| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Şubat 2024 15:40 Güncellenme tarihi: 12 Şubat 2024 17:01

Hatayspor'da Volkan Demirel maç öncesi konuştu! "Umarım Trabzon halkı..."

Trabzonspor'un rakibi Hatayspor'da Volkan Demirel maç öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 25. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk ediyor.

Bordo mavili ekibin Hatayspor ile Papara Park'ta karşı karşıya geleceği mücadele 17.00'de başlayacak.

Trabzonspor'un rakibi Hatayspor'da Teknik Direktör Volkan Demirel maç önü yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;

Türk futbolu adına güzel bir maç olacak. Hava ve saha güzel. Bu stadyum da ülkemizin en değerli stadyumlarından biri. Umarım Trabzon halkı da maça gelir. Onlar gelince maç daha güzel oluyor.

Deprem ile ilgili olarak anma törenlerine katıldık. Bir yandan takımla ilgilendik. Şartlar ve imkanlara göre hareket ediyoruz. Bizim hedefimiz galibiyetten çok oradaki insanlara yardımcı olabilmek. Bizim Hatayspor olarak misyonumuz bu. Bunun üstüne de sonuçları ekleyebilirsek mutlu oluruz.

Halil Dervişoğlu'na ihtiyacımız vardı. Galatasaray'a teşekkür ederiz. 5 iyi transfer yaptık. Milli takım potansiyeli olan oyuncuları aldık. Süre aldıkça milli takıma da faydalı olacaktırlar.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
EK
2 yıl önce

Sen ve E. Belözoğlu nu olmadığı her hal ve durum çok güzeldir. Çünki, insani olmayan çok davranış sergilediniz.

E
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önce

Volkan'ı Emre ile aynı kefeye koymamak gerekir ben de sevmiyordum ancak o faciadan sonra Volkan değişti ve büyüdü artık Volkan'ı seviyoruz geçmişe sünger çekmek en iyisi

O
ozgur ata
2 yıl önce

sizinle kan davaliyiz volkan efendi, hakkimizi caldiniz

K
Kadir
2 yıl önce

Günahın çok Volkan bey bizim hakkında bir şey konuşma

S
Sıradan Vatandaş
2 yıl önce

Sevgili kardeşlerim değerli büyüklerim.Biliyorum söylemenin bir anlamı yok ama yeter artık bu düşmanlıklar bizi çok yordu çok zarar verdi.Yeter gaza gelmeyin nefretler enerjimizi alıyor

Tüm Yorumlar (7)

E
EK
2 yıl önce

Sen ve E. Belözoğlu nu olmadığı her hal ve durum çok güzeldir. Çünki, insani olmayan çok davranış sergilediniz.

E
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önce

Volkan'ı Emre ile aynı kefeye koymamak gerekir ben de sevmiyordum ancak o faciadan sonra Volkan değişti ve büyüdü artık Volkan'ı seviyoruz geçmişe sünger çekmek en iyisi

O
ozgur ata
2 yıl önce

sizinle kan davaliyiz volkan efendi, hakkimizi caldiniz

K
Kadir
2 yıl önce

Günahın çok Volkan bey bizim hakkında bir şey konuşma

S
Sıradan Vatandaş
2 yıl önce

Sevgili kardeşlerim değerli büyüklerim.Biliyorum söylemenin bir anlamı yok ama yeter artık bu düşmanlıklar bizi çok yordu çok zarar verdi.Yeter gaza gelmeyin nefretler enerjimizi alıyor

M
Murat Can
2 yıl önce

Volkan ve Emre Türk futbolunun yüz karalarıdır, haramileridir. Bu hiç değişmeyecek.

D
denizz
2 yıl önce

keşke buradakiler volkan kadar olabilseler kişilik olarak. trabzonlu ilk önce kendinle barışık olmalıki diğer değerleri görebilsin kısaca at gözlüklerinizi çıkarın artık adam efendice yorum yapmış ama anlayan nerede