yapın ve üçüncü maçta sahada nasıl yürüdüğünüzü göreceksiniz. Bu takım haftaya 29. maçına çıkacak ve aynı adamlar oynayacak. kadro derin değil.
Korkusuz
6 yıl önceüNAL hocam kişliğiniz ve futbolculuğunuza hayranım;fakat oyunu okuma ve oyuna zamanında müdahale etme konusunda çok geç kalıyorsunuz,kendi sahamızda yenildiğimiz denizliye alanyanın yaptığı ortada !!!! Konyadaki oyun ortada Trabzon büyük takımdır ve lütfen takımı büyüklüğüne yakışır şekilde oynatın. YA DA Trabzonspora iyilik yapmak istiyosanız;bence biran önce istifa edin ki ne siz ne de biz taraftarlar olarak aramızda sevgi bağı azalmasın...