Trabzonspor'da ilk kez 11'de forma giyerek Fenerbahçe karşısında iyi bir performans ortaya koyan Hüseyin Türkmen maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Hüseyin şöyle konuştu;
Böylesine önemli bir maçta 11'de başlamak önemliydi. Başarılı olduğunu düşünüyorum. İlk defa böyle bir maçta oynamak böyle bir atmosferde oynamak çok gurur vericiydi. 2-0 dan sonra bir ara kendimi kaptırıp taraftarın tezahüratlarını içimden söylemeye başladım sonra "ne yapıyorsun kendine gel" dedim. 2-1 de korktuk ama çok şükür kazandık.
Tüm Yorumlar (8)
Erhan
7 yıl önceNe varsa kendi çocuklarımızda var,Allah ım ayaklarını düz bastırsın,gözlerinden öpüyoruz Hüseyinimizi,İzmirden selamlar
Alper
7 yıl önceZonguldaktan slm bizi mutlu ettiniz Allah ta sizi mutlu etsin
Hasan
7 yıl önceMuthiş sin cocuk. Kendine guven. Kumasida fazlasiyla var stoperlik. Yolun acik olsun.
ts li
7 yıl önceişte TRABZONSPOR un geleceği gençlik sizlerle gurur duyuyoruz MAAŞALLAH ...
xxxxx
7 yıl önceBu çocuk kazanılmalı. Çabuk stoper bulmak zordur. Bir iki hata yaptı diye harcamayalım. Bu geleceğin Bülent korkmazı olabilir.
ayhan
7 yıl önceMaçın ilk dakikalarında heyecandan yersiz panik yaparak, topları gelişi güzel uzaklaştırmaya çalıştın. Sonrasında yavaş yavaş kendini göstermeye başladın. Gerçeği bu maçta pek fazla iş düşmedi size ama yine de iyi umut verdin. Bakalım haftaya Kayseri de göreceğiz seni.
Tin li
7 yıl önceNe korkuyosun 3 u at 4 u at no korku
Şükrü günçiçek
7 yıl önceBen cok begendim huseyini maasAllah diyorum gelecek vaat ediyor