| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 09 Mart 2025 09:33 Güncellenme tarihi: 09 Mart 2025 09:33

Hataysporlu futbolcudan duygusal paylaşım! "Trabzonspor benim için ayrı..."

Abdulkadir Parmak'tan Trabzonspor paylaşımı geldi.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk etti ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımın eski futbolcusu olan ve Hatayspor formasını terleten Abdulkadir Parmak'tan maç sonu duygusal bir paylaşım geldi.

Parmak yaptığı açıklamada, "Bu stat, bu şehir benim için her zaman özeldi, özel olacak. Futbol, mücadeleye son ana kadar devam etmeyi gerektirir, ben de bugün yine sahada elimden geleni yaptım. Takım arkadaşlarımın ayağına yüreğine sağlık. Hatayspor olarak önemli bir galibiyet aldık, çaba sarf etmeye devam etmeliyiz… Trabzonspor her zaman benim için ayrı bir yerde. Bu taraftarın önünde duygu yüklü bir akşam geride kaldı. Hayat devam ediyor." ifadelerini kullandı.

parmak-aciklama.webp

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
1 yıl önce

2 SEZONDUR BU YÖNETİM VAR HOCASI YÖNETİMİ TS U SIRADAN TAKIM YAPTI REZİL ETTİ TARAFTARI FUTBOLDAN SOGUTTU HİÇ BİR BAŞARI YOK HER HAFTA 2 SEZONDUR TS U REZLL ETTİLER YETER BIKTIK NEDİR YANİ AMACINIZ TS U KÜME DÜŞÜRMEK Mİ TS YÖNETİMİ HOCASI FUTBOLCUSU TFF YÖNETİMİ TS U KÜME DÜŞÜRMEKMİ YETER

L
Laziko
1 yıl önce

Ahmet Ağaoğlu gibi bir adamın kıymetini bilmezsen böyle rezil durumlara düşersin.. hükümetin torpili,diğer takımların çok kötü olması sebebiyle beleş bir sampiyonluk kazandık,hepsi okadar,yoksa takımımızın durumu bu.