Süper Lig'in 16. haftasında Trabzonspor Konyaspor'u 1-0 mağlup etti. Maçın ardından bordo mavililerin genç stoperi Hüseyin Türkmen Haber61 TV'ye açıklamalarda bulundu.
Hüseyin şöyle konuştu;
Konya deplasmanları bizim için hep zor olmuştur. 7 senedir burada kazanamıyorduk bu seriyi bozduk. Liderin puan kaybettiği haftada anlamlı bir galibiyetti. Puan farkını kapatmaya çalışıyoruz. Taraftarlar eleştirebiliyor ama skoru aldıktan sonra taktik olarak geri yaslanmak zorundasınız. Kontra ataktan gol de yiyebilirsin. Bunlar düşünülen şeyler.. Teknik ekibin sürekli tekrar ettiği şeyler.
Tüm Yorumlar (48)
Taraftar
6 yıl önceHüseyinin söylediğinden benim anladığım golden sonra hocanın talimatıyla geriye yaslanıyorlar
Murat
6 yıl önceBu geri yaslanmayı siz taktik olarak bilerek yapıyorsanız vah bizim hayallerimize...
Sa-1
6 yıl önce1o kişiye de mı defans yapılır. Adamlar tek kale oynadı 96 da adam topa dokunsa Z becerikli olsa çok rahat gol yapardı gitti yine 2 pia. Korkak ünal korkaaaakkkkkkkmk. At 2. Gölü bitir işi yok. Hemen defans adamlar gelsin böyle bir futbol anlayışı nerede var. 96 yılında van taktiği. Bin yıl da bir tuttu diye ünal efendi her mac agni şeyi yapıp mac üstüne mac kaybetiyoruz. 16 haftsnin 14 unde klk golu biz attjk. MAC sonlarjnz bak fiyasko. Kendi dvjndd ddnizliye 1_0 dan mC veriyorsun. Nasil basari gelecek unal beceriksizliğini ve korkaklığı yüzünden .
Kalyoncu
6 yıl önceBüyük takım geriye yaslanmazhep atak oynar
Şimşek
6 yıl önceHüseyin kardeş 7 değil 9 sene, siz dua edin 90+ da o adam topu ıska geçti
Yasar
6 yıl önceHüseyin kardeş taraftara cevap vermemelisin/ sahaya odaklan , olumsuz etkilenirsin
ts61
6 yıl önceNe fark ederdi ikinci gol olsaydi? Yoksa sizin köyde 2 gole 6 puanmi veriyorlar
Suskun
6 yıl önceKardeş 1-0 dam bütün takımlar kendi sahasında maç verebilir. Ama sana senin gibi taraftara 3-0 dan maç verebilecek Ersun hoca lazım.
Bordo
6 yıl önceBüyük takım geriye yaslanmaz hermaç öne geçtiği maçta skoru tutma derdine düşmez akıllı oynar ya farkı veya maçı galip bitirir yani her maç hertakıma bu kural işlemez o ayrı ama saçmasapan takımlara mağlup olunmaz misal denizli gibi takımlara bak 5 yediler hüseyin bu hocayla paylaşın ki ts doğru başarılı yolda olsun
Mümin çelik
6 yıl önceGalip durumdayken yediğimiz baskının tek sorumlusu ünal hocadır.bunu anlammak için kör olmak lazım.ünal hocayı seviyoruz ama böyle bu iş yürümez.
Adliyeci
6 yıl önceDefansta yapamıyorsunuz beaaa ne konuşuyonuz adam mı kandırıyosunuz. Cahil çok bilir!!!!
Adliyeci
6 yıl önceSiz kendinize göre oynuyorsunuz. Kafanıza göre oynayamazsiniz tarâftarı da düşünmeniz lazım. Devam ederseniz tek başına oynayıp durursunuz artik.
Enes
6 yıl önce7 tane ö Ne geçtiğimiz maçda puan kaybettik işte bu yüzden Hüseyin. On kişiyle savunma yapsan da pozisyon verip gol yiyorsun. En iyi savunma hucumdur ama takımı hucuma çıkaracak hoca ve cesaret yok.
Orhan kibar
6 yıl önceFUTBOLCULAR İYİ NİYETLİ HOCA YOK HOCA LAZIM CESARETLİ OTORİTER RADİKAL KARARLAR ALABİLECEK
Ahmet
6 yıl önceAyağınıza sağlık futbolcu kardeslerim bize denizli yenilgisini unutturdugunuz için
Akil
6 yıl önceBize sahada aklı olan hoca lazım. Aklı dışarda olandan hoca aynalardan maçı izler...
Pehh
6 yıl önceDeplasman bu arkadaşlar ev sahibi ile karıştırmayın, kendi evimizde bu eleştirileri olabilir, istatistiklere bakınz eşit korner, daha fazla pas biz yapmısız.
Riv rivler
6 yıl önceHeryedesiniz
Orhan kibar
6 yıl önceTRABZONSPOR BAŞKALDIRMANIN ÇOŞKUNUN BİRLİK BERABERLİĞİN İSYANIN İNATÇILIĞIN DİK OYNAMANIN SEMBOLÜDÜR . MAÇ KAYBEDEBİLİRSİNİZ YENİLEBİLİRSİNİZ DE AMA 60 DAKİKA 11 FUTBOLCU KENDİ SAHANIZA KAPANAMAZSINIZ EZİLEMEZSİNİNİZ BENİM İSYANIM SKORLARA DEĞİL OYNANAN FUTBOLA
karadeniz61
6 yıl önceaynen öyle
Karadeniz61
6 yıl öncegeri yaslanma trabzona hic yakismiyor.....
Kemal SAKA
6 yıl önceAz önce maçın tekrarınıda izledim. Hüseyin in mükemmel bir maç çıkardığı ortada. İkinci yarının hemen başında iki tane %100 TS un kaçırdığı fırsat var. 46.dakikada Sosanın Sörlothun un önüne yuvarlamak yerine sağa çekmesi... daha sonra Yusuf un dripling neticesinde altıpasa yuvarlamaması. Dakika 70'e kadar Konyaspor'un baskı kurabildigini söylemek mümkün değil. Elbette Konyanın durumu hiç iyi değil ve ölüm kalım maçı gibi saldırdılar. Buna rağmen TS un bence sezon boyunca defansif anlamda en iyi maçıydı. Rakibin net pozisyon sayısını 2 ile sınırlı. Zaten uzun sure sonra ilk defa gol yemeden ve belkide en az pozisyon vererek maçı tamamladık. En net pozisyon maç biterken oluştu. Ancak takım olarak herkes son saniyeye kadar tam konsantre idi bu sefer. Şu anda süperligde 90 dakika rakibine baskı kurabilecek bir takım zaten yok. Her maçta muhakkak karşılıklı set hücumu olan en az 30 dakikalık dönemler var. Bu dönemlerde genelde hep gol yerdik ancak busefer defansif kurgusu takım olarak çalışkandı takımın. Bunu geri yaslanmak olarak yorumluyoruz ancak aslında rakibin kalabalık atakları TS için bulunmaz nimetler sağlıyor. Birinde rakip 10 kişi kaldı. 3 tanesinde skor son tercihlerde kaçtı. TS kelle koltukta saldırsa idi çok yorulacak, çok daha fazla pozisyon verecek ve bu maçıda Denizli maçı gibi kaybedecekti. Biz o sekilde kendi sahamizda kac tane kritik mac kaybettik. Ancak bu maç herkesin sandığı gibi çok kolay bir maç değildi ve bence Denizli maçının tam anlamıyla telafisi oldu. Bu maçtaki takım savunması anlayışı ve oyunu devamlı rakip sahada oynamak yerine maç içerisinde dönem dönem rakibin topla oynadığı bölümlerde hem defansif kapasiteyi yuksek tutarak hemde hızlı ve etkili çıkışları golle tamamlayarak çok daha etkili olacağımız bir maçı bence tamda olması gerektiği gibi oynadık.. TS takım olarak, maçın tamamını prese dayalı rakip sahaya yıkmaya dayalı bir kondisyona sahip değil. Bence Türkiye liginde hicbir takımın böyle bir oyuna nefesi yetmez. O şekilde iki maç oynansın çoģu oyuncunun kalan maçlara potansiyeli dramatik bir şekilde düşer. Herkes görevini en üst seviyede yapmak için çalışıyor. TS 'da takımdaşlık duygusu gerçekten çok yüksek. Bunun bozulmaması lazım. Elbette eksiklikler var ancak başarıyı tebrik ve teşekkürle karşılamak lazım. Herkes elinden geleni yapıyor. Takimin savunma anlayışındaki gözle görülür değişim inşAllah saha sonuclarıylada yakın zamanda tasdik olacak. Sezon başından beri, geri beşli en etkili maçını oynadı bence. Elbette çizgiye adam kacirmalar felan oldu, her zaman olacak ancak hiç konsantrasyon kaybı olmadı hep yardıma gidildi ve mesala pareieanin bile yanlış saymadıysam en az 3 tane ters kademeye gelip tekte müdahalesi felan var. Gol yemeyeceğim diyecekseniz elbette hücum da etkinliğiniz nispeten azalır. Bunu bizim seyirci geri çekilmek olarak algılıyor. Önemli olan sonuç almak ve sonuç hanene 3puan yandırmakla ilgili. Ayrıca ben mücadele arzusu ve kapasitesi olarak gayet yeterli buldum. Dediğim gibi iki kere izledim. Dönem dönem rakibin seri pas başarıları ile zor anlar yaşattığı vaka ancak o kadarda olsun. Aynı tempoda Kayseriyi geçersek ilk yarıda TS zor dönemini oldukça hasarsız geçmiş olacak ve bence iyi bir hazırlık döneminden sonra ikinci yarı en hazır takım olabiliriz diye dusunuyroum. Yeter ki, hakemlik yine bariyer olmasın, ikinci devre boyunce kesin ilk üçte olacağımıza inanıyorum.
Tscc
6 yıl önceHacı sen bal liginde forma giyersin ünala dua et seni ts içine bomba olarak koydu
Mehmet Kaya
6 yıl önceTaktiksel olarak savunma yapmak demek rakibe pozisyon vermen demek değildir veya her an gol yiyecek gibi oynamak demek değildir topu rakibe verirsin ama kontrol sende olur serseri mayın gibi dolaşmak oyunu tutabilecek soğutucak iki pas yapamamak bunların taktikle alakası yoktur
Gungor
6 yıl önceŞansa galip geldiniz. Fark atacağınız maçı son yarım saat zora soktunuz. Bu kadar lakayt yavaş futbol oynanmaz.
Bordo61
6 yıl önceFutbolu bilen olarak bilinen TS seyircisi aslinda skordan sonra konuşmayı biliyormuş.
Ramiz
6 yıl önceBence dün geceki maç taktik savaşı idi ve TS bu savaşı kazandı..Teknik kadroyu ve futbolcu kardeşerimi tebrik ediyorum..TS haftaya da kazanırsa her şey çok güzel olacak 2. yarıda..
Taner
6 yıl önceYani golden sonra hocanın isteğiyle geri çekiliyorsunuz, bunun bedeli ağır oluyor keza konya son dakikalarda o golü atsa yine hüsran sorun hoca herkes bunu görüyor,birde 60'tan sonra futbolcular yürüyor kondisyon eksikliği var.Bununda sorumlusu teknik heyet.
Tosunoğlu
6 yıl önceNe demek geriye yaslanmaya mecburuz...özür kabahatten büyük
Niyazi
6 yıl önceKondisyon sifir. Huseyin ve perreira cok yetersiz ikisi ancak bir futbolcu kadar. Boylece 10 kisi oynuyoruz. Taktik yok. Bu da hocanin yetersizligi. Tesadufi bir galibiyet alindi. Konyanin iyi bir golcusu olsaydi yenilecektik. Huseyin gibi oyuncular asla sampiyonluga oynayan bir TS de oynayamazlar. Kadroda olduguna gore sampiyonluga oynamiyoruz demektir. Perreira cok kotu. Rakibe cok calisti.
analist_61
6 yıl önceitiraf gibi açıklama; takımın geri çekilme sebebi hocanın klasik taktiğiymiş meğer. iyi de hacılar benim bildiğim savunma yapana takım 90+ da 2 rakip oyuncuyu kale dibinde o kadar boş bırakmaz. bunu da geçtik; 10 kişi oynayan rakibe karşı kontra gol atacak bir kurgun bir senaryon olmaz mı .!
Mert
6 yıl önceYaşım yetmiyorsa bağışlayın 25 yaşındayım 20 yıldır futbol maçlarını izlerim. Hayatım da duyduğum en saçma olay maçın bitimine 45 dk varken geri yaslanmak. En az 3 atar oyunu rölantiye alırsın, rakip çok zordur senin çok üstündedir o zaman tek golle bile kapanır takım. Ama konya yaa karşı takım lan Konya Konya 10 kişi konya. Elinde ekuban var ve sen ısrarla 4 karış boyu olan yusuf ile oynuyorsun böyle fizik gücü yüksek takıma. E tabi baskı yersin. Alsana ekuyu adamlar bir iki mücadele etsin. Yusufa bizim mahallede ki çocuklar omuz atsa düşecek. Hem çocuğa yazık hem takıma.
trol müsünüz
6 yıl öncedenizliyi alanya 5 ledi, bilin istedim, öyle gereksiz laflara gerek yok. takım kevgir olmak ile sidik zoruyla kazanmak arasındaki ince çizgide yürüyor. böyle bir taktik mi var şimdi. biz buna bala kazanmak diyoruz. kaç para alıyonuz la siz trol müsünüz?
Kazim
6 yıl önceTakım senin gibi topculara kaldığı için bu durumda
Fanatik
6 yıl önceGözümü sevdiğimin memleketi herkes teknik direktör ama hiçbirinin taktiği diğerini tutmuyor Biri miller sallıyor diğeri çileli niye çıkardın diyor
Muhammet 61
6 yıl önceUN+ŞEKER+YAĞ+AŞÇI= HELVA Herkes Hacıbaba baklavası istiyor ama eldeki malzemeleri hiç dikkate almıyor. Trabzonsporun futbolcu milliyetlerine ve yaş ortalamasına bir bakınız lüten. Bu kadrodan bu safhada en önde olmasını beklemek gerçekçi bir bakış olmasa gerek. Kulübün dönüşebilir bir borç miktarına kavuşturulması önceliği ve zorunluluğu hala önümüzde bir dağ gibi duruyor. Dögru yoldayız, biraz sabır lütfen.
K.Baş
6 yıl önceHer maç oldürüyorsunuz bizi.. Adamlar 10 kişi kalmislar. O son dakikada kalenin önündeki topa Allahtan vuramadılar.
Ts
6 yıl önceBüyük Takımın küçük oyuncusu , değil Trabzonspor süperligde oynayacak oyuncu değilsin rakip kontrata çıkacakmış seni mum direğimi diktiler oraya korkuyorsan cesaretin yoksa oynama bir tane hücuma katkı yapan pasın bir uzun topun bir atağın yok boş bir oyuncu olduğunu bu konuşma ile tekrarladın Ünal’a gelince korkak futbol bilgisi olmayan oyunu okuyamayan hamle oyuncusunu seçemeyen ne taklitseler ne de sistemsel bilgisi olmayan az para aldığı için transfer gibi istekleri olmayan sorun çıkarmayan yönetimin başkanın işine gelen birisi hoca bile diyemiyorum bu Ünal’la hiç bir yere varamaz bu takım topla oynamayan pas atmayan geniş alanda oynayıp rakibe alan açan takım geri yaslanıp korkak bir futbolla anca kendinizi avutursunuz çağın futbolu dar alanda pas oyunu ligin en geniş alanında oynayan tek takım hücum yönü yüksek bireysel yetenekleri olan bu takım geri oynaması Ünal’ın korkaklığın dan dır Yusuf sarı Hüseyin Türkmen Doğan Erdoğan gençlerden bir kişi daha kiralık veya satılmalıdır Bu oyuncularla şampiyonluk gelmez
Kemal
6 yıl önceİnanamıyorum gerçekten. Kontratak yapabilen takım olursun da geri yaslanırsın. Geri yaslanınca sürekli gol yiyoruz, futbolculardaki kafaya bak
ts61
6 yıl önceKamyoncu senin bu düşüncen ile kontra ataktan an az 4 gol yerdik . Bu seferde bi dafans yapamiyosunuz diye elestireceksiniz.
Abdullah 46&61
6 yıl önceBelki de Ünal Hoca geri yaslanarak takıma savunma yapmasını öğretiyordur henüz lig tam ısınmadan...
Ali Özdn
6 yıl önceEvet arkadaşlar bu takımın bu halde olmasının tek nedeni Ünal hocadır Yarından tezi yok hocayı gönderip Rıza Çalımbay'ı veya Ersun'u getirin önceki 3 sene olduğu gibi şampiyon yapsın sizi. Bu kafayla bu taraftar ilelebet şampiyon olamaz.
DOBRA
6 yıl önceKONTRA YEMEMEK İÇİN GERİYE YASLANMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ,HELE HELE 10 KİŞİYE,ÖNDE BASARSIN RAKİBİ ÇIKARTMASSIN,OLUR BİTER,İLERDE TOP ÇEVİRİRSİN,KALENDEN UZAK TUTARSIN, SAVUNMANIN MAKBÜLÜ İLERDE YAPILIR GERİDE DEĞİL.
Yorumsuz
6 yıl önceMaalesef Takımımız pres yapmadan golü buluna kadar rolanti de oynayıp golü bulunca da rakibe baskı yapıp 2. Golü bulmak yerine bunların tam tersi pres ve alan kapatamayan kale önüne kadar rakibin rahat gelmesini bekleyen bi takım olduk.. rakipte iyi 1-2 yetenekli oyuncu varsa adamlar bize rahatlıkla iç saha da golü atıyorlar.. Kendi saha ve seyircin önünde rakibe 90 dakia baskı yapacaksın ki bizler de izlerken kanser olmayalım Hocamız çok iyi niyetli olmasına rağmen oyuncu değişiklerinde geç kalıyor İyi oynayan adam yerine yorulan okşamayan adamları çıkartması gerekir diye düşünüyorum
C. T
6 yıl önceDefans yaparak maç kazanılmaz. Bu Düşünceyle şampiyonluk hayal. 2yi 3 ü bulamazsanız rakip ümitvar olur ve saldırır. Geçen sene G S yi 4 ledik. Nasıl oldu. 1 ~0 dan sonra yaslandıkmı?
ÖZCAN
6 yıl önceBÜYÜK TAKIM BÜYÜK TAKIM SANKİ KONYA SPORDAN KADRON ÇOK ÇOK İYİ ATIP TUTMAYLA OLMUYOR 7 YILDIR YENEMEDİĞİN TAKIMI YENMİŞSİN NEYİN PEŞİNDESİNİZ ANLAMADIM
Çukurova
6 yıl önceMadem taktik olarak defansa çekiliyor takım. o zaman bu kadar pozisyon yemek neyin nesi.defansa çekilen takım kontra atak yapar,oda yok.defansa çekilen takım zor pozisyon verir. oda yok.ezik ezik top oynuyorsunuz.öne geçmek istemiyor insan maçı seyrederken,öne geçti mi başlıyor takım reziller oynamaya.yav arkadaş bu mesleği yapıyorsunuz biraz arayışda olun.oturun bir atalanta maçını izleyin öne geçen takım nasıl oynuyormuş öğrenin. Milanı beşlik yaptılar dahada dahada üstüne gidiyorlar. Defansı milana yaptırdılar yoksa 10 olurdu.
İbrahim
6 yıl önceHüseyin kardeşim inşAllah çok başarılı olursun. sen bizim kültürümüzün yetiştirdiği genç bir kardesimizsin bizler alt yapıdan gelen sizlere, sizlerde renklerine gönül verdiğimiz Trabzonspor'umuza sahip çıkacağıniza ve özlemini duyduğumuz O başarılara ulaşacağımıza yürekten inanıyorum.