Trabzonspor’un başarılı savunma oyuncusu Hüseyin Türkmen maç sonu Haber61’e konuştu.
Hüseyin Türkmen, “İlk golü çok erken buldular. Bunu çabuk atlattık. Goller peş peşe gelince çok iyi mücadele ettik skoru koruduk. Taraftarlarımız da bize çok destek oldu. Rekabet her zaman olacak. Bu futbolcuları daha çok çalışmasını sağlar. Ben A takıma çıktığımda da 5 stoper vardı. Onların arkasından gelerek oynadım. Ardından her transfer dönemi transfer geldi ama bunları atlattım ben oynadım. Bu maçı iyi oyunla atlattık. Her maçı kazanıp yola devam etmek istiyoruz.” dedi.
Tüm Yorumlar (7)
Ers61
6 yıl önceSayın Hüseyin, bu amcı atlattık ama maalesef iyi oyunla değil. Şans yanımızda olmasaydı şimdi farklı şeyler söylerdin. Neyse, her şeye rağmen galip gelmemiz önemli. Ligin sonunda ipi göğüsleriz inşAllah.
Wolf
6 yıl önceİyi oyun mu Biz başka macımı ızledık. Sen dua et ugurcana ht4 sadece hızın var cok pozısyon hatası yapıyorsun.
Adnan aybaba
6 yıl önceHayir arkadaslar Hüseyin bügün cok iyi oynadi birakin artik hüseyinle ugrasmayi yeter ya da bu ne Allah sana sabir versin hüseyin dik dur savasmaya devam et
ORHAN KİBAR
6 yıl önceFB TOPLA OYNAMA : 0/0 60 TRABZONSPOR : 0/0 40 ZOR KURTULDUK DUA EDİN KALECİYE AH VAKEME TAM ONUN MAÇIYDI
CellAt
6 yıl önceTrabzonspor um teşekkürler bize güzel bir akşam yaşattın,ancak bu maçtan önemli dersler çıkarmazsak her zaman Uğurcan shorlot bizi kurtaramaz,orta sahamız bildiğin halı sahadaki gibi otoban resmen,bir an önce bunlara çare bulması lazım Hüseyin hocanın, maçı izlerken az daha kalpten gidecektik,cektirmeyin bize bu azabı u defansı ,orta sahaya Allah rızası için bir çeki düzen verin saygılar,büyük Trabzonspor taraftarı
Alp
6 yıl önceSon dakika vedat kaleciden dönen topa kafa atabilirdi gol olabilirdi orada topu uzaklaştırman gerekti.İyiki hakem faul olmamasına rağmen çaldı.
tayyar
6 yıl önceHüseyin bi git yahu...nasıl top oynuyorsun..