Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor’da forma tasarımları gündem oldu. Bayram döneminde resmi tanıtımının yapılması planlanan formaların görselleri sosyal medya platformlarında dolaşıma girdi.
Çubuklu forma yok iddiası
İddiaya göre bordo-mavililer bu sezon çubuklu forma tasarımına yer vermeyecek. Taraftarlar arasında kısa sürede yayılan görseller, büyük merak uyandırdı.
Kulüp cephesinden konuyla ilgili resmi bir açıklama yapılmazken, paylaşılan tasarımların yeni sezon formalarına ait olduğu ileri sürüldü.
İki forma böyle olacak
Sosyal medyada yer alan iddiaya göre Trabzonspor’un iki forması bu şekilde olacak;
Paylaşılan görseller taraftarlar arasında farklı yorumlara neden olurken, resmi tanıtımın ardından tasarımların netlik kazanması bekleniyor.
Tüm Yorumlar (78)
Vira
7 yıl önceBu ne la. Pazarda vardı bundan
M.T.
7 yıl önceÇok kötü ya çok kötü. Güzel bir forma alıp giymek nasip olmuyor bir türlü..
cagatay
7 yıl öncefacia olmuş ya makron markası bize hazır formalarından birkaçını verseydi bize forma tasarlamasınlar gerçekten kötü dün makronun sitesine girdim öyle güzel grafik çalışmalar yapmışlarki hangisi olsa beğeniriz ama bunlar berbat
bilal sarı
7 yıl önceBu forma oyuncuların perfonmansını etkiler abi biran önce değiştirilmeli
Abdullah
7 yıl önceBu formaya kimse para vermez
Bravo
7 yıl önceBravo çok büyük iş yaptınız helal size! silin şu haberi ne yaptığınızı sanıyorsunuz!
Bafrali
7 yıl önceYok yav bu kadar kötü değildir yeni sezon formaları cunkü bu sezon forma rekoru kırılır. O yüzden formaların ayrı bir güzel olması lazım. Bu ne böyle özensiz özensiz
Alp TÜRK
7 yıl önceGeçen senenin üzerine koyamamışlar bence..geçen sene formalar mükemmeldi beklentide yüksek oldu doğal olarak...
Aea
7 yıl önceÇok kötü
Akif caykiran
7 yıl önceDaha güzel ola bilrdi
konak yanı
7 yıl önceşaka mı yoksa merdiven altı bir forma dizaynına mı ait bunlar? hele yarısı bordo yarısı mavi forma tam bi komedi. palyaço kıyafeti mi dikiyosunuz forma mı? şu işi bi beceremediniz gitti.
Fatih Kara
7 yıl önceBu ney ya amatör ligde daha gösterişli formalar var
bordo mavi
7 yıl önceçok kötü inş şakadır bu
Colakoglu
7 yıl önceKalitesiz!
Hakan
7 yıl önceÇok kötü kardeşim macrondan vazgeçmeyin bu kadar basit forma olmaz
kadim güçlü
7 yıl önceFormalar pek iç açıcı durmuyor...
Atilla Eyüpoğlu
7 yıl önceçok sıradan bu formalar satmaz.
Maestro
7 yıl önceÇarşamba pazarında daha iyileri var
Can
7 yıl önceÇok basit ve çok kötü kusura bakmayın ama bu formaları ben almam
Alican dürüst
7 yıl önceGurbette siparișleri aldım,izine gelip çubuklu alacaktım,bu ne șimdi.nerde efsane çubuklu formamız?.
Selim
7 yıl önceEğer bu formalar ise inanın çok kötü
ali veli
7 yıl önceçok kötü,
Savaş Uzun
7 yıl öncePazarda daha güzel tasarımlar var. Biz bi çubuklu bi victory beklerken karşımıza gelene bak.
Cem
7 yıl öncePalyaço gibi
serkan
7 yıl önceBu makronun işi değil anlaşıldı
S.S
7 yıl önceDaha iyisi olabirdi
Baki yaya
7 yıl önceBune yaa.Para verilmez bunlara.Tanzim satışta var bunlardan
Sercan
7 yıl önceTrabzonspor tarihinin en berbat forması
İkinci Cilt
7 yıl önceFormalar maalesef berbat... Hiç değilse renk tonunu doğru yapın be, dilimizde tüy bitti: KOYU BORDO, AÇIK MAVİ!
Erdoğdulu
7 yıl önceUlan ne forma almama meraklısıymışsınız arkadaş..dünyanın en kötü forması da üretilse en kalitesizi en pahalıya satılacakta olsa mevzu Trabzonspor ise alırım..o kadar ayrıca sizin kişisel zevklerinize göre forma üretilemez..beğenen alır beğenmeyen de eğer gerçek Trabzonsporluyla yine alır..o kadar
Tarik ören
7 yıl önceYok arkadas ya bildigin hüsran bu Formalar. Bak ben olsam taraftar Tasarlarina bakar öyle yaptirirdim bu ne ya?
İkinci Cilt
7 yıl önceFormalar maalesef berbat... Korsanla bile mücadele edemezsiniz bu sene, çünkü ayırt edemezsiniz... Umarım bunlar taslak formalardır. Yahu hiç değilse renk tonunu doğru yapın be! Dilimizde tüy bitti: Koyu Bordo, Açık Mavi!
KOÇBEY
7 yıl önceTasarımları açıkcası hiç beğenmedim ayrıca TS için aslolan çubuklu formadır ve onun olmadığı bir forma tasarımının albenisi pek olmaz bence.
ALİ VELİ
7 yıl önceikisinden de alma, gider çubukluyu alırım daha iyi
FAROZ
7 yıl önce2. formada Ünal Karaman Geldi Aklıma :) Biraz Nostalji Ağırlıklı Gittik :) Hayırlısı olsun
bodro mavi
7 yıl öncebirinde qnb yazıyor bunlar eski olmasın
paşa61
7 yıl öncegeçen senenin çubuklusunu alırsın hem indirimde hem gayet güzel
Ömür
7 yıl önceMacron ilk yıl A kalite forma yapıp gözümüzü boyadı resmen. Formalar gerçekten bunlar ise boşa satışa çıkarmasınlar . Kemeraltında 20 liraya satılan fanilalara benziyor bunlar kimse para vermez.
misafir
7 yıl öncevira kardeş pazarda varsa al daha ucuz olur.
Zafer
7 yıl önceRezalet
Sanim
7 yıl önceSanmıyorum bunlar degdldir. Sadece burası vermiş bu haberi lig yeni bitti hemen forma mi tanıtılır
paşa61
7 yıl öncebirşeyide beğenin be kardeşim.. bordo mavi çuval dikseler giyeriz uzatmanın manası yok. bitirdiğimiz sezonun formaları ligin en iyi en güzel formalarıydı bu sene onların üzerine çıkmak zor...
No name
7 yıl önceBu formay yeniden düsünsülmesi lazim
Turgut kıroğlu
7 yıl önceAbi cok kötü beeeee iş yapmaz bunlar
Deli
7 yıl önceParçalı çok kötü....sakın ha Çubuklu iyiydi..o kalsın
arif
7 yıl önceYok öyle birşey.Asıl formalar bunlar değil.Sakin olun.
Mustafa sarıtaş
7 yıl önceGeçen sezonun formalarını giysinler
isimsiz
7 yıl öncebu formalar ile mi 150 bin rekorunu kıracağız... inşaAllah bu formaları piyasaya sürmezler... Rezillik yemin ediyorum ...
Ofli
7 yıl önceAllah rızası için şu ikinci olanı değiştirsinler berbat olmuş
Bozkurt Hoca
7 yıl önceYahu özelliklemi seçiliyor.Bu parçalı forma bizim uğursuz formamız.Araştırın hangi önemli Mart’a giymişsek.Kaybettik.Biz çubuklu geleneksel formamızı istiyoruz...nokta
Erkan doğan
7 yıl önceTrabzonsporun olmazı cubuklu formadır bu formaları kim begendıyse aklından şüphe duyarım
Atlas
7 yıl önceBence formalar güzel. Acikcasi bu sezonda tekrar cubuklu giyilmesini istemezdim. Degisiklik güzel olmus. Sade bordo harika duruyor. Fit kesim. Isik altinda daha da iyi duracaktir. Parcali formada kollarda zit renklerin kullanilmasi guzel düsünce. Yeni sponsor ve forma/sort uyumu ile gecen senenin forma satis rekorunun bu sene kirilacagini düsünüyorum.
Yilmaz Baltas
7 yıl önceEğer bu ise çok kötü berbat...
mustafa aygun
7 yıl öncebu nebiçim forma, dalgamı geçiyorlar bizimle. İğrenç ötesi söylenecek başka birşey yok, sakın satışa çıkarmasınlar.
ömer
7 yıl öncebu forma şampiyon takım forması değil çingene pazarında daha güzeli vardır. :)
Nihavend34
7 yıl önceTek kelımeyle cok cokk özensiz sıradan.sanki merdiven altında yapılan sahte ürünleri andırıyor.umarım yönetim bu cagrımızı duyar
Kenan
7 yıl önceGenel olarak taraftar beğenmemiş maalesef. Şahsi olarak bende beğenmedim. Geçen seneki formalar çok daha güzeldi
Vira
7 yıl önceRenktaşlar pazardan alacak halimiz yok. Ama bordo ve mavi gibi asil renkler ancak bu şekilde katledir. Amatörce bile olamamış ne yazıkki.
Safa
7 yıl önceBence Ağaoğlunun işleri:)) Şampiyonluğa oynayacağımız sezon bu formaları asla giydirmez, nabız yokluyordur sadece.
Of 61
7 yıl önceTek kelimeyle berbat bisey ya olamaz arkadas olamaz birde sehirciye sorun be oylama yapalim ya berbat abi ya berbat.
Trabzonlu
7 yıl önceKusura bakmayın ama uzun bi aradan sonra ilk defa gerçek eski bordo mavi renklere yaklaşılmış. Gittikçe açılan mavi ve bordodan sonra bu renkler çok iyi olmuş. Başkan öze dönüşü sonuna kadar yaşatıyor. Ama bu desenler ne abi ya.. Kötü yani.
Sedat
7 yıl önceNeyse formanin icindekiler insAllah kaliteli olur ve bu formalar da sezon sonundan tarihe gecer. Gecen yilin formalari bu yildan daha iyi suan ilk görüntüler öyle gösteriyor. Formanin dizayni önemli degil, oynanan futbolun dizaynini merak ediyorum gelecek yil. Cok heyecanliyim. Milli takimda oynayan futbolcularimiz cok gurur verici performans gösteriyor. Okay da kendini bayagi gelistirmis Ispanyada hakkini vermek lazim.
H.A
7 yıl önceEy ts yönetimi bıktık sizin rezalet forma seçiminizden bırakın taraftar tasarim yapsin firma çıkartsin ben bu kalitesiz ve tasarimi son derece bozuk formayi kesinlikle almam.birakin eskileri daha iyi.
Mantıklı
7 yıl önceFormaların dizaynını bir kenara bırakıp renk tonlarını eleştirmek gerek. Bir defa mavisi gök mavisidir, bu kadar olmamalıydı. Maviyi daha açık yapmalılar. Birde göğüsdeki teklam artık bitti niye o teklamı koymuşlar ki?
Mücahit Çiftçi
7 yıl önceFormalarımızda neden Türk bayrağı yok bence olmalı.
alptuğ
7 yıl öncegeçen senekilerden alacam ben
Ys61
7 yıl öncegercekten cok kötü ve kalitesiz gecen sezonun formasìyla devam etsinler daha iyi
Halil
7 yıl önceIyi findik toplanir bu formayla.
özc
7 yıl önce6-7 ürün seçip taraftarın beğenisene sunsalar ve ona göre anket yapıp forma yapsalar çok mu zor..sonuçta taraftarın beğnmesi ve tatmin etmesi gerekmiyor mu
Vira61
7 yıl önceEski modellerden farkı sadece renk tonlaması.Beğenmedum
Celal
7 yıl önceAlttaki parçalı idare eder hüseyin nin üstündeki berbat
Oflu
7 yıl önceDaha gri forma var sakin olun
Oflu
7 yıl önceDaha gri forma var sakin olun
BORDO MAVİ
7 yıl önceREZALET BU NEDİR YA BU FORMAYA 5 PARA VERİLMEZ LOGOSU DIŞINDA ÇÖP
Yılmaz Eren
7 yıl önceAllah rızası için bu formaları tasarlayan kişi bir de bunun için para mı aldı? Lütfen ya rica ediyorum bunlar olmasın. Yalan olsun bu haber..
akçaabatlıselçuk
7 yıl öncebunlar olmadığı kesin anladık
Tsli
7 yıl önceArkadaşlar bu amblemi makron amblemine benzemiyor
Ts
7 yıl önceBu formaları ancak güzel bir çubuklu ile telafi edebilirsiniz.