Trabzonspor'un Ocak 2022'de Trabzon'a kadar getirdiği ancak transferinden vazgeçtiği Irakli Azarovi'nin yeni takımı belli oldu.
Son olarak Sırp ekibi Kızılyıldız'da forma giyen Irakli Azarovi, 3 milyon Euro bedelle Ukrayna ekibi Shakhtar Donetsk'e transfer oldu.
Shakhtar Donetsk, 21 yaşındaki Gürcü sol bek 5 yıllık sözleşme imzaladı.
Gürcistan Milli Takımı'nın 12 kez formasını terleten Irakli Azarovi, Ağustos 2022'de 300 bin Euro bedelle Dinamo Batumi'den Kızılyıldız'ın yolunu tutmuştu.
???????? Іраклі Азаров ✨ Ласкаво просимо до родини ФК «Шахтар»! ????#Shakhtar pic.twitter.com/Z6NP9AkQWp
— ⚒FC SHAKHTAR DONETSK (@FCShakhtar) August 22, 2023
Tüm Yorumlar (6)
Umut
2 yıl önceBiz istediğimizde 300 bin e vermemiştirler kesin
Ahmet Can
2 yıl önceBizim futbolcu dan çok iyi anlayan Avcı nin bize attığı kaziklardan bir tanesi. Beğendikleri de djanini, denswil, koita.
Ahmet Can
2 yıl önceBüyük hoca Avcının beğenmedikleri, ıraklı azarovi 3 milyon euro ya gitti. Yusuf sarı parayla alamazsın haji Wright 10 milyon euro ya gitti. Nwakeme bedava gitti. Berat yok pahasına gönderdiler. Peraire kovaladilar. Beğendikleri bardri, koita, djanini, denswil, larsen, lahtimi. Doğucan, eren, umut bozok ve niceleri
çebi61
2 yıl öncebiz shaktardan çok daha iyi anlıyoruz ya !!! kızılyıldız bir yılda %90 kârla satmış savaş ortamındaki takıma gidiyor da biz becerip alamıyoruz. aldıklarımız abad etti bizi. nu oyuncu yerine sol bek eren alındı madem ne yaptı bilen var mı? doğucan bardhi larsen umut bozok. umutun basel maçında gomezin asistinde altı pastan dışarı attığı kafa topu hala gözümün önünde. malesef hep aynı yere çıkıyor yollar. gelenler gidenlerin çok gerisinde kaldı
Sadık
2 yıl önceAvcı'nın büyük hoca olduğunu şimdi anlamayanlar ilerde torunlarına onu ballandırarak anlatacaklar. Şampiyon takımı kim kurdu? O takımı dağıtan kimdi? Ve şimdi Avcı yok ama şu berbat transfer politikası kimin eseri? Bir zahmet düşünün bakalım...
Yahya Lüle
2 yıl önceAncak sıradan insanlar sıradan yorum yapar.Trabzonsporu Avcı şampiyon yapmadı yapsaydı sonraki sezonda rezil olmazdı.Avcının oyun felsefesi ile bir maçı kazanabilmesi için rakibinin salak olması gerekir.İstanbul takımları çok kötüydü oynadığımız takımlarda kötü olunca iyi futbolcusu sayısı fazla olan Trabzonspor şampiyon oldu.En fazla katkı Nwakaeme,Visca,Hamsik,Cornelius ve Uğurcan dan geldi.Pas verenlerle gol atanlar yüksek kalitede olunca başarı kaçınılmaz oldu.