Süper Lig’in 19. Hafta erteleme maçında Trabzonspor’un Malatyaspor’u 3-1 yendiği karşılaşmanın ardından bordo mavili takımdan Hüseyin Türkmen Haber61’e konuştu.
Berabere kalınan Gaziantep FK maçının kendileri için önemli bir uyarı olduğunu belirten Hüseyin “ Herkes bulunduğu konumun farkına vardı. Bir toplantı yaptık ve herkes olayın bilincinde. Bilinçli bir şekilde davranıyoruz artık. “ dedi.
Artık önemli olanın iyi futbol değil 3 puan olduğunu kaydeden genç stoper “ Bu maça da gelince istedik ve kazandık, ortaya bir ruh mücadele koyduk. İnşallah geri kalan 9 maçta da artık bu saatten sonra iyi oyun 3 puan değil tamamen 3 puana odaklandık. Kalan maçlarda olabildiğince maçta kazanıp şampiyon olmak istiyoruz.” İfadelerini kullandı.
Son olarak haftasonu oynanacak Başakşehir maçı için taraftara çağrıda bulunan Hüseyin “Taraftarın Başakşehir maçında tribünü dolduracağından şüphem yok. Bir mücadelenin içerisindeyiz, bizi sadece desteklesinler.” dedi.
Tüm Yorumlar (13)
Ahmet
6 yıl önceYanındayız HT4. Seviliyorsun. Olacağız daa..
Gümüşhane 29
6 yıl önceArtık yüksek sesle korkmadan inançla Şampiyon TRABZONSPOR diye haykırmalıyızki Oyuncularımızda o havaya girsin,not,Şampiyonluk ince ince işlenmesi gereken bir hedef
Bordo mavi
6 yıl önceHarikasın koçum.????????
Taraftar
6 yıl önceSizi seviyor ve sizinle aynı hayalleri kuruyoruz canlar şampiyon gibi dik oynayalım takım halinde hücum takım halinde defans
İbrahim
6 yıl önceİnşAllah . Bizim size güvenimiz tam
Serko61
6 yıl önceTamam tecrübesiz olabilir fakat her zaman savaşıyor Türkmen bugün Trabzonlu çocukların hepsi iyiydi hep destek tam destek.
KaradenizSamsun
6 yıl önceHelal olsun kendi evlatlarimiza hatada yapsa destek olmaliyiz Mikel ve Ndiaye bu takimi batirdi haftalardir kosmuyorlar mucadele etmiyorlardi takim baski yiyordu bugun cok gol kacirdik hakeme ragmen kazandik ist medyasinin algilarina ragmen kazandik hep destek tam destek !!!
Mert
6 yıl önceDaha istekli topu yer gibisi mücadele istiyoruz
zübük
6 yıl öncebizler inandık, siz de inanın.
.
6 yıl önceBunu söylediğim için bana kızmayın ama içim yanıyor başakşehir bizi bu futbolla 3 lük yapar
furkan61
6 yıl önceo sene bu sene
çağatay
6 yıl öncekötü futbol oynayıp kazanmak altın değerinde fakat buna alışmamak gerek. İyi futbol oynayıp kaybetme ihtimali düşük ama kötü futbol oynayarak maçı tehlikeye atma ihtimali de var
Mustafa
6 yıl önceYasa Varol Trabzonspor adımla bınler yasa