| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Şubat 2025 18:54 Güncellenme tarihi: 23 Şubat 2025 19:00

Kar yağışı Trabzonspor'u vurdu! Kritik maçta beklenmedik gelişme

Trabzonspor'un Gaziantep FK ile oynadığı kritik maçta tribünler boş kaldı.

Trabzonspor, Süper Lig'in 25. haftasında Gaziantep FK’yı konuk ederken, yoğun kar yağışı ve takımın son haftalardaki performansı nedeniyle taraftar ilgisi düşük kaldı.

Papara Park’ta oynanacak karşılaşmaya, 152’si misafir olmak üzere toplam 2.818 taraftar tribüne giriş yaptı. 

Olumsuz hava koşullarının yanı sıra, takımın son dönemdeki gidişatı, tribünlerde beklenenden daha az sayıda taraftarın yer almasına sebep oldu.

tsstat.webp

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Kim niye gitsin kötü futbol oynamak için bir hafta idman yapiyor adamlar. Yine rezil bir futbol var ortada

R
Rıfkı
1 yıl önce

Yağmasa kesin dolardı…

S
Sıradan Vatandaş
1 yıl önce

Trabzonspor iyi günde tutulup kötü günde bırakılacak bir takım değildir nokta.İyide olsa kötüde iyiki varsın Trabzon

M
Mimera
1 yıl önce

Futbol oynamayan/oynayamayan bir takımı taraftar neden izlesin? Abdullah Avcı TS'a futbol oynamayı unutturdu, Şenol Güneş de tuz biber ekti; geldiği dünden beri takıma zerre katkısı olmadı. Bulunduğun ligin en aciz, rezil, ezik, futbola uzak takımı TS! Neden acaba?

O
Oflu
1 yıl önce

Arkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Süper ligin en kalitesiz, zayıf ve kötü takımı bizim takım. Maçtaydım, seyirci biraz soğuk, birazda kalitesiz bir takım izlemek istemediği için maça gelmiyor diye gözlemledim. Bizim oyuncular futbolu geçtim, top oynamayı bilmiyorlar. İnşallah küme düşmeyiz.

Tüm Yorumlar (7)

B
Bayro
1 yıl önce

Kim niye gitsin kötü futbol oynamak için bir hafta idman yapiyor adamlar. Yine rezil bir futbol var ortada

R
Rıfkı
1 yıl önce

Yağmasa kesin dolardı…

S
Sıradan Vatandaş
1 yıl önce

Trabzonspor iyi günde tutulup kötü günde bırakılacak bir takım değildir nokta.İyide olsa kötüde iyiki varsın Trabzon

M
Mimera
1 yıl önce

Futbol oynamayan/oynayamayan bir takımı taraftar neden izlesin? Abdullah Avcı TS'a futbol oynamayı unutturdu, Şenol Güneş de tuz biber ekti; geldiği dünden beri takıma zerre katkısı olmadı. Bulunduğun ligin en aciz, rezil, ezik, futbola uzak takımı TS! Neden acaba?

O
Oflu
1 yıl önce

Arkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Süper ligin en kalitesiz, zayıf ve kötü takımı bizim takım. Maçtaydım, seyirci biraz soğuk, birazda kalitesiz bir takım izlemek istemediği için maça gelmiyor diye gözlemledim. Bizim oyuncular futbolu geçtim, top oynamayı bilmiyorlar. İnşallah küme düşmeyiz.

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Gidip te ne seyredecekler diye? İyi ki kar yağmış da o futbolu seyretme eziyetinden kurtulmuşlar...

A
ALKATRAS61
1 yıl önce

ben şenol güneş yüzünden kombienem olduğu halde gitmiyorum