| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Nisan 2026 21:37 Güncellenme tarihi: 23 Nisan 2026 21:57

Trabzonspor'da Onana Samsun deplasmanında devleşti! Penaltılara geçit vermedi

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde nefes kesen maçta Trabzonspor, deplasmanda karşılaştığı Samsunspor'u seri penaltı atışları sonucunda 3-1 mağlup ederek adını yarı finale yazdırdı.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final turunda Trabzonspor, deplasmanda Samsunspor ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşmada normal süre ve uzatma bölümleri boyunca her iki takım da gol yollarında etkili olamayınca müsabaka 0-0’lık eşitlikle tamamlandı. Büyük bir heyecana sahne olan gecede yarı finalist, seri penaltı atışları sonucunda belirlendi.

Onana Kalede Devleşti

Uzatma devrelerinde de skor değişmeyince geçilen seri penaltı atışlarında Trabzonspor kalecisi Onana sergilediği performansla geceye damga vurdu.4 penaltının 3'ünü kurtaran ve kalesinde adeta devleşen Onana, penaltılarda rakibine geçit vermedi.

Yıldız isim başarılı performansı ile bordo-mavili ekibin turu geçmesinde kilit rol oynadı.

Penaltı Noktasında 

Trabzonspor’da topun başına geçen Paul Onuachu, Anthony Nwakaeme ve Ernest Muçi, kullandıkları penaltı atışlarını gole çevirerek takımlarını avantajlı duruma getirdi. Samsunspor karşısında penaltı atışlarında 3-1’lik üstünlük sağlayan Trabzonspor, adını kupada yarı finale yazdıran taraf oldu.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
2 ay önce

Fatih tekke yatsın kalksın onanaya dua etsin.

S
Savatanica
2 ay önce

TS formasıyla gol sevinci yasamamis,hatta uzun zamandır gol sevinci yaşamamış Umut ve Bouchariyi 2 ve 3. penaltıcı yapmak cok riskliydi.Her zaman en iyi 3 adamını ilk 3 e koyarsın.Vaka-Muci ve Onuachu ilk 3 olmalıydı.Onana'ya teşekkür etmek lazim.Vakanin sevinci gecenin en güzel olaylarindan biriydi,futbol ve TS sevgisi hala ilk günkü gibi,ama performansi düştü tabii.Yine de iyi iş çıkardığını düşünüyorum.Chibuke cok cok iyi oynadı.

K
Kürşad
2 ay önce

50 dakika 10 kişi kalmış takıma ğol atamayan takım ve hoca sı na bravo diyorum süper

T
Ts
2 ay önce

Zubkow umut busuari lorik wjaayeme artı gençler hariç tüm yedek tüm yedek oyuncular in gönderilmesi lazım. Muci kalsa da olur kalmasa da

B
Bilal
2 ay önce

Bu takım oynayamıyor hiç bir varlık ğösteremiyor beşiktaş finale çıkar bizde çıkarsak rezil oluruz

Tüm Yorumlar (14)

B
Bayro
2 ay önce

Fatih tekke yatsın kalksın onanaya dua etsin.

S
Savatanica
2 ay önce

TS formasıyla gol sevinci yasamamis,hatta uzun zamandır gol sevinci yaşamamış Umut ve Bouchariyi 2 ve 3. penaltıcı yapmak cok riskliydi.Her zaman en iyi 3 adamını ilk 3 e koyarsın.Vaka-Muci ve Onuachu ilk 3 olmalıydı.Onana'ya teşekkür etmek lazim.Vakanin sevinci gecenin en güzel olaylarindan biriydi,futbol ve TS sevgisi hala ilk günkü gibi,ama performansi düştü tabii.Yine de iyi iş çıkardığını düşünüyorum.Chibuke cok cok iyi oynadı.

K
Kürşad
2 ay önce

50 dakika 10 kişi kalmış takıma ğol atamayan takım ve hoca sı na bravo diyorum süper

T
Ts
2 ay önce

Zubkow umut busuari lorik wjaayeme artı gençler hariç tüm yedek tüm yedek oyuncular in gönderilmesi lazım. Muci kalsa da olur kalmasa da

B
Bilal
2 ay önce

Bu takım oynayamıyor hiç bir varlık ğösteremiyor beşiktaş finale çıkar bizde çıkarsak rezil oluruz

T
TRABZON61
2 ay önce

Bu takım Türkiye Kupasını alırsa bu kupa ONANA sayesinde alınmıştır denir..

K
Kadıkoylü 29
2 ay önce

Umut bouchoroye penaltı at demek dogru karar degildi bu ikisi faydalı olmaya çalışan etkisiz isimler, kadroda dünya çapında isimler oldugunda diger takımlarla farkın olur onun için diyoruz herzaman gelecek sezon en 5 isim yıldız olmalı bugun ONANA niye yıldız isim oldugunu tüm dünyaya tekrar gösterdi.

H
hasan virdil
2 ay önce

onanaya teşekkür ediyoruz bize turu hediye ettiği için

T
Ts35
2 ay önce

Umut ve Buşari bildiğimiz gibi????

H
hasan virdil
2 ay önce

onanaya teşekkür ediyoruz bize turu hediye ettiği için

E
EROĞLU
2 ay önce

ERENİN RESMİ FORMADA AMA ,RUHUDA ONANAYA GÜÇ VERMİŞ OLMALI

Z
Zozo
2 ay önce

Fatih'in çöpleri

Çınar
2 ay önce

Onana kurtardı bizi, turu atladık. Oyun ortada yok. Seyrederken sıkıldım. Neyse önümüze bakacağız. Tebrikler…Şimdiden transferleri yapmak lazım. Eksikler belli.

Y
YC
2 ay önce

Mustafa çok top kaybetti. Çok çalım atmaya çalıştı. pas vermesi gerekiyor. Takımı oyundan düşürdü. Fatih Tekkenin prensi Buçari ile Umut Nayir bu takımın oyuncusu değil. Acil gönderilmeli. Sahanın en iyisi penaltı kurtaran Onana hariç Cwuki idi. Onacuya hiç pas atmadılar. Hiç kanatlardan orta yapmadılar. Takım iyi çalışmamış. Antreman haricinde futbolcular bireysel olarak çalışmalıdır. Bunlar sonuçta Trabzonsporun işçileridir.