| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mayıs 2019 15:14 Güncellenme tarihi: 24 Şubat 2026 13:22

İşte Trabzonspor'un yeni formaları!

Trabzonspor’un bayramda tanıtmayı planladığı yeni sezon formaları sosyal medyada paylaşıldı. Bordo-mavililerin bu sezon çubuklu forma çıkarmayacağı öne sürüldü.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor’da forma tasarımları gündem oldu. Bayram döneminde resmi tanıtımının yapılması planlanan formaların görselleri sosyal medya platformlarında dolaşıma girdi.

Çubuklu forma yok iddiası

İddiaya göre bordo-mavililer bu sezon çubuklu forma tasarımına yer vermeyecek. Taraftarlar arasında kısa sürede yayılan görseller, büyük merak uyandırdı.

Kulüp cephesinden konuyla ilgili resmi bir açıklama yapılmazken, paylaşılan tasarımların yeni sezon formalarına ait olduğu ileri sürüldü.

İki forma böyle olacak

Sosyal medyada yer alan iddiaya göre Trabzonspor’un iki forması bu şekilde olacak;

Paylaşılan görseller taraftarlar arasında farklı yorumlara neden olurken, resmi tanıtımın ardından tasarımların netlik kazanması bekleniyor.

Yorumlar (78)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Vira
7 yıl önce

Bu ne la. Pazarda vardı bundan

M
M.T.
7 yıl önce

Çok kötü ya çok kötü. Güzel bir forma alıp giymek nasip olmuyor bir türlü..

C
cagatay
7 yıl önce

facia olmuş ya makron markası bize hazır formalarından birkaçını verseydi bize forma tasarlamasınlar gerçekten kötü dün makronun sitesine girdim öyle güzel grafik çalışmalar yapmışlarki hangisi olsa beğeniriz ama bunlar berbat

B
bilal sarı
7 yıl önce

Bu forma oyuncuların perfonmansını etkiler abi biran önce değiştirilmeli

A
Abdullah
7 yıl önce

Bu formaya kimse para vermez

Tüm Yorumlar (78)

V
Vira
7 yıl önce

Bu ne la. Pazarda vardı bundan

M
M.T.
7 yıl önce

Çok kötü ya çok kötü. Güzel bir forma alıp giymek nasip olmuyor bir türlü..

C
cagatay
7 yıl önce

facia olmuş ya makron markası bize hazır formalarından birkaçını verseydi bize forma tasarlamasınlar gerçekten kötü dün makronun sitesine girdim öyle güzel grafik çalışmalar yapmışlarki hangisi olsa beğeniriz ama bunlar berbat

B
bilal sarı
7 yıl önce

Bu forma oyuncuların perfonmansını etkiler abi biran önce değiştirilmeli

A
Abdullah
7 yıl önce

Bu formaya kimse para vermez

B
Bravo
7 yıl önce

Bravo çok büyük iş yaptınız helal size! silin şu haberi ne yaptığınızı sanıyorsunuz!

B
Bafrali
7 yıl önce

Yok yav bu kadar kötü değildir yeni sezon formaları cunkü bu sezon forma rekoru kırılır. O yüzden formaların ayrı bir güzel olması lazım. Bu ne böyle özensiz özensiz

A
Alp TÜRK
7 yıl önce

Geçen senenin üzerine koyamamışlar bence..geçen sene formalar mükemmeldi beklentide yüksek oldu doğal olarak...

A
Aea
7 yıl önce

Çok kötü

A
Akif caykiran
7 yıl önce

Daha güzel ola bilrdi

K
konak yanı
7 yıl önce

şaka mı yoksa merdiven altı bir forma dizaynına mı ait bunlar? hele yarısı bordo yarısı mavi forma tam bi komedi. palyaço kıyafeti mi dikiyosunuz forma mı? şu işi bi beceremediniz gitti.

F
Fatih Kara
7 yıl önce

Bu ney ya amatör ligde daha gösterişli formalar var

B
bordo mavi
7 yıl önce

çok kötü inş şakadır bu

C
Colakoglu
7 yıl önce

Kalitesiz!

H
Hakan
7 yıl önce

Çok kötü kardeşim macrondan vazgeçmeyin bu kadar basit forma olmaz

K
kadim güçlü
7 yıl önce

Formalar pek iç açıcı durmuyor...

A
Atilla Eyüpoğlu
7 yıl önce

çok sıradan bu formalar satmaz.

M
Maestro
7 yıl önce

Çarşamba pazarında daha iyileri var

C
Can
7 yıl önce

Çok basit ve çok kötü kusura bakmayın ama bu formaları ben almam

A
Alican dürüst
7 yıl önce

Gurbette siparișleri aldım,izine gelip çubuklu alacaktım,bu ne șimdi.nerde efsane çubuklu formamız?.

S
Selim
7 yıl önce

Eğer bu formalar ise inanın çok kötü

A
ali veli
7 yıl önce

çok kötü,

S
Savaş Uzun
7 yıl önce

Pazarda daha güzel tasarımlar var. Biz bi çubuklu bi victory beklerken karşımıza gelene bak.

C
Cem
7 yıl önce

Palyaço gibi

S
serkan
7 yıl önce

Bu makronun işi değil anlaşıldı

S
S.S
7 yıl önce

Daha iyisi olabirdi

B
Baki yaya
7 yıl önce

Bune yaa.Para verilmez bunlara.Tanzim satışta var bunlardan

S
Sercan
7 yıl önce

Trabzonspor tarihinin en berbat forması

İkinci Cilt
7 yıl önce

Formalar maalesef berbat... Hiç değilse renk tonunu doğru yapın be, dilimizde tüy bitti: KOYU BORDO, AÇIK MAVİ!

E
Erdoğdulu
7 yıl önce

Ulan ne forma almama meraklısıymışsınız arkadaş..dünyanın en kötü forması da üretilse en kalitesizi en pahalıya satılacakta olsa mevzu Trabzonspor ise alırım..o kadar ayrıca sizin kişisel zevklerinize göre forma üretilemez..beğenen alır beğenmeyen de eğer gerçek Trabzonsporluyla yine alır..o kadar

T
Tarik ören
7 yıl önce

Yok arkadas ya bildigin hüsran bu Formalar. Bak ben olsam taraftar Tasarlarina bakar öyle yaptirirdim bu ne ya?

İkinci Cilt
7 yıl önce

Formalar maalesef berbat... Korsanla bile mücadele edemezsiniz bu sene, çünkü ayırt edemezsiniz... Umarım bunlar taslak formalardır. Yahu hiç değilse renk tonunu doğru yapın be! Dilimizde tüy bitti: Koyu Bordo, Açık Mavi!

K
KOÇBEY
7 yıl önce

Tasarımları açıkcası hiç beğenmedim ayrıca TS için aslolan çubuklu formadır ve onun olmadığı bir forma tasarımının albenisi pek olmaz bence.

A
ALİ VELİ
7 yıl önce

ikisinden de alma, gider çubukluyu alırım daha iyi

F
FAROZ
7 yıl önce

2. formada Ünal Karaman Geldi Aklıma :) Biraz Nostalji Ağırlıklı Gittik :) Hayırlısı olsun

B
bodro mavi
7 yıl önce

birinde qnb yazıyor bunlar eski olmasın

P
paşa61
7 yıl önce

geçen senenin çubuklusunu alırsın hem indirimde hem gayet güzel

Ömür
7 yıl önce

Macron ilk yıl A kalite forma yapıp gözümüzü boyadı resmen. Formalar gerçekten bunlar ise boşa satışa çıkarmasınlar . Kemeraltında 20 liraya satılan fanilalara benziyor bunlar kimse para vermez.

M
misafir
7 yıl önce

vira kardeş pazarda varsa al daha ucuz olur.

Z
Zafer
7 yıl önce

Rezalet

S
Sanim
7 yıl önce

Sanmıyorum bunlar degdldir. Sadece burası vermiş bu haberi lig yeni bitti hemen forma mi tanıtılır

P
paşa61
7 yıl önce

birşeyide beğenin be kardeşim.. bordo mavi çuval dikseler giyeriz uzatmanın manası yok. bitirdiğimiz sezonun formaları ligin en iyi en güzel formalarıydı bu sene onların üzerine çıkmak zor...

N
No name
7 yıl önce

Bu formay yeniden düsünsülmesi lazim

T
Turgut kıroğlu
7 yıl önce

Abi cok kötü beeeee iş yapmaz bunlar

D
Deli
7 yıl önce

Parçalı çok kötü....sakın ha Çubuklu iyiydi..o kalsın

A
arif
7 yıl önce

Yok öyle birşey.Asıl formalar bunlar değil.Sakin olun.

M
Mustafa sarıtaş
7 yıl önce

Geçen sezonun formalarını giysinler

I
isimsiz
7 yıl önce

bu formalar ile mi 150 bin rekorunu kıracağız... inşaAllah bu formaları piyasaya sürmezler... Rezillik yemin ediyorum ...

O
Ofli
7 yıl önce

Allah rızası için şu ikinci olanı değiştirsinler berbat olmuş

B
Bozkurt Hoca
7 yıl önce

Yahu özelliklemi seçiliyor.Bu parçalı forma bizim uğursuz formamız.Araştırın hangi önemli Mart’a giymişsek.Kaybettik.Biz çubuklu geleneksel formamızı istiyoruz...nokta

E
Erkan doğan
7 yıl önce

Trabzonsporun olmazı cubuklu formadır bu formaları kim begendıyse aklından şüphe duyarım

A
Atlas
7 yıl önce

Bence formalar güzel. Acikcasi bu sezonda tekrar cubuklu giyilmesini istemezdim. Degisiklik güzel olmus. Sade bordo harika duruyor. Fit kesim. Isik altinda daha da iyi duracaktir. Parcali formada kollarda zit renklerin kullanilmasi guzel düsünce. Yeni sponsor ve forma/sort uyumu ile gecen senenin forma satis rekorunun bu sene kirilacagini düsünüyorum.

Y
Yilmaz Baltas
7 yıl önce

Eğer bu ise çok kötü berbat...

M
mustafa aygun
7 yıl önce

bu nebiçim forma, dalgamı geçiyorlar bizimle. İğrenç ötesi söylenecek başka birşey yok, sakın satışa çıkarmasınlar.

ömer
7 yıl önce

bu forma şampiyon takım forması değil çingene pazarında daha güzeli vardır. :)

N
Nihavend34
7 yıl önce

Tek kelımeyle cok cokk özensiz sıradan.sanki merdiven altında yapılan sahte ürünleri andırıyor.umarım yönetim bu cagrımızı duyar

K
Kenan
7 yıl önce

Genel olarak taraftar beğenmemiş maalesef. Şahsi olarak bende beğenmedim. Geçen seneki formalar çok daha güzeldi

V
Vira
7 yıl önce

Renktaşlar pazardan alacak halimiz yok. Ama bordo ve mavi gibi asil renkler ancak bu şekilde katledir. Amatörce bile olamamış ne yazıkki.

S
Safa
7 yıl önce

Bence Ağaoğlunun işleri:)) Şampiyonluğa oynayacağımız sezon bu formaları asla giydirmez, nabız yokluyordur sadece.

O
Of 61
7 yıl önce

Tek kelimeyle berbat bisey ya olamaz arkadas olamaz birde sehirciye sorun be oylama yapalim ya berbat abi ya berbat.

T
Trabzonlu
7 yıl önce

Kusura bakmayın ama uzun bi aradan sonra ilk defa gerçek eski bordo mavi renklere yaklaşılmış. Gittikçe açılan mavi ve bordodan sonra bu renkler çok iyi olmuş. Başkan öze dönüşü sonuna kadar yaşatıyor. Ama bu desenler ne abi ya.. Kötü yani.

S
Sedat
7 yıl önce

Neyse formanin icindekiler insAllah kaliteli olur ve bu formalar da sezon sonundan tarihe gecer. Gecen yilin formalari bu yildan daha iyi suan ilk görüntüler öyle gösteriyor. Formanin dizayni önemli degil, oynanan futbolun dizaynini merak ediyorum gelecek yil. Cok heyecanliyim. Milli takimda oynayan futbolcularimiz cok gurur verici performans gösteriyor. Okay da kendini bayagi gelistirmis Ispanyada hakkini vermek lazim.

H
H.A
7 yıl önce

Ey ts yönetimi bıktık sizin rezalet forma seçiminizden bırakın taraftar tasarim yapsin firma çıkartsin ben bu kalitesiz ve tasarimi son derece bozuk formayi kesinlikle almam.birakin eskileri daha iyi.

M
Mantıklı
7 yıl önce

Formaların dizaynını bir kenara bırakıp renk tonlarını eleştirmek gerek. Bir defa mavisi gök mavisidir, bu kadar olmamalıydı. Maviyi daha açık yapmalılar. Birde göğüsdeki teklam artık bitti niye o teklamı koymuşlar ki?

M
Mücahit Çiftçi
7 yıl önce

Formalarımızda neden Türk bayrağı yok bence olmalı.

A
alptuğ
7 yıl önce

geçen senekilerden alacam ben

Y
Ys61
7 yıl önce

gercekten cok kötü ve kalitesiz gecen sezonun formasìyla devam etsinler daha iyi

H
Halil
7 yıl önce

Iyi findik toplanir bu formayla.

özc
7 yıl önce

6-7 ürün seçip taraftarın beğenisene sunsalar ve ona göre anket yapıp forma yapsalar çok mu zor..sonuçta taraftarın beğnmesi ve tatmin etmesi gerekmiyor mu

V
Vira61
7 yıl önce

Eski modellerden farkı sadece renk tonlaması.Beğenmedum

C
Celal
7 yıl önce

Alttaki parçalı idare eder hüseyin nin üstündeki berbat

O
Oflu
7 yıl önce

Daha gri forma var sakin olun

O
Oflu
7 yıl önce

Daha gri forma var sakin olun

B
BORDO MAVİ
7 yıl önce

REZALET BU NEDİR YA BU FORMAYA 5 PARA VERİLMEZ LOGOSU DIŞINDA ÇÖP

Y
Yılmaz Eren
7 yıl önce

Allah rızası için bu formaları tasarlayan kişi bir de bunun için para mı aldı? Lütfen ya rica ediyorum bunlar olmasın. Yalan olsun bu haber..

A
akçaabatlıselçuk
7 yıl önce

bunlar olmadığı kesin anladık

T
Tsli
7 yıl önce

Arkadaşlar bu amblemi makron amblemine benzemiyor

T
Ts
7 yıl önce

Bu formaları ancak güzel bir çubuklu ile telafi edebilirsiniz.