| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2026 21:44

Haber61 TV’de Trabzonspor’a sert eleştiri! “Bu gençleri kazanmanın yeri bu maç mı?”

Haber61 TV’de yayınlanan Spor Gündemi programında Trabzonspor’un Gençlerbirliği karşısında aldığı 3-0’lık mağlubiyet masaya yatırıldı

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig’in son haftasında sahasında Gençlerbirliği’ne 3-0 mağlup ederek sezonu buruk tamamladı. Karşılaşmanın ardından Haber61 TV ekranlarında yayınlanan Spor Gündemi programında mücadele değerlendirildi. Programın moderatörlüğünü Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot yaparken, Gazeteci Haluk Ayyıldız bordo-mavili takımın oyununu, kadro tercihlerini ve Ziraat Türkiye Kupası finali öncesindeki tabloyu yorumladı.

“TRABZONSPOR’UN BAŞINA BÖYLE BİR ŞEY GELMEMİŞTİ”
Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un sahasında kümede kalma mücadelesi veren bir takımdan 3 gol yemesinin kabul edilemez olduğunu belirtti. Ayyıldız, “Trabzonspor’un başına böyle bir şey gelmemişti. Böyle bir duruma tanık olmadık. Yazıklar olsun. Küme düşmek üzere olan bir takım Trabzonspor’a Trabzon’da 3 gol atabiliyor ve Fatih Hoca da bunu izliyor. Fatih Hoca ne düşündü anlamadım” ifadelerini kullandı.

“BENİM İÇİN SKOR UMURUMDA DEĞİL”
Tuncay Lakot ise karşılaşmayı yalnızca skor üzerinden değerlendirmediğini belirterek, Trabzonspor’un sahadaki görüntüsüne dikkat çekti. Lakot, “Benim için skor umurumda değil. Kim düşmüş, kim düşmemiş benim umurumda değil” dedi.

“TRABZONSPOR KİMLİĞİNİN DIŞINA ÇIKTI”
Haluk Ayyıldız, bordo-mavili takımın sahadaki görüntüsünün Trabzonspor kimliğiyle bağdaşmadığını ifade etti. Ayyıldız, “Trabzonspor kimliğinin dışına çıktı. Bu, kupanın önüne geçen bir şey oldu. Yazık değil mi Trabzonspor’a? Hatta ayıp” sözleriyle tepkisini dile getirdi.

“BU GENÇ ÇOCUKLARI KAZANMANIN YERİ BU MAÇ MI?”
Fatih Tekke’nin genç oyunculara forma şansı vermesini de değerlendiren Haluk Ayyıldız, zamanlamanın yanlış olduğunu savundu. Ayyıldız, “Genç futbolcular diyecektir. Zaten zamanında yetersiz demiştin. Cuma günü kupa maçı var denecekse… Zubkov kadroda yok. Lövik’i kim aldı? Ben mi aldım? Bu maçta oynamayacaksa kim oynayacak? Bu genç çocukları kazanmanın yeri bu maç mı?” dedi.

“YETERSİZ DEDİĞİ ÇOCUKLARI DA YAKTI”
Haluk Ayyıldız, genç oyuncuların toplu şekilde sahaya sürülmesinin hem oyuncular hem de teknik heyet açısından doğru bir tercih olmadığını belirtti. Ayyıldız, “Yetersiz dediği çocukları da yaktı. ‘40 fırın ekmek yemeleri gerekiyor’ diyordu. Hayırdır, 40 fırın ekmek mi yediler? Kupaya odaklıysan 3-0 yeniliyorsun. Bu çocuklara ‘Sizden bir şey olmaz’ mı diyorsun? Şu çocukları burada harcadı” sözleriyle eleştirisini sürdürdü.

“BU MORALSİZLİKLE KUPA FİNALİNE NASIL ÇIKACAKSINIZ?
Ayyıldız, alınan mağlubiyetin 22 Mayıs’ta oynanacak Konyaspor finali öncesi moral açısından da sorun oluşturduğunu söyledi. “Cuma günü kupa maçı var. Bu moralsizlikle o maça nasıl çıkacaksınız? Bu futbolla oynadığın zaman Konya’dan da 3-5 yersen ne olacak?” diyen Ayyıldız, Fatih Tekke’nin kadro tercihini açıklaması gerektiğini vurguladı.

“ZUBKOV’UN SAKATLIĞI NEYDİ?”
Sakat oyuncularla ilgili kamuoyuna yeterli bilgilendirme yapılmadığını da ifade eden Ayyıldız, “Zubkov’un sakatlığı neydi? Niye açıklanmadı? Mustafa dinlendirildi deniyor ama bir açıklama yapılmıyor” dedi.

“KUPA KESTİRME YOL”
Trabzonspor’un Avrupa yolunda Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanmasının büyük önem taşıdığını belirten Ayyıldız, finalin bordo-mavililer için sezonun en kritik maçı olduğunu söyledi. Ayyıldız, “Şampiyon olamayacağını hissetti. Hasarsız şekilde Avrupa’ya gidebileceğimiz tek yer kupa. Buna karar vermişse saygı duyarım. Çünkü diğer türlü ligi erken açacaksın, Avrupa’da ön eleme oynayacaksın, transfer yapacaksın. Avrupa’dan da erken elenebilirsin. Bu yüzden kupa kestirme yol” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
okur
1 ay önce

kupayı alsa daha beter.. bu kafa Avrupa ya değil balkanlara değil edirneye bile değil silivriden öteye gidemez.. "70 dakka kaleye tek şut yok" dünya futbol tarihinde yok.. bakın Trabzon lisesi trky şmpyn.. tekke onlara bile hocalık yapamaz.. çocukları şmpynlktan eder

Y
Yahooo
1 ay önce

Neden kimse; U19 dan bir tane bu takımda oynayacak kapasitede genç yok diyemiyor.Bizim gençler sırtına TS formasını geçirdimi oldum zannediyor,geliştirme yok kendilerinde.GB nin kupa maçında 5 tane genç in U19 u şampiyonmu olmuştu, bizi perişan etmediler mi? Kanırtarak golü atmadılarmı?Kimse cesaret edemiyor. Hangi maçta oytacaksın gençleri tabiki bu tür maçlarda.

T
Taraftar
1 ay önce

Kadromuz konferans liginin bile altında diyor fFATKE, nu gupasu uşağum. Gençlerin üç attığına Konya rahat beş atar. Görecez. İki maçta tam , 7 gol yemiş küme adayı Gençlerden 6 puan vermiş. Gençlerbirliği ligde astığı golün , 1/5'ini Fatke takımı TS, 'ye atmış. Kupa Konyaspor'a yakışır doğruya doğru. Hafta içi elindeki kadroyu aşağılayan bir hoca hoca var. Oyuncu motive olacağını mı sanıyorsunuz

A
Abdullah yaylı
1 ay önce

Aynen öyle

T
Ts
1 ay önce

Gençlerden hiçbir şey olmaz. Hangi maç olursa olsun. Salih kalsın gerisini yollayın.

Tüm Yorumlar (12)

O
okur
1 ay önce

kupayı alsa daha beter.. bu kafa Avrupa ya değil balkanlara değil edirneye bile değil silivriden öteye gidemez.. "70 dakka kaleye tek şut yok" dünya futbol tarihinde yok.. bakın Trabzon lisesi trky şmpyn.. tekke onlara bile hocalık yapamaz.. çocukları şmpynlktan eder

Y
Yahooo
1 ay önce

Neden kimse; U19 dan bir tane bu takımda oynayacak kapasitede genç yok diyemiyor.Bizim gençler sırtına TS formasını geçirdimi oldum zannediyor,geliştirme yok kendilerinde.GB nin kupa maçında 5 tane genç in U19 u şampiyonmu olmuştu, bizi perişan etmediler mi? Kanırtarak golü atmadılarmı?Kimse cesaret edemiyor. Hangi maçta oytacaksın gençleri tabiki bu tür maçlarda.

T
Taraftar
1 ay önce

Kadromuz konferans liginin bile altında diyor fFATKE, nu gupasu uşağum. Gençlerin üç attığına Konya rahat beş atar. Görecez. İki maçta tam , 7 gol yemiş küme adayı Gençlerden 6 puan vermiş. Gençlerbirliği ligde astığı golün , 1/5'ini Fatke takımı TS, 'ye atmış. Kupa Konyaspor'a yakışır doğruya doğru. Hafta içi elindeki kadroyu aşağılayan bir hoca hoca var. Oyuncu motive olacağını mı sanıyorsunuz

A
Abdullah yaylı
1 ay önce

Aynen öyle

T
Ts
1 ay önce

Gençlerden hiçbir şey olmaz. Hangi maç olursa olsun. Salih kalsın gerisini yollayın.

A
ali
1 ay önce

Bu Trabzonspor taraftarına kimse yaranamaz. Bu taraftarla başarılı olmak çok ZORRR

L
Laz
1 ay önce

Bu maç o maç bırskın bu işleri gençlerbirliği nin gençleri nasıldı niye yeteneksiz olduklsrını kabul edemiyoruz.

K
Kim bilir
1 ay önce

Tek kelimeyle rezillik sayemizde küme düşmekten kurtulan takım bize iki maçta 7 gol atıyor şakamısınız si abi sen adamlara yatıyorsun adamlar kupa maçında bile eliyorlardı bizi orda sonradan oynattığın oyuncular bunalta 20dk bile oynamazmış yazık çok yazık

M
Manual
1 ay önce

Waka'dan sonra Savic ile de hemen yollar ayrilmali tesekkur edilmeli. Zubkov satilmali. Sonra transfer bakacaksin

B
başkan
1 ay önce

tamda bu maçtı.. antalya trabzona daha çok bilenmişti. yırtılma düzeyinde hemde. layık oldukları yere bay bay..

K
kırlangıç
1 ay önce

gençleri kazanmak için geriye dönük çocukluktan itibare çalışma yapılmalıdır.Ayakları iyi top yapan gençler yetişebilir.

C
castiel
1 ay önce

her maçta oynamalıdır