Trabzonspor’da Ünal Karaman maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Karaman şöyle konuştu;
Kazanmak güzel. Camiamızın ihtiyacı vardı. Tek başına skor olarak değerlendirmemek lazım. Taraftarın takımın coşkusu… Güzel bir galibiyet oldu camiamıza armağan olsun.
Sezon başından beri kaybettiğimiz maçlarda hep aynı şanssızlıkları yaşadık. Kaybettiğimiz maçlarda hep oyunun karşılığını alamadık. Düşünün o top direğe çarptı, çarpmasaydı 2-2 olsaydı çekeceğimiz ızdırabı… Kaybedeceğimizi hiç düşünmedim. Adaletsizlik de bu kadar olmaz. Hedefimiz oynayacağımız ilk karşılaşmaya en iyi şekilde hazırlanıp bize yakışanı yapmak.
Karaman: Bu maç 2-2 bitse çekeceğimiz ızdırap...
Karaman maç sonrasında karma alanda basın mensuplarının sorularını yanıtladı
Tüm Yorumlar (20)
Savatanica
7 yıl önceDüşme hatti karıştı,ne de has oldu:)
Ercan
7 yıl önceSeni seviyoruz.Ünal hocam
54
7 yıl önceSen halen kendini sorgulama kemküm etmeye devam et unal git artik yeter gene cok büyük hatalar yaptin galibiyet örttü senin hatalarini
Hasan
7 yıl önceÇok gol kaçırdık Ünal hocam.
Ömer Koz
7 yıl önceBAK EĞER ÜNAL KARAMAN'A 3 YIL KİMSE KARIŞMASA % 100 3 YILA ŞAMPİYONLUK ALIR TRABZONSPOR ÜNAL KARAMAN'A SAHİP ÇIKIN ONUN TAKIMINDA 1996 FUTBOLUNU GÖRÜYORUM KREATİF FUTBOL HER ZAMAN KAZANDIRIR BAZEN KAYBEDERKENDE KAZANDIRIR BUNU ZAMANLA GÖRECEKSİNİZ BELKİ BU SÜREÇ UZUN SÜREBİLİR ZATEN HİÇ BİR ŞEY HEMEN OLMAZ ZAMAN VERİN!
Keser
7 yıl önceÜnal Hocam maclara tekrar izle oyuncu değişikliği zamanların ve tercihlerin çoğu zaman yanlış kendini düzeltsen o sene bu sene olur yoksa öyle bakarız aval aval
zafer
7 yıl önceünal hocaya destek ve herseyden önemlisi SABIR, SABIR, SABIR. BU TAKIMDA ISIK VE GELECEK VAR. SAMPIYON OLABILECEK KAPASITE VAR, BU SENE OLMAZSA BILE EN GEC 2-3 SENE ICINDE. "BASKANIMIZ AHMET AGAOGLU BU ISIN ÜSTESINDEN GAYET IYI GELECEKTIR"
Ahmet sabak
7 yıl önceKAPTAN TEBRİKLER
Musty
7 yıl önceKesinlikle oyle birakicaksin adami ya kafasi rahat hic bir hoca kalmadi gorev yapamadi bizde istikrar saglayamadi birakin baskanda hocada yillarca kalsin ya
Caglar
7 yıl önceFutbolcular becerikli olsa mac 8_0 olurdu golu de unal hoca mi atacak,sacmalamayin artik ya...malatya maci ilk 30 dk 3_0 one gecerdik atamadilar yenildik unal hoca mi yine kacirdi golleri..
Ts61
7 yıl önceHataları ne idi bu hafta? Keşke her hafta böyle hata yapıp böyle güzel galibiyet alsak dostum!
hasan
7 yıl önceünal hocam seni seviyoruz kalmani istiyorum her zaman fakat ne olursun batuhani oyuna alarak az kalsin maci veriyorduk batuhan kesinlikle iyi bir insandir ama trabzonspor icin degil lütfen olmuyor olmayacak
Tc51
7 yıl önceYa kardeş takim penalti kacirdi arti 5 net posızyon hoca ne yapsin? Boş boş konuşmayın bir kerede ya
Yaba habuna
7 yıl önceAllah askina bu isi iyi biliyorsan git bir takim calisdir , inaniyorumki top dediklerinde Ramazan topunu aklina gedirenlerdensin
Tonyali Murat
7 yıl önceParazit etma lan abdestsiz,senin yorumuna verdiğim cevap ičin harcadiğim zamana yazik. Ünal Karaman bizim Demirbaşimiz.
xxxx
7 yıl önceGs maçı sonrasını hatırlatan yorumlar. Bakalım Kayseri Konya Maçlarında böyle oynayacakmısın.Sahada sarhoş feneri yakaladın şamarladın.BAKACAĞIZ..
AWG
7 yıl önceDAHA NE YAPACAK HOCA. BAŞKA MAÇI MI SEYRETTİN SEN
nuri cebiroglu
7 yıl önceünal hoca tatktık yanlışlar hatalı kadro çıkartığı maçlar olmuştur.fakat ünal hoca ahenkı bozanları gönderıp takımının neler yapabıleceğini göstermiştir.tam destek verılmelıdır.süper lig böyle bir derbı daha önce seyretmemiştir.7 lık maç 2-1 bıttı.bence fenerbahçe büyü yapıyor.
Kavaklı
7 yıl önceÜnal Karamana zaman vermeliyiz ki gerçek ve uzun vadeli bir takımı oluştursun. Bir malubiyet gördük mü hemen kovalım diyoruz. Sabır çok önemlidir. Hem büyük ol hem büyük oyna hem de hata yapma. Sabretmeyen insan acaba spor yöneticiliğini yapabilir mi??? Önce sabır. Sonra inşAllah BAŞARI
Rıza
7 yıl önceÜnal Karamana zaman vermeliyiz ki gerçek ve uzun vadeli bir takımı oluştursun. Bir malubiyet gördük mü hemen kovalım diyoruz. Sabır çok önemlidir. Hem büyük ol hem büyük oyna hem de hata yapma. Sabretmeyen insan acaba spor yöneticiliğini yapabilir mi??? Önce sabır. Sonra inşAllah BAŞARI