| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Aralık 2024 09:44 Güncellenme tarihi: 17 Aralık 2024 09:45

Hakemler atladı! Trabzonspor'un yediği gol öncesi pozisyonda ofsayt var!

Trabzonspor'un Galatasaray'a mağlup olduğu gol öncesinde ofsayt olduğu belirtildi.

Galatasaray ile Trabzonspor arasındaki maçın tartışmalı kararlarını eski hakemler yorumladı.

Yayıncı kuruluş beIN Sports’un hakem programı beIN Trio’da Deniz Çoban, Bahattin Duran ve Bülent Yıldırım değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor'un yediği son golde hakem Kadir Sağlam'ın verdiği kararlar hakkındaki değerlendirmeler yapıldı.

Trabzonspor'un son dakikada yediği gol öncesinde Galatasaray'da Batshuayi ofayttayken hakemler görmedi ve taca giden topun akabinde gol pozisyonu gerçekleşti.

batsuayi.webp
İşte "90+7. dakikada direkten dönen pozisyonda Batshuayi ofsaytta mı?" sorusuna cevapları

Deniz Çoban: Batshuayi ofsaytta. Top taca çıkacak. Ofsayt bayrağını kaldırmalıydı. Taçtan sonra Mertens'e yapılan hareket faul. Sonuç odaklı gidiyoruz. O ofsaytı kaçırmış, 3-3 bitmiş, kimse 'ofsayt kaçtı, taca gitti, geldi, faul oldu, gol oldu' demeyecek. Sonuç odaklı. Gol olunca 3 önceki pozisyonda ofsayt gündeme geliyor.

Bahattin Duran: Bu pozisyon ofsayt. Topla da oynuyor, ofsayt gerçekleşiyor. Muhtemelen yardımcı şüphelenmiştir. Bu top taca çıktı sonrasında. Taçtan sonra Mertens'e yapılan hareket faul. Golde ihlal yok. Maç içinde her şey arka arkaya. Taça, ofsayta, auta, kornere dikkat etmek gerekiyor. Çünkü sonuç odaklı değerlendiriyoruz.

Bülent Yıldırım: Net bir ofsayt, bayrağın kalkması gerekirdi.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Şef
1 yıl önce

...SIĞINACAK BİR YER YOK. 4/3 GALİP GELECEĞİMİZ MAÇI VERMEK AHMAKLIKTIR. EN İYİ TOP OYNADIĞIMIZ MAÇLARDAN BİRİSİ TEKNİK OLARAK VERDİK. HOCANIN KAÇINCI SON DAKİKA GOLLERİ BİTMİYOR.

B
ben hakan
1 yıl önce

biz alıştıkta işin kötüsü başkanda alışmış anca konuşuyor icraat yok o yüzden takmatın kafanızı siz bu sene küme düşmemeye oynayın yeter

T
TS 61
1 yıl önce

BİTİRDİLER TS U YÖNETİMİ HAKEMİ DRAGUSU FB Lİ.OZANI YEDİ BİTİRDİ KEPAZE ETTİLER, UGURCAN GĞNEŞ HARİÇ YAZIKLAR OLSUN

O
Oflu
1 yıl önce

Hakemler kesinlikle Trabzon düşmanıdır.

çebi61
1 yıl önce

stoperde serdar, sağ bekte malheiro, sol bekte eren ve sağ açıkta draguşla oynamaya devam edelim, bu oyuncular Trabzonsporun futbolcusu olamaz. eren yediğimiz 1,2 ve 3. golün hepsinde var, kademe yapamıyor rakibi karşılamak yerine geri geri kaçıyor, bomboş topu uzaklaştıramıyor rakibe pas veriyor. draguş bomboş, golü atamıyor, manasız bir faul yapıyor, bizi maça ortak eden kaptanımız uğurcanın yan toplarda çekingen, maçın sonunda çıkıp dağıtabilirdi altı pasın içinde

Tüm Yorumlar (7)

Şef
1 yıl önce

...SIĞINACAK BİR YER YOK. 4/3 GALİP GELECEĞİMİZ MAÇI VERMEK AHMAKLIKTIR. EN İYİ TOP OYNADIĞIMIZ MAÇLARDAN BİRİSİ TEKNİK OLARAK VERDİK. HOCANIN KAÇINCI SON DAKİKA GOLLERİ BİTMİYOR.

B
ben hakan
1 yıl önce

biz alıştıkta işin kötüsü başkanda alışmış anca konuşuyor icraat yok o yüzden takmatın kafanızı siz bu sene küme düşmemeye oynayın yeter

T
TS 61
1 yıl önce

BİTİRDİLER TS U YÖNETİMİ HAKEMİ DRAGUSU FB Lİ.OZANI YEDİ BİTİRDİ KEPAZE ETTİLER, UGURCAN GĞNEŞ HARİÇ YAZIKLAR OLSUN

O
Oflu
1 yıl önce

Hakemler kesinlikle Trabzon düşmanıdır.

çebi61
1 yıl önce

stoperde serdar, sağ bekte malheiro, sol bekte eren ve sağ açıkta draguşla oynamaya devam edelim, bu oyuncular Trabzonsporun futbolcusu olamaz. eren yediğimiz 1,2 ve 3. golün hepsinde var, kademe yapamıyor rakibi karşılamak yerine geri geri kaçıyor, bomboş topu uzaklaştıramıyor rakibe pas veriyor. draguş bomboş, golü atamıyor, manasız bir faul yapıyor, bizi maça ortak eden kaptanımız uğurcanın yan toplarda çekingen, maçın sonunda çıkıp dağıtabilirdi altı pasın içinde

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Yemin ederim dün oğlum ile maçı izlerken anında söyledim ve dün yazdım,bariz ofsayt,oyun durmalı top Trabzonspor'da, dördüncü gol pozisyonu olusmiyacakti,acı tarafı,bizim teknik ekibin ayakta uyması, hiç biri kalkıp ofsayt var diye tepki göstermedi,teknik heyet maçı yedek kulübesinden küçük ekranda,burda olduğu gibi takip etmiyormu????

O
ozgur ata
1 yıl önce

altina imzami atarim. Lundstram'i a ekleyebiliriz o listeye. Takimda cok iskarta var