| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Nisan 2025 14:33 Güncellenme tarihi: 28 Nisan 2025 18:26

İş insanından Trabzonspor U19 takımına dev prim sözü!

Trabzonlu iş insanı Kürşat Başkan'dan Trabzonspor U19 takımına prim sözü geldi.

Trabzonspor U19 Takımı, UEFA Gençlik Ligi’nde tarihi bir başarıya imza atarak finale yükselirken, genç oyuncuların bu büyük başarısına Trabzonlu iş insanı Kürşat Başkan da kayıtsız kalmadı. Başkan, bordo-mavililerin finalde kupayı kazanması halinde takıma dev bir prim vaat etti.

Avrupa’nın dev kulüplerini geride bırakarak finale çıkan ve burada Barcelona ile karşılaşacak olan Trabzonspor U19 Takımı için Kürşat Başkan, kupanın Trabzon’a gelmesi durumunda şahsi olarak 2,5 milyon TL prim vereceğini açıkladı.

Gençlerin elde ettiği bu tarihi başarıya dikkat çeken Kürşat Başkan, Trabzon’un değerli iş insanlarına da çağrıda bulundu. Başkan, dünya çapında ses getiren bu başarıya destek olunması gerektiğini vurgulayarak, ilk adımı kendisinin attığını ve diğer iş insanlarının da bu önemli süreçte gençlere destek vermesini beklediğini ifade etti.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Rifat K
1 yıl önce

Bu çocuklar zaten 2,5 milyon TL primi finale kalarak çoktan hak etti, kupayı kazanmış kabul edin ve gençlerin primlerini ödeyin lütfen.

A
Ali Veli
1 yıl önce

Kupayı kazanamamış olabiliriz, üzgünüz. Bu çocuklar yine de primi hak etti, onlarla gurur duyuyoruz. Ayrıca değerli iş adamlarimizdan şartli olarak alt yapıya harcamak üzere bağış yapmalarını bekliyoruz.

Y
yomralı
1 yıl önce

bu cocuklar kupayı alamadı lakın güzel başarı yapdılar yınede bıraz pırım versen

G
Gümüşhane
1 yıl önce

Bence tamamen kendi reklamını yapmak için yapılan bir açıklama bu eğer ben yanılıyor isem finale kalan bu çocuklara o vadettiyi primi çıkıp öder aksi durumda ben haklıyım düşüncemde