| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2020 15:08 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 16:26

İYİ Parti'den Trabzonspor fiyaskosu! Akşener'e Aydın'dan destek...

Akşener, Trabzonspor'un başarısını gölgelemek için ortaya atılan iddiayı siyaset için kullandı, sosyal medya karıştı. Akşener'e Koray Aydın destek olurken Mustafa Bıyık ie karşı çıktı.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in Fenerbahçe taraftarına şirin gözükme çabasına Trabzonlu olan İYİ Parti Teşkilat Başkanı Koray Aydın'dan destek gelirken Trabzon'daki tek İYİ Partili belediye başkanı Mustafa Bıyık'tan ise karşıt görüş geldi.  Akşener'e Trabzonsporlular'dan sert tepkiler gelirken eski bakan Aydın'da tepkilerden pay aldı.

İYİ Parti Genel Başkanı Akşener, bugünkü grup toplantısında, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un yönlendirmesiyle ortaya atılan "Bakan Berat Albayrak Trabzonspor'u destekliyor, kolluyor" dedikodularını gündemine alarak siyaset yapabilmek adına sarı lacivertlilere destek oldu. Trabzonspor'un başarısını gölgelemek adına ortaya atılan bir dedikodu üzerinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Bakan Berat Albayrak'ı hedef alan Akşener "Fenerbahçe tribünlerinden yükselen sesleri duyuyorsunuz. Ben başkanların kendi aralarındaki rekabetle ilgili değilim. Siyasetçilerin bu tartışmalara dahil olmaması gerektiğini düşünüyorum. Siyasetin spora karıştığı ülkelerde sporun ileri gidemediğini biliyorum. Ancak damat bey bakanlıktaki başarısızlığıyla gündeme gelmekten yorulmuş olacak ki bu aralar anlamadığı başka bir alanı, futbolu karıştırmakla meşgul. Yahu arkadaş bırakın insanlarımız istedikleri kulübe gönül versin, cahilce ettiğiniz her söz insanlarımızı rahatsız ediyor. Gereksiz tartışmalara sebep oluyorsunuz. Trabzonspor da bizim Fenerbahçe de bizim. Sayın Erdoğan damat bey üzerine vazife olmayan her işe karışıp ortalığı karıştırıyor. Gel Bursa'da konuştuğun Fenerbahçeli kardeşlerimin sesine kulak ver. Damadını artık taraftarın yakasından düşür. Yoksa o tribünler sana öyle bir ders verir ki şaşar kalırsın." ifadelerini kullandı. 

Trabzonspor üzerinden ortaya atılan asılsız bir dedikoduyu siyaset malzemesi yapan Akşener'e , Trabzonlu eski bakan İYİ Parti Teşkilat Başkanı Koray Aydın da sosyal medyadan destek oldu. Aydın, Akşener'in sözlerini paylaştı. Bu durum üzerine Trabzonsporlu taraftarlar Akşener'e gösterdiği tepkiyi Aydın'a da yöneltti.

BIYIK KARŞI ÇIKTI

İYİ Parti'nin Trabzon'daki tek belediye Başkanı Mustafa Bıyık ise Akşener'in sözlerinin paylaşıldığı bir videoya yanıt vererek "Aynı fikirde değilim..." ifadelerini kullandı.

DİLMEN FENER'E DESTEĞİ AÇIKLAMIŞTI

Ali Koç'un Trabzonspor üzerinde baskı yaratabilmek adına ortaya Bakan Albayrak üzerinden iddialar atılırken Albayrak'ın Fenerbahçe'ye de yardım ettiği ortaya çıkmıştı. Fenerbahçeli Rıdvan Dilmen yaptığı açıklamada "Berat Bey konusunu anlayamadım. Kraldan çok kralcılık çok tehlikeli. 15 Temmuz günü, Ali Koç, Berat Bey'den bir ricada bulundu, bir saat sonra halletti. UEFA'ya gönderilmesi gereken bir yazı vardı. Daha 20 gün önce yine yardım etti. Bunlar önemli konular, her şey de açıklanmaz" ifadelerini kullanmıştı.

 

Yorumlar (73)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
hakan
6 yıl önce

yanlız mustafa bıyık da açmış ağzını yummuş gözünü. ne sert açıklama yapmış öyle kesin iyi partiden istifalar gelir.

Y
yunus
6 yıl önce

aynı fikirde değilsin ama o fikrin güdümündesin . bu kadın mahalle kocagarısının dedikodusu gibi siyaset yapıyor devlet bunların eline kalırsa oyuncak olur çıkar ..

F
fanatik ts li
6 yıl önce

ya kardeşim görende sanacak bakan trabzonsporu hazineye bağladı. verdiği bir kuruş yok. yapılandırma her klüp için var bize özel bişey değil bu.

E
Ersan
6 yıl önce

Bıyık, aynı fikirde değilse ayrılsın. Yoksa dediğinin kıymeti yoktur...

C
Cabir
6 yıl önce

Futbolu siyasetleş tiren chp iktidarı tehtit ederek milleti sokağa dökülcek diyerek dökmeye calışıyo gezi pravakötörlüğü yapıyo ıspatı migros kartı olan moni kartlar isparkta gecerli anlayan anladı

Tüm Yorumlar (73)

H
hakan
6 yıl önce

yanlız mustafa bıyık da açmış ağzını yummuş gözünü. ne sert açıklama yapmış öyle kesin iyi partiden istifalar gelir.

Y
yunus
6 yıl önce

aynı fikirde değilsin ama o fikrin güdümündesin . bu kadın mahalle kocagarısının dedikodusu gibi siyaset yapıyor devlet bunların eline kalırsa oyuncak olur çıkar ..

F
fanatik ts li
6 yıl önce

ya kardeşim görende sanacak bakan trabzonsporu hazineye bağladı. verdiği bir kuruş yok. yapılandırma her klüp için var bize özel bişey değil bu.

E
Ersan
6 yıl önce

Bıyık, aynı fikirde değilse ayrılsın. Yoksa dediğinin kıymeti yoktur...

C
Cabir
6 yıl önce

Futbolu siyasetleş tiren chp iktidarı tehtit ederek milleti sokağa dökülcek diyerek dökmeye calışıyo gezi pravakötörlüğü yapıyo ıspatı migros kartı olan moni kartlar isparkta gecerli anlayan anladı

A
Ali.
6 yıl önce

Biz bunlarin ts ne zaman sampiyonluga oynasa celme takmak icin ortaya cikip koro halinde saldirdiklarina alistik,artik yemiyoruz yiyene afiyet olsun.

M
MerNoire28
6 yıl önce

Tehlike kokan hareketler bunlar şike sürecinde bütün partiler bir olup şikeyi örtpas ettiniz şimdi kimsenin Trabzonspor üzerinden pirim yapma hakkı yok boş işler bunlar sen önce devletin ist takımlarına nekadar yardım ettiğini bi araştır sonra konuş

T
Turgay
6 yıl önce

Koray Aydın 'ın tweet'i çok doğru. Berat efendi Trabzonspor üzerinden prim yapıyor. Takım iyi gidince hepsi Trabzonspor'lu.O kadar iyi Trabzonsporlu ise olması muhtemel şampiyonluk üzerinden pirim yapacağına çalınmış şampiyonluğu geri getirsin çalan da yanında.

Y
Yaşar Dursun
6 yıl önce

İyi party başlamadan bitmiş!

A
Aydın dursun Bursa’dan
6 yıl önce

Ey parti lideri sen kimsin trabzonu ve Trabzon sporu ağzına alıyorsun Senin ne olduğunu nereye çalıştığını herkes çok iyi biliyor

E
Ergün ÖZŞAHİN
6 yıl önce

Siyasette bir Siz kalmıştınız futbola karışmayan Sizde karışın ekip tamamlansın Kambersiz düğün olmaz zaten çok yanlış yaptınız çoookk bir oy kaybınız benden!!!

M
mahmuTS
6 yıl önce

Iddilaalarini ispatlamayan namerttir.bunlar iki gün sonra Trabzonsporumuzun yaninda poz verirlerse vermelerine göz yumanlarda alcaktirlar

O
Oktayca
6 yıl önce

Bir trabzonlu olarak,bu kadına artık bir daha ne oy ne de destek veririm.Bu kadar basit konuda bile doğru konuşmayı beceremeyen bir kişi nasıl ülkeyi yönetmeye talip olur.Allahım kimlerin eline kaldık.

Y
Yavuz
6 yıl önce

Sayın Koray aydın hemen istifa et yoksa senin Trabzon icin bi değerin kalmaz hep Trabzonspor u kullandınız yeter artık cekin elinizi takımdan sayın örs nerdesin sen hangi şehrin vekilisin yoksa bidahaki seçim de seni İstanbul’dan mu vekil yapcaklar Trabzon lu bakan lardan uzakdurun

M
Muzaffer aslan
6 yıl önce

Bu kadar rezillik olurumu Hüseyin örs nerede sesi çıkmıyor fener hep aynisinini yapıyor bizimki yutuyor ey Akşener aklını başına al trabzona laf atma

S
Soros
6 yıl önce

İP’de istifalar peşpeşe geliyor çünkü İP’in SOROS ile ilişkisinden rahatsız olduklarını açıkladılar. Türkiye’de SOROS kimle beraber? - KOÇ... taşlar yerine oturdu mu?

M
Muzaffer Aslan
6 yıl önce

Arkadaşlar trabzon sevdalıları yorum yazin

Y
yorumcu
6 yıl önce

Goruyorsunuz iste trabzonlu kardeslerim Bunlar hep biz gereken zamanda gereken cevabi veremedigimiz icin oluyor.2011 sezonundan sonra SANDIK ta gereken cevabi verebildimi trabzon? VEREMEDI. Trabzon dernekleri ,STK lar falanlar filanlar biz oy vermeyecegiz artik diyebildi mi? HAYIR .istanbulda secim sonucunu belirleyebilecek kadar trabzonsporlu var ama hani var mi bir tepki? YOK. istanbulun neredeyse her mahallesinde en az bir tane TRABZON dernegi var ne is yaparlar? cay icip kagit oynatirlar.2011deki ugradigimiz haksizliga karsi tepki gostermedigi gibi bu kahvehanelerde kagit oynayip cay icenler gitti bize bunu yasatan iktidari destekledi.Simdi meral aksener veya baska siyasetcilerde konusurken aman trabzonlular incinir mi , aman bize tepki gelir mi diye dusunup neden cekinsinler ki?Bu memlekette cogunluk kimdeyse GUC de dogal olarak onda.Bugun farz edelim trabzon sampiyon oldu siz saniyormusunuz ki TV lerde sabaha kadar trabzon konusulacak ,gazeteler yikilacak trabzon baskilarindan. KESINLIKLE HAYIR.Olacak olani ben soyleyeyim size Aksamdan sabaha kadar ISTANBUL takimlarinin nasil ve neden sampiyon OLAMADIGI konusulacak.Trabzonspor taraftarisayisi az ama yinede bir etki gucu var fakat kullanilamiyor birlik olunamiyor toplu hareket edilemiyor maalesef.

K
Kenan
6 yıl önce

Ben size bu kadın kafadan arıza bikaç tahtası eksik derken bazıları tepki veriyodu. Şimdide fenerli oldu birden trabzonsporun önüne taş koymaya çalışıyor

C
Cem
6 yıl önce

sayin koray bey TRABZONLU olusundan dolayi destek görüyordu bende azda olsa iyiki var diyordum MHP li iken daha cok severdim sonra iyi partiye gecis yapmis ilerde büyük ihtimal CHP li olcaktir sayin KORAY bey az bir sevgimiz vardi artik oda yok oldu sahsiniza göre haklisiniz fenerbahceliler yurdumuzda coklar herbirinden destek alarak iyi partilerde iyi yerlere geleceksiniz artik tebrikler yanliz lütfen TRABZONdan uzak durun artik bu saaten sonra bu halk bunu unutmaz ..

H
Hasan
6 yıl önce

3 Temmuz 2011'den haberi yok herhalde. Trabzonspor siyaset üstüdür. Bir şilesever daha çıktı.

H
Hasan
6 yıl önce

Devlet Fenere ne kadar destek verdiuse onkadar biz de istiyoruz. Fazlası yok

E
Ersin
6 yıl önce

Seçim zamanı trabzona gelecekler oy istemeye onlara tek sözümüz var kadıköye gidin kadıköye bunu yazanda yani ben koyu bir cehepeli atatürk milliyetcisi olarak yazıyorum ona göre hareket edin millet enayi değil kardeşim herşeyin farkında

T
Tarık Selim
6 yıl önce

Peki tersine çevirelim. “Bana da AK Parti’ye oy vermiş Fenerbahçeli bir kardeşimiz geldi ne dedi biliyor musunuz? Spora siyaset katıyorlar sonra da benim takımımın alınteriyle kazandığı şampiyonluk kupasının tartışılmasına sebep oluyorlar. Çeksinler ellerini. Aynen böyle dedi.” Laf mı bu? Akşener’den daha seviyeli bir siyaset beklerdim. Sırf damata vurmak için kahve ağzıyla mı siyaset yapmaya başladı?

G
Gurbetci
6 yıl önce

Merak hanimı anladım da dıgerı ne oldu hayırdır fenerın taraftarı daha fazla dıye selamımı cakıyorsunuz madem sıyaset karışmamalı sız neden gundemde tutuyorsunuz konusuyorsunuz her donem aynı sey/he bu soyleyecek bısey bulanayıca dedı kodu yapın bolca ha bjk fenerı tutuyorum dedeydı henız alkış tutardınız bakan olunca ts taraftarı olamazmı sevdıgı takımın turbunune gıdemezmı

H
Hasan
6 yıl önce

Kadroyu Albayrak kurdu sanki. Sörlothu bulup getiren, üç kuruşa Wakaemee yi bulan, Da Costa, Masias, Masias , Gulhermeyi bedava bulan Sn Albayrak mı? Siyaset üstümüzdenngeçinmeyi bıraksın. Sen bötle mi adaletli olacaksın. Bötle mi devleti yöneteceksin? Uzak dur kulüpten. Trabzonspor siyaset üstüdür. İşini beceremeyen kulüp başkanları, oy alamayan siyasetçiler bir lekilde Trabzonspora saldırıyor. Yuh artık. Bu konu da kim olursa olsun tavizsizim. Önce Bordo sonra Mavi gerisi olsa da olur olnas da

A
Alp TÜRK
6 yıl önce

Bu memleket herşeyi sindirdi sadece Trabzonspor un kafaya oynamasını sindiremedi...korkmayın bizden bu kadar daha olmadık...

E
Ercan azaklı
6 yıl önce

Neyi planlıyorsunuz .36 yıldır şampiyon yapmayıp bu seneyimi buldular.bu takım oynuyor top oynuyor akşener yazık koray aydın yaziklar olsun .gezinin finansorune dolaylı destek

A
Adem
6 yıl önce

Allah askina futbol üzerinden politika yapmaya calisiyorsa, bilki hükümete baska yerden camur atamamasi dir! Bu kadinin yolundan giden Allah akil versin insAllah. Bu Karin bitmis agliyani yok. He bunuda bil Sana trabzondan bak bakalim oy var mi daha...

H
Haktan Şaşmaz
6 yıl önce

Normal Koç ailesi ve bunlarin ağa babaları aynı olduğu için aynı telden çalmalarından daha normal birşey olamaz. Ama başaramayacaklar. Bu koç ailesinin de yakında ne mal olduğu ortaya cikar

E
EsEs
6 yıl önce

İşiniz mi tükenmiş. İşinize bakın.Siyaset yapın la havleee... Kimse gölge etmesin başka ihsan istemiyoruz.

N
Noname
6 yıl önce

Trabzonspor ve Türkiye dogru yolda senelerdir yurtda baris cihanda baris diye uyutdular bizi bir devletin icindeki baris hududundan sonra önemli noktalarda baslar suriyenin ortasinda Irakin ortasinda ,Rusyanin ortasinda Libyanin ortasinda ve, devami

Y
YOMRALIDAN
6 yıl önce

Özkan sümer TS başkanı iken koray aydın bakan idi o zaman başkan la sümer ile yan yana pozlar veriyordu adamı kulübe pana vardı borsaya açık olan bir kulübe para: girişi nasıl yapılır bidi bunlara anlatsın seçim de bizde anlatacağız trabzon sadece trabzondan ibaret deyildir maral akşener bilmiyorsa koray aydın iyi bilir

M
Muzaffer Aslan
6 yıl önce

Sen fenerlimisin

M
mahmuTS
6 yıl önce

Aksener Yakinda cikar özur diler.oyle demek istemedim der.birde mitingde ts kaşkolu takar iş biter.bizim taraftar balik hafizalidir

M
MR. Can Mert
6 yıl önce

Bırakın bu işleri çekin ellerinizi kulübün üzerinden gidin siyaseti nerde yaparsanız orda yapın ayıptır yalan konuşmayın dedikodu yapmayın yok şöyle yok böyle hadi ordan gidin başka kapıya..!

C
Cemil UZLU
6 yıl önce

Koray Aydın için siyaset sadece işlerinin rayinda gitmesini sağlayan bir araçtır yoksa dünya yansa umurunda olmaz. Meral Akşener zaten CHP nin istepnesi olmuş Milliyetçiliği hele ağzına aldimi midem bulanıyor resmen

F
Fırtına Kuşu
6 yıl önce

Trabzonsporun adını sakın ağzınıza almayın, altında ezilirsiniz.

R
Rize
6 yıl önce

Ip parti genelbaskani meral hanim Siyasette oldugugibi spordada cok kotusun. Trabzonlu ip li Koray aydin Sen neden susuyorsun Berat albayragin sucu ne Yani reisin damadi olmak Bide adamgibi adam olmak

R
Rizeli
6 yıl önce

Koray aydin bey imamoglu istanbulda Trabzonlulardan oy isterken sesin cikmiyodu Birde benseni ūlkūcü biliyordum yazik sana

T
ts
6 yıl önce

Sırf algı peşindeler ts şampiyon olmasında ne olursa olsun asıl destek şike sezonunda bugün kürsüde lonuştugun fb nin ligde kalması için yapılan kişi kurum ayrımını kim çıkardı devlet tuttu, diyorsan temizlendi fb başkanı vs gir uefadanda temizlet de ben parti başkanıyım fb nin hakkını geri verin yaw sen kime masal anlatıyorsun,uefaya başvur uefa fb yi bırak ülleyi avrupadan men eder akşener,bunların amacı ve zoruna giden neden devlet yapılandırma yaptı ts batsaydı ts uefadan ceza yeseydi herzaman oldugu gibi fb, gs den biri şampiyon seçip avrupaya gidip gelenden 5 gidenden 5 yiyip geri gelsinler ülkeyi rezil etsinler ama çok zorlarına gidecek ts bu sezon şampiyon olucak bu zat aklınca ali gibi rakip taraftarı yanına almak bu kadar meraklıysan koç ile parti açın feneri parti yapın...ts bu sezon şampiyon olacak inşAllah.

H
Hakki
6 yıl önce

Yazik koray aydin sana Sen birde trabzonlu olacaksin Berat albayrak delikanli Adam Heryerde trabzonsporlu oldugunu soyledi Koray bey berät albayraga destek olacagina Kostek oluyo yazik cok yazik

D
devran
6 yıl önce

sen kimsin ya sanki bu sahada bakanlarmi ciki oynuyor o oyuncularin emegine yazik degilmi sana oy verenin akli yok demekdir ki senmi tr yöneteceksin digerlere yardim yapilirken sen nerdeydin sadece kötülemek ugruna olsun konusuyon bakan trabzonsporlu olamazmi locadan yer alamazmi sen nasil kafasin öyle

H
Hurricane
6 yıl önce

Trabzonspor kollanıyor demek YALANDIR. Haddini bil İYİParti!

6
616161
6 yıl önce

Yahu bu iyi paryılı zad neden futbol konuşmaya başladı ayıptır ayıp sen nasil bir milliyetçisi sana Fenerbahçe tribünlerinden oy çıkmaz metal hanım bırakın şu Trabzonspor şampiyon olsun işinize bakın gerçi sizden bi cacık olmaz ya saygılar sevgiler şampiyon TRABZON

L
Lazcopat
6 yıl önce

Bunların hepsi aynı birgecede ts yi satmadilarmi bunları hepsini tanıdık biz takıma sahip çıkalım gerisi boş kova

J
Jaja
6 yıl önce

Turgay sen ne ayaksın. Düşmanımın düşmanı yol arkadaşımdır diyip şeytana tapar oldunuz..

T
tayyar
6 yıl önce

gerçek trabzonsporluları tanıma günlerindeyiz

H
hakan
6 yıl önce

Yok yaw neler da biliysın çaabiiirr.

Z
ziganoy
6 yıl önce

Hic yakışmıyor koray bey koltuğa trabzonsporu trabzonu terk ettin cık eleştir ne kadar korkuyorsunuz genel başkanlarınızdan bu korku sizin gibi birine hic yakışmadı

Özgür
6 yıl önce

Ne büyük takımız kardeşim! Bir şampiyonluğa oynamayalim, resmen haçlı ittifakı yapıp üzerimize oynuyorlar. Geçen sene GS resmen tiyatro ile şampiyon yapıldı. Kimseden çıt çıkmadı. Hele son 5 haftaya lider girelim. Bakın daha neler söyleyecekler.

C
Cabir
6 yıl önce

Biz sadece hakkımızla şampiyon olmak istrdik bunu hep engellediler trabzonspor u hor gördüler gurbette olan biri olarak artık kimseye bu takımı yedirtmeyiz bu takım herşeye layık işaAllah o sene bu sene sevgilerle . Not damadı hiç sevmezdim şikebahce yüzünden artık en bütük destekcisi olucam . Trabzonspor lu olan hiç kimseyi ezdirtmicem ekrem imamoğlu güya bu takımda yöneticilik yapmış trabzonlu yeteri kadar trabzonspor a destek olmuyo neden şikebahceliler öyle istiyo o yüzden . Bu uğurda ölmek var dönmek yok şampiyon olalım Allah ın izni ile istanbuldan trabzona kadar yürücem .hayallerimi süslüyo şampiyonlum işaALlah diyorum işaAllah

H
hasan
6 yıl önce

iyinin karşılığı kötüdür unutmayalım herkes bir gün dersini alır unutmayın siz de unutmayın iyiler mi !!!!! ?

5
54
6 yıl önce

Lanet olsun yine ayni tezgah pis kokular gelmeye basladi bakanlarin trabzonspora yardim ettigini ispat edemeyen namerttir Lütfen söylermisin sayin albayrak hangi yardimi trabzon spora yapmistir sampiyonluga emin adimlarla giderken kirli siyaset yaparak trabzonspora zarar veriyorsunuz lütfen biraz sag duyulu olun ve trabzonspor üzerinden siyaset yapmayin siyaset yeri er meydanlaridir futbol sahalari degildir bende sizin gibi siyasi düsüncelerimi burada paylaslamak istemiyorum secim günü gelir oyumu sade vatandas gibi kullanirim meral hanim yanlis ata oynuyorsun birak trabzon sporun yakasini bu ülkeye ne geldiyse beyaz türklerden geldi git kizim kafani biraz beyaz türklere yor devlete ve millete faydan olur kizim git beyaz türkler üzerinden siyaset yap daha cok oy toplarsin her neyse kizim meral trabzonsporu rahat birakda bizde sampiyonlugun tadini cikaralim sizlerde gidin baska bir kapida siyaset yapin ha bir sey daha var biz bu sene hüseyin cimsirle tam 35 sene sonra sampiyonlugu kucakliyacak lütfen hic kimse öküzün altin öküz aramasin ben cok uzun zamandir söylüyorum ünali göndersinler trabzonspor sampiyon diye defalarca yazdim yoksa sakin ola albayrak trabzon sporu sampiyon yapti diye siyaset yapmayin hepiniz trabzon sporu lütfen rahat birakin

şenol
6 yıl önce

Yazıklar olsun sen kendi işine bak. Adam gibi muhalefetlik yapmak ama onu da yapamıyorsunuz.

H
Hasta Trabzonlu
6 yıl önce

Müthiş tespit kardeşim helal olsun

H
Hasan
6 yıl önce

Akşener, Trabzonsporu, Trabzondan ibret zannediyor büyük gaflet içinde. Geçmişte M Ali Şahin 2005) "Fenerbahçe şampiyon olsun. Türkiyeyi Avrupada daha iyi temsil eder" diyen M Ali Şahinin yapmak istediğini yapmaya çalışarak aslında güçlünün yanında olmak istediğini göstermek istemiştir. Menfaatçi davranmıştır. Durup dururken Ali Kç gibi davranması yanlış, haksız ithamdır. Gerçek Trabzonsporlular için Trabzonspor siyasetin üzerindedir. Şiddetle nefretle kınıyorum. Bu konuda farklı olan hiç bir siyasetçi yok. Partinin dağılmasını TS ile önlemeye çalışıyor. Asıl işi başarısızlığının nedenlerini araştırmak olmalıydı. Bir genel başkanın Ekonomi Bakanını Trabzonsporu doğrudan hedef alarak eleştirmesi acizliktir.

K
kemalsdk
6 yıl önce

ÇAKMA TRABZON lular Çoğalmaya Başladı,,desteklediği kadına bak,,,hemde TRABZONSPOR ALEYHİNE,,,

A
Abartıyoruz
6 yıl önce

Kadının konuşmasını anlamadınız anlayamadınız, siyaset ne asker ne din ne de başka bir şey siyaset sadece devlettir ve devlet olmalı lig şampiyonu siyasilerin işi değil Erdoğan fenerliyim diyor, eğer iş siyasete kalırsa hep fener şampiyon olur. 34 maçada gerek kalmaz. Lakin Akşener, sizler devlet adamısınız, futbolla işiniz yok. Takım tutarsınız lakin renginizi açık ederseniz burada adaleti sağlayamayız. Diyor. Yani konu ne yapılandırma ne destek fenerlinin biri konuştu, Berat Trabzon'a destek veriyor diye beratın Trabzon'a yardımı sadece yapılandırmayı öne almak bir ay sonraya kalsa avrupadan men edilecek üstelik iki sene -akşener'in de konuşmasında geçmiyor zaten - açıkçası takımın sadece transferde elini güçlendirdi başka getirisi olmadı, ne kadar yine kastı hatalar olsada VAR teknolojisinin olması bir miktarda olsa adaletsizliğe engel oldu. Lakin söylediğim gibi Trabzon'a karşı bir duruş yok. Lakin bekleyip ortalığı karıştırmak isteyen çok

E
Ercan
6 yıl önce

Gerçek ülkücüler yuvadadır. Kaçaklar, çakmalarve biraz da kandırılmışlar orada burada gafiller ve hainlerle dirsek temasında.

G
Gökhan
6 yıl önce

Kardeş kafan çok güzelmiş nerden aldın

S
Sadullah şenol
6 yıl önce

Akşener doğru söylemiş, trabzon sporun berat albayrak tarafından desteklendiğini benim kedim bile öğrendi, bunun guzli bir tarafı kalmadıki, ayrıca trabzonun borçları için gereğini yaptık dedi

Y
Yomrali
6 yıl önce

Sayın Mustafa bıyık Seni tebrikediyorum almanyadan selamlar gönderiyorum. Bu insanlar sana partinden dolayı değil kişiliğinden dolayı bu görevi layık gördü sen vatandaşın gönlündeki yerini koru herzaman böyle dikdur partiye ihtiyacın olmadığını göreceksin. Koray Bey sana gelince beşkuruş etmezsin benim gözümde bunu bir akraban ve bir yomralı olarak söylüyorum...

S
Sonkale
6 yıl önce

Koray aydin doymadinmi 40 yildir kene gibi yasamakdan.cek eliniayagini git koyune dinlen.sac biyik boyamayla genc soyasetci olunmuyor.trabzondan secilmedin cunku huseyin hoca gibi dik olamadin hep egildin boyle simdide intikam aliyosun aklinca.ADAM OLUN ADAM

O
ORHAN KİBAR
6 yıl önce

SEÇİM Mİ VAR ACABA

C
caner bordo
6 yıl önce

Fb Başkanının oluşturduğu algıyı hemen siyaset arenasına taşıdın onun maşası oldun.Trabzonsporun başarısı görmezden geldin bu açıklamayla. Sana hiç oy vermedim hiç de pişman değilim.

C
Cabir
6 yıl önce

Bundan böyle kim trabzonspor a düşmansa düşmanım kim dostsa dostum.özellikle ana muhalefet düşmanım koçun kucağına oturmuş ingiltere koç ne diyosa onu yapıyolar.diğerleride iyiolmayan parti fetö amerikanın kucağına oturmuş. Molla olmayan ingilterenin kucağına oturmuş .lafın tamamı deliye denir

A
Ali KIRKBİR
6 yıl önce

Herkes safını belli etmeye başladı.

D
DursunTemel
6 yıl önce

maral ve korayın açıklamaları tam felaket.alikoç'un sözcülüğünü yapıyorlar

T
Tscan
6 yıl önce

Demekki iyi yoldayiz bu şampiyonluğa alırız hepsine karsimiza

H
Hami Vurdu
6 yıl önce

Trabzonspora karşı atağa geçmeli ve yıllardır ülkenin kaynaklarını sömüren, 20 yılda bir tane bile futbolcu yetiştirememiş olan üç büyükler denen zavallılara karşı Anadolu kulüplerini de yanına alarak TFF nezdinde girişimde bulunmalı. Ama en önemlisi Anadolu kulüplerini örgütlemek.

M
Mustafa yiğit
6 yıl önce

Devlet yıllarca fb yi destekledi. Her takımı destekledi. Ts borçlarını yapılandrdı.. Gelirlerinin çoğu borçlarına gidiyor.. Şer ittifakı çamur atıyor.. Ispatlamayan namerttir. Ts 35 yıldır siyasetin de göz yummasıyla tff mhk medya eliyle doğranmış. Masada sahada hakları gasp edilmiştir.. O zaman akşener bir dönemde bakanlık yaptın 2 kelimede ts için etseydinya.. Fb gs bjk hatta medipol şamp. Olursa sorun yok ts olunca işler ters tepiyor.. Ts bu ülkenin takımı deilmi. Fb veya diğerleri algı oluşturup kollanarak şamp. Olmak istiyor.. Ve siyasi parti genel başkanı bile bu isteğe destek veriyor.. Ne uğruna partisine oy kazandırmak için. Akşener hanım Kadıköy CHP nn kalesi size oradan oy çıkmaz.. Siz ts u tanımıyorsunuz.. 13 milyon taraftarı olan çokda milliyetçi tabanı olan taraftarı var.. Ben size oy verdim.. Bundan sonra asla.. Git fb tribünlerinden oy iste.. Yolun açık olsun.. Güçlünün yanında sın haklının değil.. Berat albayrak her takıma destek oldu. 4.5 takım borcunu yapılandrdı.. Ts un tek suçu zirveye oynamak aşağıda kalsak ts un adını zikretmezdi rakipler ve sizler...

K
Kazımkarabekir
6 yıl önce

BUNLAR BU GÜZELİM VATANI YÖNETMEYE TALİPLER ÖYLEMİ YAZIK