Trabzonspor yöneticisi Haluk Şahin Haber61'e açıklamalalarda bulundu.
Şahin, Çaykur Rizespor maçı ile ilgili olarak, "Öncelikle Onazi ye geçmiş olsun. Kardeş ilimiz Rize ile ciddi bir maç yaptık kazandık. Rizespor'a geçmiş olsun. Traftarı tebrik ediyorum bizi 92 dakika desteklediler. Oyuncuları tebrik ediyorum tatile gidecekler. Ama canla başla mücadele ettiler. Teknik ekibi tebrik ediyorum bunca sakata rağmen güzel bir kadro kurdu bize bu galibiyeti hediye ettiler teşekkür ediyorum" dedi.
Altyapıdan kaç oyuncu alınacağı sorusu üzerine konuşan Şahin, "Yönetim toplantısı yapıldı. Hocalarımızla konuşuyoruz. Bu akşam da oturacağız konuşacağız. Elimizde liste var yarından itibaren bunu kamuoyuna açıklayacağız. Bizim altyapımızda kaliteli oyuncularımız var. Kampta altyapımızdan oyuncular katacağız, Ünal hocam onları deneyecek. Beğendiğini alacak beğenmediği tekrar 1461 Trabzon ile devam edecek" ifadelerini kullandı.
Onur, Burak ve Olcay'ın durumu hakkında bilgiler veren Haluk Şahin "Bu saydığınız 3 isimde bizim futbolcumuz. Elimizdeki oyuncular sözleşmeli oyuncular. Biz her teklife açığız. Biz nasıl talip oluyorsak gelir diğer takımlar talip olur. Biz de yönetime sorarız, yönetim kabul ederse veririz. Neden vermeyelim ki" şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (13)
kemalsdk
7 yıl önceONAZİ miz Sakatlandı,,Ligi iyi bir yerde bitirdik,,,onur burak olcay eğer gönderilecekse iyi orta saha ile takas olurlarsa fena olmaz,,,,ACİL ORTA SAHAYA ADAM,,,,,
Kaptan
7 yıl önceÜçü de yıldız. Üçüde yıldız ama sönmüş
Erdal
7 yıl önceÜç maç aldık herkesi yollamaya çalışın sizin gibi yöneticiler olmaz olsun
Sürmeneli
7 yıl önceOlcay Burak satılmalı kesinlikle. Zarardan baska bişey degiler. Trabzonun öz evlatları yeterde artarda. Haydi Trabzon
Murat
7 yıl önceTaraftar Trabzon şehri olcayi çok seviyor. Olcayda aynı şekilde trabzonunve taraftari. Şans verilmediğini düşünüyorum. Sivas kupa maçında izledim asistleri var harika oynadi. Küstürülmemeli. Olcayda yetenek var sans verilmiyor
AHMET KUDU
7 yıl önceGurbette ozellikle maçların sonucları çok önemli , hasretliğinizi atıyorsunuz her mac kazanılınca, hepinizi tebrik ediyorum, başarılarının devamını dilerim
Yasat
7 yıl önceBu isimleri gönderin ancak bunların yerine 1461 den transfer yapmak yanlış olur
F.Baş
7 yıl önceOnur kesinlikle affedilmeli
Ali zentürk
7 yıl önceOlcayi vermeyin bu takim kotuyken o vardi
Tanju
7 yıl önceAhmet Ağaoğlu, her röportajında, her hareketinde ve ifadesinde bu takımın başına gelmiş en iyi şey olduğunu ispatlamaktadır.
Karadenizli
7 yıl önceOnur kesinlikle affedilmeli vefalı delikanlı
Zorlu
7 yıl önceErdal amaç geleceğin takımını oluşturmak bunun için bu topçulara yer yok
Ersan
7 yıl önceKendini takımın, hatta kulübün üstünde görmeye başlayan herkes gönderilmeli!...