Trabzonspor’un Süper Lig’in ilk haftasında Kocaelispor’u 1-0 mağlup ettiği karşılaşmayı değerlendiren eski hakem Deniz Çoban, mücadeledeki bazı kararların hatalı olduğunu savundu.
Çoban, yayıncı kuruluşta yer aldığı Trio programında yaptığı açıklamada, “Çağdaş Altay da sezona başarısız başlayan hakemler arasındaydı. Yayıncı kuruluşta yaptığımız Trio programında 90 dakikada 8 sarı kart hatası tespit ettik. Bu seviyede kabul edilebilecek bir oran değil bu…” ifadelerini kullandı.
Karşılaşmada Selçuk İnan'ın ikinci sarı kart görmesi gerektiğini ifade eden Çoban, “Ayrıca sarı kartı olan Selçuk İnan, kart gördüğü pozisyondan daha fazlasını yaptığı halde ikinci sarı kartla oyundan atılmadı” dedi.
Maçta tartışma yaratan bazı anlara da değinen Çoban, “49’da Trabzonspor golünde Kocaelisporluların faul itirazları oldu ancak golde sorun yoktu. Hakemler gol kararı verirken yanılmadı” şeklinde konuştu.
Mücadelenin 54. dakikasındaki Olaigbe'nin yerde kaldığı pozisyonun penaltı olması gerektiğini söyleyen Çoban, “54’de Trabzonspor hücumunda Olaigbe yerde kaldı. Hakem devam dedi. Bence pozisyonda penaltı verilmeliydi. Ahmet Oğuz rakibini arkasından iterek düşürmüştü” yorumunu yaptı.
Tüm Yorumlar (13)
Mesut
10 ay önceHakemler Trabzonsporu yarış dışı bırakmak için çok mücadele ediyorlar. Lig kesinlikle yabancı hakemlerle oynanmalı. VAR dahil. Hakem Trabzonsporu oyunda düşürmek için elinde geleni yaptı. Tekkede hakeme yardım etti. Oyuncu değişiklikleri yanlış. Mendy kenarda tutup Okayı oynatmak çok yanlış. Okay çok ağır. Oyuncu değişikliklerinde sonra rakip tek kale oynadı. Mendy ve Cham bu takımın 11 inde olmalı. Wakemeyi uzun süre oyunda tutulması yanlış. Wakeme sakatlanırsa takımın işi zor.
ERDO61
10 ay önceGeldik işi yine hakeme bağladık. Bu olay tüm Türkiye nin hastalıklı halini ortaya koyuyor.sen futbolmu oynadın ki hakemi suçluyorsun. Bu futbolla ilk beş olmaz, ancak olsa olsa son beş olur. Futbol kalite ile olur, yatırım ile olur. Çöp transferlerle olmaz. Verecek paran yoksa, alt yapıdan yıldızlar çıkartamıyorsan, kimseyi suçlamayacaksın, ağlamayacaksın.
Hasan
10 ay önceMaçı izledim. Hangi dakika hakem neler yatı gördüm.. Hakemler böyle devam ederse ben günaha girmemek için artık ligi izlemeyeceğim. ONUACHU 'ya yapılan harekete sarı bile çıkmadı üstelik gördü Çağdaş denen hakem
Taraftar.
10 ay önceSayin arkadaşlar dedi demediyi bir kenara koyalım.Onaucunun ayağına arkadan basan çok açık ve net görünüyor.Kartsız neden geçiştirildi.medeni olarak hemen sorulmalı.yüksek perdene seselendirilmeli. mağlup olduktan sonra değil.Videosu basına dağtılmalı.bence net olunmalı.Tarafı marafı yok.Açık venet ordada.Sonra ktemküme gerek yok.Saygılar.
Sempeer
10 ay önceTrabzon futbol oynayamiyor. Bunu kabul etmek lazim.
yaşar
10 ay önceallah aşkına topmu oynadık dökülüyoruz yeni lige çıkan takım sahayı dar etti bize
Serkan
10 ay önceHele bı şükür biriside benim gibi düşündü..Hakem kocaelini tutmakla kalmadı trabzonu yendirmekn icin cabaladi hakemler üzerine yeni yonetmelikler gelmeli yoksa daha çok binerler sırtımıza..
Mustafa Yılmaz
10 ay önceBunlar iyi günlerimiz. Sizler İHO’nun ve siyasetin Trabzonspor’a daha ne kadar kötülük yapacağını görecekseniz. Ondan sonrada çıkıp Allah böyle takdir etti diyeceksiniz.
ÖZŞİMŞİR
10 ay önceHAKEMLERİN LİGİ İLK 15 HAFTADA İSTENİLEN SIRAYA GÖRE SIRAYA SOKTUKLARINI DEFALARCA YAZDIM, DÜNKÜ TS MAÇINDAKİ İKİ KRİTİK POZİSYON BUNA ÖRNEKTİR,BİRİSİ WAKAMENİN KART GÖRDÜĞÜ POZİSYON İKİNCİSİ VERİLMEYEN PENALTI, TS YÖNETİMİ KONUNUN ÜZERİNEGİTMELİDİR,BUNLAR HAKEM HATASI FALAN DEĞİLVARSAYALIM HAKEM HATA YAPTI , VAR NE İÇİN VAR? ORADAN ÖYLE Mİ GÖRÜNÜYOR?
Ofluu61
10 ay önceAdamlara kart göstermezse adamlar da direnir tabiki. Bize 2 sarı kart onlara yok. Kaldı ki bir kırmızı kesin göstermeliydi. Artı bir de verilmeyen net penaltı. Bizim kötü oynamamız hakemi haklı çıkarmaz...
Erol
10 ay önceBunlara söylenen ilk şey Trabzon u doğrarsanız kariyer yaparsınız.
taraftar
10 ay öncehakemin gözü önünde onachu nun topuğuna adam ayak koyuyor.Çok tehlikeli bir hareket.Bağlar kopabilir onachu uzun süre olmayabilirdi.Sadece faulle geçiştiriyor.Kesin sarı kart görmeliydi.Hakemin buna benzer birçok hatası vardı.Lig sorunlarla başladı yine.
Hüseyin Akyüz,almanya
10 ay önceBaşlarım şimdi sizin hakem hatalarına,her sene aynı boş boş palavra !!! Yeter be !!! Sen yine değişik oyuncularla aynı berbat topu oynadın 60dk. Son 10dk atağa bile kalkamadın, yok hakem şöyle, hakem böyle , daha ilk haftadan başladınız gerçekleri ört pas etmeye !!!